czwartek, 7 listopada 2013

style to the office no!

witajcie
dzisiaj zupelny luzak, tak tez lubie, plaszcz juz znacie, uszylam go juz ze 2 lata temu i chyba juz go pokazywalam (?) ale dzisiaj w innej wersji Jestem bardzo ciekawa co powiecie.
I wybaczcie zlej jakosci zdjecia, ale wiadomo jesien i swiatlo zle.. :)
 jetzt völlig anders,so mag ich auch,
Mantel habe ich schon 2 Jahre. aber heute in  eine andere Version.
 Ich bin sehr neugierig ob Sie es mögen ?Ubrigens den Matel ist aus Leder und habe ich selbst genäht.  Ich möchte mich für schlechte Bilder Qualität entschuldigen, aber Ihr wisst schon, Herbst- schlechtes Licht.  
 








 


Pa do milego
Tschüss, bis bald

56 komentarzy:

  1. Wcale płaszcza nie znałam . Nie zapomniałabym , bo jest kapitalny ! Koszulka wzbudza uśmiech , a o to w niej chodzi , prawda ?! Kapelusz i szafa gra ! Jest świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja kupilam, bo wywoluje usmiech, a plaszcz sama szylam i musze sie pochwalic, bo go lubie bardzo ;))

      Usuń
  2. COOL! COOL! COOL! Iza, płaszcz jest świetny!
    Wyglądasz cudownie:))
    Buziaki- Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Aniu, wiesz ze to zdrowe zywienie daje efekty, szczupleje!!! :) Buziaki

      Usuń
    2. I to od razu widać! Wyglądasz zabójczo! Dzięki Iza za Twe komentarze:))
      Miłego weekendu!

      Usuń
  3. Ten płaszcz jest Izo przepiękny. Nie pojmuję, jak można samemu uszyć takie cudo. Masz mega talent. Świetnie w nim wyglądasz, szczególnie na ostatnim zdjęciu. Kapelusz też bardzo twarzowy.Pozdrawiam ciepło, ja jestem trochę przeziębiona. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche sie balam, ale nie byloby mnie stac na kupno gotowego, a w takim kolorze wogole nieosiagalne, to jest szmaragdowy, tak podal producent zycze zdrowia

      Usuń
  4. Płaszcz jest świetny, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz jest wypasiony! ;-) Podoba mi się nawet w zieleni, choć to nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest taka typowa zielen, wybralam szmaragdowy kolor Buzka

      Usuń
  6. Fajna ta bluzka. Pewnie każdy się do Ciebie uśmiech, jak ją nosisz. Płaszczyk jest obłędny! Czy to skóra? Na każdej fotce ma inny kolor ale najbardziej podoba mi się jak ma kolor trawy. Takie zdjęcie ja stoisz. Pięknie wyglądasz w tym zestawie.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest skora w kolorze szmaragdowym, w realu. Dziekuje Soniu i buziaczki

      Usuń
  7. Ein toller Mantel und dann noch in grün. Ich bin begeistert.
    LG Cla

    OdpowiedzUsuń
  8. Me encanta el abrigo, el jersey es muy divertido. Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawna koszulka... super wyglądasz w niej z tym kapeluszem, tak stylowo!!!
    A płaszcz to mistrzostwo... po prostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko ze zdjecia takie kiepski,robione Handikiem te ostatnie aparatem foto Ciesze sie ze Ci sie podoba.... :)

      Usuń
  10. Płaszcz rewelacyjny! Piekny kolor i fason! A bluzeczka bardzo optymistyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzeczka to wlasnie ja wieczna optymistka. Dziekuje za komentarz i sle buziaki

      Usuń
  11. El abrigo es muy bonito y queda perfecto con el color negro! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Placzyk jest rewelacjyny - uwielbiam taki kroj no i kolor moj… W kapeluszu Ci do twarzy - ostatnie zdjecie cudne!
    Pozdrawiam Izuniu! ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten kroj bardzo prosty jest dlatego sie zdecydowalam, na robienie dziurek juz nie wiec ma takie zapiecie jakie ma czyli zadne. Dziekuje Aniu

      Usuń
  13. Płaszczyk świetny, bardzo podoba mi się to ostatnie zdjęcie, wyszło PIĘKNIE: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za odwiedziny i komentarz buziaki

      Usuń
  14. Koszulka jest świetna :) Jak ją zobaczyłam to aż uśmiech się na mojej twarzy pojawił. Idealna jest do noszenia w te smutne jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak się patrzy na tę bluzkę, to od razu uśmiech na twarzy się pojawia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz bardzo mi się podoba, podobają mi się takie czarne zestawy z dodatkiem mocnego koloru...pozdrawiam Iza...miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Izabelko
    W tym zestawie bardzo bardzo mi się podobasz,a zwłaszcza w kapeluszu, Kolor płaszcza śliczny,a dodatki czarne bardzo efektownie podkreślają całość. Skąd ja ten kapelusz znam he he!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszczyk jest zehr shön! A luzacka bluzka zdecydowanie odejmuje lat i rozpromienia, co widać też po uśmiechu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za odwiedziny i mily komentarz jak ubiore sie na dame to juz powazniej wygladam pozdrawiam serdecznie,

      Usuń
  19. Świetna uśmiechnięta bluzka, od razu poprawia się humor. Płaszcz cudny , bardzo podoba mi się kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze Joasiu ze Ci sie podoba, buziaki

      Usuń
  20. na zdjeciach 7 i 10 zawodowa modelka, również na 2,4 i 9 modelka mi sie podoba, zdjęcie 11 Super tylko, że głowa odrobinę za bardzo odchylona . Stylizacje piękne a taki płaszczyk też bym chciała mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby jestem a nie jestem modelka , tak wlasnie wychodza zdjecia bez fotografa, ze statywu. Ciesze sie ze podoba Ci sie moj plaszczyk :)

      Usuń
  21. Piękna stylizacja, płaszczyk odlotowy! miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja powiem, że Cię lubię coraz bardziej!!! jesteś świetną kobietką z poczuciem humoru!!!:D
    odjazdowy zestaw!!! bluzka prześwietna!
    po dodaniu kapelusza, to już w ogóle całość nabrała stylu:)) a płaszcz jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami to mam az za duzo tego ''poczucia' a niektorzy to by powiedzieli 'nieczucia'' humoru, niekiedy jestem niewrazliwa na to ze niektorzy nie maja poczucia humoru i ide za daleko. Ale jak moja kochana babcia powiedziala mi kiedys 'obrazajy sie tylko sluzace' wtedy nie bardzo wiedzialam o co chodzi, dzisiaj rozumiem, Buzaiaczki

      Usuń
    2. to ja mam chyba tak samo;)) tzn. z tym przesadzaniem z humorem:D
      Miłego weekendu:D

      Usuń
  23. Liebe Isabella,
    der Mantel ist sehr schön. Dieses leuchtende Grün und der klassische Schnitt machen ihn zu etwas ganz Besonderen.
    Lieben Gruß von Sabine

    OdpowiedzUsuń
  24. To ostatnie naj naj ładniejsze! Jeśli chodzi o ciuchy - bluzka jak zawsze u Ciebie lekko z humorem i przymrużaniem oka (nawet jak oczy szeroko otwarte!). A płaszczyk jest świetny, fason nadal bardzo na topie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wolno brac zycia za powaznie i ja np. potrafie sie rowniez z siebie smiac, czego duzo ludzi niepotrafi, buziaczki

      Usuń
  25. [łaszcz jest genialny, a zwłaszcza jego kolor! Bluzka natomiast urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze Ci sie podoba...:) dziekuje za komentarz i odwiedziny

      Usuń
  26. Sooooooooooooooo chic and fabulous, Isabella, ahhhhhhhhhhhh
    Love your green coat so much.
    Love and sunshine weekend.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesliczny jest ten plaszczyk:) a na zdjeciu na laweczce i w kapeluszu wygladasz fantastycznie :) pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszcz super i kolor Ci pasuje, całość fajnie dobrana. Pierwsze spojrzenie na zdjęcie i pomyślałam, że grasz jakąś wróżkę- zwłaszcza w połączeniu z kapeluszem.
    Extra.

    OdpowiedzUsuń