środa, 17 kwietnia 2013

jeszcze jedna sukienka i nie tylko..

dzien dobry,
dzisiaj nie moge sie rozpisywac bo za godzine mamy nasiadowke, a musze jeszcze zjesc sniadanie, to co dzisiaj pokaze to jest sukienka z lekkiej welenki bez dodatkow o fasonie jak zwykle maskujacym, na to mam zalozony tym razem nie szyty przeze mnie kaszmirowy plaszczyk, apaszka w ulubiomy tygrysi wzor, powtarzajacy sie w czolenkach i w wisiorku, moze kogos zdziwi co sie dzieje na moich lydkach, nie, to nie sa nieogolone wlosy, to sa rajstopki w taki smieszny wzor, wyglada to conajmniej dziwnie,
U nas wiosna na calego i stanelam znowu przed dylematem co na siebie wlozyc i stwierdzilam ze:



 Nie mam co na siebie wlozyc!!!

trzeba brac sie ostro do szycia, ale mi sie troche niechce.

A materialy wolaja do mnie z roznych zakatkow. Uszyj mnie, uszyj mnie!!!! ba wolaja to skromnie powiedziane

niektore krzycza, to te starsze, niektore wrecz blagaja, to te calkiem stare,

A ja nic.....i nie bede ich szyla!!! tylko te calkiem nowe, ktore przynioslam wczoraj do domu, bo wiem juz co z nich uszyje :)

A to moj nowy nabytek, jest piekna, ze tak powiem nieskromnie









i znowu nastepna torebka w ktorej nie mozna nic znalezsc





  a co mi sie dzisiaj przy wejsciu do windy przytrafilo o tym opowiem jutro. Zycze milego dnia i dziekuje za komentarze i za odwiedziny, napewno sie zrewanzuje.













34 komentarze:

  1. Fantastyczna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi milo,prawde powiedziawszy niespodziewalam sie dziekuje

      Usuń
  2. Jak tak oglądam Pani zdjęcia, to myślę sobie, ba! jestem przekonana, że jest Pani esencją elegancji i kobiecości, i dowodem na to, że można pięknie wyglądać zawsze, w każdym wieku. Przy tym to, co Pani szyje jest cudem, bo pięknie wykończone, idealne dla Pani sylwetki. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko tak ci strasznie jestem wdzieczna za te slowa, dziekuje

      Usuń
  3. Bardzo ładna sukienka i widzę też ciekawą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Nie, to nie są moje nieogolone włosy":D Uwielbiam to zdanie!:)) Dodatki są dobrane znakomicie, chętnie bym je sama przygarnęła! A sukienka z tymi klapkami to jaki to model? Ona jest z Burdy? Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widze ze masz poczcie humoru, ciesze sie, ta sukienka jest towykrojz Burdy ale osobno kupowany, jezeli Ci bardzo zalezy to poszukam. Dziekuje

      Usuń
    2. Dzięki, spróbuję sobie to jakoś wykombinować:) Moja mama męczy mnie o sukienkę, nie wprost ale daje delikatnie do zrozumienia że nie ma ubrań na wiosnę i tak sobie pomyślałam, że ta jest jak znalazł, klapki bardzo mi się podobają. To jest tak jakby "bluzka" zszyta ze spódnicą z przodu, a tył jest prosty jak się domyślam? Tylko nie bardzo widzę czy są tu jakieś zaszewki na biuście.

      Usuń
  5. Estás muy guapa y elegante. El bolso es muy bonito. Un look muy acertado. Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muy bien y la idea que gracias a usted ahora en el blog, besos

      Usuń
  6. Piękna sukienka, piękna torebka, piękna modelka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczne dzieki za mile slowa,pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Wyglądasz pięknie i elegancko :)Podziwiam dodatki :O!!! Są przepiękne a ten nowy wisior i kolczyki są cudne, a torebka......:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Twoje uznanie szczegolnie mnie cieszy, pozdrawiam

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Iza, po prostu kwintesencja kobiecości! Zjawiskowa kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a coz to za zaszczyt mnie spotkal Moniko dziekuje ze mnie odwiedzilas
      i zapraszam ponownie.Duza buzka

      Usuń
  10. Jesteś dzisiaj tygrysica. Lubię takie długie wisiorki i szaliki, apaszki, bo taki wiszący szal to trochę maskuje mi i to i owo, dobre rozwiązanie i widzę, że Ty też lubisz. Ładnie wyglądasz w sukienkach. Ja też nie mam co na siebie włożyć, tak czasami mi się wydaje a szafa pełna, ha!ha!...pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Basiu musze sie przyznac, ze do noszenia sukienek zmusila mnie moja waga, bo uwazam ze w sukienkach sie najkorzystniej wyglada jak ma sie to i owo do ukrycia, az cos mi sie w srodku przewraca jak widze niektore mlode , ale grube dziewczyny,ktore wkladaja na siebie to co ja omijam duzym lukiem,nie tylko dlatego ze jestem juz dorosla,ale dlatego ze wiem iz w tym czy w tamtym wygladam niekorzystnue. i to by bylo na tyle...pozdrawiam

      Usuń
    2. Racja, ja też lubię sukienki, muszę Ci powiedziec, że po zimie mam co ukrywać, a młode, grube w spodniach biodrówkach , a z nich wylewa sie to i owo to...wolę nie mówić, mało apetyczne...miłego popołudnia, ja dzisiaj w jedwabnej bluzce, piszę posta ale najpierw obowiązki, kończę obiad, bo niedawno wróciłam...

      Usuń
  11. Świetnie wyglądasz, fajna sukienka i dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Un vestido precioso, me gusta el toque del print animal y el bolso Celine es divino. Me gusta tu blog, si quieres nos seguimos. Besitos

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja ciocia!!!!Pozdrawiam i całuje!!

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahaha no rzeczywiście wzó na rajstopach jest co najmniej podstępny. A wyglądasz cudnie. Ja strasznie lubię takie kolory i jeszcze fason jest jak dla mnie świetny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, piękna torebka! A sukienka podkreśla wyśmienicie figurę:) Pozdrawiam ciepło, Anna.

    OdpowiedzUsuń
  16. hm,hm zaskakujesz mnie Izabelko,rzeczywiście o wszystkim pomyślałś skala oceny od 1 do 10,to daję 10 brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Iza:)
    Piekna sukienka,piekne dodatki i Ty oczywiście bardzo piekna.Perfekcyjna na maksa:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle świetna odsłona ;-) Świetny fason sukienki, rewelacyjne dodatki - nic dodać nic ująć ;-)cudnie... Bardzo pozytywne jest także to że robisz to co lubisz (oczywiście chodzi mi o szycie), a teraz dzielisz się swoim dobrym gustem z innymi - widzę że "złapałaś bakcyla"... Tak trzymaj! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Te lamparcie dodatki... eeeh... Też ostatnio na nie zachorowałam. Będę szukać, bo trudno trafić na takie, które nie wyglądają tandetnie i kiczowato. Twoje są idealne :)
    Sukienka naturalnie również jest prima :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie Ci w tych kolorach. Dodatki świetnie dobrałaś i całość jest EXTRA!!!

    OdpowiedzUsuń