niedziela, 27 października 2013

krotki urlopowy poscik

witajcie kochane, tak steskniona za wami jestem,  ze wyprosilam na chwile modemik od przyjaciolki i chcialam wam pokazac troche moich wyjazdowych kosmetykow. Nie zabieram za duzo, bo jak mi czegos zabraknie to moge dokupic, ale te podstawowe mam zawsze przy sobie, a naleza do nich kremy na dzien na noc, aktualnie znany Wam Floslek na naczynka, pomaga dziewczeta!!! naprawde, mam takie miejsce miedzy oczami i naczynko bylo bardzo czerwone a teraz zbladlo. Dalej Maseczki, z drogerii, rozne kredki do oczu, tusz i makeup.A na koniec puder w kamieniu i to wszystko, jezeli chodzi o kosmetyki do twarzy naturalnie, bo do ciala to inna bajka. Aterza pokolei zdjecia i krotki komentarz.
 jezeli chodzi o szminki to kupuje tylko takie o ktorych wiem ze dlugo trzymaja sie na ustach i do takich naleza trzy z przedstawionych na zdjeciach. Jeden blyszczyk



to jest blyszczyk



a ta wytrzymuje jedzenie, oblizywanie wycieranie serwetka, wystarczy lekko odswiezyc i sprawa zalatwiona. Szminki te sa 2 w jednym pierwsze naklada sie kolor po wyschnieciu przeciaga sie blyszczykiem i wytrzymuja od 12 do 24 godzin..
 Podklad ten uzywam od lat i jest rewelacyjny swietnie maskuje niedoskonalosci, poprawia koloryt skory, odzywia, nie wysusza skory co jest dla mnie bardzo wazne, w lecie z reguly nie daje pudru na koniec ale zimna daje jeszcze dla utrwalenia puder w kamieniu od Shiseido.

Te trzy rodzaje maseczek uzywam zawsze i wszedzie, o ile nie robie sobie domowych..
Ta jest z kwasem Hialuronowym i drobinkami zlota, wspaniale nawilza
Ta jest wygladzajaca, i taka jest
no i trzecia maseczka z aloesem lagodzi podraznienia i nawilza.
Wszystkie trzy sa bardzo dobre polecam
 A to moje odkrycie u Rochera ten tusz jest rewelacyjny, pieknie pogrubia rzesy
Kredka do powiek, dobra trwala
 mam tylko problemy z zaostrzeniem
a tu kredka o pieknym kolorze ale niestety tylko do jednorazowego uzytku, bo nie da sie jej zaostrzyc!!Drewno strasznie twarde, i grube .Reklamowalam i mam nadzieje ze jak wroce do Bonn to bedzie czekala na mnie nastepna...
I cosik do robienia kresek do oczu, trwale
i jeszcze rozne kredki w kolorach szarym, niebieskim
To zabieram zawsze i wszedzie. A wy jak jest z Wami, ile zabieracie kosmetykow i jakie w podroze.

I sluchajcie, nie bylabym soba jezeli bym nie pokazala jakiegos uszytku. A wlasciwie doradzcie czy mam ta spodniczke zostawic z ta falbana czy nie? jakos tak mi sie spodobala, ale nie jestem pewna. Doradzcie.








i gora i dol to fajny romanit jersey, mily w dotyku i fajnie sie go szylo.
















No coz kochane moje lepiej z falbana czy lepiej bez?
Dziekuje wam serdecznie za odwiedziny i mam nadzieje ze chociaz troszke mnie Wam brakuje, bo mnie bardzo i teraz znowu tydzien przerwy. Od nastepnej niedzieli jestem juz w Bonn.

41 komentarzy:

  1. Ja kocham wszelakie falbanki:)))więc na pewno bym zostawiła:)))Pozdrawiam i miłego urlopowania życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zostawiłabym bez falbany. Tak jest bardziej elegancko. Zestawik śliczny. Bardzo Ci w nim do twarzy. Używam wszystko co możliwe z Flos-leku, bo uważam, że to wyśmienite i rzeczywiście dobrze działające kosmetyki. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu dziekuje za sugestie i rowniez serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. Kochana super masz kosmetyki na wyjazd praktyczne i makijaż na urlopie jak ta lala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz i pozdrawiam

