wtorek, 25 czerwca 2013

rozdanie okularowe

Witajcie dzisiejszy post chcialabym poswiecic okularom nie tylko optycznym, ale i slonecznym,i oglosic  rozdanie  na 3 kupony po 20$ dolarow na  zakup okularow w firmie www.firmoo.com

Firma ta po zakupach moich u nich i odwiedzinach na moim blogu, zaproponowala mi wlasnie takie rozdanie

dajac mi do dyspozycji kupony po 20$ kazdy.
Z pewnoscia zauwazylyscie moje nowe okulary z Firmy Firmoo i uwazam ze sa fantastyczne, sluza mi jednoczesnie do czytania i patrzenia na odleglosc.
Zreszta nie sa to jedyne jakie posiadam, mam okolo 5 roznych oprawek,ja jestem krotkowidzem, a poniewaz lata juz tez mam to i do czytania potrzebuje rowniez jakies, wlasciwie moglabym sciagac moje krotkowzroczne okulary i czytac, ale nie zawsze mozna. Do pracy na kompie potrzebne sa inne, do ogladania TV na lezaco tez inne, jak wiec same widzicie potrzebuje ich troche, a kupujac u naszych czy polskich czy niemieckich optykow bym zbankrutowala, bo jest to cena zawsze okolo 600-800€, albo i wiecej w zaleznosci co sie chce miec, ja juz jestem troche wygodna wiec w moich okularach moge daleko i bliska widziec, jak jest slonce sie sciemnaja,te na zdjeciu wlasnie sluza i do czytania i patrzenia na odleglosc. no i sluchajcie cena jest nie do przebicia, Moj maz ostatnio zamowil sobie tylko do czytania w cenie przesylki tylko, bo pierwsze okulary sa za darmo placi sie tylko za przesylke za 16$.
Potrzebujemy tylko wiedziec dokladnie jakie potrzebujemy szkla,a to powie nam kazdy optyk  za pare zlotych i potrzebujemy do tego ta firme.

Rozdanie odbywa się w dniach 24.06-18.07


  • Jeżeli zgłoszeń będzie poniżej 50 do wygrania są vouchery dla 3 osób o wartości $20, kazdy które będzie można zrealizować na wybraną parę okularów z serii Classic
  • Jeżeli zgłoszeń będzie powyżej 50 przewidziana jest dodatkowa nagroda w postaci dowolnej pary okularów z serii Classic wraz z darmową przesyłką.
Zasady rozdania:
1.Zostaw komentarz pod tym postem z 
imieniem i nazwiskiem
adresem mailowym i 
linkiem do okularów z serii Classic, które chcielibyście dostać
2. Polub mnie na fb.


 Te osoby,  ktore sa zainteresowane, albo ich mamy, babcie czy dziadkowie , wujkowie, ciocie i siostry albo wy same potrzebujecie nowych i modnych slonecznych czy do czytania czy patrzenia na odleglosc okularow,zajzyjcie na ta strone. Niektore oprawki kosztuja ponizej $20!!
Talony moga byc tylko wykorzystane do obnizenia calosci ceny oprawek, i  nie moga  byc wykorzystane do zaplaty pszesylki.

Pokaze wam teraz pare przykladow na okulary do wygrania z firmy Firmoo.com i zdjecia wzsystkie sa ich wlasnoscia:

Sunglasses & Eyeglasses You May like

Pics of Firmoo Sunglasses

  •  
  •  

Pics of Firmoo Tinted Glasses

  •  

Pics of Firmoo Eyglasses

  •  
  •  
  •      
Na stronie tej mozna zaladowac swoje zdjecie i dopasowac odpowiednie ramki do swojej twarzy, jak ktos bedzie mial problemy techniczne,chetnie pomoge,
Zycze powodzenia .... 
Nie wiem czy beda jakies chetne z moich kregow, jezeli  nie rodzina sie ucieszy 
Pozdrawiam serdecznie...

23 komentarze:

  1. Me gustan mucho las gafas Firmoo y ya tengo unas! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się zgłaszam. :)
    Dorota Kowalska
    dorota61@onet.pl
    http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2317.html#3545
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, na poczatku dziekuje za wpis , u mnie ,nastepnym razem napisze wiecej, ustawiam sie w kolejce po okulary u Ciebie, baaaaaaaaardzo dobry pomysl, ratulacje, ania

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie w tych okularach wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak Isabello, pięknie Ci w tych okularach, to dla kobiety biżuteria, jeśli są dobrane idealnie a Twoje są...ja nie biorę udziału w żadnych konkursach ani rozdaniach wię się nie zaposuje...pozdrwiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. okulary naprawdę świetne, te w których pozujesz także i bardzo Ci w nich ładnie:))
    ja niestety mam małą główkę i twarz, więc kupowanie przez internet w moim przypadku się nie sprawdza - muszę mierzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Izuniu, te okularki na pierwszym zdjęciu są piękne i idealnie do Ciebie pasują!!!
    Ja nie potrzebuję teraz okularów, choć przeciwsłoneczne zawsze...:))
    Pozdrawiam cieplutko- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladnie ci Izo w tych okularkach :)
    Pozdrawiam xxx
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  9. oo jak fajnie, ja jako maniak okularowy (no i obuwniczy też :D) nie przepuszczę takiej okazji :D i o takie - jak szaleć to szaleć http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-1363.html#1096 takie w panterkę :D
    A ja to Asia Krzak, krzakjoanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jakto fajnie,to juz sa dwie ja bede trzecia :))buzka

      Usuń
  10. Pięknie wyglądasz w tych okularach /pierwsze zdjęcie/.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Iza bardzo ładne okularki:)pięknie w nich wyglądasz! Firma FIRMOO ma bardzo ciekawe modele okularów.Ja niedawno kupiłam sobie okularki a że mam astygmatyzm to nie mogę kupować okularów na odległość muszę je mieć odpowiednio dobrane :( Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu ja mam rowniez stygatyzm ale nie balam sie zamowic i mam dobre szkla

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również wyrażam zgodę .
    Genowefa Szewczyk mój e-mail szewgen@interia.pl
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie się zgłaszam. :)
    MAGDALENA MUSZALSKA

    magdamus@gazeta.pl
    http://www.firmoo.com/prescription-sunglasses-p-2305.html


    Pozdrawiam słonecznie! :)
    MM

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się,
    http://www.firmoo.com/prescription-sunglasses-p-2315.html
    kasia@alefajnie.pl
    Kasia S-L

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak samo jak jestem miłośniczką szpilkek tak również uwielbiam okulary przede wszystkim słoneczne ale dzieki moim kolczykom dorobiłam sie już i tych leczniczych, ładne modele prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się mój e-mail: marty242@interia.pl http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-1363.html .

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nosiłam okulary 5 lat i mam już dość. Pytałam okulisty czy mogę przejść na soczewki i polecił mi te https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe/4422-air-optix-plus-hydra-glyde-6-soczewek.html . Bardzo się z tego powodu cieszę, bo w końcu nie będę musiała się z tymi oprawkami męczyć

    OdpowiedzUsuń
  19. Soczewki są dobrym zamiennikiem dla okularów, więc jak je wolisz to nie widzę żadnych przeciwwskazań do ich noszenia (jeśli lekarz zezwala). Poczytaj też sobie na stronie Dbam o oczy o suplemencie, który wspiera funkcjonowanie wzroku, myślę że może Ci się przydać

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakbyście zastanawiali się nad wyborem soczewek okularowych to ja polecam tę firmę https://www.hoyavision.com/pl/odkryj-produkty/dla-uytkownikow/soczewki-jednoogniskowe/ . Ten rodzaj soczewki jest robiony na podstawie indywidualnej analizy i jest ona precyzyjnie do nas dopasowana

    OdpowiedzUsuń