środa, 26 czerwca 2013

po co szyc letnie sukienki

witajcie kochane, szyje te letnie sukienki,a nawet niektorzy dla mnie szyja dziekuje Asiu, ale czy te piekne rzeczy beda mialy okazje zostac pokazane swiatu, bardzo w to watpie. Koniec czerwca a u nas temperatura 9 stopni, nie jest to deprymujace?
Nie mam ochoty na nic, nawet apetyt mi sie zmniejszyl,ale to dobrze.
Dlatego dzisiaj dalsza czesc mojego w nude kolorach, stroju.Chodzi  zwlaszcza o spodniczke, wykroj zwykly,najprostszy jakimoze byc,zamek,podszewka,Uszylam ja juz w zeszlym roku, ale sam material jest wart pokazania, bardzo orginalny od Valentino, Popatrzcie
 ten material to jest organza i ma taki wzor jak ponizejna zdjeciu widac, miedzy nami mowiac moglam sobie oszczedzic paskaz tegomaterialu,te szpileczki co odstaja to troche gryza, przypomina mi ten wzor pien drewna przekrojony nierowno.











 Ten zakiecik jest z takiej cieniutkiej skory,podszewke ma tylko w rekawach i na barkach - SH
bluzeczka z przezroczystymi cekinam,wiec prawie sa niewidoczne -H&M
                                                                      torebka -  CC
                                                                    buty - Zalando
                                                                spodniczka - Hanmade
                                                                   okulary- Firmoo

Dziekuje Wam za odwiedziny,oczywiscie zapraszam znowu, ciesze sie z Waszych komentarzy.Milego dnia

59 komentarzy:

  1. Bardzo stylowo, nie martw się pogodą, dzięki niej możesz się tak ładnie ubrać, zamiast rozpuszczać się w upale :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze jest widziec dobra strone czegos zlego, jak tam psinki Twoje te upaly przatrzymaly,usciski posylam

      Usuń
  2. Co do pogody to mam takie same odczucia. Ponoc klimat sie ociepla... szkoda, ze tego nie odczuwam ;)
    Stylizacja jak zwykle urocza. Material mysle, ze lepiej prezentuje sie na zywo niz na zdjeciach. Bardzo podoba mi sie zakiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze jest to ze nie potrafimy tego zmienic, a dziura ozonowa rosnie,
      Materialjest naprawde mega, buziaczki

      Usuń
  3. bardzo ładne buty, spódniczka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Izabel cudownie! kwitnąco Wyglądasz w tej stylizacji!!!u mnie też jest zimno i ponuro:( chciałam sobie robić zdjęcia ale jest tak ciemno że nie wychodzą :( A sukienki warto mieć i szyć bo nie znamy ani dnia ani godziny...kiedy zaświeci słońce :DDD i będzie nam znowu za ciepło!!!A może jesień będzie gorąca? albo lato na drugi rok będzie gorące hi hi dlatego sukienek nigdy dość!!!;)nie wspomnę już o butach i biżuterii! tego nigdy dość Pozdrawiam Cię gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak musimy byc zawsze gotowezeby ruszyc do boju a konkurencja jest duza i nie spi...buziaczki

      Usuń
  5. No poprostu elegancko wygladasz izo .swietnie wszystko zestawilas przepraszam a gdzie wychodzisz tak wystrojona? Zdjecia na kanapie super
    Pozdrawiam i sle buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie ta kanapa,co 2 tyg. mam tam sesje nie tylko fotograficzne,a taka wystrojona jestem na codzien, niestety tu nikt nie zwraca na to uwagi.do milego Beatko rowniez buziaczki dla Ciebie. Jak mam przekazac ta czekolade twojej coruni:)))

      Usuń
  6. Prześliczna sukienka i pięknie leży na Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Dociu ale to jest spodniczka moj uszytek i bluzeczka buziaczki

      Usuń
  7. Szyć, szyć, pogoda jeszcze będzie (mam nadzieję). Lato dopiero się rozpoczęło. Ja kolejną już uszyłam i czekam na cieplejsze dni. Materiały tez czekają. Na wenę.
    Toja spódnica również kojarzy mi się z drzewem:)
    Piękny naszyjnik i kurteczka:)
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzies cwierkalo u nas w radiu, ze od przyszlego ma byc u nas cieplej
      Dziekuje i usciski

      Usuń
  8. Nie pogardziłabym dziewięcioma stopniami:D Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy mnnie oczy nie myla?? chcesz miec 9 stopni???Buziaczki

      Usuń
    2. To my chetnie wymienimy 9 stopni na 25 :) W ciagu tego roku tj. 178 dni u mnie bylo gora 6 dni z temperatura powyzej 20 stopni!

      Usuń
  9. Materiał jest przepiękny ! gdybym go zobaczyła to od razu kupiłabym go :D
    Wyglądasz pięknie :) świetne okulary i buty

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz!! jak to dobrze , że są kobiety które elegancko się ubierają. :) A materiał spódnicy rewelacyjny. :) Super ekstra fajny. Jakby zrzuciła te 10kg które mi po ciążach zostały to bym uszyła sobie z czegoś takiego taką obcisłą kiecę..och jakbym chciała!! nawet nie wiem czy te 10kg mniej czy bardziej taką sukienkę :D A na kanapie wyglądasz jakbyś padła i ze zmęczenia wstać nie mogła. Jeżeli wszytko pójdzie pomyślnie dziś lecę na pocztę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mysle ze jest bardzo duzo kobiet ktore sie elegancko ubieraja, a wiesz popatrze do sklepu moze jeszcze jest, cos mi sie zdawalo ze im nie zszedl w zeszlym roku, bo mam pomysl ale narazie sza!
      jakbys spadla o te 10 kg to jakbys wygladala, rany boskie, same kosteczki, a chlopa sie lepiej zapytaj co lubi, czy kosci czy miesko!!:))
      Dziewczyno majac taka figure nie narzekaj xxx buziaki

      Usuń
    2. hihi :) też tak myślę, napewno kilka jest :)
      Ty to masz niezłe pomysły i plany :P
      A co do 10kg to naprawdę nie było ze mnie samych kości, miałam znacznie więcej mięśni a one są cięższe :) więc szkieletu ze mnie nie było. Nie lubię szkieletów i sama nie chce :)

      Usuń
  11. spódniczka świetna, bardzo podoba mi się ten materiał:) cała stylizacja ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci Mario Tamaro serdecznie i posylam usciski

      Usuń
  12. Piękna spódnica, bardzo oryginalny materiał. U mnie tez ciepło nie jest.. Gdzie to słońce..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba:))

      Usuń
  13. Tym razem mogę dołączyć się w narzekaniach na pogodę - u nas już od ponad tygodnia szaro, deszczowo i temperatury trochę ponad 10 stopni... Pociesza mnie, że jednak wciąż jeszcze więcej stopni u mnie zimą jak u Wys latem... hmmm... ;-)
    Twoje dzisiejsze zestawienie ubraniowe - cudne! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "że jednak wciąż jeszcze więcej stopni u mnie zimą jak u Wys latem" to sie nazywa kopanie lezacego ;) albo raczej zamarzajacego :)

      Usuń
    2. Iwonko dziekuje,
      Mag Ik ty zlosliwcze.....ale to lubie:))

      Usuń
  14. Eres una mujer muy elegante y siempre vas impecable! Un beso amiga.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym oddała to co mam za 9 stopni. Mamy wprawdzie deszcze, ale jest gorąco, tak gorąco, że w nocy nie a się spać. Okna niestety nie otworzę, bo wtedy nie da się spać z powodu hałasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany zdradz w jakiej czesci swiata mieszkasz, buziaczki

      Usuń
  16. Żakiecik mi się bardzo spodobał, w tym kroju ołówkowym spódniczki świetnie wyglądasz, bardzo szczupło, chyba Ci Isabello trochę ubyło, zazdroszczę, bo mi przeciwnie. Naszyjnik śliczny i włosy krótkie bardzo ładnie, młodo, moim zdaniem, bardzo młodo a na kanapie to super sexi z tą nóżką....i co Ty Isabella, lato się zaczyna, dopiero były upały, teraz chłodniej ale ciepło wróci i lekkie sukienki będą potrzebne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli prawda, cos tak czuje ze mi ubylo, Basienko dziekuje serdecznie i buziaczki

      Usuń
  17. Wyglądasz fantastycznie:)))wszystko mi się podoba:))))myślę że lato wróci i będzie okazja założyć te piękne sukienki:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie koncze szyc taka max i nadzieje ze w przyszlym tygodniu ja bede mogla zalozyc,buziaczki

