wtorek, 24 września 2013

Moje DIY

Witam serdecznie
niekiedy miewam szalone pomysly i taki mnie dopadl jak latajac po chinskich stronach zakupowych zobaczylam taka oto bluze. Byla to milosc od pierwszego wejrzenia.

Hallo
manchmal habe ich verrückte Ideen,Das T-Shirt sah ich auf chinesische Website. Es war eine Liebe auf den ersten Blick.
Mysle sobie to nie moze byc male, faktem jest ze one sa maciupkie w porownaniu ze mna, ale bylo jeszcze XXL na dokladke wiec zamowilam, dostalam. Material tak przecudowny 100% bawelny, milej w dotyku och i ach mozna bylo slyszec , ale szybko ucichlo bo to ichnie XXL to nasze kurcze chyba xxxs.


Ich denke, es kann nicht klein sein, ist es eine Tatsache,dass die Chinesen sind recht klein im Vergleich zu mir, ich habe bestellt, bezahlt und bekommen aber keine XXL nur XXS oder noch kleiner...
Nie zrobilam dla porownania jakies skali ale malutkie to to bylo i napweno nie na mnie, ale od czego mamy glowke, poniewaz material naprawde fajny szkoda mi sie bylo tego pozbywac i postanowila ja poszerzyc, i pierwsze o czym pomyslalm to skora, czarna, uwielbia takie mixy. i oto wynik:


 oczywiscie czarna skorkowa spodniczka z SH tu ma dlugosc spodniczka ciut za kolana,

wstawilam pasy ze skory z odzysku w ten spodob, zostawilam kieszenie boczne tak jak byly, oraz powiekszylam dekolt.Tu widac wspaniala bizuterie ze szkla od Red Poin Taylor


Ich habe seitlich die Lederstreifen reingesetzt,   Taschen habe ich gelassen wo sie waren und mache dekolte etwas breiter.Hier könnt Euch wunderbare Glasschmuck von Red Point Taylor- Beata Lenarcik sehen
















https://www.facebook.com/beata.lenarciak






a tutaj spodniczka jest juz za kolano, jak uwazacie zostawic taka dlugosc czy skrocic??





I to by bylo na dzisiaj tyle dziekuje serdecznie za odwiedziny i komentarze i serdecznie zaprszam znowu na czerwona skorkowa spodnicze

Und das war genug für heute, ich danke Euch sehr für Euren Besuch und Kommentare, und ich lade Euch wieder ein,

92 komentarze:

  1. Bombowa przeróbka :) Skórzane wstawki wyglądają super (i do tego nie zmechaci Ci się bluzka pod pachami! :) )
    Spódniczkę zostawiłabym takiej długości jak jest, przyjdzie zima to przynajmniej cieplej Ci będzie w kolana ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny buziaczki posylam :))

      Usuń
  2. Dobry pomysł z tymi skórkowymi wstawkami, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś genialna Izuś! Piękna przeróbka :-) Te kieszenie w bluzie mnie zachwyciły. Spódniczka do kolan chyba lepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha Iwonkoja te kieszenie tez kocham dzieki i buziaczki posylam

      Usuń
  4. Super ją przerobiłaś! Też byłoby mi szkoda wyrzucić tak piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny buziaczki posylam :))

      Usuń
  5. Bardzo dobrze to wyszło. W krótszej spódnicy Ci lepiej. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie Krysiu za mily komentarz i odwiedziny serdecznosci posylam :))

      Usuń
  6. I wouldn't even realize it's DIY if you didn't mention! You did a great job! :D


    Google + / Twitter / Bloglovin / Check out BASI


    cassandra xx
    http://backtofive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna przeróbka i bardzo Tobie służy :)) Brawo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny ciesze sie ze, tym razem sie podobalo :))

      Usuń
  8. Świetnie wyszła Ci przeróbka, wspaniale wyglądasz. Spódniczkę zostawiłabym tak jak jest .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno serdecznie dziekuje za serdeczny i mily komentarz Buziaczki posylam:))

      Usuń
  9. Witaj Izabello!!!
    Świetna stylizacja. Widzę, że nasz pomysłowy Dobromir działa.
    Kombinacje z górą wyszły świetnie. Spódnica idealna i idealna jej długość.
    Możesz mieć jedną w takiej długości, będzie też idealna do kozaków.
    A, bardzo ładnie wyglądasz w tych rajstopach, idealne nóżki, jak u modelki.
    Czarne, kryjące rajstopy tak właśnie korzystnie działają.
    Pozdrawiam Izabello i dużo słońca jesiennego życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie tak myslalm, ale ja mam kozaki poza kolano (pretty women no nie :))) ale takie taz znajda droge do mnie, Tess wiesz jak bardzo cenie sobie Twoja opinie, ciesze sie ze Ci sie podoba. I dzisiaj kobiety sa zgodne w opini.Dziaj u nas piekny letni dzien Buzaiczki

      Usuń
    2. Ja też mam takie za kolano.... i co z tego? - buuu.

      Usuń
  10. Pomysłowo! Koncept godzien wykorzystania. Spódniczkę bym zostawiła w takiej długości jak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki serdeczne za komentarz i odwiedziny posylam 3 buziaki :))

      Usuń
  11. Ich kann verstehen dass du dich in das Shirt verliebt hast, es ist aber auch hübsch. Wie gut, dass du es abändern konntest.
    Ich freue mich, dass du auch in deutsch schreibst. Der Translater übersetzt nicht gut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja liebe Cla was tut man nicht für nette Bekante....LG

      Usuń
  12. W sumie wszystko powiedziane, ale fajnie to wyszło. Spódniczkę bym ciut skróciła (3cm).
    Powiedz,czy ci ta skóra pod pachą nie przeszkadza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, bylam w pracy w tym , pisalam na kompie, nawet nie przyszlo mi to do glowy, Buzaiczki Halino

      Usuń
  13. Super ta bluzeczka:)) Ty to zdolniacha jesteś:)) Świetnie zestawiłaś, spódnica jest cudowna!
    Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie Aniu ze mnie odwiedzialas i dziekuje za komentarz buziaki:)

      Usuń
  14. Kiedyś zamówiłam żakiet z jakiejś takiej strony azjatyckiej. Pomyślałam że baby tam mają małe, ale może w XL się zmieszczę. I to był błąd bo nawet koleżanka, która jest niewysoka i nosiła rozmiar 36 miała problem ze zbyt krótkimi rękawami i ledwo się dopinała.

    A wracając do twojego sweterka... no wspaniale sobie z nim poradziłaś!:) Z długością spódnicy bym nie kombinowała, ale mogłabyś spróbować zwęzić ją może ku dołowi?:) Aha, no i wszelkie panterki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za panterka czy cholera wie jaki to wzor jest to bym sie .....no nie wiem co kocham takie wzory.... a butow to te nie polecam tam kupowac bo jak masz 39, to butow nie kupisz....buzka

      Usuń
  15. Wow, super wyszło, świetny pomysł ze wstawkami, bardzo mi się podoba.
    Co do długości to Ty Iza zadecyduj, w której czujesz się lepiej, za kolano jest dobrze /takie jest moje zdanie/...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Basiu za kolano to moze zostawie....pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  16. Bardzo fajna bluzeczka, świetny tworzy razem za spódnicą komplet!

    OdpowiedzUsuń
  17. No bomba!!! Świetna ta bluzka. Po Twojej przeróbce dużo ładniejsza. Pięknie wykończyłaś dekolt. No i ta spódniczka, idealna. Wg mnie lepsza jest krótsza.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka wygląda jeszcze lepiej niż oryginał!! Pamiętam ,kiedyś daaawno temu tą metodą poszerzałam swetry jak były mi już za ciasne :( robiłam na drutach dłuugie paski i wszywałam je tak jak Ty to zrobiłaś :) A spódnicę zostawiłabym tak jak jest, zawsze możesz sobie uszyć drugą krótszą :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak masz racje Basiu, zostawie jak jest, a Ty kiedys musialas cos poszerzac??Chyba chodzilo moze o dziecko, :))

