wtorek, 13 sierpnia 2013

co nie co na mily dnia poczatek plus Aneks biju

witajcie kochane
to ze sie u mnie ''dzialo'' wiecie, i co sie dzialo wiecie. Nareszcie mam spokoj i chec do napisania paru slow.
Temperatury tez ludzkie wiec cialo budzi sie do zycia, niestety dzisiaj juz o piatej rano...
Sunia moja kochana, ma problemy zoladkowe wiec ''musiala'' na polko. No i juz nici z dalszego spania.
Ale nie ma tego zlego itd.
Wiec bedzie teraz tak na szybko sukienek ciag dalszy, nie jest to moj uszytek, ale mysle ze, wart pokazania, coby inne kobiety, troche starsze, mialy odwage do noszenia wzorow na swoich nawet juz rubensowskich ksztaltach.
Nastepny temat ''po domowemu w lecie'' juz sie klaruje w mojej glowie.



 Kolory na tej sukience sa przepiekne, wszelakie odcienie zieleni, niestety moj telefon sie zbuntowal i mial, jak widac problemy z ddaniem rzeczytwistej kolorystyki, material cieniutenka dzianina, a poniewaz wzor jest bogaty, stalo sie tak ze nie widac moich oponek, dekolt w szpic,udawana, bo zaszyta portfelowka, co optycznie wydluza, no i moja wlasciwa dlugosc sukienki tuz za kolana.
Jak sadzicie mozna sie tak nosic czy nie?
Dziekuje serdecznie za odwiedziny i komentarze no i zapraszam na nastepny blog luz,blues w domu, czyli moje propozycje jak sie nosic w lecie w domu,
  Jako urodzona chwalipieta  pokaze wam moje ostatnie zdobycze biju:






59 komentarzy:

  1. myślę,że jak najbardziej można się tak nosić !
    to jest idealny strój na lato !
    wygodnie i elegancko
    torebka bardzo fajnie dopełnia całość

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario ciesze sie ze zawitalas w moje skromne blogowe progi, dziekuje za komentarz i oczywiscie pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. noś się noś:) wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O!nareszcie Jesteś, już się martwiłam :) Sukienka piękna, kolory takie to ja uwielbiam :D Iza szykownie w niej Wyglądasz! noś! noś! noś! Pozdrawiam cieplutko, upały nareszcie zelżały, da się żyć !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da sie zyc u mnie tez upaly zelzaly, jak siersciuch?? Buzka

      Usuń
  4. Ja nie wiem co się ziało ale super, że jesteś. Kocham takie sukienki, cuuudne kolory i Ty cudnie w niej wyglądasz...porywam...wszystko mi w niej pasuje, krój, dekolt, długość, materiał więc noś i jeszcze raz noś...u mnie też po upałach, dzisiaj chłodniej ale na weekend i święto 15 ma być gorąco choć nie aż tak upalnie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basienko ja smierc w rodzinie......Ciesze sie ze moge znowu zyc zyciem blogowym, jest to fajna rozrywka i ucieczka od szarej codziennosci, posylam usciski

      Usuń
  5. Witaj! Będę się powtarzać, ale nie da się powiedzieć nic innego... Sukienka prześliczna, kolory wspaniałe, pięknie wyglądasz w tym ołówkowo - kopertowym kroju i długości, torebka cacko - właśnie poszukuję turkusowej... naszyjnik ciekawy i pewnie też bransoletka, tylko nie widzę jej dokładnie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest minus zdjec wykonywanych samowyzwalaczem i na szybko, nie pamieta sie o szczegolach. Porobilam troche nowych zakupow biju, przepiekne....buziaczki posylam

      Usuń
  6. U Ciebie znów wszystko tak ładnie pasuje do siebie! Dobrze widzieć Cię z powrotem w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje kochana i ja tez sie ciesze ze moge tu z wami byc, a zaleglosci sporo....buziaki

      Usuń
  7. bardzo ładnie:)

    pozostaje mi tylko sobie samej życzyć takiej odwagi do noszenia kolorów jaką Ty masz...
    dziś podczas "wietrzenia" szafy doszłam do wniosku, ze strasznie u mnie monochromatycznie... bluzek w paski (sztuk 7, a od dziś 6) nie uważam za wzorzyste :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja zycze Tobie duzo duzo odwagi, wcale nie jest to trudne. Dziekuje i posylam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Lipiec minął pod znakiem psich kontuzji! jak łapy wyleczył to zwichnął bark ,bo wydawało mu się że jest szczeniaczkiem i może robić sobie wiraże na trawniku (przez te łapki był uziemiony przez tydzień i jak się wyleczył to chciał dać upust swojej energii):D potem dopadła go niestrawność i moje nocne wychodzenie z nim na kupkę!!!Mam nadzieję że ten pech już się skończył!!!!Duże psu bardzo źle znoszą takie straszne upały!!!życzę Twojej suni zdrówka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biedactwo....moja sunia tak ciezko znosila upaly ze balam sie czasami ze to juz koniec, wychodzilam z nia tylko bardzo krociutko i caly czas lezala naprzeciwko wentylatora. Buziaki dla Was

