czwartek, 28 marca 2013

Nowe materialy Neue Stoffe

witajcie moje ostatnie zdobycze,odkrylam taki super HoutCouture sklep z materialami i kupilam tam piekna zolta boucle

Willkommen,ich möchte über meine letzte Internet beute erzählen, ich entdeckte eine große Hautecouture  Shop und kaufte eine schöne gelbe Bouclé 




sehr schöne Seide, ist schon fertigt genäht
piekny zolty jedwab,bluzka juz gotowa. Pokaze niebawem





Na uszycie czeka tez biala Bouclé,
Auf nähen wartet schon sehr schöne weiße von Jill Sander Bouclé





18 komentarzy:

  1. Cudne te materiały. Te we wzory są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasciwietonie wiem jeszcze coz nich bedzie, alejuz sie ciesze na szycie. a tu u nas znowu spadl snieg, Dzekuje Kasiu za wizyte

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też przez noc napadało śniegu, wczoraj była prawie wiosna a dzisiaj znowu zima :( Życzę Tobie i całej rodzince zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)Niech będzie już wiosna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne materiały. Czy ten sklep jest internetowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sklep jest internetowy z Berlina, podac adres ??

      Usuń
    2. Jako 40+ bardzo sie ciesze, ze trafilam na Twojego bloga. Czy moge prosic o podanie adresu tego sklepu internetowego?
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Fajnie,że założyłaś bloga, na pewno będę częstym gościem bo ja też jestem kobietą o pełniejszych kształtach i też mam 40+. Materiały przecudowne , teraz tylko potrzebne pomysły i można szyć. No u nas też pada, a tak się cieszyłam kiedy świeciło słońce i było cieplej.Mój nowy płaszczyk jeszcze nie wyjrzał z szafy, bo wciąż za zimno. Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt. A w wolnej chwili zapraszam do siebie www.szmaragdoweszycie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Joanno, dziekuje za odwiedziny, a do Ciebie wpadne napewno.

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za odwiedziny bardzo się cieszę,że jest nas więcej,chętnie będę do Ciebie zaglądać:)))Piękne materiały nabyłaś i jeszcze umiesz szyć ja niestety nie :)))Pozdrawiam serdecznie i miłego świętowania życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiec do milego .... dziekuje za odwiedziny i buzka::))

      Usuń
  7. Piękne materiały, czekam na gotowe rzeczy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołego "Po świętach"!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zaglądać do Twojego bloga, więc przyznałam Ci wyróżnienie Liebster Award. Jeżeli masz ochotę na tę zabawę - zajrzyj do mnie po szczegóły. Pozdrawiam! http://pinotnoirfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie ciesze sie z Twojego wyroznienia i czuje sie dumna ze podoba Ci sie moj blog i moje dziela. Mam skopiowac Twoje pytania,odpowiedziec i ....? Pozdrowienia

      Usuń
  10. ten zolty kolor jst przecudowny! musze umiescic na liscie ten kolor na koljne zakupy.

    OdpowiedzUsuń