środa, 17 lipca 2013

kiedys byl szlafrok dzisiaj pizama/zuerst war ein Schlafrock, heute eine Schlafanzug !??

witajcie, we wczesniejszym poscie pokazywalam wam szlafrokowy zakiet a dzisiaj pragne zaprezentowac moja wyjsciowa pizame. Gora z szyfonu na cienitenkiej podszewce,z Burdy z 1967 roku, a dol ze cienkiego jerseyu, obie tkaniny jako takie nie maaj wiele wspolnego, jedno co ich laczy to wspolna paleta kolorow, wzory sie roznia. ja uwielbiam takie zestwienia...zobaczcie i osadzcie same czy wyszlybyscie w czyms takim na ulice.

 hi, in einem früheren Beitrag habe ich Ihnen eine Jacke vorgestellt die an einem Morgenmantel erinnert und heute möchte ich euch mein '' Pyjamas' 'vorstellen .Obere Teil habe ich aus Chiffon genäht von Burda aus dem 1967 Jahr. Das Muster warwirklich leicht zu nähen, es besteht nur aus einem Vorder- und Rückenteil, dazu dann noch Ärmel und Belege für  Halsausschnitte. Hose sind aus dünnen Trikot genäht, durch meine eigene Hände, ohne Schnittmuster, einfach so nach Augenmaß, die beiden Stoffe als solche haben nicht viel gemeinsam , eine Sache, die sie gemeinsam haben ist eine Palette von Farben, Design-Mustern sind unterschiedlich. Ich liebe die Kombination von verschiedenen Designs ... sehen Sie selbst und entscheiden, ob Sie den Mut hätten diese Sachen  auf die Straße zu tragen.





Kochana Soniu ta poze podpatrzylam u Ciebie



 Dziekuje kochane za odwiedziny i komentarze i zapraszam znowu, acha a u nas od 4 lipca bezustannie swieci slonce i ma byc tak jeszcze w przyszlym tygodniu :)

44 komentarze:

  1. Podoba mi się wzór na spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hallo Isabella,
    ich kenne Dich aus der Burda Community, richtig? :)
    Vielen Dank für Deinen lieben Kommentar auf meinem Blog. Ich habe mich sehr gefreut! :)
    Liebe Grüße,
    Stef

    http://seaofteal.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hallo Stefanie, Du hast Recht wir kennen uns aus der Burda....Ich hoffe dass Du wieder kommst :))

      Usuń
  3. W mojej ocenie zestaw w całości jest niedobry,gryzą się kropki z zygzakami,ale kolorystycznie jest poprawnie dobrany.Spodnie są ciekawe,ale bez góry i odwrotnie.Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Izuniu:) Ależ ekstrawagancko dziś! Du schreibst jetzt mal auch auf deutsch! Cool! Ich mag diese Sprache so gern:)))
      Super wzory! I kolory!
      Buziaki- Anna:)

      Usuń
    2. Anna ich beherrsche die Sprache nicht so Gut, aber ich gebe mir mühe. :))

      Usuń
  5. Biżuteria jak zwykle bardzo ciekawa,ale chciałam zwrócić uwagę na sukienkę w brązie super w niej wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Zeniu, ja wiedzialam ze tylko niewielu bedzie sie to podobalo, a Tobie napewno nie buziaczki

      Usuń
  6. Spodnie same dla siebie - SUPER! Bluzka sama dla siebie - SUPER! W zestawieniu nie podoba mi się :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuś jesteś odważną kobietą, zestaw bardzo bardzo odważny. Osobiście nosiłabym spodnie osobno z jedno kolorową bluzką, a bluzkę ze spodniami w jednym kolorze.
    Ale to twój strój i jak się w takim zestawie dobrze czujesz powinnaś go tak nosić.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Joasiu , mnie sie podoba i bede go nosic , buziaczki

      Usuń
  8. Droga Izo dla mnie bombaaaa . A dlaczego ? Juz pisze:kolory sliczne ,bizuternia dobrana swietnie ,dodatki torebka i buciki super fajne . Ty na tych zdjeciach wygladasz fan-ta-sty-cznie . Piekna dziewczyna jak cukierek .no i sie potem nie dziw jak dostajesz takie maile :) no wiesz co mi napisalas :)
    Buziaczki
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beato jestem troche zaskoczona ze ten zestaw Tobie sie podoba, myslalam ze jestes konserwatystka na calej lini...buziaczki