      Usuń
  10. Izo,jak zwykle pięknie wyglądasz. Fajna sukienka i materiał śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Izabello!
    Kolejne potwierdzenie - wszystko dobrane rewelacyjnie, trzeba nosić i nie słuchać podszeptów. Wyglądasz superancko - superowo, jak mawia mój syn. Lubie takie połączenia, a Ty w tych kolorach wyglądasz zjawiskowo.
    Pozdrawiam. Jola z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. droga mazowszanko serdecznie dziekuje za mile slowa, ciesze sie bardzo....

      Usuń
  12. Cieszę się, że jesteś :-) Wyglądasz cudnie! I dochodzę do wniosku, że to jednak Twoja Osobowość pozwala Tobie tak wyglądać - nie sądzę, żeby każa kobieta w Twoim wieku(przepraszam :-)) tak się prezentowała w tej sukience :-)
    Biżuteria fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko zebys wiedziala jak ja sie ciesze czuje sie jak sie byc moze syn marnotrawny czul. Ha dzisiaj bylam na analizie cery i mam cere przecietnej 4o-tki, wilgotnosc, sprezystosc super, plytkie zmarszczki, tylko naczynka popekane mam i musze teraz wreszcie zaczac uzywac cos na nie zeby je wzmocnic, musze poszperac w sieci cos z natury. Buziaki dla Ciebie

      Usuń
  13. Cieszę się, że uporałaś się z kłopotami i już jesteś z nami:)
    Już kiedyś pokazywałaś się w zieleni i zarówno wtedy, jak i dzisiaj pisze, że zielony to Twój kolor. Wyglądasz pięknie. Piękny krój, materiał, wzory i kolory. Torebeczka cudeńko:)
    Nowa biżuteria, cudo!!!
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo śliczna sukienka!
    Zlikwidowałabym tylko ten pasek odcinający nogę w kostce w sandałkach :)
    pozdrawiam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgoooosiu serdecznie dzieki, tak ten pasek ale jak on pojdzie to buty do kosza, nie bedzie sie trzymal na nodze, no moze do zdjec zostawie :))buzka dla Ciebie

      Usuń
  15. Izo pięknie Ci w tym kolorze i fasonie. Dobrze, ze już jesteś z nami z powrotem. Twoje biżuteryjne zakupy prześliczne. Czekam aż je zaprezentujesz w stylizacjach. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu bardzo serdecznie dziekuje za mile slowa i dla Ciebie usciski posylam

      Usuń
  16. jak najbardziej możesz tak się nosić! ja jestem zawsze za kolorami! uważam, że na naszych polskich ulicach jest zbyt wiele brązów...mnóstwo dojrzałych kobiet wybiera niepotrzebnie ten kolor, myśląc że żywsze barwy już nie dla nich...a szkoda:)
    acha! sukienka ma świetny krój i ładnie podkreśla Twoją figurkę:))
    super zdobycze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mila Taro dziekuje za te slowa a szczegolnie za jedno ''figurke''buzka

      Usuń
  17. Hej Izunia:)
    I znów piękna sukienka! Wyglądasz w nie uroczo! A Twoje biżuteryjne skarby są cudowne!
    Pozdrawiam ciepło- Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna jest mi niezmiernie milo ze mnie nie zapomnialas, usciski

      Usuń
  18. Swietny dla Ciebie fason- koperta, bardzo sexy;) a wszelakie zielenie aż do turkusu bardzo dla Ciebie stworzone. Lubię Cię jednak także w gładkich tkaninach.Pozdrawiam -sunię też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sunia posyla mokre caluski a ja usciski moze tylko albo az??

      Usuń
  19. .... Ty moja droga kobieto 50+ pokazujesz ze kolorów i wzorów nie należy się bać nie tylko swojej grupie wiekowej ;) mnie także ... Czasem podrzucam też mamie ,ale ona ma jeszcze więcej oporów niż ja . Ja to kolor jeszcze ubiore , ale moja mama cały czas w beżach i beżach .... Dom tez biało beżowy .....
    To ją jeszcze podręczę Twoim Blogiem , bo pięknie wygladasz .....i kolorystyka też dobra dla mojej mamy :))
    Ja to typ jesienny jestem i bliżej mi do pomarańczy i zieleni ;) ale turkusy lubbię ... I taki Moj nowy biżuteryjny nabytek . Z Twoich rzucił mi się w oczy zielony kamień , piękny !!!
    Pozdrawiam i mam nadzieje ,że już wszystko Ci sie poukładało i poczerpiesz radość z szycia i blogowania !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moj dom jest zolty z zielonymi okiennicami!!To byl dopiero szok dla otoczenia w 2000 roku,u mnie dziekuje juz dobrze i czerpie ogromna radosc z blogowania i bycia z Wami w sieci...buziaki

      Usuń
  20. Kolejna przepiękna sukienka, a wzór na tkaninie świetny. Wyglądasz rewelacyjnie - muszę pokazać Twój blog mojej mamie, bo u niej niestety królują w szafie beże i szarości.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazuj, pokazuj czas rzeby zmienic troche kolorystyke dojrzylych Pan. Dziekuje i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience:)))ale Twoja biżuteria mnie oczarowała,szczególnie ten zielony komplet:))))cieszę się że znów jesteś i pozdrawiam serdecznie:)))0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiem ze Ty sama posiadasz niezla kolekcje bizuterri, buziaki

      Usuń
  22. Piekna sukieneczka i kolory super :)izo kochana a ta bizuteria twoja przesliczna
    Pozdrawiam i sle buziaczki i jeszcze zycze milego pobytu i odpoczynku w Polsce xxx
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to myślę, że nie można a trzeba tak się nosić, udowodnić wszystkim "mądrzejszym" że czijesz się ze sobą doskonale i masz gdzieś to co kiedyś wypadało, bo czasy na szczęście się zmieniły i kobieta nie musi już po wyjściu za mąż chować się przed światem w zgrzebnych sukniach. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie masz racje, sadze ze nawet te dojrzalsze Panie juz powoli zmieniaja swoje poglady co do tego co im wypada a co nie wypada nosic !dziekuje za mile slowa

      Usuń
  24. Que guapa y que bonitos todos tus accesorios! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka śliczna,kolory w rzeczywistości muszą być bajeczne,a wyglądasz elegancko i wyraziście,ale buzia smutna.Popraw jedną rzecz koniecznie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Izuś, jestem tu już chyba piąty raz i oglądam ten post.
    Ty jak zwykle wyglądasz pięknie i elegancko. Sukienka leży jak ulał na takiej figurce.
    Biżuteria to moja choroba, tak jak buty i torby.
    Tu podoba mi się baaaardzo ten zielony naszyjnik na skórzanej plecionce i do niego branzoleta.
    Mam pytanie Izabello - czy była byś w stanie kupić mi coś takiego? - oczywiście ja wyślę pieniądze zanim Ty byś mi przysłała te cuda.
    Ściskam mocno i czekam na odpowiedź..............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że to nie są kamienie, tylko jakaś masa barwiona, ale wygląda to niesamowicie.

      Usuń
    2. no tak za pozno przeczytane, ale poniewaz mam kontakt zapytam czy bedzie jeszcze miala, jak tylko bedzie miala zaraz dam Ci znac, a kolczykow do tego nie chcesz??

      Usuń
  27. Świetna ta zielona biżuteria, bardzo ładny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  28. Izabello, nagłówek bloga mnie zmylił. "Dla kobiet, co nie mają figury modelki"-dobre sobie ;) Pięknie wyglądasz i modelka z Ciebie zawodowa!!! I to nie jest cukrowanie, tylko szczera prawda! Musze mojej mamusi tego bloga pokazać, to może wiara w siebie jej wróci nieco.Pozdrawiam serdecznie! Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och jakze mi milo, a mamusie koniecznie sciagnij do mojego bloga....pozdrawiam

      Usuń
  29. It’s nearly impossible to find educated people for
    this subject, but you sound like you know what you’re talking about!
    Thanks Dance Classes Singapore

    OdpowiedzUsuń
  30. dziekuje w imieniu bizuterii i deseniu :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny ten blog i Prowadząca...Nie mogę się oderwać! Dziwią mnie tylko niektóre pytania, czy można się tak nosić? Tak, czyli pięknie, kolorowo, z pomysłem, z radością i przede wszystkim kobieco! Rozumiem, że w pytaniu była odrobina kokieterii i przekory :-) Przesyłam moc serdeczności i prawdziwego zachwytu
    Beata Podlasek

    OdpowiedzUsuń