      Usuń
  19. Po Twoich poprawkach jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Iza uważam że jesteś fenomenalna w tym co robisz! Pewna siebie, z wyobraźnią, otwarta na życie i zdeterminowana! Składam wyrazy uznania i gratujuję takiej postawy! Bluza wygląda na tobie rewelacyjnie! Pozdrowiena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno i kto to mowi, czy Tobie czego z wyzej wymienionych rzeczy brakuje NIE!!! buzka

      Usuń
  21. Naprawdę świetna przeróbka, no i ta panterka- Podoba mi się: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za odwiedziny i komentarz :))

      Usuń
  22. Naprawdę świetna przeróbka, no i ta panterka- Podoba mi się: )

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę świetna przeróbka, no i ta panterka- Podoba mi się: )

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja:) mało kto wpadłby na taki pomysł :) pozdrawiam, świetnie w tym zestawie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za odwiedziny i komentarz.:))

      Usuń
  25. ale pomysł, to miałaś fantastyczny! nie przyszłoby mi do głowy, żeby tak bluzkę powiększyć! z tą spódnicą wyszedł super komplet...myślę, że można ją ciut skrócić...tak do połowy kolana:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie to do polowy kolana to niestety jest najgorszy punkt albo mini ( co w moim wieku nie wchodzi w rachube, za zadne skarby swiata) albo zaraz za kolano Dziekuje za komentarz :)

      Usuń
  26. Pomysł i wykonanie fantastyczne:))ślicznie wyglądasz :)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz, pozdrawiam :)) buziaczki

      Usuń
  27. Hammer Oberteil. Sieht echt klasse aus ♥
    LG Sabine

    My Beautiful Things

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Sabine vielen vielen Dank für Deine Worte.:))

      Usuń
  28. Que bonito el jersey y estas muy elegante! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. Porównuję sobie fotkę oryginału i tego na modelce i im dłużej patrzę tym bardziej mam wrażenie, że to totalnie dwie różne bluzki. Nawet te cętki na modelce są dużo większe i jakby rzadziej rozstawione. Ale to, że ich XXL to nasze XXS to już chyba od dawna wiadomo? :D

    Przeróbka jest genialna, ale chyba będziesz się mocno pocić pod pachami skoro tam taka sztuczne skóra? ;)

    Nie jestem do zestawu przekonana... panterka, skóra i jeszcze jakieś zwierzęce tłoczenie na torebce to chyba za dużo na jednym człowieku? :)

    Może jakbyś taką skórkę jeszcze doszyła tak by przedłużyć bluzkę, to fajnie by wyglądało do skinny jeans?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak zaczne od tego ze, skora jest naturalna, bluzka jest ta z fotografi zakupiona, ale juz od dawna wiadomo ze, zawsze zdjecie ze strony internetowej czy katalogu roznia sie od od rzeczywistosci, taka mi przyslali,Ja do tej pory nie zamawaialam ubran w Chinach wiec nie mialam bladego pojecia ze, sa takie roznice w rozmiarach to mi bylo nie wiadome, do teraz. Czy cos sugerujesz, bo nie rozumiem tej uwagi o dwoch totalnie roznych bluzkach?? Ja, jak i wiele innych komentatorek nie uwazam ze, moja stylizacja jest ''przetloczona' :))'

      Usuń
    2. Sugeruję, że ten sklep może nie do końca jest uczciwy z tym, co pokazuje, a co sprzedaje. Wiesz, mogłaś nie wiedzieć z tymi rozmiarami, ja do niedawna mieszkałam w Polsce, gdzie w każdym mieście jest sklep chiński i po prostu widziałam, co to jest XXXXXL :) Ty też czasami masz inne zdanie niż moje komentatorki i chętnie je wyrażasz :)

      Usuń
    3. acha ......:) mamy wyrazac jak najbardziej swoje odczucia...:))

      Usuń
  30. Wspaniała spódniczka ! Szukam właśnie podobnej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja pochodzi z SH, szkaj a napewno znajdziesz Dziekuje za odwiedziny i komentarz :))

      Usuń
  31. Bardzo pomysłowa przeróbka. Też mam nieraz takie zamiary przeróbek, ale tylko na zamiarach się kończy:-) Ślicznie też zestawiłaś. Uważam że skóra bardzo lubi zwierzęce motywy :-) Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez tak uwazam, dziekuje za mily komentarz...i odwiedziny :))

      Usuń
  32. Izo jesteś "bombowa" świetnie to wszystko zestawiłaś.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi milo jest czytac Twoj komentarz, bo bardzo sobie cenie Twoja opinie :))

      Usuń
  33. Das Shirt steht dir und das Muster ist wirklich ein Traum!

    Liebe Grüße aus München,

    Vanessa
    www.pureFASHION.tv

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pomysłowa przeróbka. Wyszło naprawdę świetnie. W zestawie z tą skórzaną spódnicą wygląda super. Też muszę się wziąć za przeróbki i już wiem od czego zacznę. Muszę coś doszyć do sukienki, żeby była dłuższa. Niby nic, ale tak - na dobry początek :) Dużo można się od Ciebie nauczyć Izabello :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Jolanto, kiedys przedluzylam moja czarna za krotka sukienke, nialym pasem dodalam biale mankiety i kolnierzyk, wyszla fajna nowa sukienka serdecznoasci:))

      Usuń
  35. Jejku nieraz oglądam jak sobie ktoś coś uszył przerobił zazdroszczę
    bardzo pomysłowa przeróbka

    OdpowiedzUsuń
  36. Juz czytajac poczatek posta domyslalam sie ze cos wykombinujesz iiiiii wykambinowane:) Iza super ci wyszlo :)a spodniczka dla mnie obie ale w krutkiej bardziej sexy :)
    Pozdrawiam i zycze milego wieczoru xxx
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciągle jestem pod wrażeniem, jak szyjesz, przerabiasz. Ja zanoszę do Praktycznej Pani... Izo pomysł z bluzką - rewelacja! Co do długości, to powiem za Basią, to zależy, w której długości Ty czujesz się dobrze. Zwróciłam też uwagę na ciekawy naszyjnik i kolczyki. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za mily komentarz...i odwiedziny :) Beata robi naprawde fajne rzeczy ze szkla, mam juz zestaw czerwony i czarny potem przyjda inne kolory :))

      Usuń
  38. Genialnie to wymyśliłaś! :) A spódniczka wydaje mi się być lepsza w wersji krótszej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Idealny pomysł na poszerzenie bluzki - masz fantastyczne pomysły. Stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja, super to wygląda♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajna przeróbka, a spódnica fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo mi strasznie to czytac:) dziekuje za odwiedziny i komentarz :))

      Usuń
  42. Świetni to wygląda, masz talent do przeróbek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo mi strasznie to czytac:) dziekuje za odwiedziny i komentarz :))

      Usuń
  43. Nic już nie rób,pięknie wyglądasz.Dziękuję że zwróciłaś uwagę na mojego bloga,Twoje informacje
    pomogły mi,nie wiedziałam o tych napisach,dzięki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to sie bardzo ciesze ze sie na cos przydalam,dziekuje za odwiedziny i komentarz :))

      Usuń
  44. ta bluzeczka/sweterek jest przepiekna - oczywiscie mam na mysli Twoja po przerobce ze skorzanymi wstawkami :). Fantastycznie to wymyslilas, jestem pelna podziwu i zachwytu :). Spodnica a dobra dlugosc, jak ja skrocisz to obawiam sie ze odetniesz sie za wczesnie co da efekt pogrubienia... a tak spodnica za kolanko Cie wysmukla :). Bardzo jestem ciekawa wersji ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo mi strasznie to czytac:) dziekuje za odwiedziny i komentarz :)) poniewaz ja tez w najblizszym czasie oikaze ze skorkowymi spodaniam

      Usuń
  45. Eine schöne Idee, Isabella. So gefällt es mir sogar noch besser als das Original. Der Lederrock passt wunderbar dazu.
    Lieben Gruss von Sabine

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny pomysł :) bluzeczka nie zalega w szafie, a dodatkowo ma fajne, modne skórzane wstawki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. dziekuje serdecznie za komentarz i za odwiedziny :))

    OdpowiedzUsuń