sobota, 20 lipca 2013

sukienka nie biurowa / kein Büro Kleid

witajcie
dzisiaj  pragne Wam pokazac sukienke ktora, mozna nosic nie tylko na plaze al,e rowniez wyjsc na popoludniowy spacer, na spotkanie.
willkommen
Heute zeige ich Ihnen mein Kleid, das nicht auf den Strand, aber   auch für einen Spaziergang am Nachmittag, oder  zu dem Treffen mit Freundinnen getragen werden kann.






















Pierwszy raz uszylam ta sukienke (Burda 2000 /128) w 2000 roku.
Wtedy czarny byl moim ulubionym kolorem, wiec byla czarna. Fajnie sie ja nosilo. Przed 2 laty zobaczylam gdzies w necie ten material i uszyta z niego wlsnie te sukieke. Bylam zachwycona, i postanowilam raz jeszcze ja uszyc. Ale kto trzyma tyle lat wykroj!!! Ja nie, musze wam powiedziec ze wcale nie bylo latwo ja znalezsc, ale udalo sie i sukienka jest.Dekolt bym dzisiaj zmienila, ale kto wie moze ja jeszcze przerobie, Jak sadzicie, zrobic jakies zmiany?? No ja to bym swoja tusze zmienila  na 4 rozmiary mniejsze, ale sadze ze to mi sie w tym zyciu nie uda, za bardzo lubie ciastka, lody i co.









Zum ersten Mal habe ich dieses Kleid (Burda 2000/128) im Jahr 2000 genäht.
Damals  war das schwarz meine Lieblingsfarbe, also war auch das Kleid schwarz. Vor zwei Jahren sah ich irgendwo im Netz dieses Materials und aus ihm gerade dieses Kleid. Ich war begeistert, und ich beschloss, es wieder zu nähen. Aber wer hält die Muster in all diesen Jahren! Ich nicht, ich muss Euch sagen, dass die Burda von 2000  war nicht einfach zu finden, ich schaffte es!! Dekollte hätte ich  heute anderes genäht, aber wer weiß, vielleicht mache ich das noch, wie denkt Euch, soll ich was Ändern?

Nun, ich würde gerne meine Größe (44) 4 Größen kleiner machen, aber ich denke, so was passiert mir in diesem Leben nicht, weil ich zu sehr  Kuchen, Eis und CO liebe.


Dziekuje za wizyte i Wasze komentarze zycze fajnego odpoczynku.
Schönes Wochenende 

79 komentarzy:

  1. Izuniu, jaka PIEKNAAAAAA! Cudowny materiał i krój.
    Na ostatnim zdjęciu wyglądasz ręcz zjawiskowo!!! Przepiękna:))) Już wcześniej miałam Ci napisać, że dużo bardziej podobasz mi się tych okularach:) Dodaj to ostatnie zdjęcie do banera. Jest naprawdę piękne:)
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak ale takie okulary nie sa juz takie modne, ale jak widzisz nosze je bardzo czesto, wstawie ja jezeli uwazasz ze jest taka ladna...buziaki

      Usuń
  2. Materiał jest piękny, ale wolę ją z odpiętym tym boczkiem fruwającym.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje Malgosiu, nie wiem czy zauwazylas ze jak jest ten boczek odpiety to widac ciecie materialu, ale widocznie to nie przeszkadza xxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka właściwie na każdą okazję, a maxi w tym roku bardzo modne :). Ciekawe jak wyglądały te wcześniejsze wersje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ein hübsches kleid, ich würde es so lassen. Es schmeichelt deiner weiblichen Figur. Schön dass du auch in deutsch schreibst. ;)
    Gruss Cla

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich habe das für Dich liebe Cla getan, aber wer weißt....Danke für die weibliche Figur:)))))LG Isa

      Usuń
  6. Kocham takie letnie, kolorowe sukienki. Zgadzam się z Sonią - ostatnie zdjęcie cudne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Podobasz mi się w tej sukience!!!materiał piękny, fason ciekawy. Pytasz co w niej zmienić? jeżeli to możliwe to pogłębiła bym dekolt ;)albo nic bym nie zmieniała :)Zdjęcie z pieseczką Masz świetne, wyglądacie jak byście się obie uśmiechały:))))a i jeszcze jedno sukienka fajnie wygląda z tym naszyjnikiem!
    Pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiu Ty zawsze znajdziesz mile slowa, dziekuje :))
      ps a jak Twoj siersciuch i jego lapki?? Moja gdzies zlapala pchelki, ale dobrze ze cos mialam w domu to zadzialalm blyskawicznie, mozna z trawy je dostac, bo ona nie ma kontaktu takiego bliskiego z innymi psiakami??

      Usuń
    2. Piesek już dzisiaj lepiej, wczoraj prawie cały dzień siedziałam z nim na podwórku i pilnowałam żeby bandaży nie zdejmował. dwie prawe łapy tak sobie załatwił że prawie wogóle nie umiał chodzić (ani siku ani kupka! Ale jak za płotem zobaczy tego znienawidzonego jamnika albo roznosiciela ulotek to mu tak adrenalina podskoczy że bólu nie czuje, więc wariata muszę pilnować bo mu skarpety pospadają i zanieczyści rany.Ale dzisiaj jest już lepiej oby tak dalej. A co do pcheł to te france skaczą na odległość kilku metrów więc pies nie musi miec styczności z drugim psem żeby mogły przeleźć. Mój ma obrożę przeciw pchlom i kleszczom, mam nadzieję że to go uchroni. Pozdrawiam i życzę C miłego wekendu :)

      Usuń
  8. Que bonito vestido! Tiene unos colores muy bonitos y te sientan muy bien! Un beso amiga.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa sukienka, podoba mi się strasznie ten materiał i jak w niej wyglądasz:) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna ta sukienka i rzeczywiście wielofunkcyjna ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka zachwyciła mnie najbardziej ze wszystkich jakie prezentowała Pani na blogu. Piękna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Suzi kochanie, dziekuje i okropnie sie ciesze ze Ci sie podoba, buziaczki

      Usuń
  12. piękna stylizacja, pozdrawiam;-)

    nowy design bloga świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Justynko..ciesze sie ze sie podoba :))

      Usuń
  13. Przecudna sukienka, sama chętnie bym w nią wskoczyła! Szczególnie piękna tkanina :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ja jak ja zobaczylam to sie zakochalam i strasznie duzo mnie niestety kosztowala, a trzeba bylo 2,60 metra na nia :))

      Usuń
  14. Świetna sukienka! Przepiękny material, cudny wzór :) mnie się sukienki i spódnice maxi niezmiernie podobają, ale sama jakoś nie mogę się przemóc żeby je nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zacznij jakos tak spokojnie, niezamaszyscie, albo probuj w domu i na podworku w nich chodzic az sie przyzwyczaisz buziaczki :))

      Usuń
  15. Iza ja tez sie ciesze, ze cie znalazlam, bo odrazu widze, ze lubisz podobny styl. Bardzo ci zazdroszcze,ze potrafisz szyc i takie piekne cuda sobie potem zakladasz. Sukienka piekna i wzor przesliczny. Lece poszperac dalej u ciebie w blogu, bo pare rzeczy wpadlo mi w oko tak jak ta czarna sukienka. Pozdrawiam cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnnoVic mam nadzieje ze nasza znajomosc bedzie dla nas obu korzystna, pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Hej Izuniu! Sukienka jest super! Idealnie się w niej prezentujesz! Materiał jest cudowny!
    Buziaki- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Iza przegladnelam calego bloga i bardzo mi sie podoba :). Kobieta z klasa tak jak lubie :). Nie znalazlam zadnego posta z ta pierwsza sukienka czarna ze wzorem chyba jakis lancuch. Bardzo mi sie podoba czy cos przegapilam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o ta sukienke z tymi lancuchami na banerku,?z ta sukienka nie bylo zadnego postu,
      Buziaczki

      Usuń
  18. Izo sukienka bardzo ciekawa i fajnie w niej wyglądasz. Osobiście nic bym w niej nie zmieniała,no może tylko dekolt trochę bym pogłębiła, ale reszta jest jak najbardziej wspaniała. Śliczną masz psunię , ja mam kota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu ciesze sie ze Ci sie podoba moj uszytek,

      Usuń
  19. ja w sumie to jestem nią zachwycona w takiej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stunning dress and beautiful always You, dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem ten asymetryczny dekolt wspolgra z ta doszywana czescia z przodu sukni i nic nie zmieniaj..Swietna jest i mysle ze wzor jest tak wymowny ze nawez bizu nie jest potrzebna .Ladnie wygladasz, zreszta jak zawsze,,pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu serdecznie Ci dziekuje, a wiesz ze sie bardzo zastanawialam czy dac cokolwiek z bizu!!!

