piątek, 12 lipca 2013

XXL płaszcze na wybiegach i moj ''szlafrok''


Witajcie dzisiaj bedzie i o plaszczach jakie powinnysmy sobie szyc, kupowac na jesien, zime, ale rowniez moje uszytki. To co mam na wierzchu obmyslilam sobie juz ponad 2 lata temu ze, bedzie z tego plaszcz w formie jajkowatej. Jak pomyslam tak zrobilam, opierajac sie na wykroju z Burdy NR. 112A-022011-DL

Material wynalazlam do tego taki:
Przepiekny, nie wiem czy zdjecia oddaja jego urok, ale jest cudny
Plaszcyk wyszedl sliczny, na pdszewce kieszenie skosne, jak na wykroju, a moj kochany malzonek jak go zobaczyl powiedzial ze, sobie fajny szlafrok uszylam!!!!
Caly projekt wyladowal w piwnicy. W tym roku dostal druga szane, obcielam go do dlugosci zakietu i wyglada tak:

Cos mine mam nietega na tych zdjeciach, ale maz jak mi robi zdjecia to jedno trwa u niego wiekiiii




 Tu ponizej troche za bardzo podrasowalam kolory...wybaczcie


A bluzeczka jest uszyta ''na oko'' ma kimonowe rekawki, dekold w szpic coby mnie wyszczplal, z resztki jedwabiu  crep de chine, ten rodzaj jedwabiu lubie najbardziej i przyjemnie sie go nosi.


















 A tu ja jeszcze w szlafroku :)



 W poprzednich  juz sezonach  uksztaltowala sie u projektantow sklonnosc do duzych plaszczy tzw. jajkowatych  (Egg-Shaped) Ja uwielbiam ta forme plaszcza bo, nie jest do tego potrzebna talia osy i idealna sylwetka, i jezeli sie biega na ocasach to rowniez male kobiety moga nosic takie plaszcze. Zamiast opisow pokaze wam pare przykladow takich plaszczy, ktore pokazano na wybiegach mody Celine, Stella McCartney, Valentino i Co. na Jesien/zime 2013/2014, zauwazylam duzo kolorow rozowych, bialych-cremowych czyli ecru i szarych, oraz plaszcze moherowe!!. Oczywiscie klasyczne kolory jak granatowy, czarny czy czerwony sa rowniez ,ale dominuja przede wszystkim ecru i rozowy.












Jak nosimy XXL płaszcze?
 Przy ponadgabarytowych plaszczach nie mozna wlasciwie nic zrobic zle.. One pasuja do waskich spodni i midi spodniczek ( Stella MacCartney)jak rowniez  do szerokich spodniach w tzw. Layer-Look ( Max Mara) i mozna je nosic do krotkich spodniczek pokazujac nogi jak u Carven
Zasada glowna plaszc im wiekszy tym, lepszy!!
A wiec drogie Panie mam nadzieje ze Burda nie zawiedzie i bedziemy mogly zime i jesien przywitac w pieknych  Egg-Shaped.plaszczach.
Dziekuje za odwiedziny i komentarze. Mam nadzieje ze nie zanudzilyscie sie dzisiaj u mnie.
Milego wieczoru i weekendu wam zycze 

62 komentarze:

  1. Twój płaszcz, a w zasadzie to teraz nawet bardziej żaiet, jest ładny. Nie rozumiem skąd skojarzenie ze szlafrokiem, musiałabyś go najpierw przewiązać czymś w pasie:P Chociaż w dłuższej formie to może, może... Dobrze, że skróciłaś i masz świetną bluzkę pod spodem. Co do oversizowych płaszczy to jednak wolę dopasowane, za bardzo kojarzą mi się z kołdro-płaszczem który był jakiś czas temu w projektanckiej kolekcji h&m:P Chyba, że taki płaszczyk sięgałby mi co najwyżej do kolan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rowniez uwazam ze do kolan i dalej juz nie, buziaczki

      Usuń
  2. Mam nadzieje Izuniu, że się nie pogniewasz, ale nie podoba mi się płaszcz. Zgadzam się z Twoim mężem, nawet po skróceniu bardziej przypomina podomkę. Za to bardzo podoba mi się bluzeczka (szczególnie na podrasowanej fotce). Płaszcze z wybiegów tez nie przypadły mi do gustu.
    Ale masz furę!!! Super!!!
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu nie gniewam sie absolutnie, u mnie na blogu jest wolnosc slowa, Buziaczki

      Usuń
  3. To zdjęcie " w szlafroku" podoba mi się bardzo :-) Ostatni płaszcz podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie ten rozowy przypadl do gustu, buziaczki, A u Ciebie zima sie juz skonczyla??

      Usuń
    2. Kalendarzowa jeszcze trwa, ale aura robi się już wiosenna - temperatura dochodzi 27-28°C, niebieściutkie niebo i noce już też coraz cieplejsze :-)

      Usuń
  4. TO i tak dobrze, że Ci wogóle robi zdjęcia :) w liczbie większej niż 2 :D A co do żakieciku, który był płaszczem - bardziej podoba mi się jako żakiecik :) W ogóle znów znalazłaś cudny materiał. Znaczy już keidyś tam , ale pięny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam:)
    Śliczny płaszczyk Izuniu! A materiał jest MEGA CUDOWNY!
    Buziaki- Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie coś takie płaszcze nie bardzo się podobają ale kto wie, może ...
    ..a przy maszynie wyglądasz super...pozdrawiama...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam takie palszcze i uszyje sobie czerwony, bo mi lezy a nie moglam sie zdecydowac ja fason, buziaki

      Usuń
  7. Chłop jak to chłop jak coś palnie to już palnie i potrafi kobietę zniechęcić po całości, płaszcze fajnie ale ...... oczywiście jest jakieś ale i to oczywiście bo .... bo mój chłop, jak bym mu się w takim dużym płaszczu pokazała to by skomentował w następujących słowach oooooo worek na kartofle sobie uszyłaś. Żakiet jest po prostu fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest z nami kobietami, za bardzo bierzemy sobie wszystko do serca,a ja uwielbiam takie palszcze i uszyje sobie czerwony, bo mi lezy a nie moglam sie zdecydowac ja fason, buziaki

      Usuń
  8. Ooo wlasnie ktos pokazal plaszczyki jakie ja lubie :) nieuwierzysz Izo ale ja taki nosilam i bede nosic bo jak sie cos lubi to nie ma sily, niewarzne czy modne czy nie :)
    Bluzeczka cool ci wyszla, w ogole swietne zdjecia a przede wszystkim te przy motocyklu :) super!

    Pozdrawiam i buziaczki,

    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beato to mamy taki sam gust,ja uwielbiam takie plaszcze, buziaki

      Usuń
  9. Que blazer tan elegante, estás muy bonita! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój płaszczyk jest śliczny:)))ale boję się myśleć o jesieni i zimie:((w tej pięknej bluzeczce i spodniach wyglądasz super:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo trafna przeróbka i piękne zdjęcia w plenerze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. To mąż komplement powiedział! Ale faktycznie krój taki, ze chyba bezpieczniejszy krótszy. :) A mnie zachwyca bluzeczka! A co do męża i zdjęć, to i tak dobrze, że je robi, mój Maciek robi 3 i potem pyta "ale jeszcze jakieś?".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Ci nasi mezowie.....ale bez nich nie byloby tak ciekawie...Dziekuje i pozdrawiam

      Usuń
  13. Solche XL Mäntel mag ich auch, darin kann man sich gut im Herbst einkuscheln und wenn man möchte mit einen Gürtel die Taillie betonen.
    Ich weiß nicht ob ich alles richtig verstanden habe, der Translater übersetzt nicht so gut.
    Du hast die Jacke selbstgenãhte? Sehr schön, toll das du nähen kannst. Diese Art von Seide mag ich auch gerne.
    LG Cla

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im allgemeinem hast Du richtig verstanden, ich liebe solche Mäntel, und habe vor aus roten Kaschmir einen zu nähen. Am meistens nähe ich alles selber. LG und schönes Wochenende.

      Usuń
  14. płaszczyk wyszedł super !
    pięknie wyglądasz !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) buziaczki Marcelko musze znowu wpasc do Ciebie...

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dobry fason dla Ciebie :D
    super wyglądasz, a mężowie nie nadają się do robienia zdjęc hihi

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy z tych płaszczy z chęcią bym przygarnęła ;) są super .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja je uwielbiam i napewno jakis bede miala!!!!

      Usuń
  18. Izabello, mnie podoba się wszystko.
    Wyglądasz cudownie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow,Izuś!!! - ale masz piękną szatę graficzną.
    Sukienka w szaro-różowe róże jest cudowna.
    Ta w łańcuchy też. Na innych zdjęciach też świetne stylizacje.
    Mówię - OCH i ACH!!! - Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wchodzę tu specjalnie, by oglądać te zdjęcia u góry, jesteś piękna Izabell.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tess kochanie sciskam Cie serdecznie, czekam na list od Ciebie.....

      Usuń
    2. Miałaś Ty napisać.

      Usuń
    3. wyslalam!!!! no to go wysle ponownie buzka

      Usuń
  21. Żakiet jest fajny, dobrze zrobiłaś,że obcięłaś płaszcz. Materiał cudowny. Lubię takie fasony, dobrze tuszują krągłości. Wole jak córka robi mi zdjęcia, mąż od razu pyta ile będzie tych zdjęć.A te zdjęcia u góry są cudowne,ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  22. dziekuje Ci Josasiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe te płaszcze, podoba mi się ich krój.
    Podoba mi się też Twój zestaw, szczególnie połączenie bluzki ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Asiu jestes......dziekuje i buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  25. Wowwwwwwwwww Isabella, best material ever. ahhhhhhhhhhhh
    You are sooooooooooooo stylish, my dearest friend.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo piekne plaszcze ubostwiam takie <3 swietna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Płaszcz jako żakiet to lepsza wersja, ale bardziej podoba mi się bluzka ze spodniami. A tak wogule wolę płaszcze bliżej ciała, miałam trochę poszerzany dołem i ciągle było mi zimno - więc wole jak mnie ten płaszcz szczelnie otuli i trzyma ciepło. Z tych co pokazujesz podoba mi się siódmy ciemno-szary. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ciemnoczerwony kaszmiro-welniany material, bede szyc, ale nie mam jeszcze wykroju..buzka

      Usuń
  28. Zapomniałam dodać, że super banerek w roli głównej z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Łał, zdjęcia bombowe!!!!Podoba mi się to co Zrobiłaś z tego płaszczo-szlafroka ;)a tak na marginesie dlaczego facetom wszystko kojarzy się ze szlafroiem ??! :D od mojego też usłyszałam już taki tekst :)Bardzo podobasz mi się tym zestawie, piękne kolory i materiały! dodatki piękne!
    I piękna Ty :)małżonek niech Cię pilnuje :)))))Pozdrawiam
    P.S. Taki płaszczyk chodzi mi po głowie! może ze sztucznego futerka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jestem wstrzasnieta teraz wlasnie jakis Deniz Yağmur z google plus popatrz jest tam w moich kregach napisal mi na priwa ze mnie kocha....

      Usuń
  30. Wow!!! Piękne zmiany na blogu! Sukienka pierwsza z lewej bossska, a Ty wyglądzasz w niej niesamowicie zgrabnie. W ogóle wszystkie fotki piękne.
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Tolle Kombination und diese Idee von Dir finde ich super! Ich mag die Farben sehr und sie stehen Dir toll :-) Ich liebe diese Eggshape Mäntel auch so, sie sind edel und erinnern mich an die gute (Kleider) Zeit den 50er/60er Jahren.
    Liebe Grüsse, Kira

    OdpowiedzUsuń
  32. Boskie kolory i świetne fasony - spodnie i brand new "szrafloczek" wymiata ! Masz Babko styl, oj masz :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko mi się podoba. Ta bluzka, spodnie, buty pasują, jest ok. Szlafroczek też jest ładny ale użyj go w innej stylizacji. Mogę tu jeszcze zajrzeć?

    OdpowiedzUsuń