poniedziałek, 18 listopada 2013

next office dress

Witajcie/ Hallo
Ich danke  Euch allen sehr, ich danke Euch für die Worte der Ermutigung und Sympathie zum meinem letzte Beichte. Es  bedeutet  sehr viel  für mich, und meine Stimmung ist um 90 Grad verändert. Jetzt kann ich Berge versetzen, war ein wenig besorgt  ob mein Geständnis akzeptiert wird, aber meine Befürchtungen waren umsonst .. Heute zeigt Ihnen mein Liebling Kleid, das bereits in der Burda vor 1 Jahr gezeigt habe, Leider meine Pumps, was ich trage nicht sehr vorteilhaft für meine Figur sind, aber an diesem Tag hatte ich auf Komfort gesetzt, weil ich habe viele verschiedene Termine. Also bitte ein Auge zudrücken.. Hier ist es:

kochane chce Wam wszystkim bardzo bardzo, serdecznie podziekowac za slowa otuchy i sympatii po dmoim ostatnim wyznaniem. Bardzo wiele to dla mnie znaczy i moj nastroj zmienil sie o 90 stopni. Teraz moge gory przenosic, troche sie obawialam jak moje wyznanie zostanie przyjete,ale moje obawy byly plonne.. Dzisiaj pokaze wam moje kochana sukienke, ktora juz w Burdzie pokazywalam, ja uszylam ja w 2 kolorach z gabardyny, na podszewce. Niestety butki jakie mam na sobie nie sa zbyt udane, ale w tym dniu musialam postawic na wygode, bo mila mase roznych terminow. Wiec prosze przymknac oko na niezbyt dobre propocje, Sikienka tak bardzo mi sie podoba ze juz jest w szyciu nastepna .. Oto ona:






 Burda 10/2011 138















Dziekuje za wasze komentarze i odwiedziny zapraszam ponownie                                                                                                                                                                                                         

                    Vielen dank für Eure Besuch und Kommentare

80 komentarzy:

  1. Sukienka bardzo twarzowa i oryginalna. Widać w niej, że rzeczywiście chudniesz. Butkami się nie przejmuj bo uroczo wyglądają na Twoich zgrabnych nogach. Nie zakrywaj nigdy swojego atutu. Mam nadzieję, że już skończyłaś z moda maxi..Serdecznie pozdrawiam.http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak maxi nie dla mnie... dziekuje serdecznie Krysiu posylam pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna ta sukienka, czekam na jej koleżankę aż się uszyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po moich ostatnich porzadkach nie moge znalezsc wykroju he he he :)

      Usuń
  3. Jak Ty to robisz, że wyglądasz ciągle młodziej?? :)
    Sukienka bardzo fajna, a butki wyglądają na wygodne i do tego są uroczo retro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja slodka tajemnica he he he a butki sa faktycznie szalenie wygodne.. buziaki

      Usuń
  4. Sukienka jest urocza! mi może nie całkiem odpowiada kolorystycznie, ale model jest świetny! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Ty w niej cudnie wyglądasz! :-)

      Usuń
    2. Iwonko milo mi szalenie , pozdrowiam Cie serdecznie i dziekuje za mily komentarz :)

      Usuń
  5. Izo, miałam awarię. Na poprzednim poście też znajdziesz mój komentarz. Pięknie wygladasz moja droga. Sukienka jest bardzo ładna. Ściskam Cię bardzo mocno dzielna Izuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie sie ciesze, Basiu ze Ci sie moja kiecka podoba... ja rowniez sciskam serdecznie

      Usuń
  6. Bardzo ładna i twarzowa sukienka. Ale co ja widzę? Inne okularki? To te, o których pisałaś? Zdecydowanie lepszy dla Ciebie fason. Bardzo, bardzo ładnie w nich wyglądasz.
    Buziaczki Izuniu :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sa okulary tylko do komputera i nie moge ich tak normalnie noscic, ale zdaje sie ze na przedostatnim poscie mam te o ktorych moja ciocia powiedziala ze sa za male do mojej twarzy, dziekuje Soniu serdecznie za fajny komentarz i odwiedziny.. Buziaki

      Usuń
  7. sama nie wiem czy mi się sukienka podoba....jest ciekawa ,ale ten nadmiar materiału na brzuchu.... :)) gratuluje efektów diety :)ale kiecka źle leży :)) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznaj się ;) te luzy cię cieszą ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewno, ale do ukrycia jest coraz mniej ha ha ha :))

      Usuń
  9. Piękna sukienka i buciki. Iza zawsze pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj skarbie.
    Zawsze sledzę Twój blog Izabelko,ale nie każdy komentuję, Ciekawa sukienka jak wszystkie i fajnie w niej wyglądasz. Rzeczywiście Iza jest Ciebie coraz mniej i bardzo dobrze he he. Jak przyjedziesz to będziesz filigranowa jak za młodych lat!!!! Pa skarbie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja kochana ciocia zawitala do mnie, jakze sie ciesze, ja to chyba nigdy filigranowa nie bylam, bo mam bardzo grube kosci lae az tyle to niechce spasc, buzka

      Usuń
  11. Sukienka śliczna i wygląda na bardzo wygodną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda jest bardzo wygodna, serdecznie dziekuje za komentarz buziaki

      Usuń
  12. Isa, das Kleid ist wunderschön und obwohl es bequem ist, sehr elegant.
    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liebe Sabine, das Kleid ist sehr, sehr bequem, kann ich nur empfehlen LG

      Usuń
  13. Bardzo ładna sukienka. Szyłaś z jakiegoś wykroju? Bardzo zgrabnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak uszylam z Bury 10/2011 Model nr.138 dodalam do postu rysunek, dziekuje za komentarz i pozdrawiam

      Usuń
  14. Izo wyglądasz co raz młodziej, jak to robisz? Ślicznie wyglądasz w tej sukience i jest Ciebie coraz mniej. Proszę o przepis na taki wygląd. Całuski ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze zrobie post na ten temat, bo warto, i jak lekko sie czuje, dziekuje za komentarz i odwiedziny Caluski rowniez

      Usuń
  15. El vestido es muy bonito y elegante, te sienta fenomenal! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka bardzo ładna. Dzisiaj z zachwytem oglądam zdjęcia nr 1 i 6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie drogi dziekuje za odwiedziny, a moze..... :)

      Usuń
  17. Super!! ten krój sukienki pięknie podkreśla Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi Isa!
    Ich finde Deine Schuhe sehr hübsch. Überhaupt hast Du einen tollen Stil! Lg, Annemarie

    OdpowiedzUsuń
  19. Fason świetny, kolor chabrowy jak najbardziej dla Ciebie, delikatnie mi tylko zgrzyta ten brąz, ale może dlatego, że sama nie przepadam za tym kolorem. No i przyłączam się do chóru, że chudniesz dosłownie w oczach. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz, mam obawy ze wraz z chudnieciem przybedzie mi zmarszczek :( caluski

      Usuń
  20. Ślicznie w niej wyglądasz, bardzo promiennie: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie, ciesze sie ze Ci sie podoba :)

      Usuń
  21. Sliczna ukienka ! izo wygladasz pieknie i tak elegancko i kobieco ach bardzo mi sie podoba :) a buciki sa swietne :) pozdrawiam i sle buziaczki xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beato z Twoich ust taki komentarz ma potrojne znaczenie :)

      Usuń
  22. A niech ciebie! Zdolna kobitka jesteś, wyglądasz prześlicznie i powiem ci, że to mój ulubiony krój i kolorystyka. mam podobną sukienke tyle, że kupiona w sklepie. Jest z bawełny, ale nawet kolorystyka podobna, tyle, że o ile dobrze pamiętam - kolory u mnie idą odwrotnie.
    wspominałas o swoim żółtym domku z zielonymi okiennicami- ach! musi wyglądac jak w bajce! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domek jest fajny , tym bardziej ze to moj projekt w 90%,ciesze sie ze wpadlas, i caluski posylam

      Usuń
  23. Wyglądasz świetnie Iza, piękna ta sukienka, fason dla nie...czasami trzeba postawić na wygodę, ja takich butów unikam, nie pasują do budowy mojej nogi...pozdrawiam Cię sedecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Basiu serdecznie , wiesz jak wysoko cenie sobie Twoja opinie buziaczki... :)

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ein tolles Kleid, ich mag die Kombination der Farben. Es steht dir hervorragend. LG

    OdpowiedzUsuń
  26. Servus,
    das Kleid steht Dir supergut. Toll gemacht. Und die Schuhe gefallen mir auch dazu. Es müssen nicht immer die 10cm Killerheels sein.
    LG Sunny von Sunny's side of life

    OdpowiedzUsuń
  27. Czarujesz i kwitniesz, jest ładnie i wygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ulalala....ktoś tu sporo schudł! Figurka jak marzenie! Na zimę większość gromadzi tłuszczyk a tu proszę! Piękna talia a sukienka jeszcze świetnie wysmukla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to po to zebym mogla sie na swieta objadac he he he buzka

      Usuń
  29. Sukienka mi wygląda na zarówno modną jak i wygodną. To ta sukienka tak wysmukla :-) model cud :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze sie w niej czuje to fakt, myslisz ze to tylko zasluga sukienki :) :) :)

      Usuń
    2. Myślę że nie tylko, ale na pewno też ;-)

      Usuń
  30. Ciekawy krój sukienki i kolory pasują do siebie jak i Tobie.
    Wygodnym stroju zawsze lepiej się pracuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za mily komentarz i odwiedziny buziaczki Halinko

      Usuń
  31. Wow, Kompliment. Du siehst sehr sexy aus in diesem Kleid. Es macht eine schlanke Figur ♥ Ich bin mittlerweile auch Burda-Fan. Die Schnitte sind einfach zeitlos und nicht überdreht.
    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da hast Du recht liebe Sabine, die Schnitte sind zeitlos und schön, nur einzige was mir stört an Burda, keine ältere Models :) lg Isa

      Usuń
  32. Iza, Ty naprawde schudlas,,no przynajmniej w tej sukni masz 10 kilo mniej..gratuluje..u mnie tak szybko to nie idzie.. kolor sukni tez Ci pasuje.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hallo

    Du siehst sehr, sehr chic aus ! Kompliment !!
    LG Andrea

    OdpowiedzUsuń
  34. A beautiful dress, I like the design, and I love the blue mixed with brown, is a great combination.

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacyjnie wyszła ! i bardzo podoba mi się że zdecydowałaś się na połączenie dwóch kolorów , daję to jeszcze fajniejszy efekt !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Liebe Isabella, Dein Kleid ist superschick - genau mein Stil! Ich bewundere Dich für Dein Talent, denn ich gebe schon für Änderungen unheimlich viel Geld aus...

    Danke für Dein Vertrauen und dass Du uns Deine Geschichte erzählt hast. Niemals hätte ich gedacht, dass es Deiner Gesundheit schlecht geht, denn Du siehst toll aus und hast diese besondere Ausstrahlung! Ich wünsche Dir alles Gute und freue mich immer, wenn man etwas mehr über die Person erfährt. Die Blogger Community in unserem Alter ist sehr eng und gut vernetzt, das finde ich das schönste am Bloggen!

    Liebe Grüße,
    Annette | Lady of Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Annette ich bin so froh Deine nette Worte zu lesen,ich freue mich sehr dass Dir mein Kleid gefehlt, weil ich Deine Meinung sehr schätze.LG

      Usuń
  37. Wunderbares Kleid. Das würde ich auch sofort anziehen.
    Viel Spaß damit wünscht Dir
    Ines

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten model szalenie mi się podobał, zrezygnowałam z uszycia jej bo bałam się że nie uda mi się odpowiednio dopasować ją do swojej sylwetki. Ty wyglądasz w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń