sobota, 28 września 2013

Fotoshooting

witajcie
dzisiaj zadnych uszytek tylko cos do podziwiania (hi,hi,hi)
Moje zdjecia z sesji w Koloni.
Czy bylo warto? Moje pierwsze wrazenie bylo beeeeee, maz robi lepsze!
Dzisiaj uwazam ze jednak tych dwoch rzeczy nie mozna porownywac i zdjecia z sesju mi sie podobaja. I chce zapowiedziec ze w miedzy czasie to:
-dokonczylam przerobke szarego skorkowego plaszcza
-uszylam sukienke z dzianiny na zimniejsze dni
-uszylam czerwona spodniczke ze skory
-uszylam taka zwykla bluzeczke tez z dzianinki, takiej cieplejszej
Ha jak bylam pracowita !!

Heute möchte ich  nur etwas zu bewundern zeigen (hi, hi,hi )
Meine Bilder von der Totoshooting in Köln.
War es das wert? Mein erster Eindruck war beeeeee ,mein Mann macht es besser!
Heute jedoch, weiss ich,dass wir diese beiden Dinge nicht miteinander vergliechen können und Bilder aus der Shooting mag ich.  

Ich möchte, dass ist  bekannt das ich was gemacht habe, in der Zwischenzeit ,außer mich zu Bewundern!
Also:
-ich beendete Überarbeitung des  grauen Ledermantel
-ich habe einen Strickkleid  für kälteres Wetter genäht
-einen roten Rock aus Leder genäht habe
-nähte eine gewöhnlichen  Strickbluse
Ha, wie ich war sehr 
fleißig!!!   Oder??














A tu trzymam karteczke z moim nazwiskiem zebym sie w tloku nie stracila.....



























Bardzo jestem ciekawa waszej opini.....
Serdecznie chce podziekowac ze mialyscie tyle cierpliwosci zeby ogladnac te zdjecia, dziekuje za komentarze i zycze milego weekendu.
Zapomnialam jak bedzie niedlugo 30000 odwiedzin to bedzie super nagroda, ale jak sie mam dowiedziec kto to bedzie moze ktos cos podpowie???




61 komentarzy:

  1. Bardzo fajne. Ale fakt Twoj màż robi podobne :))
    A może to zasługa modelki :))

    Ostatnie sety w zielono - żółtej stylizacji chyba były robione na końcu - masz tam najwiecej luzu i swobody , są najlepsze !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takbylo, masz dobre oko, dalam zdjecia wg kolejnosci robienia ;))

      Usuń
    2. A tak wogóle to kwiecista sukienka - mistrz !!!

      Usuń
  2. Jezu jaka pogodna z Ciebie kobieta, normalnie zafascynowałaś mnie. Buszuję po Twoim blogu od deski do deski i prawie przy każdym poście dodałabym wpis. Ależ że jestem w pracy to....hamuję się i z w ukryciu czytam Twoje zapiski. Podzielam Twój gust, bo ja również lubię elegancję, prostotę, szyk i wygodę. Jesteś wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi milo sie czyta takie slowa, dziekuje serdecznie!! :)

      Usuń
  3. ola laaaaa!

    ;-)))

    LG Eva

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na profesjonałów, to mogliby się bardziej postarać ;)
    Pierwsze są niefortunne, bo białe elementy garderoby giną na tle ściany. Kolorowe stylizacje są o niebo lepsze. Ale to zasługa modelki i ciuchów, a nie fotografa. Moim faworytem jest fota z żółto-zielonej stylizacji, gdzie siedzisz na krześle i robisz "pssst" ;)

    Ten turban jest fe-no-me-nal-ny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiczku ja mam takie same odczucia, a ostatnie zdjcia robila mi babka szalenie mila i mialysmy doskonaly kontakt i to tez sie dolozylo :))

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz. :) Rasowa z Ciebie modelka. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Also ich finde das Foto-Shooting ganz toll. Es sind so viele schöne Bilder dabei un du siehst sooo hübsch aus. Besonders das grün/gelbe Outfit mag ich. Ich denke das Shooting hat sich gelohnt. Aber dein Mann macht auch gute Fotos.
    Schönes Wochenende, Cla

    http://glamupyourlifestyle.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Cla das war sehr schöner Erlebnis, viele meine Fotos mache ich selbst mit Selbstauslöser.LG Isa

