niedziela, 6 października 2013

Czerwona spodniczka / roten Rock

Witajcie
dlugo sie zastanawialam czy Wam pokazac te zdjecia, ale juz od pewnego czasu zapowiadalam czerwona skorkowa spodniczke, wiec musze dotrzymac slowa.
Od samego poczatku bylo cos nie tak z ta skora, miala byc kamizelka, nie nosze, miala byc jakas bluzeczka, nie jednak nie, i wreszcie zdecydowalam sie na spodniczke, Prosta zwykla do okolo kolan. Wybralam rozmiar 44 jak ostatnio zwykle i musialam ja 2 razy zwezac, i dalej mam wrazenie ze jest za luzna, ale czekam na wasze zdanie zanim ja jeszcze raz zweze,
I dzisiejsze zdjecia tez nie takie jakbym chciala, bo wszystko widac na nich czego nie powinno byc widac!!A zreszta zobaczcie same.

Ich habe lange überlegt, ob ich die Bilder von meinem neuen genäht Leder-rock zeigen sollte oder nicht., aber schon seit einiger Zeit habe ich es versprochen, und muss ich mein Wort halten.
Von Anfang an war es etwas falsch mit dieser Leder, sollte eigentlich eine Weste sein,dann sollte eine Art Bluse sein, aber letzt endlich  entschied ich mich für den Rock: Einfache Bleistiftrock.
Ich entschied mich für Größe 44, wie gewohnt in letzter Zeit, und ich musste es zweimal einengen, und ich habe immer noch den Eindruck, die zu locker ist, aber bevo rich  sie wieder verengte warte ich auf Eure Meinung, Und heute sind die Bilder  nicht wie ich wollte, weil alles, was Sie sie sehen können, sollten Sie nicht sehen! Aber überzeugen Sie sich selbst


Moja sunia kocha orzechy jesc.
 mein Hund liebt Nüsse




 ale jestem tlusta!!
bin ich aber fettig!!



I to by bylo na dzisiaj tyle dziekuje serdecznie za odwiedziny i komentarze 

Und das war genug für heute, ich danke Euch sehr für Euren Besuch und Kommentare, und ich lade Euch wieder ein......


73 komentarze:

  1. Soczysty kolor spódnicy jest fantastyczny! Ja już nic nie zwężałabym - dobrze jest, nawet bardzo :-) Dzisiejsze zdjęcia w porządku i cała stylizacja jak zwykle fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jest dobrze Iwonko serdecznie dziekuje za mily komentarz, posylam buziaczki :)

      Usuń
  2. Pięknie, pięknie, pięknie. Moim zdaniem jest dobrze tak jak jest. Nie zwężaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ta spódniczka wygląda gorzej na zdjeciach niż w realu, aparat wyłapuje każde zmarszczenie, nie wiem czy jest za szeroka, Ty to musisz ocenić, ja tego nie widzę. Naszyjnki masz cudny...pozdrawiam...i nie przesadzaj, gdzie Ty jesteś tłusta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, coś poginęły literki, nie wiem czy tylko u mnie?

      Usuń
    2. Jest wporzadku Basiu z literkami

      Usuń
    3. a tlusta to jestem na brzuchu, mam juz nie oponki ale opony od tira. Naszyjnik jak zwykle z Wegierskiej Gorki Buziaki Basiu

      Usuń
  4. Ja również uważam, że jest ok. Co to znowu za słowa piszesz o sobie /ale jestem tłusta/. Nie wolno tak nawet myśleć. Po pierwsze to nieprawda, bo jesteś bardzo proporcjonalna a po drugie podobno jak się myśli tak się sieje, wiec raczej myśl ale schudłam dzisiaj. Spódnica bardzo fajna i energetyczna. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego mi bylo potrzeba Krysiu nie slyszalam tego powiedzenia ale, od dzisiaj bedzie ''jak sie mysli tak sie sieje'' pozytwne mysli tylko sa dopuszczalne buziaki

      Usuń
  5. Bardzo ładna spódnica, ja tak bym ją zostawiła♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest świetna i ten jej gorący kolorek: ) Z tymi czerwonymi dodatkami cała stylizacja wygląda Super: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny kolor spódnicy i cudowna biżuteria! Nie wiem,w którym miejscu chcesz zwężać?? Ja tam nic nie widzę! Ale to wszystko zalezy ja się w niej czujesz!!! Wg mnie jest ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak juz tyle osob mowi ze jest ok to znaczy ze tak jest dziekuje serdecznie i buziaczki

      Usuń
  8. Bardzo ladna spodniczka :) i ty wygladasz w niej super nic nie zmieniaj :) kobieta nie mowi o wadze jaka tlu...? iza wygladasz swietnie a jeszcze bardzo mi sie podobaja dodatki :)
    Pozdrawiam i zycze wspanialej niedzieli xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko mila serdecznie dziekuje za fajny komentarz i za odwiedziny regards

      Usuń
  9. Świetna spódniczka - przepiękny kolor i fason. Śliczne dodatki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolanto niezmiernie mi milo, dziekuje i serdecznie pozdrawiam :))

      Usuń
  10. Beautiful skirt, Isabelle.
    XXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  11. Aus einer Weste wurde dann doch ein Rock und ich muss sagen, mir gefällt der Rock so wie er ist. Ich würde nichts ändern, er sitzt doch gut.

