środa, 15 maja 2013

Ja tez bym chciala...

dzien dobry
ogladajac ostatnio zdjecia Malgosi w marynarce w kratke z paskiem i spodnicy rozkloszowanej
zamarzylo sie mi zeby tez tak sie oblec, no ale coz po pierwsze figura nie ta, po drugie lata nie te i nie mam nog do samego nieba. Co sadzicie? Obie spodniczki maja juz swoje lata ta z zielona marynarka jest z H&M a ta druga  z TKMaxx, ( jakie oni maja w Bonn ciuchy!!!! Mozna pojsc z torbami jak czlowiek tam wejdzie)





tu sprobowalam z tiszertem(pisownia polska)
ale moja mina juz wskazuje ze sie zle w tym czuje..






lepiej bez paska cz z???

a tu moja jedna z dwoch zaciasnych sukienek, w ktoryms poscie prosilam o pomoc jakby je poszerzyc, i zastosowalam moja ulubiona metode zelazko z para, nic sie nie oprze, kazdy materila sie da rozciagnac o 2 do 3 cm.
Ten kolor wlosow nie wiem czy zauwazylyscie to na chwile, bo chcialam miec ciemniejsze ale chyba zostane przy tych jasniejszych??

Zaczynam powoli pakowac walizki jade do Polski na 2 tygodnie!!!!Nawet sobie nie mozecie wyobrazic jak sie ciesze, jedno mnie martwi nie mam tam internetu, wiec przerwa z blogowaniem, i juz tesknie za Wami, mam nadzieje ze nie zapomnicie o mnie
Dziekuje za odwiedziny

52 komentarze:

  1. A ja tam lubie z paskiem :-)Probowalas ciemnego paska? A ta turkusowa sukienka jest wspaniala - dobrze w niej wygladasz.
    Milego pobytu w PL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnnie sie rowniez z paskiem podoba,a paskow nie mam za duzo,wzielam jaki byl a kolor jego jest powtorzony w spodniczce,
      dziekuje i zabieram to ze soba do PL

      Usuń
  2. Iza mnie się podobają wszystkie Twoje propozycje! Bardzo fajnie i szczupło Wyglądasz! Mam wrażenie że zeszczuplałaś :D Życzę Tobie udanego pobytu w kraju. Pozdrawiam gorąco!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu za te slowa to cie uwielbiam, ja cos czulam po spodniach, bo musialam zaczac pasek nosic,nie robilam zadnej diety ale juz wiem co mi pomoglo!!!!Jakkogos by to interesowalo to nie pisze na emailausciski

      Usuń
  3. Sukienka jest fantastyczna i pieknie w niej wygladasz. Wlosy ciemniejsze tez mi sie podobaja :) A kompozycja zakietu z paskiem najbardziej mi przypadla do gustu.
    Naturalnie, ze bedzie nam Ciebie brakowalo. Wypoczywaj i wracaj pelna sil i pomyslow na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie jade na odpoczynek, w domu jest tyle roboty, jak sie nie mieszka i nic nie uzywa to sie wszystko psuje, a moja maszyna jedzie ze mna, chociaz mam w Polsce starego Lucznika, musi isc do przegladu, zaczela nieladnie szyc od dolu.
      No i mam zamiar dla3 latki cos poszyc.....usciski

      Usuń
  4. Z paskiem świetnie, bardzo ładnie eksponujesz wtedy talię. Turkusowa ma za to śliczny kolor i dekolt. TkMaxx potrafi dobrze zubożyć mój portfel, szczególnie na dziale dekoracji:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak jajuz musze robic kolo duze od tego sklepu...No to zaczynam nosic paski...usciski

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna ta turkusowa kombinacja z kropelką fioletu. Zmysłowo i powiewnie, a jasne buciki podkreślają lekkość całości - Niemki tak nie chodzą ubrane, prawda?
    Zielona wariacja z powłóczystą spódnicą również bardzo mi się podoba i... bez paska. Szeroki, jasny pasek przatłacza całość odrobinę, no i zasłania śliczny żakiecik:).

    Przeglądam sobie powolutku Pani stronę i ach... jak te dziewczyny szyją! A kurza stopka pokombinowana z kunstleder, to jest dopiero coś. Smiało, nowocześnie i z pazurem.

    Smutno mi tylko troszkę, bo też tęsknie, a w tym roku raczej nie przyjadę do Polski, zbyt dużo pracy (i to dla obcych babek! A o siebie samą nie mam się kiedy zatroszczyć;).
    Serdecznie pozdrawiam z Hanoweru. Proszę odpoczywać w Polsce, a ja tu sobie pooglądam, poczytam, posmakuję. Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi milo,tym bardziej, ze tez na obczyznie,powinnysmy trzymac sie razem...i wspierac w razie potrzeby,
      dziekuje za wizyte,tak to jest ze szewc bez butow chodzi, jak juz wyzej pisalam paskow niemam bo talii tez nie bylo,ale jakos od paru dni czuje ze, talia sie pokazuje, wiec bede ja pokazywac alepaskow brakuje, i chyba raczej szerokie niz waskie???
      usciski und liebe Grüße

      Usuń
    2. Wąskie, jak najwęższe i w kolorze ubrania, bo szerokie zasłaniają tylko świeżo odzyskaną talię. Ale tak twierdzi miłośniczka minimalizmu i monochromatyczności, więc proszę raczej robić jak serce (i lustro ) dyktuje.

      Bardzo cieszę się z tak serdecznego powitania i przemiłych odwiedzin:).
      Również mocno ściskam. Monika

      Usuń
  7. Bardzo ładny jest ten zestaw z morskim sweterkiem:) Z marynarką i baskiem - bomba, z tiszertem nie do końca.Najbardziej podobasz mi się w turkusowej sukience, śliczności.
    Naprawdę da się poszerzyć sukienkę za pomocą żelazka??? Ale to musi chyba być bawełna?
    Miłego pobytu w PL; jakbyś przejeżdżała przez Gliwice, to zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje,oczywiscie ze przejezdzamy przez Gliwice, ale jak jedziemy to bez postojow,bo dusza chce jak najszybciej byc w domu, ale kto wie, Kochana ja mam szerokie plecy :))tzn w klatce jestem szeroka i prawie kazda marynare czy podobne rzeczy sa w biuscie zaciasne, obojetne welna kaszmir czy sztuczne futerko wszystko juz rozciagalam,oststnio chycilam sie za jedwab, ale wyszlo nie bardzo..Podejzewamze u Ciebie jest podobnie ,,,,ale to trzeb aumiejetnie miejsce w miejsce,i jest to wyczerpujace,bo trzeba troche wysilku do tego wlozyc,usciski

      Usuń
  8. Ładnie wyglądasz we wszystkich stylizacjach, tylko ja zmieniłabym pasek nie do końca ten kolor i szerokość pasuje, może bardziej pod kolor spódnicy i troszkę węższy. Turkusowa sukienka jest piękna, i ten haft, dodaje uroku, muszę wypróbować ten Twój sposób na poszerzenie, tylko żeby się nic nie "rozlazło" w czasie pracy nad ciuchem♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie wolno tego robic na szwach tylko pomiedzy...wlasnie te paski nie mam doswiadzenia, ale bede podpatrywac kolezanki wszelakie, pozdrawiam

      Usuń
  9. Pierwsza stylizacja jest cudowna- ten turkus jest naprawdę piękny i ładnie podkreśla kolory na spódnicy. A żakiet chyba lepiej z paskiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to juz wiem wszystko,poniewaz mialam watpliwosci czy ja w ogole moge sie tak nosic dlatego ten post, ale z waszych opini wynika ze moge....dzieki i serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  10. Wow, wywołałaś mnie do tablicy :)
    I z paskiem (ale innym) i bez paska jest dobrze. A może spódnica krótsza?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ale, obie myslisz krotsze czy tylko ta do marynary, usciski

      Usuń
  11. Oh! Zazdroszczę wyjazdu do Polski!!! Jak ja to uwielbiałam, jak jeszcze siedziałam w Niemczech...:-) Teraz dla nas podróż do Europy (z Paragwaju) to tylko marzenie, tym bardziej rozumiem Twoją radość :-)
    Zaprezentowane dzisiaj kreacje - wszystkie świetne! Z paskiem bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyno a gdzie to Cie wynioslo , na sam koniec swiata,czy tak co 3,4 lata sie przenosisz? Mam sasiadke ktora co 4 lata sie przeprowadza,teraz jest w Jakarcie,niby fajne ale...... usciski

      Usuń
  12. Witaj Kochana! Pięknie Ci w zielonym! Ta marynarka z Tkmaxx SUPER! A jak cudownie Ci w turkusie! WOW:) Ja wolę Cię w jaśniejszym odcieniu włosów:)
    Buziaki- Anna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo milo milo mi bardzo dziekuje i pozdrawiam

      Usuń
  13. No to Isabello zaczynam
    - pierwsza spódnica, zielona, u mnie chyba raczej turkusowa, w pięknykm kolorze i z marynarką, choć w pierwszej chwili myślałam, że to kardigan, super zgrabnie, nie skracaj
    - druga spódnica też świetna, z czarną marynarką, może być bez paska bo ma ładne wcięcie w pasie, z paskiem też dobrze, może z ciemnym
    - z bluzką to już sama napisałaś, że nie czujesz się dobrze
    - sukienka ostatnia świetna, bardzo zgrabnie
    - włosy mnie się podobasz w ciemnych
    Nie przesadzaj z tym wcięciem w pasie, bo jest, masz super kobiecą figurę, pozazdrościć...pozdrawiam...i odpoczywaj w Polsce...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Basiu co monitor to inne kolory, amoje zdjecia troche za daleko ustawiane,i przez to niewyrazne
      - spodnica ma kolor taki bardziej turkusowy niz zielony, a to nie marynarks tylko kardigan,kolor identycznyjak w spodnicy.
      -marynarka ciemnozielonaz grubego jerseju
      -bluzka wiadomo
      -sukienka wiadomo, a te ciemne wlosyto nie moje....:))
      bardzo sie cieszena Polskei beda piekne zdjecia jak wroce, chociaz moj ogrodek nie jest pielegnowany, bo mnie tam niema...buziaczki

      Usuń
    2. Dobrze widziałam, że to turkus i kardigan, w tym zestawie baaardzo mi się podobasz, super szczupło muszę Ci napisać, teraz jak się bardzo dokładnie przyglądam to widzę, że marynarka ciemnozielona...

      Usuń
  14. o jeju jakie ty masz łądne te swoje ubrania, a turkusowa sukienka jest prześliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka jest cudna:))))spódnica ze sweterkiem bardzo ładna:)))lubię paski tak więc trzeci zestaw z paskiem:))))Pozdrawiam i miłego pobytu w Polsce życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko serdecznie dziekuje, gust mamy taki sam...Usciski

      Usuń
  16. Mnie ta turkusowa sukienka także zachwyciła, ślicznie w niej wyglądasz. Co do odzyskanej talii - uwierz mi, zawsze była na swoim miejscu! Tylko może zbyt krytycznie na nią patrzyłaś? Zestaw z h&m też mi się bardzo podoba, a spódnicę z tkmaxx to masz rację że lepiej nosić z żakietem i paskiem niż bluzką. Mogłabyś dać też jakąś luźną jasną i lekką górę do tej spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mamy podobne gusta, mozliwe ze jestem troche przewrazliwiona, ale ostatnio cosik mnie sie obwod zmniejszyl, wiec troche jest lepiej. My kobiety tak mamy ze zawsze jestesmy albo za grube albo to mi sie nie podoba,albo tamto...pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. mi się najbardziej podoba turkusowa sukienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Evo,zamowilam okulary ale nie za darmo.... sciskam serdecznie

