niedziela, 18 sierpnia 2013

gorace lato w domu..

upaly, upaly, upaly..... fajnie , ale juz nie fajnie jak pot splywa ciurkiem, wszystko sie klei, w domu zeby przetrwac trzeba pozaslaniac i pozamykac okna. Ja przymykam rowniez okiennice, otwieramy dopiero poznym wieczorem i do rana... I co w czasie takich upalow nosic w domu zeby wygladac jak czlowiek? Mlode i zgrabne maja problem zglowy, szorty podkoszulek i juz sa ubrane, my troche starsze tez chcemy dobrze wygladac i w domu, i tutaj moje az 4 propozycje na takie upaly, sa sprawdzone, sa wygodne i jest w miare milo sie w nich poruszac. Czesciowo moje uszytki, np leginsy, bluzeczka w skosna kratke z lnu i jersejowa sukienka. Zapraszam do ogladania..



 Bardzo licze na opinie Krysi B. ktora prezentowala juz taka sama bluzke na swoim blogu,
 Tutaj taki sam fason bluzki z H&M z przed 3 czy 4 lat, uwielbiam je nosic bo uwazam, ze taki fason nadaje sie dla troche bardziej puszystych i w miare proporcjonalnie zbudowanych kobiet, i sa niesamowicie wygodne. Mozna je nosic nie tylko do leginsow, dobrze wygladaja ze spodniami, i spodniczkami rowniez. Ja nosze je tylko w domu z leginsami..



 Bardzo fajna luzna lniana bluzeczka, pasujaca do zielonych leginsow.




i przecudowna bizuteria kupiona w sklepie INES Bizuteria Artystyczna w Wegierskiej Gorcea
a ponizej moje odzyskane ponownie psiapsiolki. Mozna sie nie widziec bardzo dlugo a jak sie spotkalysmy to jakby wcale nie bylo tego minionego czasu rozlaki, bylo tak jak bysmy spotkaly sie ostatni raz wczoraj..

Nie pytalam czy moge zamiescic ich zdjecia, ale mysle ze mi wybacza, bo chce sie z wami podzielic moja radoscia jak towarzyszyla przy ich spotkaniu, obiecalysmy ze sie juz nie stracimy z oczu.
Powiedzcie kochane co sadzicie o moich domowych ubiorach??
I serdecznie dziekuje za odwiedziny i Wasze komentarze.

53 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się lniana bluzeczka w kratkę :-) Materiał cacuszko, chętnie bym taki miała :-) Ale i cała reszta prezentuje się super :-) Wygodnie, domowo, ale można i ludzim się pokazać ;-)
    Zazdroszczę spotkania z przyjaciółkami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiesz mnie bo sama jestes baaaardzo daleko, buziaki

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, bardzo radosne:) Najbardziej podobasz mi się KOchana w czerwieni, bardzo kobieco i elegancko! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Me gustan todos tus looks y siempre vas elegante! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo kochana jestes superrrrr:)no widze po zdjeciach ze odpoczelas
    Co do ubioru w czerwonym jest kobieco i sexy tak tak pieknie czy w tym kolorze
    Pozostale ubranka bardzo fajnie ci tez .a co do spotkania z przyjaciolkami to az lezka sie zakrecila bo jak ja jade do domu to zaraz tez zwoluje wszystkie ile sie da i rozmowom nie ma konca
    Ciesze sie Izuniu ze wrocilas
    Pozdrawiam isle buziaczki
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się Pani stylizacje ;-)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem upały ciężko przetrwać:)))Twoje propozycje są wygodne i bardzo ładne:)))na spotkaniu wyglądałaś pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stylizacje. :) Pozdrawiam wszystkie panie ze zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednym słowem- elegancka nawet w domu! Ja kilka miesięcy temu też postanowiłam zmienić domową garderobę - człowiekowi od razu robi się lepiej na duszy. pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje i serdecznie pozdrawiam Beatko, ach my kobiety!!! i te ciuchy

      Usuń
  9. oj tak w upały liczy się wygodny strój, Twoje propozycje jak najbardziej są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje i serdecznie pozdrawiam oraz sle buziaki

      Usuń
  10. Pięknie wyglądasz we wszystkich zestawach, ale pierwszy i ostatni skradły mi serducho :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Izunia!
    Super propozycje na upały! Wyglądasz czarująco i super radośnie z przyjaciółkami:))
    Pozdrawiam ciepło- Anna

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej mi się podoba zestaw pierwszy i ostatni, chyba po prostu ładnie Ci we wzorkach i odcieniach zieleni ;) Wisior mega.

    OdpowiedzUsuń
  13. czerwona bluzka i sukienka są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta czerwona bluzka jest super! Uwielbiam taką nasyconą czerwień. Ja już się przyzwyczaiłam do upałów, a tu coraz bardziej zbliża się ich kres, z czego w ogóle nie jestem zadowolona. Ale też lubię wtedy w luźnych, jak najmniej przylegających ciuchach chodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. prezentujesz się bardzo elegancko po domowemu, ja w upały nosze taka sukienkę, że nie nadaje się do fotek;))
    szczególnie wpadła mi w oko Twoja czerwona bluzka i sukienka z tym naszyjnikiem!
    też mam takie koleżanki, z którymi mogę się nie widzieć długo, a więż nie znika:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wygladasz . Właściwie w wszystkim . Bardzo fajna lniana krata - ale to moja miłość do lnu decyduje o wyborze !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  17. naszyjnik z tym wielkim zielonym kamieniem jest bez wątpienia moim faworytem w dzisiejszym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyjnik cudowny, podoba mi się lniana bluzka i sukienka. Wyglądasz w nich bardzo dobrze.
    Nie cierpię takich upałów, jak mam gdzieś iść. A w domu są jeszcze w miarę do zniesienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancki luz :)Fajnie!!!Kobieta w domu Też powinna ładnie wyglądać:)
    Na spotkanie z przyjaciółkami ekstra Wyglądałaś, biżuteria zachwycająca:)Fotka z koleżankami fajna aż się wzruszyłam! ciekawe co porabiają moje przyjaciółki???Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle tu pozytywnych komentarzy,że nie ma co dodać;)więc napiszę,że zgadzam się z poprzedniczkami:)))i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. prześlicznie wygladasz w czerwieni Izuniu, powinnaś częściej ubierać się w ten kolorek:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ivonko dziekuje mam zamiar wlasnie sobie bluzke z czerwonej skory, co Ty na to powiesz??

      Usuń
  22. Kreacje jak najbardziej na upały domowe, ale zamiast leginsów wolę sukienkę z wiskozy - mniej grzeje lub topik na szeleczkach i spódnica.
    Czerwona uważam podkreśla talię choć kimonowa. A sukienka na spotkanie bardzo fajna i całość z naszyjnikiem ładnie się prezentuje i podkreśla kolor.
    Tak trzymać - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Izabell, podoba mi się Twoja domowa stylizacja, szczególnie ta z czarnymi leginsami. Jakoś nie widzę Cię w tych zielonych. Ładna jest ta bluzeczka w kratę. Jednak Tobie najlepiej jest w bluzeczce na pierwszym zdjęciu. Te kwiatowe wzory, jakoś tak pasują do Twojej buzi. Sukienka też fajna, jakoś nie mogę pojąć, że można sobie rano uszyć sukienkę, by jeszcze tego samego dnia ubrać. Jesteś "MISZCZ" Izabello.
    Całość z boskim naszyjnikiem extra!
    ps:- Pytałam już w poprzednim poście i zapytam raz jeszcze - czy mam możliwość kupienia takiego "zielonego" naszyjnika? - jeśli tak, to gdzie?
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja kochana odpowiedzialam ze sie dowiem, i mila Tess jest ale troche inny, ale rownie piekny, napisz do mnie to wysle Ci zdjecia...Buziaki

      Usuń
  24. Iza pieknie przedstawiłaś kreacje dla kobiet dojrzałych na upał! Wszystkie są estetyczne i zarazem wygodne, naprawdę duże brawa! Bluzkę z zdj. Nr. 1 znam bo mam taką sukienkę z H & M jest super kocham ją, cieszę się ze bluzki też znalazły zwolenniczki! Buźka dla ciebie KOBIETO dojrzała i modna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie Joasiu ze podobaja Ci sie moje propozycje....

      Usuń
  25. Izuniu! Ty to nawet w upaly i "po domowemu" wygladasz pieknie! Wszystkie zestawy mi sie bardzo podobaja, najbardziej chyba ten z czerwona bluzeczka... w tym kolorze jest Ci bardzo dobrze!
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna ta czerwona bluzeczka i widziałam ją w Burdzie, ale się zastanawiałam jak będzie wyglądała po uszyciu i bardzo mi się podoba na Tobie

    OdpowiedzUsuń
  27. Głupio mi się zrobiło strasznie jak przeczytałam początek tego posta :-( Już jakiś czas temu postanowiłam zmienić złe nawyki łażenia po domu w obwizłych dresach i rozciągniętej bluzie. Na razie nie nastąpiła w ty zakresie jakaś ogromna zmiana ale staram się i idzie ku lepszemu. Jednak Tobie nie dorosnę do pięt nigdy! Jaką trzeba być damą, żeby dobierać strój domowy w taki dokładny sposób jak Ty i to w dodatku w upały! Niesamowita z Ciebie arystokratka, co także wyraźnie widać w mieszkanku. Najbardziej spodobałaś mi się w sukni własnoszytej, zwłaszcza dlatego, że tak cudnie dobrałaś pozostałe elementy - biżuterię, lakier. Jednak diabeł tkwi w szczegółach. Owszem uwydatnia ona bardziej te i owe Twoje wdzięki, ale jesteś tak apetyczna nawet z nimi, ze jeśli nie zgubisz ich, to nic się nie stanie :-) Fajnie wygląda też zestaw z lnianą bluzeczką. Do twarzy Ci w tych kolorkach. Ciekawe jest to, że w czerwono czarnym komplecie także Ci pięknie. Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się sukienka, zgrabnie i kobieco...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. Liebe Isabella ein Outfit schöner als das andere
    LG Cla

    OdpowiedzUsuń