    OdpowiedzUsuń
  12. I like the skirt and I like the color set. With the denim jacket, the outfit is perfect.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się spódnica podoba:)))śliczny kolor:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny kolor spódnicy! Nie zwężaj jej, jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ jesteś surowa dla siebie! No przecież nie wyglądasz jak Amerykanka wychowywana na hamburgerach, względem takiej pani miałabyś jeszcze mnóstwo do nadrobienia:P Spódniczka sam sex!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buzka kochanie dziekuje i pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  16. Izo piękna spódniczka i piękny czerwony kolor, ja bym ją zostawiła tak jak jest .Wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Iza Wyglądasz fajnie!!!! kiecka jest super, nic bym już nie zmieniała! Ostatnie zdjęcie najfajniejsze!!! biżuteria jak zwykle ...:) Od dzisiaj myślę tak jak napisała Krysia B! :D ,,jak się myśli tak się sieje"!!!!
    P.S.Mój pies też lubi orzechy i warzywa. Na widok surowej marchewki dostaje fioła jak by widział przed sobą kawał mięcha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Kasiu wlasnie ta metoda zwalczylam moje nudnosci, dziekuje i pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  18. ja kupiłam bawege w podobnym odcieniu, nie mogę się zebrać za szycie, wciąż czasu brak. Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. ŁAAAAAAAAAAAAAAAAŁ !!! JAKA CUDNA!!! Ja tez chce taką! g mnie jest idealna. Pięknie wyglądasz. Naszyjnikiem już się zachwycałam. Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba:)
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu przeciez umiesz szyc, 2 kawalki skorki i juz spodnica jest... :)

      Usuń
  20. Der Rock sieht wirklich toll aus - richtig klassisch! Aber du hast recht, er könnte schon ein wenig enger sein - zumindest solange du noch laufen kannst - aber vermutlich gibt es hinten einen Schlitz... :)

    Liebe Grüße aus München,

    Vanessa
    www.pureFASHION.tv

    OdpowiedzUsuń
  21. kobieto! wyglądasz w tym całym zestawie REWELACYJNIE!!! spódniczka jest ekstra, taka rockowa, do tego kurteczka dżinsowa i 10 lat mniej !!! nic bym nie zmieniała! w czerwieni jest Ci pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wolno o sobie tak nieładnie mówić! Ktoś tu lubi czerwony kolor ;) I słusznie. Spódnica i cały zestaw bardzo na tak. Niby prosto, a jednak błysk jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj Iza Iza ....
    Piękna kobieta nie może tak nie pięknie o sobie myśleć !!!
    Ja niezmiennie podziwiam , m. In za odwagę łamania stereotypów , jak dziś ! Kiecka ekstra !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba masz racje ale to jeszcze z dziecinstwa mam, nie daj sie Twoim corom zakompleksic!

      Usuń
  24. love that gorgeus skirt! it really suits you well! xx
    found you through Sacramento´s link party! xx
    Alice Barton ♥ TheMowWay

    OdpowiedzUsuń
  25. taką czerwień lubię :) strzał w dziesiątkę ta spódnica, baaardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje i pozdrawiam serdecznieki marzeno, pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  26. Ty chyba nawet w latexie wyglądałabyś elegancko. Pięknie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo elegancko, spódniczka w czerwieni śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz świetnie w tej stylizacji, spódnica jest rewelacyjna i doskonale leży wg. mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. milo mi ze mnie odwiedzilas wpadne na pewno :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny zestaw! Całość świetnie skomponowana:) Co do spódniczki wydaje mi się idealna. Nic nie trzeba skracać ani poprawiać. No i ten cudowny intensywny kolor! Brawa za całość:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódnica z czerwonej skóry powiedzałaby, że to awangarda jednak na tobie to wyjątkowa elegancja! Z czarnym sweterkiem złagodziłaś jej charakter rockowy i dodatki perfekcja! Pozdrowienia pani elegancko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno bardzo mi milo czytac taki kamoentarz od Ciebie serdecznie dziekuje i :))

      Usuń
  32. Jejku jak ślicznie! Strasznie mi się podoba połączenie wszystkiego. Ta biżuteria i dżinsowa kurtka zrobiły super wykończenie całości. Jak z jakiejś gazety :)
    Spódnica to pierwsza klasa :) Super w niej wyglądasz i jeśli Ci nie spada to nie zwężaj już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba, wlasnie z wykonczeniem mialam problem i zajelo mi to troche czasu wydaje mi sie ze ta kurka dzinsowa spowodowala ze nie wygladam sztucznie... dziekuje i poszdrawiam serdecznie

      Usuń
  33. Wyglądasz bardzo ładnie Izabello!!! - jak zwykle zresztą.
    Pozdrawiam serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz jak cenie sobie Twoja opinie ,ciesze sie ze Ci sie podoba Tess....

      Usuń
  34. Dobrze jest i nie trzeba poprawiać, powiedzonko j.w. super tylko powtarzać sobie.
    Bardzo fajnie całość wygląda, a czerwień powinna podbudować bo zawsze jakąś energie człowiekowi śle... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. WYGLĄDASZ SUPER IZA!!!
    Super łączysz, dobierasz kolory i zawsze zwracasz uwagę na akcesoria! Dla mnie super!
    Nie bądź za krytyczna dla siebie:) Czytałam Twój komentarz pod komentarzem Basi...:)
    Jestem na duże TAK!
    Pozdrawiam ciepło Bonn! Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń