poniedziałek, 2 września 2013

wreszcie skonczona !!!!

witajcie
poniewaz  wiem ze moje ''modowe'' posty nie ciesza sie zbyt wielkim zainteresowaniem, postanowilam wczoraj sie sprezyc i  skonczyc moja czarno-ecru sukienke, ktora juz sto lat temu zapowiadalam. Nie bede sie rozpisywac niech zdjecia mowia same za siebie. Ale, ale zanim przejdziemy do sukienki, to mam jeszcze cos. same wiecie ze poranki sa juz chlodne, wiec trzeba juz cos wiecej nosic, i to jets to ''cos wiecej'' Uszyte na podstawie tego wykroju



z super miekkiej swetrowej dzianinki, mam ja juz 0d 2010 roku, z tego roku pochodzi tez ten wykroj.Ja dolozylam tylko jeden guzik, bo praktyczniejsze jest z zapieciem.



 

a tu juz sama sukienka w calej okazalosci, uszyta z  z tej oto gazetki z lat 60-tych

to jest ta sukienka pierwsza z lewej,

pierwszy i ostatni raz szylam te rekawy z kwadracikiem pod pacha, chyba sie nazywaja raglanowe...




a oto efekt mojej meki. sam material jest boski,  miekka, miesista welniana zorzetka, wspaniale sie uklada..









Jak Wam sie moje uszytkowe wypociny podobaja???
jednoczesnie chce Wam serdecznie podziekowac za odwiedziny i komentarze.....


a tutaj te nieszczesne rekawy na lokciu robie sie taka bula
 i pomimo tego ze zewnetrzna strona rekawa jest krocej obcieta robi sie rekaw od srodka krotszy,
no wogole tragedia, po 2 godzinach noszenia, rekawy wygladaja strasznie, chyba je skroce do tej wysokosci jak ta doniczka stoi tam z tylu?? POMOCY !!!!taka piekna sukienka

72 komentarze:

  1. Domyślam się, że przy wszywaniu takich rękawów niejedno niecenzuralne słowo wypowiedziałaś;) ale wyszło bardzo ładnie. A narzutka wygląda na bardzo milutką:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak i to sie juz nigdy nie powtorzy, tzn te rekawa, bo ze napewno zuyje niecenzuralne slowa przy szyciu to mam pewne jak w banku buzka

      Usuń
  2. piękne jest to Twoje wdzianko na jesienne chłody, a sukienka jest bardzo elegancka, a mimo to nie "sztywna". Bardzo Ci ładnie w niej. Świetny jest ten trójkąt na plecach - myślę, że wysmukla to i owo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tez takie wrazenie ze wyszczupla, dziekuje i ciesze sie ze Ci sie podoba

      Usuń
  3. Nie nie nie!!! Nie wytrzymam! Wdzianko i sukienkę proszę spakować i wysłać do mnie, z rachunkiem. Przeszłaś samą siebie. Oba uszytki są REWELACYJNE!!! No dobra, sukienkę Ci zostawię ale wdzianko muszę takie mieć. Jest przepiękne!!! Usycham z zazdrości.
    Buziaczki:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do słów zachwytu Sonii - sukienka piękna! Wdzianko REWELACYJNE! Też chciałabym takie mieć! :-)

      Usuń
    2. To teraz pobijemy się pewnie ;) Sukienka fajna, ale wdzianko powala!

      Usuń
    3. Soniu to sie tak latwo szyje, wez sie do roboty, ale juz juz, jestes wypoczeta po wczasach, za godzinke masz uszyte!!!!
      Iwono i Mag IK to wdzianko jest rowniez w zasiegu waszych rak.....nic tylko szyc-
      Naprawde polecam uszycie bo bardzo mi sie przydalo a mozna go zdjac i rzucic byle gdzie i nic sie nie dzieje zakladasz i dama jestes...no nie tylko dlatego ale rozumiecie co chce przez to powiedziec ?

      Usuń
  4. Zaglądam tu często a dziś postanowiłam " zabrać" głos,bo oba uszytki bardzo ale to bardzo przypadły mi do gustu . Możliwe ,że jakoś ten pomysł wykorzystam dla siebie /jeszcze nie wiem co prawda jak, bo sama o szyciu nie mam bladego pojęcia/.To co pokazałaś dzisiaj- SUPER!Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo mi Anno...zapraszam do zabierania glosu czesciej,, serdecznosci

      Usuń
  5. Rękawy tak wszywane nie wiem jak się nazywają, ale napewno nie są to rękawy raglanowe. Raglanowe wszywa się łatwiutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaje, że to są kimonowe rękawy... tył jest krojony razem z rekawem więc to tylko potwierdza moją teorię:)

      obie rzeczy mi się podobają, ale w tej sukience jestem zakochana... chętnie podebrałabym Ci tą "gazetkę" ;)

      Usuń
    2. dziekuje serdecznie...ale te wlasnie rekawy spedzaja mi dalej sen z powiek, bo cos sie z nimi dzieje, mozna je nosic tylko zawiniete. Moze wstawie zdjecie i znajdziecie wyjscie z sytuacji

      Usuń
  6. o wow ! ja jestem tym zestawem zauroczona!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu nareszcie zasluzylam na Twoja uwage :)) hi hi hi

      Usuń
  7. Jesteś bardzo utalentowana! Dzisiejszy zestaw uszyty przez Ciebie jest zachwycający i bardzo pomysłowy ... Ja też lubię sobie czasem coś uszyć czy przerobić - ale przeważnie są to spódnice:) Z innymi częściami garderoby to raczej mam duuuży problem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba zestawy, dla mnie mistrzostwo! Nie potrafię szyć, więc jestem pełna podziwu! Pięknie wyglądasz w jednym i drugim zestawie. Zauważyłam też śliczny naszyjnik. Pozdrawiam serdecznie. Barbarossa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Isabello, daj już spokój i nie działaj mi na nerwy. No może nie Ty, ale to COŚ, zauroczyło mnie kompletnie. To coś rozpaliło mnie do głębi - tak bardzo chciała bym to mieć. Pierwszy raz zazdroszczę Ci zdolności jakie niwątpliwie posiadasz. Och.... tupię nogami!!! - jak mała dziewczynka, gdy coś by chciąła a nie moż tego mieć.

    A teraz przejdę do meritum - Wyglądasz cudownie księżniczko!!!
    Sukienkę też bym taką chciała, tylko z przodu, bo jak dla mnie, to bez tej bieli z tyłu, taką bym kochała. Ma świetne rękawy.
    Isuś, Ty może sama wymyślaj wzory, napewno porafisz wykroić. Będziemy mieli blogową projektantkę.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, nie ścierpię u Ciebie tego COŚ!!!!

      Usuń
    2. Rękawy z tyłu, to bym chciała takie same z tyłu, jak z przodu.
      Och, idę już..... ale jeszcze tu przylezę.

      Usuń
    3. No, żeby tak ludziom działać na nerwy, niesamowite.

      Usuń
    4. ludzie ratunku!!!!i jakie rekawy z tylu!!!

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. teraz jak wypilam kawke to juz zrozumialam o co chodzi z tymi rekawami..

      Usuń
  10. Na tą sesję 7 września, pojedź tak ubrana.
    Hollywood masz wtedy pewny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dzisiaj imieniny, wiec wez juz przestan,,,,ta sukienka mnie wkurza,,niestetybo cos sie wlasnie dzieje z rekawami...chyba wstawie zdjecie i moze fachury cos wymysla buziaczki kochanie

      Usuń
  11. Faktycznie, rękawy nie ładnie się układają, za to wdzianko super, zwłaszcza na chłodne poranki i własnie też by mi się takie przydało :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, wow wow! Nawet nie potrafię określić co bardziej mi się podoba. Takie wdzianko sama bym chętnie przyodziała, a jak zobaczyłam sukienkę to aż mi szczęka z zachwytu opadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, a dentysta taki drogi jest.... ciesza mnie Twoje slowa, buziaczki

      Usuń
  13. Wyglądasz bardzo młodzieńczo, ja też jestem zmarzuluchem więc wszelakie wdzianka i narzutki uwielbiam...a rękawy no cóż..może trzeba je takimi pokochać?? :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ja znam siebie bede kombinowac z tymi rekawami az dooo.....niewiem dokad, pewnie wyrzucenia,,,, nie szkoda by bylo.. buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. sweter bossski też taki chce! może uda mi się samej ten wykrój zrobić:) a sukienka ładna więc warta męki, ja też nie lubię tych rękawów z "kwadracikiem" bo ciężko to ladnie zrobić, ale są stylowe! aaa rękaw i buła to częsta para przy takim fasonie, zwroć uwagę na to w którą stronę tkanina się ciągnie i czy aby to nie jest tego wina, albo jeszcze lepiej - zapomnij o problemie bo całość jest super!
    http://robakxxl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, siedzialam nad nimi jeszcze dzisiaj, prulam szylam znowu prulam, i ...musze zapomniec o zlikwidowaniu tej buly. fajnego masz bloga, bede wpadac :))

      Usuń
  16. Isabella - wszystko mi się podoba :-) Wdzianko szałowe, suknia super. No, rękawy niezbyt wydarzone jak widać :-( A co to za dzianina, zdradzisz? Czy czarna to ten sam materiał? Bo jeśli nie, to może rękawy oberżnij tak jak ta donica a dołem doszyj z czarnej takie szerokie mankiety? Utrzymają białą w ryzach i nie popsują efektu. Tak sobie tylko myślę oczywiście :-)
    Jeszcze gdybyś mogła ujawnić nr tej burdy czy tego z czego miałaś wykrój na wdzianko, będę wdzięczna bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten wykroj mozna tylko wydrukowac na te stronie :http://www.burdastyle.de/burda-style/heft-katalog/laessige-jacke-kollektion-h-w-2010_pid_475_4675.html
      ten material to jest jednakowy, welniana zorzetka...pozdrawiam

      Usuń
  17. das sieht ja alles sehr gut aus.
    ich kann kein polnisch und kann deshalb auch nicht alles lesen.
    ich werde jetzt meine schwiegertochter künftig mobilisieren und dann
    kann ich lesen und schreiben.
    aber die polnische sprache ist so schwer. ich lern das nie.

    tak tak

    OdpowiedzUsuń
  18. Iza ja cie blagam przyjedz do mnie i uszyj mi takie wdzianko, cos pieknego! Juz sie widze oczami wyobrazni jak nosze haha choc moje byloby czarne lub czerwone no wiesz ja blondyna to musze jakis kolor :) Caly look bardzo mi sie podoba doskonala stylizacja na jesien i modne kolory czern i biel moze bez ale wyglada jak biel. Swietnie na tobie lezy poprostu trafilas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnnoVic mozesz miec jak bardzo chcesz, napisz na emaila buziaki

      Usuń
  19. W sprawie rękawów nie pomogę, gdyż nie znam się...:-( mogę wspomóc jedynie dobrym słowem. Sukienka śliczna,a to "coś" na nią SUPER! Całość elegancja-Francja. Gratuluję talentu, a przede wszystkim chęci. Jedną z moich dewiz życiowych jest ta "najważniejsze,żeby się chciało chcieć". Pozdrawiam bardzo serdecznie
    Beata Podlasek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziekuje za Francje-elegancje, szycie mnie uspokaja, daje duzo radosci, jest bardzo wazne dla mnie...dzisiaj napisze na Emaila buziaczki

      Usuń
  20. Szał!!!!Iza olej te rękawy, to wina materiału. Widocznie ma tendęcję do wypychania. Akurat w tym miejscu materiał leci po skosie i to prawdopodobnie potęguje jego wypychanie!Albo w dole rękawa wciągnij gumkę i lekko je podciągaj Wyglądasz PIĘKNIE! sukienka robi wrażenie!a o takim wdzianku marzę!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kasiu moge Cie ozlocic?? Wciagne gumke, i napewno bedzie lepiej,,,,,Kasiu dla Ciebie takie wdzianko to maly pikus!!!buziaki

      Usuń
  21. hm hm hm ,zaskoczyłaś mnie tym wdziankiem,sukienką,a wyglądasz kapitalnie.Izabelko serdeczne ,ale spóźnione życzenia imieninowe. Byłam pewna,że obchodzisz litopadzie.Buziaczki pa pa

