piątek, 4 października 2013

zwyklak / nichts besonderes

witajcie
dzisiaj wcale nie mialam zamiaru niczego wstawiac, bo nic nie uszylam ale, postanowilam troche zmienic forme bloga tzn , miedzy uszytkami bede wam pokazywala jak chodze ubrana do biura, byc moze kogos  hi hi zainspiruje. I pomysl Tess mam pokazywac wszysko a nie tylko to co uszylam. Nie wiem czy wszystkie bedziecie zainteresowane, niemniej jednak dzisiaj moje srodowe ubranko do biura.Zdjecia sa robione jeszcze przed rozpoczeciem pracy o 6,15..

willkommen
Heute war nicht meine Absicht, etwas zu intervenieren, weil nichts genäht habe. Ich werde Ihnen zeigen,was ich in Büro an   hatte , vielleicht gefehlt jemandem.. Ich weiß nicht, ob alle werden daran interessiert sein, aber heute ist mein Mittwoch Bürokleidung. Die Aufnahme habe ich  vor Arbeit Beginn, um 6.15 gemacht ..












Sweter/Pulli - TkMaax
Spodnie/Hose - TK MAXX
Buty /Schuhe - CalvinKlein bei TKMaxx
wisiorek/ Halskette - RedPointTailor
Dziekuje za Wasze odwiedziny i komentarze i mam nadzieje ze sie wam podoba..

77 komentarzy:

  1. No to musimy podziękować Tess :))
    Swietnie wygladasz , bluzka bardzo ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczne dzieki Aniu, ciekawa jestem czy za jakis czas tez zobacze takie pozytywne zmiany u siebie jak u Ciebie w ostatnim poscie buzka

      Usuń
  2. Jaki zwyklak?! No przecież wyglądasz jak ta dziewczyna z reklamy antyperspirantu co szła na koncert!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej no co Ty!!?? milo mi :))

      Usuń
    2. No serio serio! Powiedz mi jeszcze jak to pierzesz, bo ja się bardzo boję połączenia czerni z bielą na jednym ubraniu bo chodzi mi właśnie o pranie... biały czasami się przybrudzi, czarny może zafarbować... a tak mi się takie ciuchy podobają!

      Usuń
  3. Super stylizacja! Bluzeczka bardzo ciekawa :-) I rzeczywiście dzięki niej ubiór przestaje być zwyklakiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Iwnonko czyli pokazywac nieuszytki tez, wiem ze modowe posty Cie nie interesuja...
      uscuski :))

      Usuń
    2. U Ciebie podoba mi się wszystko Kochana! Modowych blogów specjalnie nie wyszukuję to fakt, ale tutaj będę chętnie i takie posty oglądać :-)

      Usuń
  4. Ty nawet zwykła - jesteś niezwykła. Stylizacja super i pomysł na bloga też super!

    OdpowiedzUsuń
  5. na Tobie nic nie jest zwyklakiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z wzajemnoscia Asiu tak?? Ale takich mamy tutaj bardzo duzo....i dobrze ciesze sie ze jestem w tak dodobrowym ttowarzystwie :))

      Usuń
  6. Izunia, Ty zeszczuplałaś. Wyglądasz bosko!!! Świetny sweterek. Boskie szpileczki.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. 6.15 - o matko?!??!?! Ja o 8 ledwo co z łóżka wstaję :) Bluzeczka strasznie fajna, aż mam ochotę sobie taką uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to dziela , ale za to pomysl o ktorej jestem juz w domu Ha :))

      Usuń
  8. Liebe Isabella,
    das Outfit ist durchaus etwas besonderes. Es ist klar und einfach und trotzdem elegant.
    So früh fängt Dein Tag an und Du schaust trotzdem frisch und sehr unternehmunglustig aus.
    Lieben Gruß von Sabine

    OdpowiedzUsuń
  9. Dein Büro-Outfit gefällt mir gut. Hosen stehen dir hervorragend. Wie früh fängst du den an zu arbeiten, wenn du schon um 6.15 Uhr Fotos machen kannst? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Cla ich habe Gleitzeit und dar um 6,30 anfangen un bin schon gegen Mittag Zuhaus.
      Danke für deine nette Worte :))

      Usuń
  10. Muy elegante, me gusta tu estilo! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, bardzo mi się podobasz w takim wydaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny :)

      Usuń
  12. Witaj, mysle, ze to bardzo dobry pomysl, nie tylko twe uszytki ale tez jak chodzisz i w czym do biura, to pokaze jeszcze ciekawza strone Ciebie i nowe inspiracje, pa, ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie ciesze sie ze pomysl sie podoba,dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny :)

      Usuń
  13. Zwyklak bardzo fajny i elegancki. Dobrze Ci w biało czarnym zestawie. Pokazuj też to w czym chodzisz. Będzie ciekawie. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny :) Tess miala niezly pomysl na to wyglada :)

      Usuń
  14. Swietny pomysl Izuniu! Pieknie wygladasz w klasycznym zestawieniu kolorystycznym... Kobiecosc i elegancja!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny :) Aniu dlaczego w dalszym ciagu musze szukac twojego bloga mie rozumiem tego?? :))

      Usuń
  15. O takie nieuszytki mi się nawet bardziej podobają!
    Kurcze zestaw świetny. Te buty + te spodnie to strzał w dziesiątkę. No super!
    Tylko pory nie zazdroszczę i ty chyba też jej nie lubisz sądząc po minie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wczesnie zaczyna wczesnie konczy ja ide do domu wtedy kiedy niektorzy dopiero przychodza do biura...:))

      Usuń
    2. To masz jakiś mały etat? Bo zazwyczaj to z 8 godzin albo 9 jak z przerwą :)

      Usuń
  16. 6:15 to barbarzyńska pora :) Fajna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sweter:)) no musze wstac o 5,30 :( ale jak wczesnie w domu jestem :)

      Usuń
  17. Świetna stylizacja :) Sama z chęcią bym się tak ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra! podoba mi się bluzka, fajnie się komponuje ze spodniami! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sweter :) ja jakos niekomfortowo sie czulam taka opieta dzieki :)

      Usuń
  19. Jaka odmiana, świetnie wyglądasz w tym zestawię do tego promiennie o takiej porze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny :)

      Usuń
  20. super wyglądasz
    bluzka świetnie pasuje do tych spodni

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. REWELACYJNY sweter!!!! w taki zestaw chętnie sama bym się ubrała!
    dodam jeszcze, że bardzo zgrabnie wyglądasz w tych spodniach; w sukienkach nie widać jakie masz zgrabne nogi!!!
    i jestem jak najbardziej za pokazywaniem "kawałka życia":))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze zebym wiedziala to juz dawno bym tak robila, Taro ciesze sie z Twojego komentarza:)

      Usuń
  22. Wstawiaj swoje uszywki Iza ale też i inne, to w czym chodzisz, świetny zestaw, prosty ale z klasą....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok Basiu tak zrobie moje serce, serdecznie dziekuje za sympatyczny komentarz i odwiedziny :)

      Usuń
  23. Całkiem fajna stylizacja. Myślę że pokazywanie Twoich codziennych stylizacji może być całkiem ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny :) no zapraszam do dalszych :))

      Usuń
  24. Acha! To tak sie ubieramy do biura a panowie to tam pracuja ? Tak pytam bo moga miec problem w skupieniu sie :) wygladasz super i tak bardzo kobieco :) bardzo mi sie podoba
    Pozdrawiam i zycze milego wieczoru
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam sa prawie tylko panowie! Ale juz na mie nie reaguja albo nie maja odwagi pokazac ze im sie podoba...)

      Usuń
  25. Hej:)
    Super Iza! Świetne zestawienie, a bluzka jest cudowna! Sama lubię wstawiać stroje dnia, więc i chętnie je u innych oglądam:) Klasse!
    Buziaki i miłego weekendu- Anna
    Dzięki za Twe komentarze Iza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Anna dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny :) Ja Twoje stroje to uwielbiam ogladac :))

      Usuń
  26. Świetnie wyglądasz w tym zestawie - spodnie podkreślają Twoje zgrabne nogi, a bluzkę chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach Jolu to naprawde mily komentarz i dziekuje serdecznie i zapraszam ponownie :))

      Usuń
  27. Oj, podziwiam! Tak wcześnie zaczynasz prace i tak pięknie wyglądasz! Buty super! i cały zestaw w moim stylu! Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze Ci sie podoba...dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny :)

      Usuń
  28. Zestaw bardzo ładny i ślicznie w nim wyglądasz:)))ja jestem strasznym śpiochem i takie wczesne godziny mnie przerażają:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest takie przyslowie ''kto rano wstaje temu Pan Bog daje''dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny :)

      Usuń
  29. Zdjęcia jak z jakiejś sesji! - a modelka BOSKA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne wdzianko: ) Mam wrażenie, że na takiej modelce, jak Ty, to chyba wszystko dobrze wygląda: ) Pozdrawiam cieplutko: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ho ho ho taki fajny komplement :)) dziekuje serdecznie :))

      Usuń
  31. Fajny zestaw, bardzo ciekawa bluzka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny :)

      Usuń
  32. taki niby zwyklak ale za to jaki fajny :) rewelacyjne codzienne B&W :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo mi strasznie, dziekuje i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  33. Jak najbardziej wstawiaj swoje stylizację, bo do pracy też jakiś swój styl trzeba mieć.
    Zwyklak nabrał wersji wyjściowej, więc nie taki zwykły. Fajnie wysmukla sylwetkę i oto chodzi,
    jak najbardziej polecany... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz i odwiedziny :) bede wstawiac wiec

      Usuń
  34. O rety 6.15 toż to srodek nocy! i do tego taka smukła figura! Gratulacje- wygladasz "like a milion dollars". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo, milo milo sie czyta takie slowa od kobiety, dziekuje serdecznie :)

      Usuń
  35. piękna stylizacja, botki mi się podobają świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  36. Iza wyglądasz obłędnie! Naprawdę jestem zachwycona! Czarno biały zestaw do biura rewelka, a gra kolorem tek cie wysmukliła, że wyglądasz na wysoką i szczupłą kobietę! 10 punktów!!! I ten uśmiech od rana poprostu szok!

    OdpowiedzUsuń