niedziela, 28 kwietnia 2013

wlasciwie to smutna niedziela

Dzien doberek, niedziela wreszcie,  nie musialam wstac skoro swit ,
kurcze ja mowie ze, wczesniej tak wstawaly dziewki od mojej prababci krowy doic. zreszta ona tez.
 Wiecie jak moja pra- sprawdzala czy jakis tam parobek czy dziewka,(tak sie wtedy mowilo, nie ublizam nikomu,  ja tez zadnej pracy sie nie boje i sama byllam jakis, krotki bo krotki czas sprzataczka) sie do pracy nadaje??
a wiec dawala talerz zupy i pajde chleba i potem czy przedtem, nie wiem jablko do obrania.
Mojej Prababci  nie poznalam ale, babcia,jej corka mi to opowiadala, i jezeli bylo szybko i wszystko zjedzone a jablko obrane cieniutko to ten ktos mial robote, 
Dzisiaj to by nie przeszlo, bo przede wszystkim ucza nas zeby jesc dlugo i starnnie wszystko przezuwac, a jablka nalezy jesc ze skorka, wszyscy bylibysmy bezrobotni
 i wiecie jeszcze co , ja nie wstydze sie mowic, ze bylam sprzataczka, zmusily mnie do tego okolicznosci, bylismy w obcym kraju, ja nie znalam jezyka, a zyc trzeba bylo z czegos.
Ale jak ja potrzebowalam bedac w Polsce, zeby ktos mi pomogl wymyc okna czy posprzatac, a  w okolicy pelno potrzebujacych i siedzacych na zasilkach, to panie byly obrazone, ze nie beda sprzatac ''po ludziach'' latwiej jest siedziec na dupie i wysylac dzieci po cukier czy smietane do sasiadow zeby dali, niz isc i uczciwie zarobic 

Wczoraj mialam szwung do szycia uszylam sukienke na podstawie Burdy 4/2013 Model 108 i bluzeczke z Burdy z  roku 1963 chyba dzisiaj pokaze wam ta sukienke Material  jako material szalenie mi sie podobal, krepdeszyna jedwabna.na podszewce antystatycznej i oddychajacej, no sprawdzimy kiedys,moze, jezeli kiedykolwiek bedzie cieplo jeszcze. Ale jak uszylam z tego sukienke to mi rece opadly,nietylko ze kolor nie dla mnie to jeszcze fason koszmarny. Zreszta ocencie same....



lepsza czarna czy biala marynarka??


a tu wygladam jak w podomce!!!! Musze cos zmienic moze w pasie zrobiejakies szczypanki

i chce pokazac jeszcze jeden zestaw moja kurteczka z ktorej usunelam kolnierz, zestawilam ja z jerseyowa sukienka w modne pradowskie wzory




zegnam sie cieplo dziekuje za komentarze i nastepnego razu


40 komentarzy:

  1. Obie marynarki dobre, choć może czarna bardziej ... Coś z butami bym zrobiła :). Pasek koniecznie!
    Ten szachownicowy zestaw bardzo fajny!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muy bonitos los dos vestidos! El primero me gusta mucho pero el segundo me ha enamorado. Estás perfecta! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias Su opinión es importante. un beso

      Usuń
  3. sukienka podoba mi się bardzo i do podomki to jej daleko. Z czarną marynarką wygląda lepiej, tak się zastanawiam że może jeszcze fajniej prezentowałaby się z tą skórzaną kurteczką i bez paska.
    Natomiast czarno - biała kratka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, i wiesz podoba mi sie ten pomysl z kurta skorkowa....pozdrawiam

      Usuń
  4. Sukienka bardziej mi sie podoba z czarna marynaka. Pasek - koniecznie. Cielista rajstoy i moze lepiej czarne buty. Dekolt sukienki jest bardzo fajny.
    A ta skorzana kurtka wyszla wspaniale! W zestawie z ta sukienka wyglada swietnie. Ale mysle, ze bedziesz miala wiele mozliwosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czarne buty, patrzac teraz na zdjecia te nude to byl niewypal, Dziekuje

      Usuń
  5. Ja też uważam że czarny żakiet lepiej się prezentuje choć pora roku bardziej skłania do jasnych barw.Z paskiem czy bez wyglądasz pięknie:)
    Pradowski zestaw dla mnie ponadczasowy,jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mialam objekcje przed jej zalozeniem, ale patrzac na zdjecie to wyglada to niezle, Dziekuje

      Usuń
  6. Sukienka z paskiem wygląda dobrze ale nie wiem jak Ty się w niej czujesz, czy lubisz paski, jak nie to zaszewki, będzie zgrabniej, z czarnym żakietyem świetnie, elegancko ale w wersji bardziej letniej i dziennej to jasny. Kurtka super, ładnie Ci wyszło a sukienka w szachownicę boska, pięknie w niej wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BASIU trafilas w sedno, zle sie czuje z paskiem, zrobie cos na stale, Dziekuje

      Usuń
  7. Sukienkę wolę chyba z czarną marynarką. Za to ostatnie zdjęcie jest cudowne, no bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Isabello! Pięknie wyglądają u Ciebie czerwone usta! A marynarka czarna moim zdaniem wygląda dużo korzystniej! Buziaki z Braunschweigu, Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uważam że czarna marynarka wygląda lepiej i z paskiem:))drugi zestaw też fantastyczny,kurteczka wyszła super a sukienka ACH....:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu serdecznie dziekuje za odwiedziny niebede nosic bialej napewno

      Usuń
  10. Witaj Iza:) Zgadzam się z dziewczynami, ciemna marynarka wygląda lepiej,bardziej wydobywa kolor sukienki. Do tego ciemne buciki :) Szyłam niedawno z tego wykroju sukienkę,żeby nie była taka prosta i szeroka w tali dopasowałam ją lekko po bokach.
    pokażę ją w którymś poście ale najpierw muszę ją obfotografować :D Zestaw ze skórą jest świetny, kurtka wyszła super!Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi butami to sie nieudalo, bardzo ciekawa jestem Twojej sukienki,,!!! POZDRAWIAM

      Usuń
  11. Sukienka nie jest zła. Zestawiona z czarną marynarką, albo kurtką "ożywa" :) Pasek, albo zaszewki.
    Drugi zestaw. Skojarzył mi się z... Formułą 1 :) Pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Izabello droga - jesli moge udzielić rady - nigdy więcej szczypanek pod szyją, więcej dekoltu"w serek", góra raczej w kimono a dół zwężony.Rękawki falbankowe deformują nam ramiona.Mamy podobna figurę ,więc przerobiłam już problem fasonu na sobie. Ogólnie z czarnym żakietem lepiej, druga stylizacja ze skórą - znakomita.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rady i uwagi oczywiscie sa oczekiwane i mile widziane,masz racje z tym dekoltem,wygladam tak jak zawodowa plywaczka!!!

      Usuń
  13. Izabello, sukienka świetna i z ładnego materiału. Ale..... ja założyła bym do niej czarny pasek, ale szerszy, zmieniła bym rajstopy, na ciemniejsze i buty na czarne.
    Sukienki już się nie da przerobić, ale 'kobieta niewidzialna ma rację - dekold w serek wydłuża i optycznie wyszczupla sylwetkę.
    Czarna marynarka, to jedyna marynarka do tej sukienki, chociaż czerwona, bądź ciemna zieleń, do tego kolorystycznie dobrane dodatki będzie idealnie. Niestety, biała nie.
    Ale to tylko takie moje osobiste sugestie i proszę, nie miej mi za złe.
    Strasznie podoba mi się sukienka w szachownice - jest BOSKA! - do niej, ta słynna już kurteczka..... ach, wyglądasz cudnie. Tylko do niej czarne rajstopy i czarne buty.
    Chciała bym mieć taką sukienkę, jak ta w szachownice, jest cudowna!!!
    Ale i tak najładniejsza ze wszystkiego jesteś Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam tylko dodać, że na zaszewki jest to niezbyt odpowiedni materiał i może się ciągnąć tu i tam.
      Czarny grubszy pasek i czarne wyższe buty.

      Usuń
    2. Zauważyłam jeszcze, że szachownica jest zwężana do dołu, może by tak i tą pierwszą złapać trochę i zwęzić na bocznych szwach? - co o tym myślisz?

      Usuń
    3. wezme sie za ta sukienke i sprobuje ja troche ulepszyc zawsze moge z niej zrobic tunike jestemwdzieczna za rady

      Usuń
  14. Wg mnie wyglądasz w tej sukience bardzo elegancko, bardzo mi się podoba; szczególnie z paskiem i czarnym żakietem. Czerwona szminka super Ci pasuje. Ja osobiście założyłabym skórkową kurtkę i czarne rajstopy, ale nie każdy lubi takie połączenia. Podsumowując, na pewno nie wygląda jak podomka :)
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  15. jestescie wszystkie kochane i dziekuje wam za wasze rady,jak cos zmienie to pokaze jak to wyglada po przerobce.Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Lepiej wyglądasz z czarnym żakietem, pasek powinien być, podkreśla talię. Wg wygladasz super.

    OdpowiedzUsuń
  17. obie sukienki piękne<3 świetnie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, pradowa sukeinka obłedna, świetnei wyglądasz! natomiast ten poprzedni model nei jest zły, ale mi się podoba z czarna marynarka...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta szachownica jest genialna ! Wyglądasz w tym zestawie jak trzydziestka !

    OdpowiedzUsuń
  20. destinia free hack

    Also visit my web site ... swamp Attack cheats (http://Fd7mgfgasf.com)

    OdpowiedzUsuń
  21. I think the admin of this web site is truly working hard
    in support of his site, for the reason that here every material is quality based material.


    my website pedicure

    OdpowiedzUsuń