      Usuń
  4. Witaj Izuniu.Odprulabym falbane,bez falbanki,w olowkowym kroju ,klasycznie,elegancko i zawsze modnie.Kolorek zestawu piekny,jesienne, cieple barwy.Odpoczywaj i baw sie dobrze...a my? oczywiscie,ze tesknimy.Pozdrawiam baaaaaardzo cieplutko i do uslyszenia.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Majka za jak zwykle konkretny kommentarz, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Me encantan los colores de tu look y estas muy bonita! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ja aż takiej ilości kosmetyków nie używam, więc nie mam problemu: ) Co do falbany, to uważam, że bez niej byłoby lepiej: ) Pozdrawiam: ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko dziekuje serdecznie, jak widze wiekszosc jest za 'BEZ'' serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  7. podkaldy este lauder kusza mnie juz jakis czas, ale ze wzgeldu na moja twarz tradzikowa wole te juz sprawdzone ;).
    podoba mi sie ta falbanka ale nie wiem czy ona przyapdkiem nie pogrubia... chyba smuklej wygladasz w spodnicy bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie i tak jestem przy kosci i tak zobacze co dalej z ta falbana pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. A mi podoba się i bez falbany i z nią :-) Jeśli się Tobie bardzo podoba z falbaną to zostawiłabym ją :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja odpowiedz jest jak miod, ja lubie ta falbane i pomimo tego ze wiekszosc jest przeciw chyba ja zostawie Buziaki

      Usuń
  9. mi się bardziej podoba bez falbany :) jest taka klasyczna i nic nie rozprasza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się Twój zestaw. Wg mnie lepiej bez falbany, bardziej elegancko.
    Jezeli chodzi o grube kredki, to w drogeriach są temperówki specjalnie do grubych, kosmetycznych kredek. W Rossmanie taka podwójna, do grubych i cienkich, chyba 4 zł.
    Buziaczki Izuniu :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu mam tez taka do grubszych kredek ale ta jest za gruba....dziekuje serdecznie za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Zestaw mi się podoba, dobrze Ci w takich kolorach, jak dla mnie bez falbany.
    Każda ma swoje ulubione kosmetyki...pozdrawiam Iza...wypoczywaj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. odpisałam Ci na komentarz u mnie ;). czekam też na Twój powrot ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę że z falbana i bez jest dobrze, zależy na jaką okazję :) bardzo lubię maseczki merz spezial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekujeza komentarz i odwiedziny, a ta firma ma juz swoja tradycje na rynku pozdrawiam

      Usuń
  14. Hej Kochana!:)
    Śliczne kolory tego zestawu! Ja bym wolała te spódnice bez falbany:)
    Ja na wyjazdy zabieram tez mało, ale suszarkę i prostownicę muszę zawsze mieć swoje:)
    Miłego wypoczynku! Dzięki za komentarz!
    Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo mi czytac Aniu Twoj komentarz pomimo tego ze moje serce kocha ta falbane..buziaki

      Usuń
  15. Piękna Izabel! komplecik świetnie Ci pasuje, ale ja bym odpruła falbanę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. falbyny nie da sie odpruc jest skrojona z caloscia, mozna tylko rozpruc uciac i zeszyc znowu, buziaczki

      Usuń
  16. Piękny komplet, śliczne kolory. Ja też tak jak dziewczyny jestem za wypruciem falbanki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  18. That's a nice list of products to carry everywhere... Love your orangy outfit! Cute!!! :)
    Thanks for leaving a lovely comment on my blog dear.
    Do follow too if you like! :)
    FASHION PANACHE BLOG
    Google Plus | Bloglovin | Networked Blogs | Facebook | Twitter | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam puder z tego 24H Maybellina, ale przez Ciebie mam ochotę wypróbować błyszczyk :) Tylko ta cena... :(
    Ja też mam ten fluid i go kocham! :) Zastanawiam się nad tym, czy puder z tej serii coś daje. Próbowałaś może? Fajnie, że pokazałaś, że tych kredek nie da się ostrzyć - nie będę kupowała :)
    Zestaw super i falbanka też fajnie, niebanalnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Falbana dodaje lekkości i fantazji, odmładza, moim zdaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. W taj stylizacji bez falbany. Naszyjnik odłóż na inną okazję, wystarczą kolczyki.

    OdpowiedzUsuń