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o ciuchy , to podoba mi się pierwszy zestaw, ale jęśli o pozowanie to żółto zielony! Ciuchowo z resztą też bardzo, bardzo fajny :) :) Trudno sie pozuje komuś obcemu, więc i tak brawa za odwagę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Czarny Charakterze ciesze sie Ci sie podoba :))

      Usuń
  8. Piękne fotki, jesteś bardzo fotogeniczna: ) Ja niestety tak dobrze nie wychodzę na zdjęciach: (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi milo sie czyta takie slowa, dziekuje serdecznie!! :)

      Usuń
  9. Hej Izunia!
    Jaka modelka! WOW! Gratuluję zdjęć- wyszłaś cudownie!
    A jaki pozytywny zestaw żółto zielony- Cool! Tolle Bilder!
    Buziaki i miłego weekendu- Anna

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie zdjęcia i stylizacje, brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi milo sie czyta takie slowa, dziekuje serdecznie!! :)

      Usuń
  11. Sesja rewelacyjna! Twoja pracowitość godna podziwu, ja zawsze narzekam na brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobasz mi się praktycznie na wszystkich zdjęciach,może z wyjątkiem jak jesteś w białym żakiecie,ale to wina innego ułożenia ,fajnie!!!! tylko robić fotki.Pa
    Zadzwoń mam pytnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi milo sie czyta takie slowa, dziekuje serdecznie!! :)

      Usuń
  13. Na tych zdjęciach Ty jesteś świetnie ubraną Gwiazdą!
    A same zdjęcia ... no cóż... Jak na profesjonalną sesję - to słabo oświetlone i ogólnie nieciekawie.
    Jestem pewna, że Twój Mąż dostawszy do ręki ich sprzęt zrobiłby lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba masz racje z tym oswietleniem, a te zdjecia sa juz przezemnie rozjasniane!!
      Dziekuje w imieniu meza

      Usuń
  14. Jesteś piękna! Taka pogodna, aż chce się patrzeć :) Stylizacje bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany nie wiem co powiedziec , ja nigdy nie uwazalam sie za piekna dziekuje serdecznie taki komplement z ust kobiety to znaczy bardzo duzo dla mnie ;))

      Usuń
  15. Też jestem zdania, że jakość tych zdjęć to żadna rewelacja. Natomiast Ty Izuniu, BOMBA !!! Pięknie pozujesz. Widać, że dobrze się czujesz przed obiektywem. Najbardziej podobają mi się pierwsze i w turbanie bez okularów.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi milo sie czyta takie slowa, dziekuje Soniu serdecznie!! :)

      Usuń
  16. Zielono-żółta stylizacja z tym fantastycznym turbanem jest super, albo raczej te zdjęcia są REWELACYJNE!!! Ta pani fotograf musiała być naprawdę miła i wyciągnęła z Ciebie całą CIEBIE ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka w kwiaty ! :))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach Ty nasza modeleczko,cudnie wyszlas,bardzo mi sie podobaja foty.Zawsze,ale to zawsze usmiechaj sie do zdjecia,pieknie wygladasz pokazujac zabki.W ogole ladna kobieta z Ciebie.Najbardziej podoba mi sie kiecunia,jest PRZEPIEKNA.Ciekawa tez jestem czerwonej skorkowej spodniczki i plaszcza,szybko wrzucaj nowe posty,zaintrygowalas mnie.Fajnie,ze zdecydowalas sie na sesje zdjeciowa,zawsze to cos nowego,a warto zdobywac nowe doswiadczenia.Milego weekendu Ci zycze i czekam z niecierpliwoscia na uszyte nowosci.Buziaki.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majka milo mi niesamowicie i ciesze sie ze Ci sie podoba :))

      Usuń
  19. szalona, pozytywna kobieto!!! uwielbiam Cię za luz i humor:)))) te fotki pokazały jaka jesteś niesamowita - w pierwszym zestawie ukazałaś nam się młodzieńcza i nowoczesna, w drugim elegancka i z klasą, w sukience w kwiaty - kobieca na 100%, a w ostatnim, przy którym buzia mi się sama uśmiechała - wyluzowana i z humorem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taro dzieki ze mnie tak odbierasz, dzieki temu jakos lzej znosze zmagania z moja ciezka choroba. moze kiedys opisze moje zmagania dokladnie, ale tu to chyba nie miejsce na to zeby pisac o chorobach Buziaczki dla Ciebie:)