    OdpowiedzUsuń
  22. Wdzianko na jesień bombowe, chyba zgapię bo strasznie mi się podoba.
    Sukienka elegancka, i bardzo ładnie w niej wyglądasz. Izo ja bym rękawy zostawiła,wydaje mi się,że materiał naddaje się i dlatego tak wygląda .
    Pozdrawiam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu. to ten cholerny material, nie powinnam szyc ze skosu tego rekawa, ten model juz szylam ale z innego gatunku materialu, i problemu nie ma...buziaki

      Usuń
  23. pięknie Pani wygląda, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem krawcową więc nie będę się rozpisywać:)))sukienka jest cudna i cudnie w niej wyglądasz:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tak jak Tess, też bym wolała bez białych pleców.
    Co do rękawów to nie umię Ci udzielić rady, wiem tyko jedno, że jak coś nas denerwuje to trzeba zmienić, sukienka jednak bardzo mi się podoba i świetnie się w niej prezentujesz a narzutka boska, super wyglądasz.
    Ja jeszcze nie dałam komentarza pod poprzednim postem a tu już nastepny, ale jesteś szybka ha!ha!Pędzę więc dalej...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basienko kochana, przeciez nie musisz, to nie jest zaden obowiazek....
      najwazniejsze ze jestes...wysle Ci cos na Priwa buziaki

      Usuń
  26. Wdzianko świetnie! Sukienka jeszcze lepsza! Chociaż rozumiem Twoje zdenerwowanie na te rękawy. Ja jako największy zmarzluch z największych zmarzluchów rękawek skróciłabym najwyżej do wysokości łokcia, tek, żeby nie było już co wypychać, a jednocześnie, żeby całe ramię aż do łokcia było zakryte. Poza tym nic bym nie zmieniła, bo jest cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Moniko za konkretna propozycje.....i ciesze sie ze Ci sie podoba

      Usuń
  27. Piękna modelka wyszła na wybieg - super. Ja bym jedynie wyprostowała ten tzw.
    czubek od wewnątrz rękawa tak jak jest i do prostej linii. Skoro skos się wyciąga to byłabym za pomysłem Kasi B. z wciągnięciem gumki, nie musi być mocno
    byleby go trochę zebrać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez dobry pomysl, ten czubek juz wyprostowalam, tzn, zeszylam, ale dalej sie robi niestety, zostaje ta gumka albo skrocenie do lokcia, pomysle, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  28. Ooo piękne wdzianko, zazdraszczam :) właśnie czegoś takiego mi teraz brakuje.
    Sukienka też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wdzianko cudne !a ty wygladasz pieknie w sukience i w wdzianku :)
    Swietna robota cudne
    Pozdrawiam i sle buziaczki
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz niesamowicie! Sukienka w gazetce prezentuje się dosyć przeciętnie, a Ty wyczarowałaś z niej takie cudo. Rozumiem oczywiście, że rękawy mogą drażnić, ale nie są fatalne, są co najwyżej nie najlepsze, a rozwiązanie problemu już Ci dziewczyny podały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj jest juz lepiej z rekawami poskladalam rady w jedno i poprawilam, dziekuje

      Usuń
  31. Śliczna sukienka, bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kto w rekach talent ma ... Ten wyglāda tak jak Ty :))
    Rewelacja !!!! Zazdroszczę pasji , dzięki której masz cudowne , oryginalne ubrania ... Babka. Klasą jesteś , wiesz o Tym ??!! Niezmiennie podZiwiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och zarumienilam sie, uwielbiam szyc,a poniewaz nie mam pojecia o kostrukcji korzystam tylko z gotowych wykrojow, ale staram sie chociaz kolorystycznie cos powymieniac. Dziekuje Anno

      Usuń
  33. Wdzianko jest piękne i takie eleganckie i kobiece:) Jestem pod wrażeniem. Podobnie jest z sukienką, klasyczne połączenie czerni i bieli ciekawie się prezentuje przy tym kroju:)

    OdpowiedzUsuń