czwartek, 16 stycznia 2014

W8

 Ich habe es 
Am Mittwoch erhielt ich eine Ersatzmaschine ,Wie ich schon geschrieben habe die soll nicht teuer und Gut sein
JEST!!!!! MAM JA!!!!
W srode dostalam zastepcza maszyne, tak jakjuz wczesniej pisalam szukalam dobrej i taniej, i znalazlam oto ona


Maszyna jak maszyna ta jest prosta jak budowa cepa, i co najdziwniejsze wszyskie moje stopki i szpuleczki pasuja  wogole to wydaje mi sie ze jest to ta sama jak moja stara Pfaff, ale stara byla metalowa cala a ta obudowe plastikowa. Wyprobowalam wszystkie rodzaje materialow i daje sobie rade.Na zdjeciach chodzi o spodnisie, tora jest z grubszego jerseyu, maszyna sprawila sie doskonale, dol jest obszyty podwojna igla, w paasie jest wszyta szeroka guma. Ktory zestaw Wam sie bardziej podoba, ja mam mieszane uczucia i w obu sie czuje sie komfortowo..
Die Nähmaschine ist einfach gebaut  und gut so. und was das seltsamste ist, alle Ersatzteile von meinem kaputten Pfaff passen genau, brauche ich nicht zu kaufen, eigentlich  scheint mir, dass diese W9 die gleiche ist wie meine alte Pfaff, Auf dem Bilder ist ein Rock genäht heute innerhalb von  eine Stunde, aus  einer dickeren Jersey, die Maschine arbeitet perfekt!!!



46 komentarzy:

  1. Cieszę się że maszyna jest:))))spódnica bardzo ładna:)))jak mam wybierać to zestaw z płaszczem,bardzo elegancko:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Maszyna wygląda bardzo kobieco :) Oby dobrze się sprawowała.
    Ja też głosuję za zestawem z płaszczem, wszystko idealnie się dopełnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. To dobrze, ze problem masz z głowy. Mnie bardziej przypadł do gustu zestaw z płaszczem.Serdecznie Cię pozdrawiam Izo.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieta uratowana z opresji, maszyna wygląda na piątkę. Mi podoba się zestaw z płaszczem♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czulam sie jak na odwyku i nadrabiam zaleglosci w szyciu,,, usciski

      Usuń
  5. No to ja się za bardzo wyróżniać nie będę bo i mi się ten płaszcz podoba do spódnicy:) A spódnica jest pierwsza klasa, o :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za odwiedziny i komentarz, fajnie ze Ci sie spodnica podoba

      Usuń
  6. Na maszynach sie nie znam , ale podobają mi sie twoje bordo dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez jak skrocilam obcas o 1cm to moge je nosic usciski

      Usuń
  7. Teraz to się będzie szyciowo z nową maszyną :) Spódnica ma fajny wzór na tkaninie. I oczywiście jestem za wersją z płaszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maszyna podobna do mojej Privileg :-) ale moja już z dzianinami radzi sobie jak jej się chce ;-)
    Spódnica fajna, zestaw z płaszczem bardziej elegancki, z kurteczką bardziej sportowy, ale też mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ta nie szyje wszystko i dalam za nia tylko 99€ zobaczymy co dalej...Buziaczki

      Usuń
  9. Muy bonita la falda y me encanta como la has combinado en los dos looks! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica fajna, oba zestawy są extra, ale z płaszczem podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Was... innerhalb einer Stunde hast du einen Rock genährt. Wahnsinn. Schöner Rock.
    LG Cla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vielen Dank Cla für so einen Rock mit dem Gummi -Gürtel braucht man wirklich nicht viel Zeit. LG Isa

      Usuń
  12. Kupiłam małą maszyne do szycia i podchodze do niej jak do jeża... Wiesz, bardzo ładnie wygladasz, a twój piesek jest podobny do mego Kajtka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za mily komentarz , jezeli choci o pieska to mja jest ta duza, z tylu a ten maly to od sasiada milego ktory czasami mi robi zdjecia jak sie spotkamy. :)

      Usuń
  13. Niech się dobrze sprawuje maszyna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzięję że ,,nowa" się sprawdzi :)wygląda przyjaźnie :)))) no i ładną spódicę uszyła ;D
    Iza bardzo ładnie Wyglądasz, szczególnie w tym zestawie z czarnym płaszczykiem.

    Buziaki, życzę bezawaryjnego szycia!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobasz mi się w kurtce. Wyglądasz bardzo młodzieżowo. Pozdrawiam. Marta / też 60-tka/. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto witaj, my 60-tki musimy trzymac sie razem!!! Dziekuje serdecznie za mile slowa i zapraszam znowu :)

      Usuń
  16. Chyba się nie wyłamię - zestaw z płaszczem wygląda bardziej elegancko.
    A maszyna niech się dobrze sprawuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za komentarz i pozdrawiam :) :)

      Usuń
  17. Zestaw z plaszczem naturalnie...a o tej maszynie duzo w necie poczytalam,,mysle ze bedzie Ci dobrze sluzyla..teraz czekam na cale zestawy wiosenne w Twoim wykonaniu z pomoca tej nowej maszyny...Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo duzo wymagasz odemnie:) Ale jestem pelna energii i pomyslow Buziaczki

      Usuń
  18. oba zestawy fajnie wyglądają, choć ten z płaszczem bardziej elegancki..
    nowa maszyna będzie pewnie często w użyciu:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. W jednym i drugim fajnie. Spódniczka extra z tym wzorem. Z płaszczu elegancko, za to z kurtką wygodnie do biegania po sklepach. Bordowy kolor to" kropka" dla ożywienia kreacji, jak jednej tak i drugiej. A maszyna niech się dobrze sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Halinko serdecznie, ciesze sie ze Ci sie podoba.. :)

      Usuń
  20. Maszyna nieźle się prezentuje, ale jeszcze lepiej Twoje bordowe dodatki - szczególnie kozaczki przypadły mi do gustu. Muszę sprawić sobie podobne. Pozdrawiam Izo i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Jolu za komentarz i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Nie znam tej firmy, ale skoro mówisz, że działa perfekcyjnie, to bardzo dobrze:) Spódniczka wyszła fantastyczna, w zestawie z płaszczem prezentuje się rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamaro ciesze sie ze Ci sie podoba pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  22. Nowa maszyna, będzie szycie! Gratki!
    Zestaw zdecydowanie lepiej z płaszczem, szczerze.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. ...no to teraz bedzie się działo....
    ...jak dla mnie to lepiej w płaszczu, lubie takie klasyczne dyplomatki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. lass dir mal gesagt haben...da ich von Technik und von nähen was verstehe..ich habe aber mit verkauf von Nähmaschinen nichts zu tun..
    diese Maschine ist definitiv unterdeminsioniert für dich.
    das wort wirst du bei einer Beratung kaum hören,dabei ist es ein sehr wichtiger Grund.
    was bedeutet unterdimensioniert? dass ein verschleiß der Nähmaschine bei dir deutlich früher eintritt. auch wenn die tests diese Maschine als sehr gut auszeichnen, so ist es gemeint für normalen Verbrauch, wie z.b. Hosen kürzen, Taschennänkel annähen, Kissen nähen oder eine Gardine...
    du brauchst eine Maschine, die deinen Ansprüchen und Häufigkeit gerecht wird.

    OdpowiedzUsuń