poniedziałek, 10 czerwca 2013

przywolac slonce

od wczoraj pada, zrobilo sie zimno, nieprzyjemnie...dzisiaj mialam spotkanie z moja pania psychoterapeutka(?) znamy sie juz bardzo dlugo i nasz stosunek stal sie troche inny niz pacjent lekarz, przynajmniej z mojej strony, nie sa to typowe spotkanie kanapowe, bardziej babskie pogaduszki. Ide na te spotkania z wielka przyjemnoscia.
Zalozylam na to spotkanie moja zolta jedwabna bluzeczke uszyta na podstawie Burdy 8/2012 model numer108, , na podstawie tego wykroju uszylam juz kilka sukienek i przyszedl czas na bluzke. Kroj jest wspanialy dla kobiet, ktore maja cos do ukrycia.....a sam.material ma piekny sloneczny kolor stad tytul dzisiejszy. a wiec:



zeby nie wygladac paniusiowato zalozylam
moje wspaniale  dzinsy, ktore np. zakladalam na rozmowe do szefa o podwyzsce!! Jakos nie skutkowalo nigdy, moze powinnam byla zalozyc co innego?


                                                                   

                                                            Buty - Zara
                                                           Torebka -  Celine
                                                           Zegarek - Just Cavalli
                                                           dzinsy - dc esprit Boyfriend
                                                           naszyjnik i kolczyki  z Wegierskiej Gorki
                                                           a pirscionek srebrny z bursztynem NN
Teraz mozna sie juz wybyczyc i pogadac o starych Polakach za granica, ach nie..... jeszcze chcialam pokazac ta bluzeczke do czarnych spodni tak troche elegancko.


Dziekuje za odwiedziny i komentarze do nastepnego razu.
PS. czy ktos wie co sie stalo z Mag Ikiem z Holandii, ostatnie posty byly bardzo niepokojace, a  wczoraj szukalam w necie i nie moglam znalezsc nic.

56 komentarzy:

  1. Swietnie Ci w żółtym , jak mało komu ;)
    Obie wersje dobre, oczywiscie zależy od okazji !!!!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie wywolas do tablicy. Dola mam konkretnego, ale jestem jak slonica afrykanska. Nie do zdarcia, wiec dam rade. Troche mi sie tylko cietosc jezora i poczucie humoru stepilo.
    Bluzka sloneczna, odwrotnie proporcjonalna do pogody.
    A tych spodni na podwyzkowe rozmowy nie zakladaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja droga od razu wiedzialam ze jest niedobrze u Ciebie,imartwilam sie po prostu,moj jezor tez jakos stepialy juz i mysle ze musze cos zrobic aby go chociaz troche zaostrzyc, bo troche nudno...ciesze sie ze sie odezwalas, moge jakos pomoc??pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje za troske i pamiec. To na prawde wiele dla mnie znaczy. Jak nieco sie podreperuje zorganizuje kurs pt. uzyj jezyka jako brzytwy czyli zlosliwosc asertywna ;)

      Usuń
  3. Kiedy patrzy się na Twoje zdjęcia to aż trudno uwierzyć, że jesteś już po piędziesiątce...! I tu potwierdza się, że lat mamy tyle na ile się czujemy :-) świetnie wyglądasz i w żółtym jest Ci rzeczywiście wyjątkowo dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się w 200% podpisuję pod słowami Iwony!!!!Pozdrawiam gorąco
      P.S. u nas na przemian ulewa, upał, ulewa, upał,..............i dopadła mnie w końcu alergia :(((

      Usuń
    2. Ooo mnie też dopadła:/ wczoraj cały dzień nie mogłam oddychać nosem, siedzę zamknięta w domu i nie wietrzę i póki co to trochę pomaga:)

      Usuń
    3. po piecdziesiatce to ja bylam 10lat temu Iwonko,ale nie mow do mnie babciu w zadnym wypadku:))
      Kasienko to na jestes uczulona??....szkoda ze nie chcialas tej sukienki, wygladalabys pieknie,a tak wyladuje w koszu...Buziaki

      Usuń
  4. Jaki cudny odcień żółtego, ślicznie wyglądasz, kwitniesz po prostu:) Może szef się nie zna i nie docenia tych spodni, lubię takie poszarpane. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moj maz byl na poczatku troche zbulwersowany ze ja taka dama takie gatki chce nosic, no ale musial sie z tym pogodzic,moj szef to zacofany jest, buziaczki rowniez

      Usuń
    2. Świetny tekst o zacofanym szefie:) Masz piękne mieszkanie!

      Usuń
  5. Oba zestawy ładne, zależy na jaką okazję, choć dziasiaj wpadłaś mi o oko w jeansach, podziwiam, że nosisz przetarte, ja nie mam odwagi ale nie mówię "nie" a w takich włosach bardzo mi się podobasz, odmłodniałaś Isabello...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedlugo dojde do dlugosci wlosow jakie sie nosi w domach starosci ( dla wygody pracownikow) no i wiekowo blizej jak dalej :))zarty na bok , dziekuje serdecznie Basiu ja zawsze bylam odwazana w doborze strojow, buziaczki

      Usuń
  6. Śliczna bluzeczka i pięknie w niej wyglądasz i w tych i w tych spodniach. :) Nie rozumiem szefa, taka fajna babka w obdartych spodniach i odmówił??? Osz gadzina jedna. ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coz nieczuly mezczyzna, powinnam byla sie inaczej ubrac, z dekoltem do pasa i w miniowie,pozdrawiam

      Usuń
  7. bardzo fajnie, że do tej bluzki założyłaś jeansy !
    świetnie to wygląda !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ponownie Marcelko dziekuje ci serdecznie i pozdrawiam

      Usuń
  8. Bluzka i korale tworzą piękny zestaw. Ale spodnie mnie nie przekonują ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czarne tez nie, to co Ty bys do tego zalozyla???pozdrawiam

      Usuń
  9. Witam Izabello! Jak Ty piękne wyglądasz! Śliczna bluzeczka i cudownie zestawiona! Jeansy są cool! Cały zestaw bardzo mi się podoba!!!
    Pozdrawiam cieplutko- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ho ho dziekuje Aniu i ciesze sie ze Ci siepodoba, buziaczki

      Usuń
  10. A nice look, yellow shirt with jeans is perfect. The blouse is cute and the necklace is gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad you like it, I thought you did not visit me!!!

      Usuń
  11. Zgadzam się z poprzedniczkami; wyglądasz super !!! W tych jeansach bosko - wyglądasz jak nastolatka ! Tak mi się nich podobasz, że rozejrzę się za jeansami :)))
    Buziaczki Izuniu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu koniecznie kup i nietylko czarne,polecam firme Esprit sa zawsze dobrze skrojone a nie sa takie drogie. Buziaczki

      Usuń
  12. Te sientan genial los jeans, estás muy bonita y juvenil! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi querido Soy últimos 60 años, gracias y besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzeczka fantastyczna, żółty kolor rozświetlił całość kreacji. Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzeczka:)))a Ty wyglądasz na radosną i zrelaksowaną:)))Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Reniu i ciesze ze ci sie podoba, serdecznosci

      Usuń
  16. Wyglądasz świetnie. Fajne kolory! i idealnie dopasowane okulary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. droga Agnieszko serdecznie dziekuje i posylam serdycznosci

      Usuń











































































  17. Fryzura,bluzka,biżuteria,spodnie,buciki,wszystko to bardzo ciekawie
    wygląda.Fryzura nadaje Ci łobuzerski wygląd,podobasz mi się w tym zestawie!!! Buziaczki






    OdpowiedzUsuń

  18. Fryzura,bluzka,biżuteria,spodnie,buciki,wszystko to bardzo ciekawie
    wygląda.Fryzura nadaje Ci łobuzerski wygląd,podobasz mi się w tym zestawie!!! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana moja serdeczne dzieki,ja wiemze Ty tez bys nosila takie gatki...buziaczki

      Usuń
  19. Ale super młodzieżowy zestaw. Bardzo Cię odmłodził. Krótka fryzurka tez bardzo Ci pasuje. Nie wiem czy ja tez nie zetnę włosów.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu ja mialam mozliwosc sprawdzenia jak bym wygladala w roznych fryzurach, a szeczegolnosci czy pasuja mi dlugie wlosy i w dluzszych niz do brody wygladam jak zmora...dziekuje za odwiedziny i mily komentarz...buziaczki

      Usuń
  20. Bardzo lubię żółty kolor, słoneczniki też.
    Już Ty wiesz co ubrać do dyrektora, może mini włóż, hahaha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci kochanie,zaloze mini i gorset i roze miedzy zeby ha ha ha
      buziaczki

      Usuń
  21. Isabello! Podziwiam Twoja odwage i styl! Przepiekna bluzeczka, jasna i radosna:) Ale spodniami mnie powalilas.. Ja ostatnio wbilam sie w podarte boyfriendy i zastanawialam sie czy w tym wieku wypada...;))) Jestes inspiracja Kochana:))) Pozdrawiam serdecznie. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co tam niewypada, boyfriendy to jeszcze nie koniec swiata,dlaczego mialabym sie ubierac jak inne moje rowiesniczki,gorzej by bylojak bymzalozylanp mimiowe, dekolt dopasa to faktycznie niewypada, ale modny ubior niewypada....ot nowy temat na mojego posta''od kiedy conie wypada''
      zainspirowalas mnie rowniez,buziaczki

      Usuń
  22. piękna bluzka, świetna stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz cudownie. Kobiety powinny brać z Ciebie przyklad, stawiać sobie Ciebie za wzór jak powinna wygladac prawdziwa kobieta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Andziu poczulam sie mile polechtana i oniesmielona....dziekuje bardzo za takie mile slowa i pozdrawiam

      Usuń
  24. Bluzeczka super, ale wybrałabym inne spodnie do niej. Spodnie bez nacięć raczej. Dobrze, że nie leżysz na tej kozetce za karę ha...
    a słońce od razu zaświeciło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. zebys wiedziala unas dzisiaj swieci sloneczko, ja najlepiej sie czuje w gatkach i bluzkach, jezeli chodzio te poszarpane wycieruchy to je uwielbiam i moglabym nosic do wszystkiego prawie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Hola Isabella, somos tus nuevas seguidoras desde España. Nuestra andadura en los blog es muy reciente y estamos descubriendo un nuevo mundo que nos encanta. Un saludo de Belén y Cristina.

    htpp://camisetasbelcris.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkich tych rzeczy nie dostałam za darmo, ale kilka tak :)
    A Ty wyglądasz pięknie, kwitniesz! Świetne połączenie jeansów i żółtej bluzki! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz aż trudno uwierzyć,że jesteś po 50- tce. A w żółtym kolorze Ci do twarzy. W ogóle super:))

    OdpowiedzUsuń
  29. po tych portkach widać, że jesteś babką z jajem, czyli na luzie i z poczuciem humoru:)))
    zestawy super! w żółtym bardzo Ci do twarzy:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna bluzeczka, fajnie leży. Bardzo mi się podoba cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj, bardzo ladnie wygladasz w zoltym kolorze ci do twarzy, w tych spodniach -jeansach wygldasz suepr, tak kolo 40 stki, naprawde uroczo, a w tej zolto - zlotejbluzeczce,naprawde Ci jest wspaniale, rozswietla Cie,pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń