poniedziałek, 16 września 2013

wietrzenie szafy/ Kleiderschrank lüften/ventilate the wardrobe

Witajcie
jest juz lepiej,z moim marazmem. Tak jak nie potrafie sie dlugo na kogos gniewac, tak nie potrafie dlugo tkwic w marazmie. Juz wczoraj zaczynalam sie zastanawiac ''co dalej'' co rzucic na pierwszy ogien. I juz mam pomysl, nie zdradze go, absolutnie.
Dzisiaj natomiast chce Wam pokazac moj zakiecik, uszyty w zeszlym roku do ukladanej spodnicy, ale dzisiaj bedzie ze spodniami. Szylam ten zakiet nie majac pojecia o takich zasadach jak dlugosc rekawa, do bioder poza biodra, dwurzedowy czy jednorzedowy. Szylam bez zastanowienia sie czy to mi pasuje, szylam na wyczucie, i szylam to co mi sie podobalo.
A moze ja sie nie powinnam zastanawiac i stosowac do zasad krawieckich, moze stad ten marazm?

ist schon besser mit meinem Stagnation.
Ich kann nicht lange auf jemanden wütend sein, so kann nicht lange  in einer Stagnation stecken. Bereits gestern begann sich zu fragen, was als soll ich  nächstes tun, bzw. nähen.  Ich habe bereits eine Idee, die ich nicht verraten werde, absolut.

Heute, möchte ich eine Jacke die ich im letzten Jahr genäht habe zeigen, Ursprünglich sollte die Jacke zum Faltenrock getragen werde.  aber heute wird die Hose sein.

Als ich diese Jacke Näht habe ich noch keiner Ahnung von Begriffen wie richtige Armlänge, bis zum Hüften oder länger, einreihig oder zweireihig. Nähen ohne Rücksicht, ob es mir passt, genäht nach Gefühl, und nähen, was ich mochte.

Oder vielleicht sollte  ich eigentlich nicht nach  Grundsätze der Schneiderei nähen, nur nach meinem Gefühl, vielleicht kommt die Stagnation von zu vielen Fragen?




Moja sunia zawsze musi byc, troche spasiona, ale mowia ze pies sie upodabnia do wlascicielki, a wiec ........









A na nosie mam moj nowy nabytek okulary z Firmy Firmoo, nie bylo zainteresowania, wiec ja sie skusilam i jestem bardzo zadowolona.

A




I jak myslicie powinna ta marynarka byv dluzsza czy nie???
Dziekuje za odwiedziny i Wasze komentarze.
Milego tygodnia zycze


8 komentarzy:

  1. A gdzie zniknęły komentarze????

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pojecia co sie stalo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby była dłuższa wyglądała by beznadziejnie. A tak nawet fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Liebe Isabella,
    voller Bewunderung sehe ich, dass Du den Blazer selbst genäht hast. Er ist sehr schön. Das Muster und die Farben, die Kette passt perfekt dazu.
    Lieben Gruss von Sabine

    OdpowiedzUsuń
  5. Żakiet wygląda rewelacyjnie - może faktycznie szycie na czuja jest najlepsze :-) A na pewno jest weselsze.

    OdpowiedzUsuń