sobota, 9 listopada 2013

dzisiaj bedzie kosmetycznie / heute nur kosmetik

witam
poniewaz cos niecos nie udalo mi sie kupic bedac w Polsce,udalam sie do DM zeby troche pouzupelniac biezace ''potrzeby'' Popatrzcie na to zdjecie na dole jak myslicie ile toto jest warte??

Als ich in der letzte zeit i Polen war, konnte ich nicht alle kaufen, ging ich zum DM  um die Lücken zu füllen Schauen Sie sich dieses Bild unten, wie denken Sie, wie viel es gekosten hat??

Kurcze nie bede was w niepewnosci trzymac za to zaplacilam 70€ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Mozecie sobie wyobrazic, myslalam ze sie przeslyszalam i co zaplacilam, ale niech to cholera wezmie w takiej zwyklej drogerii!

Ich halte Euch nicht in der Spannung, da ich nur 70 € bezahlt

Sie können sich vorstellen, ich dachte, mich verhört zu haben  in  gewöhnlichen Drogerie für diese paar Sachen!

Dziewczyny oby do Polski nie trafilo Euro...
No dobra juz mialam czas zeby sie otrzasnac, nie czekajcie dla porownania za ta torebke w TKMaxie zaplacilam 40€
To nie jest normalne...

A ta torebke to kupilam ta w ramach oszczedzania, jest bowiem wyjatkowo dluga, i duzo siie zmiesci.

Ale jak ja w niej cos znajde teraz? he he he








In vergleich diese Tasche hat mich nur 40€ gekostet ist das normal??
Meine deutsche Kolleginnen ich werde euch Beschreibung von dem ganzem Kram sparen Ihr kennt diese Kosmetik bestimmt. Nur über den Nagellack 2 Worte, der Lack auf den Nägeln sollte 7 Tage standhalten, ja, aber wenn wir nichts zu tun zu Hause haben und wir  das Wasser nicht die ganze Woche benutzen he he he
Lippenstift übrigens bleibt auf den Lippen wirklich bis zu 24 Stunden!!




To jest BB Krem ale.......przeciwzmarszczkowy, no zobaczymy.??



    Nowe kolory lakierow Maybeelein wg. napisu trzymac sie powinny przez 7 dni, acha chyba ze bysmy nic nie robili i rece mialay raz na tydzien kontakt z woda. Dalam pod lakier, 2 razy lakier i na to jeszcze lakier taki nablyszczajacy, czyli tak jak zawsze i na trzeci dzien juz lakier odpadal.
Szminka juz mi znana, sprawdzona,tylko inny kolor od porzednich, trzyma obiecane 24 godzin, rano jeszcze trzeba zmywac silno trac resztki    pomadki
       
                                                                            

A tutaj dla mnie nowosc olejek arganowy, tu do uzywania jako serum rowniez przeciw zmarszczkowe, rany chyba mnie nie poznacie niedlugo he he he
Czy znacie juz ten olejek???

Dalsze cuda kosmetyczne,to sa takie kapsulki dzialajace blyskawicznie, cera ma byc natychmiast wygladzona, wysoka dawka aktywujacego kolagenu, witaminy sprawiaja ze juz po krotkim czasie nasza cera jest gladka i elastyczna. natychmiast wiec przystapilam do testowania.

Samo otwarcie nie sprawialo trudnosci, wystarczy przekrecic dziubek pojemnicza i potem wycisnac zawartosc, i tutaj niespodzianka, jak zaczelam wyciskac to czesc preparatu znalazla sie na jedwabnej bluzce!! Moze dlatego zawartosc pojemniczka nie starczyla na szyje. Ale musze powiedziec ze produkt fajnie pachnie i cera jest cudownie gladka, nie doczytalam sie zeby w skladzie byl silikon
Musze rowniez powiedziec ze, efekt gladkosci utrzymywal sie przez kilka godzin,ale jaka jest zawartosc nie moglam rozszyfrowac, Znacie moze te kapsulki??




A na koniec krem penaten, doskonaly na drobne skaleczenia skory, np kaciki ust, i zatyczki do uszu bez ktorych nie moge zasnac, zawsze mam przy sobie w kazdej podrozy w domu szpitali, sa doskonale jezeli ma sie chrapiaca osobe, albo psa  obok siebie,



I to by bylo na dzisiaj tyle dziekuje wam serdecznie za odwiedziny i kometarze, przyjemnego weekendu


Ich möchte mich  für Ihre Besuch und Kommentare bedanken, bis zum nächstem mal, schönes Wochenende

40 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, ale faktycznie straszne zdzierstwo. Z tych wszystkich kosmetyków używałam i używam tylko tej pomadki. Potwierdzam - jest rewelacyjna :)) Świetna torebka, proponuję uszyć do niej kosmetyczkę z przegródkami lub organizer, będzie łatwiej, choć z doświadczenia wiem, że i tak w końcu wszystko ląduje na samym spodzie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam juz taki organizer, ale jak sama wiesz funkcjonuje tylmo krotko, u mnie do pierwszego wyciagniecia portfela a potem lezy wszystko na dnie w nieladzie..pozdrawiam serdecznie idziekuje za komentarz

      Usuń
  2. No niestety w Polsce tez nie jest tanio, pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez nie, wiem juz o tym, pamietam moje zakupy w Polsce przde 15-tu 20 laty to ja moglam wiecej kupic, ale to cosie stalo w Niemczech od czasu wprowadzenia euro, masakra.Dziekuje za komentarz i odwiedziny

      Usuń
  3. piękna torebeczka !
    lakiery do paznokci mają ładny kolor

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przesadzajmy z cenami ;) może jedynie polskie kosmetyki są tanie , reszta w przeliczeniu tyle samo ;)
    Hahah ja żeby kupić kosmetyki i tzw chemie domowa jeździmy do Niemiec ;) więc wyobraź sobie ile zaplaciłabyś za to w Luksemburgu ;)) od razu poprawi Ci sie humor ;)) średnio 50-60 % wiecej ... U nas to jest dopiero masakra cenowa ;))
    Lubię olej Arganowy , szczególnie zimą ... Jest w DM - ie ?! Muszę sie rozejrzeć następnym razem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha ale i byc moze zarobki wyzsze, wlasnie ze chyba od niedawna jest ten olejek...serdecznie dziekuje za koentarz i odwiedziny.... :)

      Usuń
  5. miałam ten produkt z garniera polski ale okazał się nie porozumieniem
    przeliczając na polskie to nieźle przepłaciłaś Ale patrząc na niemieckie to chyba nie jest aż tak drogo nie orientuje się :/
    ciekawa jestem jak olejek się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejek po pierwszym uzyciu mnie rozczarowal, po pierwszw to nie taki olejek jak myslam, a po drugie nic nie czulam po nalozeniu, ani na plus ani na miinus, mialam uczucie nic nie nalozylam ,,,

      Usuń
  6. Bardzo piekna torebka :) i ja zwrocilam uwage na lakiery do paznokci sliczne kolorki :) pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam BB przeciwzmarszczkowego już jakiś czas i jestem bardzo zadowolona. Już mi się kończy i penie kupię taki sam. Fajna torebka :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB jeszcze enie zdazyla wyprobowac, serdecznie dziekuje za komentarz Soniu

      Usuń
  8. Nie wiem po co wydajesz tyle pieniędzy jak w Polsce mogłaś kupić dobre kosmetyki w przyzwoitej cenie. Niebawem tak jak zapowiadałam będzie u mnie post na ten temat i jeszcze inne dotyczące cery to podam tam przykłady tych tańszych i tych droższych /konsultacja z dermatologiem/. Torba bardzo pakowna. Takie lubię. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, moglam czekam wiec na post pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Moja droga przeliczajac na zł to duza kwota za te kosmetyki, ale na zarobki np w Niemczech gdzie zarabia sie tez w EURO to moim zdaniem jest to normalne :).

    odpisalam Ci na komentarz u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie bardzo , mnie sie wydawalo to duzo za takie nic...Buzka

      Usuń
  10. Matko... 70€.... ale znowu jakim cudem? Może Ci coś podwójnie policzyli?
    Ja zgrzytam zębami jak mam ponad 15€ już :) Chciałabym ten błyszczyk przetestować ale szkoda mi tych 10€ :(((((( Ten sam efekt daje lips2last z Manhattanu i jest chyba troszkę tańszy, zobacz sobie :)
    A ten BB mam tylko matujący i jestem bardzo zadowolona :) Aż się nie spodziewałam, że taki fajny będzie :)
    Moimi ulubionymi lakierami są Sally Hansen ale kupuję jak jestem w PL tam są tańsze.

    Iza, jak chcesz na kilka dni zapomnieć o malowaniu paznokci to kup sobie Seche Vite. Paznokcie błyszczą się jak lustro i strasznie długo przedłuża trwałość lakieru. Ja sobie zamówiłam raz i teraz co mi się skończy to nowe kupuję :)

    Później odpiszę Ci na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Iza nikt nie powiedział że będzie łatwo :) znasz ten kawał : Pan Bóg stworzył męszczyznę i powiedział ,TY będziesz piękny!!!! potem stworzył kobietę,,,popatrzył, pomyślał, zadumał się i powiedział : noo ty to będziesz musiała się malować!!!!!!!!!!!!!!! Ot i taki nasz los :)))żeby jeszcze Bozia dodała bonus w formie kasy to bym jeszcze to zrozumiała hi hi hi Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie bardzo dużo zapłaciłaś.
    Ja kiedyś miałam takie kapsułki tylko, że w słoiczku jak krem były mocno nawilżające i nie kupione w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te kapsulki sa meda hit dziekuje serdezie za odwiedziny i komentarz

      Usuń
  13. Strasznie dużo zapłaciłaś. Modlę się żeby tego euro nie wprowadzili, i tak już wystarczająco namieszali. :/ Tych kapsułek nie miałam jeszcze, pewnie musiałabym nakładać będąc w stroju Ewy. ;) Olejek arganowy jest super. :) A zatyczki przydają się zawsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie jestem zachwycona tym olejkiem, dziekuje serdecznie za komentarz i odwiedziny

      Usuń
  14. Doskonale Cię rozumiem - ja też nie rozstaję się z zatyczkami do uszu, każdy hałas mi przeszkadza :-)
    A jeśli chodzi o ceny kosmetyków to niestety ale koncerny strasznie na nas zarabiają :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O oleju słyszałam ale nie mam, chyba zakupię.
    Ja szukam kosmetyków w rozsądnych cenach, ostatnio stawiam na polskie firmy.
    Zawsze kupuję w drogeriach, nie ulagam sugestiom reklam, dobry kosmetyk pomoże /zapewne/ ale nie zrobi z nas 20-latków ha!ha!
    Torebki takie duże ostatnio uwielbiam, nie martw się, znajdziesz wszystko, ja stosuje zasadę 2 kosmetyczek, resztę chowam do przegródek, których te totebki mają dość dużo...pozdrawiam Iza, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze Ci Basiu powiedziec ze z olejka jestem niezadowolona, nie wiem o co chodzi w tym po nalozeniu tego olejkowego sermu musze po paru minach nalozyc krem,,pozdrawiam cieplo

      Usuń
  16. no...to nieżle zapłaciłaś;)
    w kremy nie wierzę, jeszcze żaden specyfik nie wygładził mi zmarszczek...tak samo jak jeszcze żaden lakier nie trzymał się tak długo ;)) dlatego lakiery kupuję teraz najtańsze w Rosmannie - Wibo i Lovely:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wygladzil i nie wygladzi, taka jest prawda, nawilzy natluszczy tak, zmnieszy zaczerwienienie naczynie tak, reszta bajki buziaki

      Usuń
  17. Ja kupuję nie drogie kremy, mam swoje ulubione, po których moja skóra nie robi się czerwona i jestem wierna jednej marce kosmetyków od kilku lat. Torebka bardzo ładna i pojemna, w sam raz do pracy. Zakupiłam podobną w szarym kolorze i zapłaciłam za nią całe 56 złociszów♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. slyszalam ze trzeba co jakis czas zmieniac kremy, bo skora sie przyzwyczaja i mowiesz ze jednak dzialaja??? Pozdrawia serdecznie

      Usuń
  18. ho ho no to zaszalałaś nie powiem , bardzo zaciekawiły mnie te kapsułki , nigdy wcześniej nie miałam z nimi do czynienia ale bardzo chętnie wypróbuje :)

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wlasnie za takie nic tyle kasy, lepiej bylo druga torebke kupic :)

      Usuń
  19. no to sie szarpnęłaś :) ale torba zacna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nopopatrz a wydawało mi się , że kosmetyki w Niemczech są tańsze niż w Polsce. No ale faktycznie ostatni raz byłam ze 3 lata temu..
    Torebka jest świetna :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z torebki jestem bardzo zadowolona, z reszyt nie dziekuje za komentarz i odwiedziny

      Usuń