      Usuń
  18. O jaka piękna ta turkusowa! Przepięknie Ci w niej, tak radośnie i wakacyjnie :) A kolor włosów - w jednym i drugim ładnie, wybierz ten w którym się lepiej czujesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Siempre consigues unos looks impecables! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam długie spódnice, do samej ziemi. Tobie też w nich świetnie. Bardzo podoba mi się zestaw z ciemno zielonym żakietem, obojętnie z paskiem, czy bez. Jednak z paskiem raczej lepiej.
    Isabello, mnie taki kolor włosów postarza, ale Ty wyglądasz bosko w nich, nawet wyglądasz młodsza i szczuplejsza, choć tu akurat chyba zasługa długiej spódnicy i tego ciemnego żakietu.
    Izuś, miłego pobytu w Polsce i duuuużo słońca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Tess,sciskam Cie mocno,mocno.Narazie musialam zastopowac pakowanie walizek,bo malz cos nie za bardzo ze zdrowiem.I dziekuje za bardzo mile slowa....

      Usuń
    2. Izabell, mam nadzieję, że u Ciebie wszystko OK!
      U mnie też ze zdrowiem źle i to raczej poważne.
      Trzymam kciuki za Ciebie i męża.

      Usuń
  21. Każda Twoja stylizacja ładna:) Ta z paskiem wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Izabelko.
    Mnie najbardziej podobasz mi sie w zestawie pierwszym,czyli turkusowy
    żakiecik i długa spódnica,wyglądasz w nim bardzo elegacko,nawet wytwornie.W innych zestawach bez paska,sukieneczka śliczna na upalne dni.Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  23. Zielony zakiet i powiewna spodnica to zestaw numer 1 i moj faworyt, ale paska bym tam nie dala, czyli zadnego paska albo w kolorze zakieta i waski.To tylko moje odczucia.Soczyscie i elegancko.Milego pobytu w kraju..ja juz wrocilam..fajnie bylo.)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem czy powinnam się tu wypowiadać bo dopiero niedawno znalazłam pani blog,
    ale sweterek ze spódnicą super kolorki i na czasie teraz, jeśli skrócić to tylko górą aby zachować wzór z falbaną. Tą jaśniejszą z żakietem jak już skracać to z 6-ść cm. tylko, jak tu już napisano z paskiem czy bez ładnie się prezentuje. Ale pasek węższy i ciemniejszy może coś z ciemnych popieli lub takich mazanych kolorów (cieniowanych). w tej na dole pani ładnie i w kolorze i długości, nie bardzo widać aby była za ciasna, jeśli znalazła by pani podobny materiał grubością w kolorze białym lub turkusowym można zrobić po boku boczki z dwóch stron z któryś kolorów.
    Pozdrawiam i udanego wypoczynku życzę, może są jeszcze kawiarenki internetowe to wtedy można by było coś na poczekaniu stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Izabello, czy u Ciebie wszystko OK?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie z taką ładną figurą zawsze warto podkreślić dodatkowo talie paskiem a nie ukrywać sowich plusów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się pierwszy zestaw. Reszta jest też ładna, ale pierwszy taki naj :)

    Mieszkasz w Bonn? Bo ja też :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lata nie te??? Ależ zawsze te!!!!! Tylko troszkę inne niż "przed chwilą"
    Jestem tu dziś pierwszy raz
    Ciesze się,że modę , ubrania pokazują nie tylko 20 latki
    Najważniejsze jak się czujemy w danym ubiorze my..choć uwagi koleżanek, przyjaciółki itp. zawsze cenne!!!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastycznie wyglądasz w długiej spódnicy z żakietem zielonym ( ale pasek raczej ciemny np też zielony) .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten pierwszy zestaw turkusowy swietny.
    Aga

    OdpowiedzUsuń