poniedziałek, 14 października 2013

jesienny plaszc /Herbst Mantel

witajcie
na pewno zauwazylyscie ze oprocz kratki znowu sa modne kapelusze, w poprzedniem kapeluszowym sezonie (okolo)10 lat temu, nosilam je na okraglo.Potem przyszly czapki z daszkiem i rozne inne nakrycia glowy. Wiec zrobilam rozeznanie w moich kartonach i oczywiscie kapelusze sa, ale czy takie sa modne. Nosi sie takie meskie jak te tutaj:

sicherlich ist euch aufgefallen, dass neben Karo sind wieder  Hüte in. In der letzten Hütensaison (ungefähr) 10 Jahren zurück, trug ich sie die ganze Zeit. Dann kamen die Kappen und verschiedene andeer Kopfbedeckungen. Also habe ich einige Boxen  durchgesuch und ein paar gefunden. Jezt trägt man  eine männliche Variante wie die hier:




 sa to fasony, ktorych ja absolutnie nie moge nosic, moj maz posiada 2 wiec poprzymiezalam sobie.
Die kann ich absolut nich tragen, die stehen mir nicht. Und die unten auch nicht.


 Ale ja tych rowniez nie moge nosic .
Dzisiaj pokaze wam moj nowy plaszcz jesienno-wiosenny, czy jak kto woli przejsciowy uszyty na podstawie tego wzoru z Burdy:
Heute möchte ich mein neu genähte Mantel voestellen, ich habe den nach diese Muster genäht.


Caly przod jest podklejony fliselinka, zrobilam zapiecie na 3 duze guziki a tak wszystko jest tak jak bylo. Ten wzor juz szylam jakies 2 lata temu i powstal wtedy taki plaszcz:

2 Jahre davor habe ich diesen genäht, und dieses jahr in Rot mit Hut.
A teraz mam taki:



 wersja bez kapelusza i w kozakach


















 Jestem bardzo ciekawa jak wa sie podoba moj plaszcz, z kapeluszem czy bez
Dziekuje za wasze odwiedziny i komentarze, bez nich prowadzenie bloga nie mialoby sensu

 Ich möchte gerne wissen, gefehlt Euch mein Mantel und mit Hut oder ohne??
Ich danke für Ihre Aufmerksamkeit und Kommentare.





73 komentarze:

  1. Płaszczyk jest odlotowy. Też mam czerwony, ale jest już strasznie leciwy i za duży (rozciągnął się?!). Na razie uszycie żakietu to dla mnie wyzwanie i trzęsę się przy tym jak galareta. Co dopiero płaszcz... Ale kolejny kapelusz skrojony i tfu tfu odpukać, mam nadzieję,że nada się do noszenia :)
    Szpile są zabójcze :P Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi ciesze sie ze pozytywnie odebralas moj plaszcz, ale uszycie zakietu to jest to samo tylko masz wiecej materialu, naprawde, podejdz do tego na luzie, dlugi zakiet po prostu Buziaczki

      Usuń
  2. Ty uszyłaś! W życiu bym nie pomyślała, jest przepiękny! Idealny kolor, krój... no strasznie mi się podoba :) Ładnie Ci w czerwonym :)
    Co do kapelusza powiem tak: jak nie musisz to nie noś. Masz tak ładną fryzurkę, że szkoda ją chować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak moja droga ja szyje od wiekow juz, acha co do kapelusza to rozumiem hi hi hi.
      Buzka Asiu

      Usuń
  3. Lovin your coat and the scarf! :)

    Visit my blog: I AM JENNIYA

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny płaszczyk uszyłaś i bardzo Ci w nim dobrze. Powiem szczerze ten ty kapelusza znacznie Cię postarza. Może spróbuj te w męskim typie. Teraz są bardzo modne.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w meskim wygladam jeszcze gorzej, czyli kapelusze nie dla mnie dziekuje serdecznie i pozdrawiam

      Usuń
    2. Podpisuję się pod Krystyną - w kapeluszu wyglądasz jak starowinka, bez kapelusza - jak pewna siebie, optymistycznie nastawiona do świata fajna babka. Ten kapelusz jest dla Ciebie za duży, poza tym nam - okularnikom w tym nakryciu głowy niekoniecznie do twarzy. Płaszczyk - pierwsza klasa.
      Ania

      Usuń
    3. no fajnie.cos w tym jest, serdecznie dziekuje za komentarz i pozdrawiam

      Usuń
  5. Izo mam ten sam wykrój, i własnie zabieram się za szycie płaszcza. Twój czerwony płaszcz jest cudowny,wyglądasz bardzo elegancko, ja głosuję za wersja bez kapelusza, w tym fasonie wyglądasz bardzo poważnie, może wystarczy tylko inny fason. Ale mi się podobasz bez kapelusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu bardzo latwo szyje sie ten plaszc, kapelusz idzie do kontenera serdecznie dziekuje i pozdrawiam

      Usuń
  6. Niestety muszę dołączyć się na NIe - jeśli chodzi o kapelusz, a na TAAAAAAK! - jeśli chodzi o płaszcz :-) Kolor jest boski, wszyscy będą się za Tobą oglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coz musze sie z tym pogodzic,i dziekuje serdecznie i pozdrawiam.
      Iwonko masz juz to komentowanie w googlach??

      Usuń
  7. Płaszcz ma fajny fason, mam podobny ciemno-stalowy.
    Co do kapeluszy to też kiedyś nosiłam i to dość duże. Teraz z konieczności noszę w stylu retro, pokazywałam zimą na blogu "moje garnki",tak je nazywam ha!ha!. Ten fason nie dla Ciebie ale próbuj, bo jak zimno to trzeba chronić głowę...pozdrawiam Iza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ide jutro do TKMaxa i bede probowac kapelusze dziekuje serdecznie i pozdrawiam

      Usuń
  8. Uszycie płaszcza to prawdziwa sztuka. Bardzo podoba mi się jego krój. Co do kapelusza to też uważam, że jednak taki fason nie bardzo pasuje. Może jakiś inny? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie bedzie ci smutno :( no nie w kapeluszu bez:) mi tez nielatwo jest dobrac a tak lubie morze z wiekszym rondem pomierz . Pozatym wszystko genialne :) plaszczyk piekny buciki slicze wygladasz super :) pozdrawiam i sle buziaczki xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze ten na drutach bedzie fajniejszy Beatko.Dziekuje serdecznie i pozdrawiam

      Usuń
  10. O! jakie ja mam zaległości w blogowaniu!!! Iza płaszczyk masz piękny,kolor,fason ....aż Ci zazdraszczam :D bo ja w tym sezonie chyba płaszcza się już nie dorobię albo nie doszyję :)
    Ale jeśli chodzi o kapelusz to zgadzam się dziewczynami, niepotrzebnie dodaje lat. Może inny fason, jest tego w sklepach od groma! tylko mierzyć :DD Mnie bardzo podobają się kapelusze ale jakoś jeszcze nic nie znalazłam odpowiedniego, może kapelusze nie dla mnie ;(
    P.S. stylizacje z poprzednich postów BARDZO FAJNE :D buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Kasiu, no coz kapelusz wyladuje w kontenerze jak bede w Polsce tam napewno cos znajde, Buziaki

      Usuń
  11. Czerwony płaszcz super, z czarnymi dodatkami bomba! Na temat kapeluszy się nie wypowiadam, bo osobiście nie podobaja mi się, ani te męskie(modne) ani inne..Fakt wyglądasz dostojnie, ale na pewno dodaje lat! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Iza:)
    Bardzo podobają mi się trzy pierwsze kapelusze, na górnym zdjęciu:)
    Płaszczyk czarny jest śliczny! A ten czerwony też ok, tylko ja bym ten szalik innym zastąpiła:) A co do kapelusza...ja wolę te męskie fasony, ale jak pisałaś powyżej Ty niekoniecznie;) Więc może lepiej beret:))
    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi Aniu a jaki typ szalika bys nosila??Wlasnie, beret! Aniu pomysl przedni, dzieki posylam buziaki

      Usuń
  13. El abrigo rojo es precioso y te favorece mucho, estas estupenda! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Der Hut steht dir gut. Die beiden Mäntel gefallen mir auch.Wie schön, wenn man nähen kann. Ich glaube der rote und der blaue Hut würden auch gut zu dir passen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vielen vielen Dank? Ich habe heute mehrere Hute anprobiert. Mir passt keiner nur in form einen Turban. LG Isa

      Usuń
  15. Der Mantel ist wunderschön Isabella! Das Rot steht Dir so gut.
    Was mir ganz besonders dazu gefällt ist die schwarze Lederhose, schick schaust Du aus!
    Lieben Gruß von Sabine

    OdpowiedzUsuń
  16. och jak ja Ci zazdroszczę czerwonego płaszcza!! Jej strasznie. Twój jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde , tak Ci sie podoba, to sie ciesze bardzo i serdecznie pozdrawiam.
      Ale dla Ciebie to chyba nie problem uszyc?? serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  17. Witaj Izo,
    dziekuje za wizyte i komentarz, ty i plaszcz, i te buty super, po prostu wygladasz odlotowo, ale kapelusz bym zostawiala w domu lub wymyslila cos innego na glowe,podobala mi sie Twoja "opaska " ktora mialas latem, moze cos w tym stylu byloby lepsze.
    ciesze sie, ze masz taki czerwony plaszcz lubie ten kolor.
    Poglaskania dla suni, jest piekna.
    pozdrawiam i przesylam buziaki, ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wlasnie przymierzalam dzisiaj duzo rzeczy na glowe i mnie psasuje tylko takie wlasnie cos turbanowateg. serdecznie pozdrawiam i mokre caluski od Lakusi dla Ciebie i Twojej sunieczki.

      Usuń
  18. Plaszczyk piękny !!! Nie ppgniewałabym sie na mienie takiego w swojej szafie ! Och Ty utalentowana kobieto !!!
    Ale kapelusik mi sie nie podoba . Mysle ze spróbuj w tym a la lata 20 . Przy głowie , bez ronda , jak bardziej elegancka czapka.
    Sama miałam taki jak Ty i nie lubię swoich zdjec w takowym ;))
    Ale to już wiesz nie tylko ode mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak takie wlasnie mi pasuja, i w Polsce napewno znajde, a jade juz w czwartek. dziekuje i serdecznie Cie pozdrawiam

      Usuń
  19. Czerwony płaszczyk świetny. Też mam zamiar nabyć kapelusz, tylko nie znalazłam jeszcze takiego w którym będę mogła się ludziom pokazać, ale będzie to taki z większym rondelkiem hahaha :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest latwoznalezsc cos pasownego, ja juz wiem czego mi nie wolno nosic...serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  20. Mnie się podoba zdecydowanie z kapeluszem.
    A płaszczyk piękny, pasuje bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny płaszcz - świetny kolor, fason. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj te kapelusze to juz chyba trzeci sezon wyjsc z mody nie moga heheheh- piekna czerwien a do tego te spodnie - bomba natomiast jesli juz koniecznie kapelusz to klimatem do spodni bardziej by mi pasowal taki meski typ rondo szerokie nie wywinuete - te wywiniete to taki grzeczny typ do spodnicy ale te skorkowe spodnie prosza sie o cos innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poniewaz mnie tutaj tak ''ostro''dziewczyny skrytykowaly to juz kapeluszy nie nosze! W tym plaszcu to bede biegac z gola glowa. bo mi tylko turbany pasuja hehe serdecznie dziekuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Adorable coat and lovely outfit, the hat gives it a nice edge, what great talent to be able to sew and assemble such a great look!
    FF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ms. such a kind words, it is a great pleasure for me. Best wishes :)

      Usuń
  24. Płaszczyk przepiękny!!! Jesteś mistrzynią! Zrezygnowałabym z takiego bogatego szala na rzecz delikatniejszego bądź apaszki. Płaszcz ma piękne wykończenie przy szyi i szkoda go zakrywać. Fanka kapeluszy nie byłam, nie jestem i chyba nie będę. Nie gniewaj się, ale Ty również w kapeluszu nie podobasz mi się.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak wiesz wszystkim sie nie podobam w tym kapeluszu. a mam ladna apaszke czerwono czarna, i pasuje kolorem .serdecznie dziekuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Płaszczyk wspaniały. W odważnym kolorze! Pisałam Ci już chyba, że mi się podobasz w czerwieni :-) Natomiast w kapeluszu (tym fasonie akurat) mnie się nie podobasz i wg mnie nie pasuje do płaszcza. Nie wiem. Wydajesz się być taka bardziej okrągła ogółem w stylizacji z kapeluszem. Oto moja opinia! I jak zwykle gratuluję zdolności szyciowych ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zupelnosci zgadzam sie z Toba.taka kulka sie zrobila ze mnie :)
      serdecznie dziekuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Ślicznie wyglądasz w czerwieni. No cudownie po prostu! Płaszcz bardzo mi się podoba, i ma fajną podszewkę:)))) A jeśli chodzi o kapelusz to już dziewczyny napisały, że nie widzą go z tym płaszczem, ja się dołączam:) A teraz taka ładna pogoda jest, że można i bez nakrycia głowy chodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nareszcie ktos cos o podszewce powiedzial, fajnie ze Ci sie podoba. Kapelusza juz nie zaloze w zyciu hehe.serdecznie dziekuje i pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Ja też się myślę że lepiej wyglądasz bez kapelusza, tak, tak podszewka pierwsza klasa, nie lubię sztucznych podszewek, lepiej dopłacić i kupić lepszą gatunkowo ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. serdecznie dziekuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ich mag hüte...aber sie stehen mir nicht :-(
    super steht dir der tolle mantel!!
    LG

    OdpowiedzUsuń
  30. Iza ten czerwony plaszcz jest cudny!!! bardzo dobry wybor jesli chodzi o kolor. Podoba mi sie zestawienie kapelusz i plaszcz choc samam za kpeluszami nie przepadam, bo nie lubie co robia z wlosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnVic niezmiernie mnie ciesza Twoje slowa pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  31. Znakomicie wyglądasz w czerwieni i krój płaszcza tez bardzo sympatyczny. Kapelusz z kolei jest ciekawy, ale mi osobiście się nie podoba, bo kojarzy mi się z moją mamą z czasów mojego dzieciństwa, a wszystko co w owym czasie się nosiło uważam podświadomie za niemodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki dziekuje serdecznie za komentarz i pozdrawiam :))

      Usuń
  32. Kapelusze kocham szalenie, w tym sezonie nabyła dwie sztuki camelowy i czarny w męskim stylu. bardzo się cieszę że również dzielisz miłość do nakryć głowy bo to i zdobi i chroni przed zimnem. Twój czerwony płaszcz jest przeuroczy, czarne dodatki pięknie podkreślają jego intensywny kolor, fason kapelusz pasuje do ciebie, a te skórzane spodnie to już Izabello pełne szaleństwo...tak trzymaj pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Joasiu dziekuje Ci serdecznie i posylam usciski :)

      Usuń
  33. Izo uszycie płaszcza to dla mnie, to mistrzostwo świata. W czerwieni wyglądasz bardzo ładnie... i też wolę Cię bez tego akurat fasonu kapelusza. Na pewno jakiś dobierzesz. Śliczne buciki. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze cos kupic na glowe koniecznie, ale chyba nie kapelusz dziekuje serdecznie i pozdrawiam ;))

      Usuń
  34. Płaszcz jest przepiękny - zarówno fason, jak i kolor ♥ Ależ Pani zazdroszczę zdolności!

    Jeśli chodzi o kapelusz - też mi się wydaje, że ten fason nie do końca jest trafiony, ale z pewnością znajdzie Pani "swój" model - proszę się nie poddawać i szukać do skutku :)

    OdpowiedzUsuń