      Usuń
  18. Kochana,wygladasz rewelacyjnie,po prostu usiadlam glebiej jak Cie ujrzalam.Po pierwsze schudlas,to jest fakt....cieszysz sie?,a po drugie,nie bede wymieniac garderoby po kolei,bo wszystko jest cudne.Wygladasz zjawiskowo,naprawde...Kobieta z klasa,brawo.Ach jak Ci zazdroszcze,za zdolnosci krawieckie...ja noga w tym temacie do potegi,ale coz,moze w innej kwestii sie sprawdzam? hahahahhah.Teraz z innej beczki,tez jestem zalamana pogoda,ale trzeba pozytywnie myslec i czekac na upaly...uwielbiam,napewno jeszcze nie raz pokazesz nam swoje letnie stroje, na co bardzo czekam.Pozdrawiam z placzacego Gdanska.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze widac, ale nie robie zadnej diety, no wlasnie w czym Ty sie sprawdzasz, napisz cos o sobie,czekam a narazie dziekuje za mile slowa i posylam buziaczki

      Usuń
  19. Witam:) Izu to jest mój ulubiony outfit, podoba mi się najbardziej ze wszystki do tej pory! Wow! Ten materiał jest cudowny:) Pięknie wszystko ze sobą zestawiłaś! Bomba! Pogoda...egal! Ty wyglądasz BOSKO!
    Pozdrawiam cieplutko- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to troche sie zmartwilam, bo to znaczy ze inne sa do d...y
      Aniu przyjmuje Twoje cieplutkie pozdrowienia bardzo chetnie, bo mi zimno jest xxx buziaczki

      Usuń
  20. jak dla mnie nic się ze sobą nie gryzie, jest idealnie! fajna kolorystyka, trochę jesienna, ale pogodę mamy też taką za oknem:D
    wisior świetny, kurteczkę zabieram i uciekam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok zabierz ale wzamian biore Twoja figure xxx Buzka

      Usuń
  21. Izabello, uśmiechaj się! - jesteś wtedy taka ładna.
    Spódnica fajna, owszem - ale naszyjnik cudowny.... och, gdybym mogła Ci go skraść. Po co pokazujesz takie cudo? - mam teraz nie przespane noce.
    Och.............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, masz takie same błękitne kwiatuszki jak Basia, uwielbiam je.
      Niestety nie mogę tu kupić takich nasion.

      Usuń
    2. Jak tak Ci sie podoba mozesz go miec na urodziny....
      a te kwiatki ja kupuje w sklepie....buziaczki

      Usuń
    3. Moje urodziny w marcu dopiero, ha,ha, ja to mam szczęście co?
      No wiadomo, że kupujesz w sklepie, ale nasiona - czy rozsadę jakąś w doniczce?
      Uściski Izabell.

      Usuń
    4. Ale może ja się w tym roku 2 razy urodzę, co?
      Ech, nic lepszego nie wymyśliłam...........

      Usuń
  22. Bardzo ciekawa tkanina i nie warto jej ciąć, dlatego dobrze Pani zrobiła szyjąc prostą spódnicę. Wygląda bardzo fajnie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,takiej tkaniny po prostu niewypada ciac, dziekuje i prosze sie do mnie zwracac po imieniu Aneto,pozdrawaim

      Usuń
  23. Pogoda u mnie też nie rozpieszcza, a ja również uwielbiam sukienki! Aktualnie szyją się dwie..Lato jednak dopiero się zaczyna i jeszcze będzie okazja je założyć! Bardzo podziwiam Twoje stylizacje! Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja oczywiscie tez szyje sukienki, ale do jednej dolozylam rekawki, takw razie czego, buziaczki

      Usuń
  24. Bardzo ciekawy materiał,ładnie wyglądasz w tej stylizacji.W ogóle w każdej wyglądasz dobrze. Zachwycił mnie naszyjnik,piękny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Izuniu! Bez wzgledu na pogode, Ty zawsze wygladasz swietnie! Podziwiam szyte przez Ciebie ciuszki. Zdolniacha jestes:) A ta spodniczka jest sliczna!!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  26. Materiał śliczny. Całość świetnie dograłaś - wszystko do siebie pasuje, a Ty wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Beatko bardzo mi milo, dziekuje:))

    OdpowiedzUsuń
  28. wow materiał jest naprawdę piękny! ślicznie połączyłaś ze sobą wszystkie elementy stroju:) <3

    OdpowiedzUsuń
  29. genialny material tej spodniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  30. ...a gdzie groszki Isabello?...znikło u mnie...

    OdpowiedzUsuń