niedziela, 2 czerwca 2013

oby ostatnia szansa,!

Witajcie
taki dziwny tytul, prawda, jakos nie moze sie ocieplic, wiec chcialabym wam przedstawic jeszcze dzisiaj, zanim pokaze moje uszytki z urlopu, moja ciepla Chanelke z tego materialu:










musze sie przyznac, ze wyszla mi troche za mala, nie mam pojecia dlaczego, moze mi sie myslalo ze jestem juz taka malenka, hi hi hi ....mysle jednak, ze moge ja nosic otwarta,bo szkoda zeby ja zezarly mole w szafie, jak myslicie....
dziekuje za odwiedziny i komentarze,  no i cieplych snow pod puchowa koldra :))

55 komentarzy:

  1. Me gusta mucho tu look. Estas elegante y muy bonita! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i elegancko. :) Chanelka cudna. :) Dziś było nieco cieplej ale noce jeszcze zimne. :( Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hallo Izabello! Piękny ten żakiet! I uszyłaś go sobie sama! WoW!!! Podziwiam Cię za to:)
    Pięknie zestawienie żółtego z czarnym!
    Buziaki-Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno oczywiscie ze sama go uszylam, a jaka ma piekna podszewke zapomnialam pokazac...buziaki

      Usuń
  4. świetna!! oj i kolor - taki słoneczny i ciepły! a takie żakieciki najlepiej się rozpięte nosi:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj cudnie! Twoja dzisiejsza stylizacja podoba mi się wyjątkowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko serdecznie dzieki,przy okazji zapytam czy w takim Twoim terazniejszym klimacie mozna nosic jedwab??Buziaki

      Usuń
  6. Piękna i bardzo dobrze Ci w takim kolorze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybys nie powiedziala, ze wyszla za mala to nikt by sie nie domyslil. I takiej wersji sie trzymaj ;)
    Swietny zakiet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybyś nie napisała to bym się nie zorientowała:). I ten kolor - piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to znaczy ze, nie jest zle....dziekuje i pozdrawiam

      Usuń
  9. Przepięknie! Genialny kolor, świetny pomysł z wykończeniami brzegów, a wyglądasz w niej cudownie, Izuniu :) ja tam bym się tym rozmiarem nie przejmowała i nosiła ku uciesze własnej i otoczenia :)
    Zapraszam pod nowy adres:
    monafaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzieki Moniko.....wpadne tam napewno, buziaki

      Usuń
  10. Bardzo ładnie na Tobie wygląda kontrastowe połączenie czerni i żółtego, fason żakietu również zachwyca - gratuluje efektu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bardzo serdecznie dziekuje,i ciesze sie ze wpadlas....pozdrawiam

      Usuń
  11. Świetnie z czarnymi spodniami- takie żakieciki z natury rzeczy nosi się otwarte, więc się nie przejmuj i noś, bo Ci ładnie w zółtym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci serdecznie....aledalas czadu z Twoimi spodniczkami!! usciski

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. szkoda ze tylko kolor Ci sie podoba :)))

      Usuń
    2. aaa hahah oj nie nie, ja po prostu mam fimla na punkcie żółtego, dzisiaj przyjechałam do moich rodziców i dziadków do domu i dziadek mój miał żółtą kamizelkę i zamiast dzień dobry to mówię " ale masz czadową kamizelkę :D " i się śmiał ze mnie , że takie powitanie mu zrobiłam :D więc mam nadzieje, że rozumiesz jak wyznałam bardziej opisowo swoją miłość do żółtego :)

      Usuń
  13. Bardzo efektowny żakiecik, dobrze że jest właśnie taki bardziej dopasowany, ładnie wygląda rozpięty i w połączeniu z czernią. Iza bardzo ładnie w nim wyglądasz, takie żywe kolory są stworzone dla Ciebie :))))Pozdrawiam gorąco, u mnie ciągle pada ,dopada mnie deszczowa depresja :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu sciskam Cie serdecznie, idz moze do Sonnenbank lub Sonnenstudio, cholera jasna, wiesz ze, nie wiem jak to sie nazywa po polsku, tam sie opalaja ludzie, wstyd,ale jak wyjechalam z Polski to takich rzeczy jeszcze nie bylo.a kiedy urlop masz?? Albo kup sobie cos ladnego i niepotrzebnego,poprawi Ci sie humor zaraz.Buziaczki i trzymaj sie cieplo

      Usuń
  14. Jeeeej, przepiękny żakiecik. Za taki biały dałabym się pokroić :))) Tobie w tym kolorze bardzo ładnie:)
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu Tobie rowniez bedzie w zoltym ladnie, jutro postaram sie pokazac co nosze w swojej torebce!!!Usciski i buziaki

      Usuń
  15. Witam z urlopu. A chanelka w sam raz i pasuje do czarnego. Tworzą komplet. Akurat do tej pogody. Już dawno nie widziałam w użyciu takiego wykończenia, bardzo efektowne.
    Na pewno co nie którzy odwiedzą pasmanterię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz jaki problem byl zeby znalezsc cos pasownego do takiego grubego materialu??? W sklepie nic dopiero na DaWanda.de znalazlam,dziekuje bardzo za mile slowai pozdrawiam

      Usuń
  16. Że jest za mała to nie widać, rozpięta jak najbardziej. Kolory ładne, kontrastują ze sobą, no i sama ślicznie w niej wyglądasz:) Pozdrawiam z deszczowego Podlasia!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja pozdrawiam ze slonecznego Bonn:)) dziekuje i sciskam mocno

      Usuń
  17. Izabell, wyglądasz świetnie. Szanelki nosi się raczej rozpięte. Zółty kolor, to zdecydowanie Twój kolor, daje piękny kontrast z Twoją śniadą cerą i pięknym kolorem włosów. A ja pozdrawiam z wyjątkowo zimnego i deszczowego o tej porze roku Michigan.
    ps: coś naprawdę nie tak ze mną, wydawało mi się bowiem, że umieściłam tu i w poprzednim poście komentarz............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tess witaj ojej zazdrosc mnie zzera Michigan.....ale ze tam zimno i deszczowo to juz mniej...Swiat sie zrobil taki maly dzieki sieci internetowej, dzisiaj sobienie wyobrazamy zycia bez internetu,prawda....pozdrawiam cieplo

      Usuń
  18. Swietny zakiet, kolor i tkanina! Wygladasz szalowo! Trzymanie tego cuda w szawie byloby zbrodnia! A to ze troche za maly - nie widac...
    Taki zakiet to nawet w lecie dobrze wyglada - na troche chlodniejsze wieczorowe spacery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekne dzieki,tez mi sie wydaje ze byloby szkoda....niedlugo zaprezentuje takie czerwone pieknosci na szyji i uszach ze hej...buziaki

      Usuń
  19. połączenie kolorów cudowne! :) strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam kontrastowe zestawienia kolorow,usciski

      Usuń
  20. Zgadzam się żakiet jest świetny i fajnie wygląda rozpięty, nie widać by był za mały, pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za sliczne serduszko mily akcent,przesylam usciski

      Usuń
  21. bardzo ładny żakiecik...miejmy jednak nadzieje, że niedługo się wreszcie ociepli:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. milo mi Cie widziec u mnie i ciesze sie ze Ci sie moj wyrob podoba. serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. sama uszyłaś? piękny żakiet! podoba mi się kolor i te czarne obszycia:)
    jak jest rozpięty, to nie widać, że za mały...pewnie gdybyś nie powiedziała, to bym się nawet nie zorientowała;)
    dziękuję za odwiedziny:))

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej ciesze sie ze jestes i ze podoba Ci sie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo piekna Channel, po prostu wyglada niesamowicie, i ladnie w niej wygladasz, tez gratuluje wielkiego talentu, po prostu - cudowny zakiet.
    Jestes bardzo fotogeniczna,pozdrawiam i dziekuje, zycze wszystkgo dobrego, dziekuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwiedzilam Cie z mila checia i dodalam do obserwowanych, dziekuje za mile slowai pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  26. Ślicznie wyglądasz po tym urlopie:))))a żakiet piękny bardzo lubię taki fason i kolor:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Reniu i ja Ciebie rowniez serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  27. Bardzo ładne i nietypowe wykończenia brzegów. A nosić warto choćby i rozpiętą:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Isabello! Wyglądasz zjawiskowo. Piękna Chanelka. Miałam podobną wiele lat temu, tylko lamówki były ciemno zielone i do tego zielona spódnica. Z czernią jest super, bardzo w "moim stylu", dobrze, że się nie dobina, dzieki temu jest zgrabniejsza...pozdrawiam cieplutko, mam nadzieję, że uplop był udany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo mnie ciesza Twoje slowa......az rodzina to roznie bywa czasami lepiej sie na zdjeciu wychodzi...u nas SLONCE hurra moglam polezec w ogrodku wreszcie...buziaki i usciski

      Usuń
  29. Chanelka super i do tego to połączenie żółci z czernią genialnie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ekstra! Oryginalna, ale elegancka :)
    Jestem pod wrażeniem Twojej płodności w szyciu :) ja więcej o szyciu myślę niż działam .. chyba czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nigdy nie zapinam żakietów - czuję się wtedy jak w sztywnej zbroi ;) Szanelka Ci wyszła lepsza od oryginału ! Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń