piątek, 31 stycznia 2014

nareszcie/endlich

witajcie
dzialo sie, dzialo u mnie, nie mialam czasu na zajecie sie moim ulubionym zajeciem, tzn pisaniem postow i szyciem na maszynie. Zaczne od poczatku, od poczatkowej euforii moja nowa maszyna W6, po paru dniach stalam pod zimnym prysznicem i otrzezwialam na tyle ze, maszyna idzie spowrotem, Mam na to 1 miesiac od czasu zakupu. Okazalo sie ta maszyna calkiem beznadziejnie szyje z podwojna igla, scieg jest brzydki, a poniewaz czesto uzywam takiego sciegu, takie szycie bylo dla mnie nie do przyjecia. Dziewczyny powiedzcie mi kto wie, oczywiscie jak szyje Lidlowska maszyna???
Druga sprawa- maz od dluzszego juz czasu chcial zmienic nasz aparat fotograficzny, wiec bylo a bylo szukania, czytania testow, a mialbyc to aparat juz blisko lustrzanki, ale jeszcze nie lustrzanka. Strasznie to bylo czasochlonne, no i  musialam na 3 dni wybyc zeby odwiedzic polskiego dentyste.
Dzisiaj pokaze Wam swieze zdjecia robione nowym aparatem Sonny nex-c3, Dla mnie wazne jest robienie zdjec samowyzwalaczem, a to nie jest latwe, tym bardziej w nowym aparacie. Mam problem z ostroscia, ale od czego google...
To jest moj cieply, na podszewce sweter, wyglada jak plaszcyk, ale to jest dzianina, do tego kolnierz ze starego kupionego za 10 zl w SH lisa, brazowe kozaczki, jakas torebka,  reszta zestawienia beze, Jestem bardzo zadowolina z tego zestawu. A Wy co powiecie?






















 Te zdjecia nie wiem dlaczego wyszly nieostre???




                                                                                     



 Tu na dole po prawej stronie jest ten Model z Burda Klasyczna  0006A   2/2013                                                                     

55 komentarzy:

  1. Najwygodniej na autowyzwalaczu z pilotem , wtedy na pewno wyostrzenie jest na obiekt , przy innym ustawieniu musisz mieć obiekt na pierwszym planie , bo inaczej będzie łapać tło .
    A
    Zestaw ?! Cóż zazdroszczę talentu krawieckiego ... Bardzo dobry plasZcz wyszedł spad Twojej maszyny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tak wlasnie podejrzewalam jak ustawilam na tlo np drzewo to bylo ok, a wiec kupimy samowyzwalacz, usciski

      Usuń
  2. Izo, zestaw przepiękny! Najbardziej podoba mi się naszyjnik i ta cudna gama kolorystyczna! Jeśli chodzi o zdjecia, to zawsze z nowym sprzętem na początku dopiero trzeba się zapoznać, jestem pewna, że już niedługo będziesz z nim na tyle obeznana, że zdjęcia będą wychodzić fantastyczne i dokładnie takie, jak chcesz!

    Jeśli chodzi o lidlowską maszynę do szycia, to dużo o niej czytałam w internecie, również wypowiedzi dziewczyn, które szyją od lat i podobno jest niesamowita, szczególnie przy tak dobrej cenie. Sama o niej często myślę, ale ja jestem nawet jeszcze nie debiutantką, tylko zupełnym żółtodziobem jeśli chodzi o szycie i póki co odwlekam pomysł zakupu.

    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie Ci kochanie dziekuje za fajny komentarz i uwazam ze powinnas jednak zaczac szyc, Ty masz zdolnosci maualne wiec podejzewam ze lyknelabys to bardzo szybko, Usciski

      Usuń
    2. Dziękuję Izo za wiarę we mnie :-))) Jako nastolatka próbowałam (moja Mama ma maszynę, chociaż bardzo rzadko z niej korzysta), ale niestety wyniki były opłakane. Mam problem z wyobraźnią w trójwymiarze i przez to ze zrozumieniem nawet prostszych projektów. Ale z drugiej strony jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o ubrania i pewnie możliwosć samodzielnego szycia byłaby dla mnie idealna, bo w sklepach przeważnie nic mi się nie podoba :D Zobaczymy, może kiedyś uda mi się przemóc :-) Buziaki ślę!

      Usuń
  3. Ja kupiłam sobie właśnie maszynę z Lidla, jednak mam w tym względzie słabe doświadczenia. Kupiłam zachęcona pozytywnymi opiniami od innych blogerek, które już długo szyją. Więc to raczej dobra maszyna.
    Co do aparatu fot. My mamy Sony alfa 200 i trzeba trochę czasu się najpierw pobawić przetestować, zanim zdjęcia zaczną jakoś fajnie wychodzić. Kwestia wprawy, ustawienia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie, wyglada na to ze musze uzbroic sie w cierpliwosc, pozdrawiam

      Usuń
  4. Izula, też mam nexa i jak robisz z samowyzwalaczem to on ustawia ostrość bez ciebie, więc jest tu trochę gimnastyki żeby było jak trzeba i mimo wszystko jeśli tym aparatem ktoś robi zdjęcia, a nie samowyzwalacz. Takie jest moje zdanie. Chyba że zamierzasz pozować na tle ściany i stajesz jak najbliżej niej, albo ustawisz aparat tak żeby ostrzył środek. Musisz się nim pobawić i go powoli rozgryziesz:P A samojebki najlepiej wychodzą z ręki, obowiązkowo z dzióbkiem;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak masz racje i wlasnie czeka mnie czas prob i testow, caluski, samojebki sa swietne- w podwojnym slowa znaczeniu hi hi hi

      Usuń
    2. W ogóle to nie napisałam od razu, ale ten swetropłaszcz jest świetny! Bardzo mi się podoba, ślicznie wyglądasz!!!

      Usuń
  5. Sweterko-płaszczyk bardzo mi się podoba, ale osobiście wolałabym go bez futra :-) Te zdjęcia, które wyszły ostre są bardzo ładne, widać różnicę na lepsze z poprzednimi zdjęciami u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to damy futro do lamusa i robimy zdjecia bez, buziaczki

      Usuń
  6. Sweter wygląda jak płaszczyk:))super jest:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Reniu serdecznie za mily komentarz :) :)

      Usuń
  7. Uszyłaś fajny płaszczyk. Moim zdaniem lepiej wyglądałby bez tego kołnierza. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zgadzam sie ze lepiej bez kolnierza, na zdjeciach to widac lepiej, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. *hm* schade - ausser ENDLICH kann ich nichts verstehen :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry hab ich auch off deutsch geschrieben, aber ist nicht zu finden :( :(

      Usuń
  9. Schick siehst du aus. Leider habe ich auch nur ENDLICH verstanden.;) Endlich was, endlich Winter, endlich einen neuen Mantel? ;) So oder so ist der Mantel klassen.
    Schönes Wochenende

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry hab ich auch off deutsch geschrieben, aber ist nicht zu finden LG Isa

      Usuń
  10. Fajny otulacz, bardzo lubię tego typu płaszcze. Przychylam się do wypowiedzi, jeszcze lepiej będzie wyglądał bez futerka. Wydaje mi się że kołnierz skraca Ci szyję, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za mile slowa masz racje takie otulacze sa fajne i kolnierz idzie do lamusa :)

      Usuń
  11. Sony nex-c3 to super aparat. myślę, że to tylko kwestia pobawienia się nim i przetestowania. ja mam kompakta sony i jestem bardzo zadowolona. jak go rozgryziesz tez na pewno będziesz. na tych ostrych fotkach widać dużą różnicę.
    Sweterek/płaszczyk jest genialny, tylko wg mnie lepiej prezentowałby się bez kołnierza.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta moja sonka to nie jest kompakt, to jest tzwn systemowy aparat, jak przetlumacze slowo w slowo, ma obiektywy, i mozna recznie ustawiac przeslone czas itp

      Usuń
  12. W kwestii maszyny niestety nie pomogę. Ja niedawno, chociaż juz dawno, bo chyba z rok minął, kupiłam Arkę Radom. Wybrałam ja ze względu na to, że robi dziurki w pełnym automacie. Ma tez dużo ściegów ozdobnych. Dużo na niej niestety nie szyłam. Początkowo było mi trudno przestawić się ze starego Łucznika. Z tego co na niej uszyłam, jestem zadowolona ale ściegu z dwoma igłami nie próbowałam. No i szpulki niestety sa inne niż w Łuczniku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach moj stary Lucznik!!!! jest genialny a wazy chyba ze 20kg, i szyje wszystko.Mam go w Polsce i nie pozbede sie nigdy, mam tez przedwojenna Singerke na reczny pedal, ale to raczej jako ozdoba sluzy, Buziaczki Soniu

      Usuń
  13. Myślałam, że to płaszcz! Fantastyczne swetrzysko! Pięknie Ci w nim! Ten kołnierz jest wspaniały!
    Co do zdjęć, to nie mam doświadczenia w tej kwestii...myślę, że musisz się po prostu "nauczyć" nowego aparatu:)
    Fajnie, że po tych wszystkich perypetiach już jesteś:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taro kochana serdecznie dziekuje, ciesze sie ze Ci sie kolnierz podoba, chyba jedynej :)

      Usuń
  14. Estas muy elegante y el look es perfecto! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zanim nauczyłam pstrykać zdjęcia to córka traciła cierpliwość,dopiero syn mi dobrze wytłumaczył,ale troszkę czasu zeszło.
    Iza płaszczyk z kołnierzem wygląda fantastycznie,tak bogato no i na topie bo teraz skóra futra grają pierwsze skrzypce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie tak mialo byc ''na bogato'' !!! dziekuje Danusiu

      Usuń
  16. Fajny płaszczyk, trochę nie pasuje mi kołnierz, może gdybyś go trochę zmniejszyła,ale to moja sugestia. Z aparatem nie pomogę- nie znam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na poczatku to byla taka pelerynka do polowy plecow no zaczelam obcinac obcinac i zatrzymalam sie na tej wielkosci, bo wydawalo mi sie ze jest juz ok. Dziekuje i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. piękny płaszczyk :) i bardzo mi się podoba zestawienie kolorów! i torebka - super, lubię takie pojemne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo mi i serdecznie dziekuje za komentarz, pozdrawiam

      Usuń
  18. płaszczyk rewelacyjny! hm... może wrócisz do Polski? na pewno nie zanudziłabyś się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wie moze juz w tym roku????ciesze ze Ci sie podoba!! Usciski ;)

      Usuń
  19. Plaszczyk sliczny :) bardzo mi sie podoba twoj look :)
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze Ci sie podoba, dziekuje za mile slowa!!

      Usuń
  20. świetne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sweter - wygląda jak płaszczyk. Bardzo ładne są te wyraźne zdjęcia.Też muszę pomyśleć o nowym aparacie :) Pozdrawiam Izo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great look, my dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  23. dziekuje serdecznie za komentarz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie płaszcze uwielbiam, bo można się w nie wtulić i nigdzie nie podwiewa :) Zgadzam się, że kołnierz powinien albo zostać zmniejszony, albo odpięty, bo trochę przytłacza Twoją sylwetkę. Choć sam w sobie jest boski i już sobie wyobrażam jaki milutki w dotyku :) Co od zdjęć z samowyzwalaczem, to problem jest taki, że musisz ustawić ostrość na jakimś obiekcie, tak jak to zrobiłaś w przypadku zdjęć z drzewem. W innym wypadku, aparat nie wie, co ma wyostrzyć i efekt jest taki, że ustawia się na dalekie tło a Ty wychodzisz rozmazana. Ja w domowych pieleszach używałam do tego celu miotły, której robiłam głowę z ręcznika, opierałam ja o jakieś krzesło, nastawiałam aparat na najdłuższy czas i biegiem leciałam żeby to wszystko sprzątnąć i zdążyć się ustawić. Zabawa przednia:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyjaca kobieto uratowalas mi zycie !! Pomysl z miotla genialny i musze go wyprobowac jak najszybciej, dziekuje serdecznie

      Usuń
  25. Fajny cieplutki swetra-płaszczyk z tymi beżami ładnie w spół gra. Ale jestem za usunięciem futerka, zbyt mocno zabudowuje górę. Może znajdziesz coś mniejszego z krótszym włosem, choć lepiej bez. Co do aparatu to niech wypowie się ta osoba co na tym się zna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweter bardzo ładny, też mi się wydaje, że lepiej będzie bez futrzaka...pozdrawiam cieplutko...co do koloru to ten z Burdy jest "mój"....

    OdpowiedzUsuń
  27. Liebe Isa,
    Dein Mantel weckt Erinnerungen in mir! Meine Mama trug so einen Fuchskragen als ich ein Kind war, mit einem ganz ähnlichen Mantel in Blau. Wunderschön ist Deiner!
    Lieben Gruß von Sabine

    OdpowiedzUsuń
  28. Izuś płaszczyk jest cudny :) Wyglądasz w nim bosko !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio choruję na takie dzianiny, wszelkie melanże i supełki mi się podobają;) Faktycznie ten sweter do złudzenia przypomina ciężki zimowy płaszcz;)
    Jeśli chodzi o samowyzwalacz to dobrą opcją jest dokupienie pilota do aparatu (koszt około 20zł), bardzo przydatne urządzenie!
    Dziwne, że nie mogłaś mnie obserwować, aż sama sprawdziłam i... działa;) Zawsze pozostaje jeszcze bloglovin. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietny ten plaszczyk :) Mi sie podoba z kolnierzem I bez :)
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam Panią
    Bardzo chetnie odkupię ten płaszczyk jeżeli zgodzi się Pani na sprzedaż
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń