środa, 18 września 2013

wietrzenie szafy ciag dalszy

moje kochane,dzisiaj pierwszy dzien pracy po 3 miesiecznym chorobowym. Najgorsze bylo ranne wstaanie, oczywiscie moge przyjsc do biura o ktorej godzinie chce ale, to wiaze sie z pozniejszym pojsciem do domu, a wiec korzystam z okazji i wstaje o 5,30, zeby moc zaczac o 6,30..... No dobra nie zanudzam was najawazniejsze ze, jestem juz w domu i moge robic to co lubie. Dzisiaj pokaze Wam moj bardzo stary uszytek, jak ''wietrzyc szafe'' to robic to dokladnie, ten uszytek wyciagnelam  z czelusci piwnicznych przy okazji porzadkow i sobie mysle tak:
''Ty durna babo , to jest takie fajne dlaczego maja to mole zezrec??'' I wyciagnelam na swiatlo dziennie, poniewaz to jest angorkowa dzianinka, to wystarczylo ja powiesic na pare dodzin w ogrodku, zeby pozbyc sie nieprzyjemnego piwnicznego zapachu.Oczywiscie szylam na podstawie wykroju Burdy....ja lubie takie rozne ''cosiki'' na wierzch nosic.



Mialam jeszcze gdzies zdjecie w Burdzie ale, szukalam, szukalam i nic. Musze was zadowolic tym co mam.
 I na koniec pokaze wam co mamy zy oknem:
a na drugi koniec wiadomosci ze swiata mody, : zaczynamy znowu nosic takie same buty jak torebki oto przyklad:




Ta Pani w czerwonej sukience to chyba wszystkie poznajemy , tak tak Pretty Women ( Hi hi hi)
To tak przylgnelo do niej ze hej a Pani Roberts jest przeciez doskonala aktorka,,
I to wszystko na dzisiaj, dziekuje serdecznie za wizyte u mnie i za Wasze komentarze..I zapraszam znowu Pa

59 komentarzy:

  1. Witaj,
    pieknie w tym wygladasz Izuniu, i fajnie to uszylas, gratuluje talentu, pozdrawiam i przesylam buziaki, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny COSIK ;) Czekam na następną odsłonę z wietrzenia szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie pani wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie w tym wyglądasz,lubię takie zestawienia.Pa skarbie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gieniu, ja też ją lubię w takich odsłonach.
      Jest tu taka ciepła i kochana.
      Pozdrawiam___Tess.

      Usuń
    2. Kocham Was obie dziewczyny :))

      Usuń
  5. Izabello, to jest jedna z piękniejszych Twoich stylizacji. Jednak takie COSIKI lubią Cię, dodają specyficznego charakteru Twoim stylizacjom.
    Tu wyglądasz BOSKO.
    Całość świetna i..... ta buzia uśmiechnięta.

    Dodam jeszcze, że podoba mi się ta Twoja komoda, to chyba antyk, taka perełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to antyk, mojego meza pasja, w Polsce caly dom w antykach mamy, i nawet zona tez.....

      Usuń
    2. W tym ostatnim wydaniu, żona jest jak wino.

      Usuń
  6. Eres muy elegante y me encanta tu estilo! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw i piękne zdjęcia - szczególnie ostatni portrecik przeuroczy. Pozdrawiam ciepło w ten zimny i szary dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw, świetnie wyglądasz Izo. Wietrz szafy, ja też chyba muszę swoje przewietrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i bardzo modne teraz takie narzutki!! Doskonale wyglądasz w takich kolorach!! Zresztą moich ulubionych:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie spontaniczne twoje uszytki ;))
    Ciekawe i robią takie fajne zamiesznie w stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny "uszytek" i ładnie zestawiony z resztą stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej:)
    Izunia i znów cudowne uszytki! Super wyglądasz! Piękne połączenie kolorów!
    A dla mnie Julia jest the best:))
    Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie COSIK wygląda z tą sukienką :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drei Monate Urlaub? Oje, das würde mir auch sehr schwer fallen am ersten Arbeitstag. Aber gut gestylt ging es los für dich.

