czwartek, 5 grudnia 2013

bez tytulu/ ohne Titel

WILLKOMMEN 
in meinem Büro steht bereits ein Weihnachtsbaum, auf einmal wurde es festlich, gemütlich, aber draußen ist stürmisch, weht schreckliche Wind. Ich weiß nicht,wie Sie,  aber ich habe große  Angst vor solchen schrecklichen Wind, sofort erinnern mich die schlimmsten , die gruseligsten Horrorfilme, und ich möchte als das kleine Mädchen unter der Decke sich verstecken können.......

Heute möchte ich  zeigen was ich vor 1 Jahr schon genäht habe, nur eine kleine Änderung am Ausschnitt,dann habe ich passenden farbigen Rock dazu genäht und  so entstand ein schönes Set. Hauptfarbe ist smaragdgrün, aber meine Fotos zeigen die Schönheit dieser Farbe nicht ...leider
                                                                                          WITAJCIE

 u mnie w biurze juz stoi choinka, od razu zrobilo sie swiatecznie, milo, a za oknem straszny wiatr. Nie wiem jak wy ale ja sie bardzo boje takich mocnych strasznych wiatrow, od razu przypominaja mi  sie najstraszniejsze horrory i chcialabym moc jak mala dziewczynka schowac sie pod koldra.

Dzisiaj chcialabym Wam pokazac moj zeszloroczny juz uszytek, troche zmniejszylam dekolt i uszylam do tego z pasujacej dzianinki kolorowa spodniczke i tak powstal mily komplecik. Kolorglowny to szmaragdowa zielen, niestety zdjecia nie oddaja urody tego koloru....

           
burda style 11/2011114 A -

















 Dziekuje serdecznie za Wasze komentrze i odwiedziny.
Vielen dank für Eure Kommentare und Eure Besuch.

65 komentarzy:

  1. Bluzka może zeszłoroczna , ale figura nowa ;)) Izo rewelacja - Twojà figura , talia - fantastycznie !!! Bardzo ,bardzo dobrze wygladasz !!!! I w takich strojach pięknie wygladasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no no PannoAnno przeszlas moje oczekiwania w ''pianiu''na temat. Strasznie sie ciesze nawet nie mozesz sobie wyobrazic jak bardzo ucieszyly mnie Twoje slowa!!! Sciskam i caluje :)

      Usuń
  2. No no..Iza..chudniesz w oczach,,i tak trzymaj...napisz przynajmniej co robisz by nie tyc..a ubranka jak zawsze fajne, ciekawe i dobrze w nich wygladasz,Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok napisze , dziekuje serdecznie za mile slowa i serdecznie pozdrawiam.....

      Usuń
  3. Izo, zgadzam się z Anią w 100%. Kolor bluzeczki też bardzo twarzowy. Choinki u nas także się pojawiają. Kiedy piszę te słowa, wiatr strasznie wyje za oknem, słyszę go szczególnie na 7 piętrze. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu kochana bardzo serdecznie dziekuje i usciski posylam

      Usuń
  4. Świetne uszytki i bardzo Ci pasują :)) Ja bym tylko jednak trochę podyskutowała na temat dekoltu, ale każdy woli coś innego :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bardzo ładnie,podziwiam,mikołaj z choinką fantastycznie.
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super schön ist dieses Outfit Isa! Sogar die Kette passt perfekt dazu.
    Lieben Gruß
    Sabine

    OdpowiedzUsuń
  7. Schudło Ci się Izuniu nieźle. Bluzka i spódnica w fajnych kolorach. Na Twoim miejscu nie zmniejszałabym dekoltu. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gruby sweterek wiec dekolt tez zimowy pozdrawiam serdecznie.. :)

      Usuń
  8. Izuniu,wygladasz rewelacyjnie,i bardzo sexy,schudlas bardzo,jestes laseczka.Uszytki super na Tobie leza i sa piekne.Jak zawsze zazdroszcze zdolnosci,ale tak pozytywnie.Pozdrawiam Cie Kochana i tak trzymaj,jestem pod wrazeniem.Moze nam zdradzisz te diete cud,wszystkie chcemy byc laseczki,nie dziewczyny? hahahahahh.Buziaki.
    Majka
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje Majko za mile slowa i buziaczki posylam :))

      Usuń
  9. Nawet z tak skromnym dekoltem ślicznie wyglądasz;)) Bardzo lubię takie kopertowe wykończenia! W spódniczce też bardzo ładnie. U Majki w przedszkolu panie dzisiaj postawiły choinkę i powiesiły na niej skarpety na prezenty, i teraz zacznie się kompletowanie ozdób od przedszkolaków:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Katya swieta zblizaja sie duzymi krokami, dziekuje serdecznie za mile slowa :))

      Usuń
  10. Jak zawsze bardzo elegancko i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za mile slowa i buziaczki posylam :))

      Usuń
  11. Świetny ten model bluzki. Wyglądasz kwitnąco.
    Wiatr czasem przywiewa dobre zmiany. To taka moja teoria na oswojenie tej aury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za mile slowa i buziaczki posylam :))

      Usuń
  12. Der Pullover hat wirklich eine tolle Farbe und Schnitt. Er passt wunderbar zu diesem Rock.
    Zum Glück ist der Sturm vorbei,
    LG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bei uns nocht nicht....vielen Dank liebe Cla...

      Usuń
  13. A dla mnie hit to spódnica! Bo straszliwie takie lubię, układaja się miękko, do figury, no a poza tym ten wzorek! I pasują te korale! Cały zestaw bardzo super, plus figura :)
    Wiatr wieje i huczy - straszne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze tak Ci sie podoba, a wzorek mnie zauroczyl, dziekuje serdecznie za komentarz... Buziaki

      Usuń
  14. Izo jak zwykle rewelacyjnie wyglądasz.Mieszkam nad morzem, więc u nas wieje z podwójną siłą a do tego pada śnieg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu jak Ty to wytrzymujesz!!!!! Ale jestes juz pewnie przyzwyczajona,, buziaczki

      Usuń
  15. Izuniu! Bardzo do twarzy Ci w tym kolorze! Swetny komplecik:) Wzor na spodniczce sprawia, ze jest ciekawie, no i pieknie uklada sie calosc na Twojej sylwetce. Wygladasz idealnie. Pozdrawiam. Anka
    Aaa wiatru tez nie lubie:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziekuje serdecznie za mile slowa i posylam buziaki dzisiaj tez jest huragan :((

      Usuń
  16. Bardzo twarzowy zestaw uszyłaś, nie ważne, że jedno wcześniej. Już Ci pisałam, że w tej zieleni Ci naprawdę ładnie. Nie zmniejszaj dekoltu tak jest dobrze, lepsza wersja golfu - uważam ten wykrój pod szyją. I dodatkowo pewnie możesz go wywinąć jak kołnierz szalowy choć wąski? Mam nadzieję, że ten huragan nie wyrządzi ludziom dużo szkód, bo zostać bez dachu w zimę to dopiero klęska dla każdej rodziny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak Halinko zostac bez dachu nad glowa to prawdziwy dramat, obojetne czy w zimie czy w lecie...ta dzianinka z ktorej uszylam ta bluzke jest bardzo mila w dotyku.... serdecznie dziekuje za mily komentarz i posylam buziaki....

      Usuń
  17. Zjadło mi komentarz!!!! no to od nowa :) Bardzo piękna stylizacja, bluzka - fason ,kolor ekstra, spódnica - prosta a jaka efektowna! ma świetny kolor i wzór. Bardzo ładnie i zgrabnie Wyglądasz :) P.S. Iza podobnie reaguję jak Ty, całą noc dzisiaj nie spałam :( po prostu jestem wykończona, nie mam dzisiaj siły na nic, a na to nie mogę sobie pozwolić! ciągle wieje i ma jeszcze wiać!!!!!!!!!!! następnej nocy bezsennej chyba już nie dam rady! Buziaki Trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo czesto mi ''zjada komentarz''dziekuje ze napisalas raz jeszcze, wczoaj u nas dalej wialo a teraz jest cichutko.....jak przed burza!!!!ciesze sie ze Ci sie podoba, buziaczki Kasiu i trzymaj sie tez cieplutko i spokojnie

      Usuń
  18. Spódnica skradła moje serce - cudowna! Cała stylizacja super :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny kolor bluzeczki ze spodniczka fanie wyszlo:) Podoba mi sie twoje ubranko ale ty wygladasz fantastycznie:)))) Boze jaka figura i ile ciebie niema :)))) gratuluje pieknie:)
    Pozdrawiam i zycze milego dnia xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az tak widac!!!!dziekuje serdecznie Beatko milo mi.... buziaczki

      Usuń
  20. Ładnie Ci w tym kolorze, podoba mi się też spódniczka. Już choinka to i świątecznie się zrobiło...pozdrawiam cieplutko, u mnie dzisiaj strasznie wieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziekuje serdecznie za mile slowa i posylam buziaki :))

      Usuń
  21. Ale milusio wyglądasz w tym zestawie i jeszcze z choinką:-) Od razu robi się cieplej na duszy! U nas też starsznie wieje, a w nocy była straszna burza!! mam nadzieję, ze dziś będzie spokojniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mile slowa i posylam buziaki niech juz nie wieje!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  22. Bardzo podobasz mi sie w tym zestawie. Piekna bluzka, a spodniczke chetnie bym przygarnela. Pozdrawiam serdecznie i zycze milego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu milo mi i dziekuje serdecznie za mile slowa i posylam buziaki

      Usuń
  23. o jacię! ale śliczny zestaw, bardzo mi się podoba. A u nas też koszmarnie wieje!! Mati ledwo na tym wietrze ustoi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) :) tzeba z kamieniami w kieszeniach chodzic... no ja jeszcze nie... Buzka

      Usuń
  24. ja dzisiaj syna do szkoły nie puściłam, tak wiało...on oczywiście zadowolony:D
    zestaw Twój chętnie widziałabym na sobie! piękny kolor sweterka!!! spódniczka taka nietypowa! czułabym się w tym świetnie!
    Ty też super wyglądasz! figura piękna - talia osy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeszcze nie talia osy ale zawsze mialam taka.... dziekuje serdecznie za mile slowa i posylam buziaki

      Usuń
  25. Bardzo ładny zestaw szczególnie spódnica:)))u nas też wieje i przyznaję że też się boję:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mile slowa i posylam buziaki

      Usuń
  26. Muy bonito y elegante tu look! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny sweter, ma obłędny kolor! A w komplecie ze spódnicą prezentuje się idealnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo mi ze Tobie podoba sie ten kolor jest cudowny...Buziaczki posylam

      Usuń
  28. Izuń wyglądasz pięknie, ja czuje już tą świąteczną atmosferę... Wszędzie gdzie nie zaglądnę tam świecidełka, choineczki i stroiki, uwielbiam to ;) Oby święta były zawsze ;****
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znudzily by nam sie szybko...Koliberku a nam kobietom napewno, przeciez lubimy zmiany buziaczki

      Usuń
  29. Bardzo ładny sweterek, mnie ujęła spódniczka, śliczna:))
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Es ist ganz ungewohnt, Dich eher in warmen Farben zu sehen. Steht Dir aber auch sehr gut.
    Ich hoffe Du hast ein schönes WE LG
    Sunny von Sunny's side of life

    OdpowiedzUsuń
  31. Spódniczka wymiata, a na tą bluzkę to się czaję od roku żeby ją wreszcie uszyć - może Ty mnie zmobilizujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę , muszę coś napisać, przegapiłam post. Izo wyglądasz pięknie, bluzka podkreśla Twoją zgrabną figurę, ślicznie ♥

    OdpowiedzUsuń