      Usuń
  22. hej dziękuję za wizytę na mim blogi i miły komentarz:)) wzór na sukience urzeka, przepiękne pastele:)) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewno ja chyba juz cie podgladam, sprawdze, :))

      Usuń
  23. Piękna sukienka:))wyglądasz jak księżniczka:)))jestem zauroczona Twoim szyciem:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu kochana dziekuje i ciesze sie ze Ci sie podoba :))

      Usuń
  24. Bardzo podoba mi się materiał, piękne kwiaty :))

    OdpowiedzUsuń
  25. You look great. A nice dress ♥
    Sabine

    OdpowiedzUsuń
  26. W każdej sukience jesteś inna i wyglądasz bardzo ciekawie,ale w tej i patrząc na Ciebie,to tak jak bym była w Indiach i widziała hinduski.Zaskakujesz swoją pomysłowością chyba wszystkich!!! W tej kreacji najciekawiej wyglądasz na ostatnim zdjęciu. Mocne uściski,pa!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekny material tej ukienki , piekny fason no i wykokonanie :) bardzo mi sie w niej podobasz
    Pozdrawiam i zycze wspanialej niedzieli xxx
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz Izabello!
    ps:- nic nie dostałam i nie mogę się połapać, czy chodzi o gatki/majtki, czy o gadki/pogaduchy.
    Nie mogłam tam napisać, bo nie ma takiej opcji, więc piszę tu.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta sukienka jest rewelacyjna, świetne kolory na lato i pewnie dużo lepiej wygląda niż czarna wersja:-) Bardzo lubię Twoje kolorowe stylizacje, wyglądasz radośnie i kwitnąco :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anet bardzo sie ciesze ze podobaja sie Ci moje stylizacje buziaczki

      Usuń
  30. Izo droga ta sukienka jest świetna ,ale jesli chcesz coś zmienić to zrób głębszy asymetryczny dekolt i udrapuj tę fruwającą część na boku spinając wszystko paskiem -jest bardzo fantazyjna ,lekka i malownicza - super tkanina.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kobieto niewidzialna, ten material to nie jest taki lejacy, ale sprobuje, zobacze jak to bedzie wygladac, buziaki

      Usuń
  31. Isabello, widzę, że doskonale radzisz sobie na blogu. Świetna szata graficzna i piękne kreacje. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje i bardzo sie ciesze, od Ciebie pochwala liczy sie potrojnie :))

      Usuń
  32. Ale ładnie wyglądasz, bardzo fajny krój ma ta sukienka. W ogóle ładny blog- starasz się ;) Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezeli robie cos to staram sie to dobrze wykonywac :) a konkurencja jest duza!!

      Usuń
  33. Super sukienka Isabello, pięknie w niej wyglądasz, ostatnie zdjęcie wymiata...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziekuje za to ''wymiata'' tez mi sie podoba :))

      Usuń
  34. Spodobało mi się tu u Ciebie!Super wyglądasz,można pozazdrościć.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  35. Znowu piękna i urocza sukienka - wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka jest genialna!! Wyglądasz rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  37. sukienka jest przepiękna! wyjątkowo niebanalna! wyglądasz w niej odjazdowo!!! po prostu super!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna ta sukienka! :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Asymetryczny przód, dekolt, materiał, wszystko idealnie ze sobą współgra, wyglądasz lekko, zwiewnie, jak nimfa:) Ślicznie i kobieco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Katyo dziekuje za ''zwiewnie'' :)) doceniam :)

      Usuń
  40. Piękna sukienka i bardzo ładny i ciekawy blog. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ich sehe, du bist ein anderer Burda Fan wie mich. Das Kleid ist wunderschön und schaut auf Sie groß. Küsse

    OdpowiedzUsuń
  42. I really love your sommer dresses. You look that easy in them. Have a good time.
    Sunny
    Ah... hier geht auch deutsch. Das ist fein. Viele Grüße
    Sunny

    OdpowiedzUsuń