      Usuń
  9. Jak miło Izuniu, że wspomniałaś o mnie:)
    Co do zestawu to tak: bluzka z biżuterią - ślicznie, spodnie z butami - ekstra.
    Całość jak dla mnie zbyt odważna, choć nie można Ci zarzucić niedopasowania kolorów. Jeżeli dobrze się czujesz, to oczywiście noś tak:)
    Buziaczki:)))
    ps
    ale z piżamą to przesadziłaś, bluzka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Estás muy guapa y el pantalón tiene un estampado muy original! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej podoba się góra. Piękne kolory i ładny wzór a do tego świetna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  12. I bluzka i spodnie są super, ale razem nie do końca. Nie nosiłabym co prawda spodni z czymś bez wzorów ani bluzki nie łączyłabym z gładkim dołem, bo to jest tak oczywiste i nasuwa się w pierwszej kolejności. Do spodni moim zdaniem pasowałby bardziej mocny graficzny wzór - przecież graficzne wzory od stóp do głów są teraz modne, dlaczego miałabyś zakładać do nich prosty top? Do bluzki z kolei jakiś łagodniejszy wzór, ale może w bardziej zdecydowanych barwach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Katyo za twoje zdanie wiesz jak ciezko jest dopasowac cos do takich kolorow, mam zamiar do spodni, bo sa super wygodne zakladac fioletowy top, a do bluzki to chyba biale spodnie i bedzie to zestaw bardzo spokojny,buziaczki

      Usuń
  13. Izuś mam tu troch zaległości :O Zacznę od poprzedniego posty,kiecka rewelacja! Wyglądasz w niej bosko!!!!bizuteria i dodatki mniam mniam!!!
    Kuracja mam nadzieję że bezpieczna? bo trochę strasznie to brzmi :O
    A co do tego posta to tak jak odpisujesz Katyi, ja własnie bym to tak nosiła!
    z ciuchami w jednym kolorze. Bo bluzka jest cudna i spodnie rewelacja!No i jak zwykle biżuteria piękna! A Ty tak promiennie Wyglądasz :)nie dziwię się tym adoratorom z netu :))))
    P.S. Mój pieszczoch znowu ma łapy do krwi pozdzierane!!zwariować można! robię znowu za pielegniarkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu zaczne od tego ze to nie jest normalne z lapkami Twojego futrzaka!!!dlaczego sa one takie delikatne??Pal licho adoratorow...buziaczki

      Usuń
  14. Łączenie wzorów jest nadal w modzie, ja jednak nie jestem przekonana, na innych tak, na sobie raczej nie, kolorystyka jest "moja" bo coś od fioletów, spodnie "zabieram" i noszę np. z ciemnym topikiem lub inną bluzeczką /oj! chyba mi się chce cienych ciuszków na górę/, bluzeczka śliczna ale ja muszę mieć raczej większy dekolt i w V bo "przedy" za duże, Ty piszesz Isabello, że czujesz się tak świetnie, i że lubisz więc noś, całość ma świetny wspólny element kolorystyczny i to jest super...pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu za mily komentarz i ze wpadasz do mnie Tobie rowniez zycze milego dnia

      Usuń
  15. Szczerze to ja bym nie wyszła. Ale ja to taka jestem ,ze kolory lubię nie kolorowe ;) a i barwę mocniejsza to jedna :)
    Ale u innych podoba mi sie odważne łączenie deseni :)
    Piękny naszyjnik :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie są super! bluzeczka też, ale raczej nie zestawiłabym ich razem. Fajnie by wyglądały z jednolitą górą/dołem,tak to nie wiadomo na co patrzeć, a obie tkaniny są piękne :).
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę nie rób takich póz, to wygląda strasznie :)
    Hm.. nie wiem, czy bym wyszła, chyba nie. Ale to nie dlatego, że mi się nie podoba, ale że nie miałabym odwagi.
    Ładnie w tym wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudny komplet! :) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne połączenie wzorów :) Ten na bluzeczce i na spodniach pasują do siebie, a do tego są przecudownie kolorowe :) Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo oryginalne połączenie wzorów. Bardzo ładny zestaw pozdrawiam i dziękuje za wszystkie miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Great clash of prints. Looking radianta.
    Bellaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń