poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Potrzebna krawcowa od zaraz!!

tutajwitajcie dzisiaj nie pokaze niczego nowego . Potrzebuje Waszej krawieckiej pomocy i porady.
Okolo trzech lat temu kupilam piekna skorkowa kurtke, mieciutka jak ''maslo'', pikowana jak chanelowskie torebki, no cudo. Kurtka ma-miala raczej,  futrzany kolnierz, i to jest problem, absolutnie nie moge go nosic,  jak sie okazalo mam uczulenie.Teraz pokaze wam jak ta kurtka wygladala:
                                                                                                                                                                                                                      
  
 na gornym zdjeciu widac kawalek zoltej bluzeczki  z jedwabiu o ktorym pisalam tutaj
a kurtka wyglada teraz tak, odprulam kolnierz!!!
 Nie wiem jak sie wstawia zamiast calego adresu tylko jakies slowo, moze mnie ktos oswiecic!!!Prosze.....



i co ja mam teraz zrobic przeszyc przykleic,dac jakis inny kolnierz,albo stojke,albo zostawic ja na pozniej, az cos mi wpadnie do glowy. Mam pustke i  licze na asza pomoc


32 komentarze:

  1. Witaj. Jestem mamą Modowej Krawcowej :) Obecnie jestem czasowo niedaleko Bonn ( tak się składa). Co do Twojego problemu z kurteczką (jestem zawodową krawcową i znam się "trochę" na szyciu :)) chyba dobrym rozwiązaniem byłaby stójka. Problemem jednak może być dopasowanie materiału na nią- chyba że znajdzie się jakiś kawałek od spodu kurtki, który można by było wykorzystać przynajmniej na wierzchnią część owej stójki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna wziasc z dolu kolnierza, a nie bedziesz moze w Bonn moglybysmy sie spotkac i pojsc na herbatke, zapraszam serdecznie

      Usuń
    2. Materiał ze spodu kołnierza - super. Nie musisz koniecznie przewracać kurki na lewą stronę , choć tak właśnie robi sie szyjąc kurtki i większość odzieży z podszewką. Możesz mięć jednak małe problemy ze względu na wszyty już zamek z ładnym wykończeniem z przodu kurtki. Możesz natomiast stójkę przyszyć do kurki przyszywając najpierw część od wierzchu, rozłóż szew lączący stójkę z kołnierzem na płasko by nie tworzyło Ci zbyt grubej warstwy. Przy zamku nadpruj skórkę tak by kończyła się płasko- łatwo wszyjesz wtedy stójkę. Podszewkę przymocuj do reszty kutki a spodnią część stójki możesz wtedy przyszyć przeszywając ją po wierzchu tuż pod łączeniem sie stójki z kurtką - taki szew nie będzie rzucał się w oczy - musisz tylko podwinąć spód stójki i wypuścić ją lekko tak byś mogła złapać ją podczas przeszywania. Mam nadzieję że dość jasno to opisałam - w końcu nie opisuję tego laikowi :)
      Ps. Co do herbatki , chętnie bym skorzystała tylko moja praca niestety nie bardzo mi na to pozwala

      Usuń
    3. serdeczne dzieki, szkoda ze nie wpadniesz

      Usuń
  2. Co do tytułu postu - potrzebujesz porady od krawcowej , czy krawcowej dosłownie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie potrzebuje krawcowej tylko porady,przepraszam ze tak mozna bylo zrozumiec. Ponawiam zaproszenie do Bonn

      Usuń
  3. Chętnie pomogę z linkiem:)) Najpierw trzeba napisać tekst, później go zaznaczyć, wybrać w górnym pasku edycji posta "link" i w górnej linijce jest ten tekst, który ma się wyświetlić, a w dolną trzeba wkleić adres:)
    W Burdzie kiedyś była propozycja zdaje się koronkowego kołnierza w skórzanej kurtce. Ja nie wiem, miałabym dylemat czy kołnierzyk czy stójka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koronka taka masywna to byloby niezle zajze do tej Burdy..dzieki

      Usuń
  4. Iza kurtka jest świetna. Ja bym wszyła stójkę, teraz już raczej nie ma problemu z dokupieniem materiału. Mam jeszcze jeden pomysł można by ją wykończyć gładko pod szyją i uszyć dopinane kołnierzyki. ale to teoria nie wiem jak wyszłoby to w praktyce :D Albo dopinane kołnierze na zamek ? :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu stojka tak, ale nie wyobrazam sobie wszcia przezemnie zamka blyskawicznego, a to byloby bardzo praktyczne, ale jak zeszyc to co jest teraz otwarte??? czy musze gdzies odpruc podszewke??Buziaki

      Usuń
    2. Ja bym spruła kawałek podszewki pod pachą, tak żeby można przez ten otwór wywrócić kurtkę na drugą (lewą) stronę. Wszyć stójkę albo kołnierz, wywrócić kurtkę spowrotem na prawą stronę przez otwór w podszewce.Na koniec zaszyć rozprutą podszewkę wąziutko na prawej stronie. Napisz czy o to Ci chodziło :)

      Usuń
    3. tak tak o to mi chodzilo,dzieki Basiu

      Usuń
    4. Izabello Kasiu :D na drugie mam Basia ha ha ha

      Usuń
  5. Żadna ze mnie krawcowa więc nic nie doradzę ale wiem że Ty sama wymyślisz coś fajnego:)))Szkoda że jesteś uczulona bo bardzo ładnie wyglądasz w tej kurtce:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziekuje Ci za pozytwnw slowa , a dostalas moj list??
      Buziaki

      Usuń
  6. Estás muy chic y tu look me gusta mucho! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gracias querida me he dado cuenta de que su estilo de vestido que me gusta mucho. Besar duro
      Isabela

      Usuń
  7. To się nazywa pech, bo kurtka świetna. Może spróbuj na początek tak wykończyć jak jest i ocenisz jak się czujesz w takiej kurtce bez żadnej stójki czy kołnierza. Bo może być problem z dokupieniem dokłandnie takiej skórki. ... to może jak będzie Ci zbyt pusto taki jakiś ściągacz jak czasem w bluzach dresowych jest (bo nie wiem jak to inaczej nazwać) i może jeszcze pokusić sie o modyfikację rękawa i wykończenie go tez takim ściagaczem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ale jak wykoncze sciagaczem to bedzie zupelnie inny styl no i za duzo roboty, a kochana jak mam to teraz zeszyc?? tak zeby nie bylo szwu widac, musze gdzies podszewke rozpruc, czy jest inny sposob??
      Dziekuje i pozdrawiam

      Usuń
    2. To prawda, właśnie ten styl by się zmienił.
      Chyba rzeczywiście będzie najładniej i najszybciej zrobione jak w jakimś miejscu - np: bocznym szwie podszewki sprujesz szew wywrócisz na lewą stronę kurtkę, zszyjesz podkrój szyi , potem wywrócisz i ręcznie podszyjesz tą dziurkę co została zrobiona.

      Usuń
  8. Nie jestem krawcową więc nie pomogę. Co do wstawiania adresu t opiszę: edytuj post, tu gdzie chcesz wstawić najedź Link - tekst do wyświetlenia, wpisz co chcesz albo np.ku klik, następnie Adres internetowy - i tu wpisz adres /po najechaniu na posta wyświetli Ci się/ i na koniec OK, pokaże się cały post do którego się odnosisz. Ades posta o jedwabiu to - http://sew-sew-live.blogspot.com/2013/03/nowe-materialy-neue-stoffe.html...pozdrawiam...ja tak robię ale może można inaczej ściągać adres, tego nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziekuje biore sie za prace, jak u nas cieplo sie zrobilo,wczoraj bylo 22 stopni a teraz o 7-mej rano jest pietnascie, ciezko sie przestawic...buzka

      Usuń
  9. Ja tez widze przytej kurtce stojke.

    OdpowiedzUsuń
  10. Izabelko,może poszukaj w sklepie gdzie można kupić skórę w metrażu i wszyj nieduży kołnierzyk,stójka nie.Pozdwwiam

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje wszystkim z calego serca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Izabello, absolutnie nie dodawaj żadnej stójki, jak gdzieś przeczytałam.
    Poprostu połącz skórkę z podszewką, podwijając pod spód. Wyjdzie całkiem bez kołnierzyka i tak będzie świetnie, teraz nawet płaszcze są tak wykończane.
    Posłuchaj mojej rady i będzie super.
    Będziesz trendy przez przypadek!!!! - Powodzenia.
    Pzdr. (*_*)

    ps:- daj znać, jeśli skorzystasz z mojej rady.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest jeszcze inne wyjście,teraz są modne kurteczki gładkie pod szyję z malutkim wycięciem,to jest ciekawsze niż stójka lub kołnierz.Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzac ta spanaila kurtke i czytajcac wszustkie porady jestem bardzzo ciekawa koncowego efektu!
    Ja miala bym dylemat - stojka czy gladko ... do oby mozna nosic wspaniale kaszmirowe szale :-)
    Poniewaz kolnierz i tak juz jest odpruty to sprobuj zrobic stojke - mozesz spod kolnierza wykonczyc czrnym welnianym materialem. Jak stojka nie bedzie dobra to zawsze mozesz wykopnczyc na gladko ;-)
    Jesli chodzi o sposob - to w obu przypadkach zrobilabym to tak jak radzi KasiaB.

    OdpowiedzUsuń