niedziela, 30 czerwca 2013

kropki w innym wydaniu

Witajcie
Tamten post musial zniknac, dzisiaj nowa propzycja na kropeczki, jede znane ze zniknietego postu, a drugie nowe.Powiedzcie jak wam sie te podobaja.






tu na tej sukience ponizej sa takie kropki nie kropki, ale na upartego...szylam ja w zeszlym roku i w tym HURRRRA jest na mnie za luzna szylam ja na podstawie tego modelu 3477 - Gr. 36 - 46,
 Wykroj troche zmienilam, ma tylko przod i tyl, i sa zaszewmi, i zrobilam inny dekolt, ta  sukienusia ma podszewke i zamek z tylu, ale poniewaz sama robilam te zdjecia, i na szybko, pokazuje tylko to co widac.


 
                                                         3477_5


























I jak sadzicie, ja uwazam ze tych maxi to powinnam unikac, wzrost nie ten i waga rowniez, tutaj macie obraz calkiem innej kobiety, eleganckiej, troche przy kosci, ktora moze sie pokazac. Nie popelniajcie tego bledeu co ja. Dziekuje za odwiedziny i komentarze, acha sluchajcie u nas juz jest wreszcie cieplej, co zreazta widac, bo odwazylam sie zdjac zakiecik.

43 komentarze:

  1. Witaj Izuniu!
    Dla mnie outfit na górze jest super! Podoba mi się bardzo ta marynarka:) Śliczna!
    A sukienka na dole ma cudowny wzór:))
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No teraz to przegięłaś ;-) bo obydwie stylizacje śliczne i nie wiem którą miałabym wybrać... Może jednak żakiecik :-) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj kochana no poprostu pieknie :) tak taka dlugosc sukieneczek dla ciebie wygladasz fantastycznie Elegancko i z klasa
    Pozdrawiam i sle buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też bardzo podoba się Twój strój z marynarką w białe kropeczki :) Pełna klasyka, a kropki dodają uroku. Druga sukienka - w wersji z żakietem i bez też jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Izabello!!!
    Nie bądź taka krytyczna wobec siebie - obie propozycje są świetne, pierwsza to klasyka sama w sobie, która jak wieść gminna niesie, jest zawsze w modzie, druga propozycja odważniejsza, trochę w stylu lat 60- tych ale też jest świetna, w obu kreacjach wyglądasz stylowo, dodatki są dobrane z wyczuciem. Słowem rewelka!!! Pozdrawiam! Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. No są kropki Isabello, wczoraj nie mogłam dodać komentarza a dzisiaj patrzę, nie ma.
    Maxi była jakby za duża, za dużo się działo, druga propozycja za ciemna , no może o innej porze roku, miałam napisać, żebyć zminiła rajstopy na cieliste i dodała czerwone buty. Dzisiajsza wersja z białą spódniczką piękna, zgrabnie i super nózki pokazujesz, szyk i elegancja. Piękna biżuteria. Druga sukienka tez świetna, pokazuje Twoją wspaniałą firurę...pozdrawiam, pogoda robi się coraz ładniejsza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duzy wplyw na usuniecie postu mial tez moj maz,ktoremu bardzo sie nie podobalam w tej sukience, teraz juz wiem czego unikac,a ta sukienke skroce calkowicie, u nas jest juz fajnie to i humor lepszy, buziaki

      Usuń
  7. Me encantan los dos look! El primero es muy elegante y el vestido te sienta fenomenal. Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarny zakiet w biale kropki poloaczony z bialym tien i spodnica wyglada wspaniale. Zupelnie inny zakiet niz ten z poprzedniego postu :-)
    Druga stylizacja jest wysmienita - pasuja tobie te kolory.
    I zgadzam sie - ta dlugosc bardziej tobie pasujet.

    OdpowiedzUsuń
  9. No no, faktycznie teraz wybór jest trudny bo i sukienka i żakiet są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie obie stylizacje to rewelacja. Pierwsza bardzo gustowna i elegancka a druga nowoczesna i optymistyczna. Wyglądasz wyśmienicie w obu zestawach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna marynarka, mam podobną ale kupioną. Uwielbiam ją. Sukienka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Izuniu, mam nadzieję, że nie przeze mnie usunęłaś tamtego posta? Byłam szczera. Dzisiaj tez będę. Niestety chyba nie mogę się zdecydować, który model wysłać na konkurs. Oba są REWELACYJNE!!! Żakiecik z bielą i czerwonymi dodatkami zyskał bardzo dużo - jest PIĘKNIE! Drugi zestaw piękny. Też pomarańcz a jakże inaczej wyglądasz; pięknie, z klasą, szalenie elegancko.
    Pięknie Izuniu, ale kurcze, nie pomogę, który lepszy :)
    ps
    zachciało mi się żakietu groszki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moja droga duzy wplyw mial moj maz, i mnie rowniez nie podobalam sie ja w tej sukience, a ty slonce masz byc szczera dalej az do bolu...buziaczki

      Usuń
  13. Żakiet z białą sukienką i czerwonymi dodatkami prezentuje się bombowo! Poprzednia sukienka nie była zła. Jesteś zbyt samokrytyczna. Połączenie różnych kropek było fajnie i zaskakujące, ale fakt, że wolę Cię w krótszych sukienkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz juz ja skrocilam,ale wiecej ma normalna dlugosc za kolana zaraz,i jest o niebo lepiej....buziaki

      Usuń
  14. Witaj, nie zdążyłam zobaczyć poprzedniego posta, który zniknął..A ten dzisiejsze...nie każ wybierać, kupuję obie stylizacje! :-) Każda ma coś w sobie. Oryginalny żakiet z super dodatkami, i cudnie kolorowa sukienka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok fajnie ze Ci sie podobaja,potwierdza sie ze moj dzisiejszy wybor jest ok, buzka

      Usuń
  15. Już w poprzednim poście żakiet w kropki skradł moje serce ! I biała sukienka rownież !!!! Druga propozycja tez fajna , sukienka ma super krój ! Nadruk tez , nieco mocniejszy ,ale fajny i swietnie w nim wygladasz !!!!

    Bloglovin średni sie sprawdza , posty pokazują sie ze sporym opóźnieniem i na dodatek pisanie komentarzy to kilka czynności wiecej , więc czasem czasu brak , ale
    Oglądam wszystko !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz racje co do maxi. A w tym co tu pokazujesz naprawdę pięknie wyglądasz. Nie dość , że to śliczne ubrania, to CI pasują i jesteś pełna klasy. No po prostu się nie dziw, że jacyś Panowie za Tobą biegają :D jak niedawno jeden. Ślicznie .

    OdpowiedzUsuń
  17. żakiet w kropeczki i czerwona torebka z pierwszej propozycji mnie urzekły...wyglądasz uroczo...natomiast w drugm moje serce skradły czółenka!sukienka trochę nie w moim stylu ale na Tobie bardzo fajnie leży i pięknie prezentujesz się w całości:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kropki więc nie może mi się nie podobać:)))żakiet w kropki szczególnie przypadł mi do gustu:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Izuniu! Nie smiem twierdzic, ze choc w czesci wzielas moje rady do serca, ale ciesze sie, ze zalozylas do tego zakieciku bialy "spod", tak jak proponowalam w poprzednim poscie;) I musze dac sobie satysfakcje - to byl strzal w dziesiatke - wygladasz tak jak sobie wyobrazalam!! Pieknie!!!
    No ale tu pojawil sie kolejny problem, bo druga propozycja jest rownie cudowna!!!
    Buziaki Kochana! Anka

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Izabelko.
    Widziałam Cię w kreacji w sukience w pomarańczowe kropki,zestawienie bardzo ciekawe,tylko nie ta długość,natomiast w tym zestawieniu żakiet czarny w białe kropeczki i biała sukienka z czerwonymi dodatkami, bardzo ładnie i elegancko wyglądasz!!! Żakiet czerwony z sukienką super!!!! ho ho zadumałam się nad Twoją wyobraźnią, rewelacja!!!!Buziaczki dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie wyglądają oba zestawienia kropkowe. W granacie bardziej klasycznie i tak trochę marynarsko, a w czerwono-pomarańczowym zestawieniu bardzo energetycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Iza bardzo podobasz mi się w tych stylizacjach, Wyglądasz rewelacyjnie!!!!! No a ta druga to skradła moje serce!!!:D Cudne kolory i wzory :)Poprzedniego posta nie widziałam ale już wiem o jaką sukienkę chodzi, widziałam ją na burda.pl. Powiem szczerze że mnie się bardzo podobała!kolor,fason i długość!
    Ale czytam że już ją skróciłaś, krótsza też będzie ładna:) Pozdrawiam gorąco, buziaki!!!
    P.S. Ja też się nie załapałam na konkurs w Burdzie, też miałam problem z dodaniem zdjęcia, nawet napisałam do redakcji! ale widać tak miało być! trudno:)


    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz rewelacyjnie,elegancja w twoim wydaniu jest super, świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Glad to have found you back Isabella.
    Following you now.
    I am sure we are going to be great blogger friends
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uważam, że obydwa komplety są ładne - zwłaszcza, że kropki wróciły do łask.
    A drugi model z żakietem bardzo fajnie podkreśla wybrany kolor, ożywia. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Co Ci powiem, to Ci powiem - otóż moja kochana - Ładnemu we wszystkim ładnie. No może nie do końca, ale jak się strój odpowiednio zestawi, to nie ma siły.... musi być dobrze.
    Poprzedniego postu nie oglądałam, bo wchodziłam, wchodziłam i nie chciała się strona otworzyć, szkoda bo bardzo chciała bym Cię zobaczyć. (prześlij mi proszę zdjęcia na pocztę)
    Izabello, to wcale nie prawda, że Tobie nie jest dobrze w maxi spódnicach, bądź sukienkach. Weźmy np:- post gdzie jesteś w maxi spódnicy w jednym odcieniu szarości z tygrysim bądż, printem. do tego piękna bluzka w tym samym odcieniu. CUDO!!!
    A dlaczego cudo? - dlatego, że maxi powinna być do ziemi, nie do kostek, materiał lejący się.
    Bluzka do tego nie powinna być zbyt długa, ani zbyt ciasna.
    I ta stylizacja właśnie taka była, było perfekcyjnie.
    Ty wyglądałaś tam jak gwiazda, to był majstersztyk.
    .....................
    W tym poście podoba mi się wszystko, choć ja dała bym tu gładką, granatową bądź w innym kolorze marynarkę. Jednak mamy teraz w trendach i kropki i paski, czy kwiaty - więc korzystajmy- czemu nie?
    W pierwszej wyglądasz BOSKO! - ta spódniczka, ach! - wyglądasz jak studentka. Piszesz, że jesteś babką przy kości - a dlaczego by nie? - jednak jesteś proporcjonalnie zbudowana, (widziałam na blogach młode dziewczyny, dwa razy takie jak Ty) i wystawiają się pod publikę.
    W drugiej stylizacji wyglądasz też cudnie, sukienka jest obłędna z żakietem i bez.
    Ja dokąd nie będę mogła robić swoich zdjęć, chyba zacznę coś robić, ale nic nie powiem - cicho sza!
    Uśmiech zostawiam, moja Ty ukochana modelko własnych stylizacji i to w większości trafionych.))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś słyszę, że skróciłaś tą sukienkę, której zdjęcia usunęłaś, ech dać babie nożyczki, to dolary potnie.

      Usuń
  27. Bardzo ładne groszkowe stylizacje! Mnie osobiście bardzo sie podobasz w żakiecie w groszki, a kolorystyka czarno,biało czerwona to już klasyka i wyglądasz w niej bardzo elegancko i korzystnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastic both looks Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie!Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W tej marynarce wyglądasz świetnie, chyba przez to podkreślenie talii tak bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne oba! Szczególnie drugi, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń