środa, 11 września 2013

Recenzja kremow Flos-Lek

Witajcie moje kochane
dzisiaj nie bedzie o uszytkach tylko o bardzo fajnych kremach, ktore chcialam polecic nie tylko takim staruchom jak ja , ale rowniez mlodesze dziewczeta ktore maja problemy z popekanymi naczynkami, przeczytajcie.
Niedawno mialam analizowana moja skore, jej wilgotnosc, gelebokosc zmarszczek, czy jest tlusta czy sucha , jak tam u mnie z odbarwieniami, jak sie domyslacie skore na swoj wiek mam w bardzo dobrym stanie, glebokosc zmarszczek byla badana wokol oczu wynosi u mnie  5%, wynik zaskakujaco dobry, wilgotnosc jeszcze lepsza, a to pewno zasluga kolagenu o ktorym niedawno pisalam i najzwyklejszych domowych maseczek , najwieksza wada mojej cery, sa popekane naczynka krwionosne. Ja do tej pory zupelnie nie przywiazywalam wagi do tego problemu, bo je mozna latwo zaslonic Makeupem. Tym razem postanowilam zrobic cos w tym kierunku i zaopatrzylam sie w kremy firmy Flos-Lek ktora mi polecila aptekarka, jest to krem poltlusty, bo tluszczu troche mojej skorze brakuje i nawilzajacy, Ten pierwszy uzywam na noc a drugi na dzien

Krem zamkniety jest w ladnym, białym, nieprzezroczystym pojemniku z tworzywa, o pojemności 30ml,ale nie pozwala na zachowanie higieny podczas użycia, poniewaz niema tego denka ochronnego z dzuirka, przez ktora po nacisnieciu denka wychodzi krem.Krem nawilzajacy jest rewelacyjny, lekki i co najwazniesze szybko sie wchlania mozna, sie prawie zalaz dalej malowac. I utrzymuje skore w swietnym stanie przez caly dzien. Rzadkosc, uzywalam juz w swoim zyciu przerozne kremy z te z najwyzszej polki ze sredniej i dolnej. I ten jest jedyny ktory potrfil napoic moja skore, na tak dlugo. Poltlusty uzywam jak juz pislam na noc, troche dluzej sie wchlania ale juz przy aplikacji czuje ze robie mojej skorze dobrze.jezeli chodzi o naczynka to nie wiem jaki bedzie efekt, moze troche zbieleja, napewno sie nie cofna, ale moze nie przybedzie ich.A na koniec pokazac Wam chce mojr perfumki, ktore nalezaloby ju poszerzyc, niektore sie koncza, ja lubie perfumy orientalne, ciezkie, jedynym wyjytkiem jest tu Jadore, ktory uzywam w lecie i Chanel 5, ktora dostalam w prezencie, a nie bardzo lubie...A jakie sa Wasze ulubione perfumy?? 


I w lecie czesto zamiast perfum uzywam aromatycznego toniku do ciala od Lancom, jest rewelacyjny,
Narazie nie szyje nic, bo robie porzadki w piwnicy, sortuje ubrania, zamale ida w swiat, walcze tez z moim pobojowiskiem krawieckim, zbywam zbedne materialy, czasami jest mi tylko bardzo ciezko wyrzucac scinki niekiedy calkiem duze, ale nie mam wyjscia, no chyba zeby byl ktos chetny??? Nie tylko na scinki??
. 
Kochane dziekuje Wam ze jestescie, ze mnie wspieracie, pomagacie, krytykujecie, dzieki temu nie siedze w swoim kacie i poddaje sie bolowi i chorobie...I dziekuje za Wasze komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz