czwartek, 12 grudnia 2013

Prezenty/Geschenke


hallo
  heute tut sich bei mir einiges, zuerst zeige ich  zwei schöne Geschenke , Geschenke sind von mir und für mich . Ich tue so was seit Jahren , und ich bin sehr glücklich, denn ich habe, was ich mag und muss nicht zufriedene Gesicht machen wenn ich was bekommen habe was mir nicht gefällt, und das sind die:

witajcie
dzisiaj bedzie sie u mnie dzialo, po pierwsze sprawilam dobie 2 wspaniale prezenty swiateczne. Ja juz od lat robie sobie sama prezenty, i jestem z tego bardzo zadowolona bo, mam to co mi sie podoba i nie musze przed nikim robic zadowolonej miny, a o to one:

 H&M
-milosc od pierwszego wejzenia , naturalnie obcasy pojda do skrocenia. Nosic je bede do skorkowych spodni spodnic, jak i do jeansow.
Stiefletten von H&M meine liebe auf dem erstem Blick, ich werde die zum leder hose, Rock oder Jeans tragen
 A to jest urzadzenie do domowego zabiegu jaki Krystyna B. na swoim blogu pokazywala tutaj, oczywiscie nie mozna porownac calkowicie tych zabiegow, ale sa podobne, tez daje sie zel na miejsce gdzie bedzie zabieg,i potem okraglymi ruchami delikatnie sie masuje, nie masuje gladzi raczej,twarz oraz jezeli ma sie ochote inne czesci ciala, brzuch lydki itp. czulam rowniez przyjemne cieplo i moja skora byla lekko zarozowiona po zabiegu.
Ja bede to robila co drugi dzien przez okolo 2 miesiace a tem wystarczy tylko powtarzac zabieg dwa razy w miesiacu.Na nim pisze wprawdzie do ciala, ale mozna stosowac rowniez do twarzy, ma sie mozliwosc ustawienia trzech roznych stopni intesywnosci. O wynikach powiem na wiosne.
A teraz chce pokazac jak mozna upiekszyc sweter, ktory juz nam sie wysluzyl i znudzil, ja osobiscie uwazam ten sposob za genialny. Ja tego nie zrobilam wprawdzie sama, (TKMaax) aber napewno jakis starszy i nudny sweterk tak upieksze. mysle ze wiekszosci z Was sie ta idea spodoba..

Und das zweite Geschenk ist das Gerät für die Behandlung zu Hause, wie Christina B. auf seinem Blog zeigte, natürlich kann man nicht vergleichen, diese Behandlungen, aber ähnlich sind die schon, es geht hier um ThermoLift, gibt auch Behandlungsgel auf den Bereich, wo die Prozedur statt findet, und dann in kreisenden Bewegungen sanft massieren  Gesicht und  andere Teile des Körpers, Bauch, Waden, etc. Ich fühlte eine angenehme Wärme und war auch meine Haut nach der Operation leicht gerötet. Ich werde diese Behandlung alle zwei tage für ca. 2 Monate wiederholen und dann die Prozedur zweimal  in Monat wiederholen. Na Obwohl auf der Verpackung   für den Körper schreibt, kann aber auch auf das Gesicht aufgetragen werden kann, ist August Möglichkeit der Einrichtung drei verschiedene Intensität Stufen. Welche Erfolg ich  hatte werde ich Berichten
 Und jetzt  zeige ich , wie man einen allten Pulli  verschönern und modern machen kann. Ich finde diese Idee genial, den Pulli den ich trage habe ich übrigens nicht selbst gemacht nur bei TKmaax gekauft.
Ich denke, dass die meisten von Ihnen mögen diese Idee?...
















 Dziekuje za komentarze i ze do mnie wpadlyscie, zapraszam znowu
Danke für Kommentare und Besuch.

 

41 komentarzy:

  1. Das mache ich auch ...Recht hast Du ...... sich selbst was zu schenken . Die Stiefeletten sehen super aus . Klasse

    LG heidi

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo fajny sposób na zmianę sweterka. Luźny, fajny zestaw na spacer z psami. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie Krysiu ze Ci sie podoba, serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  3. A zapomniałam napisać, że buty cudne. Niedawno kupiłam podobne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty obłędne . Zadziwiasz mnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu ja do kupna tych butkow przymierzalam sie trzy razy, jak doszlam do koszyka i chcialam placic to juz ich nie bylo.. buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te kozaczki, no i sweterek cudnie wygląda! :) Buziaki! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra sposób na sweterek, buty zachwycające
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Da fast du dich aber richtig toll beschenkt. Ich kann verstehen dass du dich in die Stiefeletten verliebt hast.
    Ja und ich bin sehr gespannt, was du über das Gerät berichten wirst. Hört sich interessant an.
    Du schaust heute wieder mal klasse aus,
    LG

    OdpowiedzUsuń
  9. Muy guapa y me encanta tu look; eres muy elegante! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie Izuniu ! świetne portaski i uroczy sweterek ...a te botki Wow zapierają dech w piersiach !

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezent w postaci butów mnie zachwycił!! Są piekne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są mega...totalnie mnie zachwyciły:)
    Pozdrawiam Izuniu, buźka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje , sa warte zachwytow.... buzka Ivonko

      Usuń
  13. Buty są cudne, chociaż patrząc na nie powtarzam sobie "to nie może być wygodne" :-) Takie moje wewnętrzne opory, widać wolę patrzeć na buty jak na dzieło sztuki. A przeróbkę swetra to sobie zapiszę bo pomysł ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego koniecznie chcialam go pokazac bo pomysl wart jest wykorzystania...:)

      Usuń
  14. Izunia, Tobie też super w szarościach!
    A co do Twoich prezentów- buty są mega odlotowe!!! Baaardzo mi się podobają:)
    buziaki na weekend!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ciesze sie ze Ci sie podobaja, Tobie rowniez milego weekendu. :)

      Usuń
  15. piękne buciki
    co do stylizacji - bardzo fajnie wyglądasz !
    idealnie połączyłaś sweterek i spodnie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. slowa od wytrawnej stylistki cos znacza, dziekuje i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  16. Buty świetne, aż zapiera dech. Stylizacja bardzo fajna, bardzo dobrze w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie, ciesze sie ze Ci sie podoba??

      Usuń
  17. Dołączam do zachwytów nad butami! :-) Sweterek i cała stylizacja bardzo fajna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na sweterek i fantastyczne buty. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty - cuuuuuuuuudowne. Izo wspaniały prezent sobie kupiłaś. Pomysł ze sweterkiem godny Twoich Złotych rączek. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Las fotografias trasmiten, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, es genial, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gracias por las palabras bonitas. me detendré y voy a observar a

      Usuń
  21. kochana baaaardzo dziekuje i caluski sle

    OdpowiedzUsuń
  22. Aleeeee buty!!! cudne :) sprzęt odmładzaj :Oooo marzenie!!!! koronkowe upiększanie jak najbardziej jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są odważne!
    Bardzo ciekawy pomysł na odmłodzenie swetra. Mam taki jeden, muszę pokombinować.

    OdpowiedzUsuń