      Usuń
  20. Świetna z Ciebie modelka:)))wyglądasz pięknie:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi milo sie czyta takie slowa, dziekuje serdecznie!! :)

      Usuń
  21. Iza!!!!!!to ostatnie zdjecie musi sie gdzies ukazac,,no nie moge..lekka, szalona, wiotka, mloda, wesola, zadziorna...to zdjecie powinno sie dobrze sprzedac...gratuluje..a wogole cala sesja udana..BRAVO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale kto kupi zdjecia starej baby, jako ewenement tylko,
      jak mi milo sie czyta takie slowa, dziekuje serdecznie!! :)

      Usuń
  22. Świetne te zdjęcia! Super wszłaś na nich, super zestawy, super pozy, no wszystko super :)
    Kilka najlepszych możesz sobie wydrukować i gdzieś powiesić :) Fajnie by wyglądało :)

    P.S. Mam takie futrzane krzesełka, na których siedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo sie czyta takie slowa, dziekuje serdecznie!! :) tez juz nad tym myslalm Asiu zeby wydrukowac....Buzka

      Usuń
  23. Pierwsze zdjęcia są fajne, ale na ostatnich widać szczególnie że jesteś rozluźniona i bawisz się tym co się wokół dzieje. Zdjęcie z palcem na ustach - mój faworyt!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tamtym momencie to bylam juz faktycznie rozluzniona, a i fotografka byla fajna buzka

      Usuń
  24. Świetna sesja Iza, śliczne zdjęcia, świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu jak mi milo sie czyta takie slowa, dziekuje serdecznie za odwiedziny i komentarz!! :)

      Usuń
  25. Świetne zdjęcia! Sesja jak najbardziej udana :) Na pierwszych zdjęciach masz bardzo fajny młodzieżowy zestaw - uwielbiam motyw black&white :)
    Zgadzam się też z poprzedniczkami, że sukienka w kwiaty to istne cudo, a Ty w niej wyglądasz baaardzo korzystnie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietna sesja ! Zdjecia super wygladasz slicznie ja odrazu mowilam ze tak bedzie :) ty bardzo ladnie wychodzisz na zdjeciach :) no modelka jak nic brawo :)
    Pozdrawiam kochana i oby tak dalej czekam na nastepna sesje xxx
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sesja pięknie wyglądasz, mi najbardziej podobasz się w sukience w kwiaty, wyglądasz w niej pięknie i te czerwone szpilki, niezła z Ciebie kotka. Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna z Ciebie modelka - wyglądasz pięknie, bardzo naturalnie i tak radośnie. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Izabel pięknie pozujesz! fajne pozy i jaki luz! Taka sesja to nowe doświadczenie i zawsze można się czegoś nowego nauczyć! ale co do jakości zdjęć mogli się postarać, tym bardziej że chcieli za nie kasę! zgadzam się z Małgorzatą .A co do twojej pracowitości to podziwiam , ja uszyłam spódnicę w kratkę i nie mam kiedy się fotnąć, teraz latam po ogródku z piłą elektryczną i i ciacham tuje i inne drzewostany :DDD Łoj zima idzie....buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  30. Izo,świetna sesja,fajne stroje,a żółte szpilki mnie urzekły. Super

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle, kiedy pojawia się u Ciebie TA sukienka, napiszę: uwielbiam tę sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz klasę!!!! - chyba te dwa słowa dokładnie mówią, co chciałam powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje ulubione to piersze w bialej bluzce z nadrukiem i duzy naszyjnik, ktory mnie bardzo intyguje. Podobaja mi sie tez ostanie stylizacja i atmosfera zdjec bardzo do siebie pasuja. Jestem plena podziwu dla twojej energii inspirujesz mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się sukienka w kwiaty. A co do jakości zdjęć, są ładne, może nie powalające, za to Ty jako modelka sprawdzasz się doskonale :-)

    OdpowiedzUsuń