    LG Sabine
    My Beautiful Things

    OdpowiedzUsuń
  15. Izuniu, ślicznie. Całość po prostu śliczna. Wdzianko szalenie mi się podoba, bardzo do Ciebie pasuje. Super dobrałaś całą resztę i te kozaczki, pięknie. To najładniejszy jesienny zestaw, jaki widziałam na blogach.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Soniu naprawde milo mi ze tak sadzisz buziaki

      Usuń
  16. Ja też lubię takie COSIKI nosić:)))bardzo łanie wyglądasz i elegancko zestawiłaś z resztą ubioru:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu takie cosik to jest dla nas stworzone, mozna zakryc to i owo buziaki

      Usuń
  17. Piekne wdzianko, caly zestaw piekny na jesien marzenie! Wygladasz cudnie, pozdrawiam i sle buziaczk oo i nie wygladaj za okno u nas tak co jakis czas leje no dzis troche lepiej :) buziaczki

    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Beato zamawiaj pogode na 12.10 moze sie zjawie w Londynie Buzka

      Usuń
  18. Takie cuda po piwnicach chowasz? Swietna sukienka, lubi takie do kozakow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och tak ja tez ale rzadko ja nosze bo w biurze to mi za cieplo w niej jest buziaki i dziekuje

      Usuń
  19. No i dobrze "nie-glupia babo", ze wyciagnelas to z tej piwnicy! Ja tez lubie takie dziwadla, swietny kroj, kolor, wzor i material, no i takie praktyczne w te chlodnie dni... Wygladasz super!!! A Pania Roberts to ja lubie:))
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  20. ten Twój wierzchni "cosik" bardzo mi się podoba!!! cudo po prostu! jak mogłaś go tyle czasu w piwnicy trzymać?! angorka jest cieplutka, to w niej lubię:)
    Julię bardzo lubię, a tym zdjęciu wygląda ekstra!
    ja noszę rozmaicie torebki z butami, raz w jednym kolorze, a raz nie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze juz na stale wrocilas i wszystko dobrze funkcjonuje i ty i copm buziaczki

      Usuń
  21. Schon gaaaanz leicht herbstlich dein Outfit, aber genau richtig. Ich mag NAturfarben, gut siehst du aus. Julia Roberts übrigens auch. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyciągaj Iza dalej, wyciągaj, świetnie wyglądasz, masz jeszcze dużo takich perełek? Jeszcze nad jesienią mało się zastanawiałam ale trzeba, bo robi się coraz zimniej.
    Ja noszę inne buty i torebki ale czasami w tym samym kolorze, jak mi pasuje i wcale się tym nie przejmuje czy ma być tak czy tak....

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi jednak się wydaje,że Pretty Women to ta pani na pierwszym zdjęciu od góry ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba, swoją drogą czasami w ten sam sposób motywuję się do pracy;) Cała stylizacja jest fantastyczna:)

    Jakoś do tego, czy buty i torba mają być w takim samym czy innym kolorze niezbyt się interesowałam, różnie je dobieram tak naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz prześlicznie jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie i elegancko - cudowna narzutka -idealna na jesienne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cosik jest fajny, sukienka Julii śliczna, ale mnie nie przestaje zadziwiać i zachwycać Twoja młoda twarz!

    OdpowiedzUsuń
  28. piekne ciuszki podobaja mi sie wszystko dobrane ze smaczkiem,,,pozdrawiam z cieplej Hiszpani no i zapraszam do mnie mysle ze tez Ci sie spodoba :)
    http://natatimblog.blogspot.com/2013/09/leave-home-and-come-home.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam serdecznie Pani Izo. Strój cudownie dobrany do Pani.

    OdpowiedzUsuń