wtorek, 27 sierpnia 2013

Asi dzielo

witajcie
duzymi krokami i za szybko zbliza sie jesien,  kiedys zauwazylam ze miedzy moim obecnym miejscem zamieszakania w moim domem W Polsce jest nie tylko czasowo 2 godziny roznicy,  ale rowniez pogodowo.Np zdarzalo sie ze 2 razy przezywalam wiosne..to akurat bylo fajne ale ze zima byla dluzsza to juz mi sie mniej podobalo. Jak zauwazylam ze jest conajmniej 2 godziny roznicy, ja rozpoczynam prace bardzo wczesnie,bo juz o 6,30 w zimie w oklicy Bozego narodzenia jest u nas  do godziny conajmnie 9-tej ciemno... za to jeszcze kolo 18 jeszcze jasno. W Polsce natomiast to juz o 7-mej jest jasno a o okolo pietnastej robi sie ciemno. No dobra nie bede was zanudzala. Dzisiaj chce wam pokazac jeden uszytek ale cudzy. Ten zakiecik uszyla dla mnie Asia -LolaJo, bez przymiarek tak w ciemno...


























Musze wam powiedzie ze, strasznie trudno bylo mi cos do tego dobrac, mieta i oliwka, to sa jedyne kolory ktore pasuja  do tej marynarki, ale znalazlam wisirek ktory ma mietowy kamyczek.

Jak wam sie podoba Asi dzielo? Dziekuje za Wasze odwiedziny i komentarze. Miejcie sie fajnie...

53 komentarze:

  1. Wzór żakietu i kolor wisiorka jest przepiękny.Także fajnie zestawiłaś to kolorystycznie. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegante outfit y los colores pastel te sientan fenomenal! Un beso amiga.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny żakiecik, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor bluzki, naszyjnik też uroczy.
    Ale najładniejsza jesteś Ty Izabello!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Tess, lubisz oliwkowy kolor prawda, dziekuje

      Usuń
  5. Witam:)
    Iza, podoba się i to bardzo! Świetnie połączyłaś kolorystycznie, naszyjnik ciekawy, a marynarka ma piękny wzór:)
    Pozdrawiam- Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia świetnie trafiła z rozmiarem! Nie śledzę tego bloga od początku, więc przepraszam, że zapytam, ale gdzie obecnie mieszkasz? Ciekawa jestem, czy jesteś zadowolona i jak Ci się żyje (tak pomijając zmiany czasu ;)). Pozdrawiam serdecznie XL-ka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie w Bonn, i jak mi sie zyje...krotko, materialnie dobrze, ale strasznie tesknie za dziewczynami-polkami,Polski teraz juz nie znam, ale to zawsze moja ojczyzna, i licze lata kiedy bede mogla wrocic, jeszcze niecale 3 lata. To tak w bardzo wielkim skrocie. dziekuje za odwiedziny, mysle ze nie ostatnie :))

      Usuń
    2. Oczywiście będę zaglądać (przy okazji, myślę, że w Bonn musi być pięknie). Życzę Ci szybkiego i udanego powrotu do Polski.

      Usuń
  7. elegancko !
    pięknie dobrane kolory !
    wszystko super pasuje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcelko ciagle mi sie gdziesz gubisz, dziekuje ..:))

      Usuń
  8. Ukłony i szacunek dla Aśki, bo ja z przymiarkami nie dałabym rady tak uszyć!
    Żakiet świetnie wygląda z tą brązową koszulą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszula jest oliwkowa , a Asia wiadomo mistrzyni,:))

      Usuń
  9. Podobnie jak poprzednie dzieło Asi (sukienka), żakiet prezentuje się świetnie. I bardzo podziwiam takie szycie na odległość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie fasony żakietów:)))bardzo zdolna krawcowa:)))ślicznie wyglądasz i piękny naszyjnik:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekny zestaw, naszyjnik jest śliczny! Pozdrawiam gorąco i życzę wspaniałego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  12. Guziki w żakiecie są super:)) Wybrnęłaś z kolorami i dodatkami, wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciezko bylo wierz mi..ale mam obszerna szafe :))

      Usuń
  13. A ja zdecydowanie,wole Cie Izuniu w sukienkach,ach,ach,ach...W spodniach nie jest żle,ale nie ma tego ach,ach,koszulkę na pewno wyjęłabym na wierzch.Żakiecik fajny fason ,kolorek i dobrze Ci w nim.Pozdrawiam.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszulka na wirz wychodzi spod zakietu a to mi sie nie podoba, lepszy juz brzuch widoczny hi hi hi

      Usuń
  14. Zapomniałam dodac,że pieknie Ci w tych okularkach,no bomba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Asia jest niesamowita, kiedy ona to wszystko szyje? I jeszcze na odległość...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Richtig schick siehst du aus. Die helle Hose steht dir gut.
    http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. ;)) dziekuje Asiu masz ochote na wiecej??

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja, klasa! Okulary sa wyjątkowo korzystne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja, żakiecik super, a że Asia mistrzyni to wszyscy, którzy zaglądają na jej blog, wiedzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakiecik sliczny :) dodatki ? Bardzo sliczny ten kamyczek
    Ty pieknie Izo wygladasz xxx
    Pozdrawiam cie cieplutko
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  21. No Asia to zdolna dziewczyna jest! Żakiecik wydaje się leżeć idealnie! Pięknie ci w pastelach!

    OdpowiedzUsuń
  22. This outfit looks fantastic. In Germany it is getting dark soon. Now my holliday is over. At Thaturdasy I have to go at work again.
    Have a nice evening.
    Sabine

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie Dobrałaś kolorystycznie cały zestaw :)Ciemna bluzka ożywia całość a wisior ładnie się na niej prezentuje!Żakiecik śliczny! Asię podejrzewam o to że ma co najmniej dwa klony :)jeden sprząta i gotuje, drugi opiekuje się dziećmi a Aśka szyje:)))))Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez to podejzewam. bo normalnie nikt nie jest w stanie tak funkcjonowac, dziekuje za mile slowa Kasiu serdecznosci

      Usuń
  24. Lolajo ma wielki talent, to niezaprzeczalne :) A Tobie pięknie w tych kolorach, zwłaszcza, ze dawno nie widziałam brązu z jasnym turkusikiem a to tak pięknie sie komponuje ! Moja Droga, uprzejmie Cię zapraszam, ponownie, do dodania mnie u Ciebie. Zmieniłam nazwę bloga i że tak powiem, poszłam wszędzie w piguły :( Mój nowy adres to:
    http://mojarodzinakochana.blogspot.com/
    a kiedyś jako szczęsliwaprawie4dziestka

    OdpowiedzUsuń
  25. Asia zdolna dziewuszka jest! tak na oko i pasuje, a na dodatek śliczny żakiecik!
    a Ty jesteś zdolna, bo dobrałaś do niego idealne ciuszki!!! baaardzo mnie się ten zestaw podoba! pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Żakiecik leży idealnie! pzdr :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żakiet leży idealnie, świetny ma wzór, wisiorek cudo, lubie takie...pozdrawiam serdecznie Isabello...

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny zestaw, i ty Izo pięknie w nim wyglądasz.Bardzo podoba mi się Twoja biżuteria. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie wyszło! Cały zestaw bardzo mi się podoba!!!
    Co to za dzielnica Bonn, którą widać za Tobą?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Asia jest geniuszem i wyglądasz w żakieciku jak milion dolarów - pieknie dobrany wzór i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny żakiet. Uwielbiam taki krój. Ty jesteś mistrzynią dobierania. U mnie na monitorze bluzka jest brązowa i wygląda przepięknie do tego żakietu. Spodnie, buty, wisiorek - genialnie. Bardzo, bardzo podobasz mi się tym zestawie:)
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń