poniedziałek, 17 lutego 2014

ciag dalszy czystki / Aussortierung geht weiter

hi
Ich beschloss mich nicht aufgeben und mein  Kleiderschrank weiter Aussortieren. Der letzte Vorschlag ist  in meinem Schrank geblieben. Heute möchte ich einen Kostüm von H & M zeigen, er hat  gut 10 Jahren schon aber, hatte ich es nur ein einziges Mal getragen, und weil in der letzten Jahren ist mein Brustumfang viel, viel größer geworden, ich weiß nicht warum, so was hätte ich mich gewünscht als ich noch junges Mädchen war !!! ist die Jacke jetzt zu klein, der Rock, den ich trage ist mein Favorit, ist wieder sehr in Mode. Die frage ist gleiche behalten oder weiter geben. Es sieht so aus:
czesc
postanowilam nie rezygnowac z dalszej czystki mojej garderoby!!!! Ostatnia propozycja musiala zostac w mojej szafie hi hi . Nie tak sobie wyobrazalam, no ale faktycznie ten zakiet podoba mi sie bardzo. Dzisiaj pokaze kostium z H&M, ma tez jakies dobre 10 lat, mialam go chyba 1 raz tylko, jakos mi bylo zawsze nie po drodze do niego, no i poniewaz starym babom rosna piersi, nie wiem po co, mlodym powinny rosnac, zakiet sie nie dopina. Nie wiem jak to sie dzieje ze H&M ubrania sa latami modne, spodniczka  ktora mam na sobie jest znowu bardzo modna.Pytanie jest to samo zostawic czy przekazac dalej???Wyglada tak:











36 komentarzy:

  1. mam te same dylematy, bardzo trudno jest mi się rozstać z rzeczami, w efekcie nie noszę tylko wiszą w szafie i zajmują miejsce :) co do Twojego kostiumu, jest ładny ale może jednak oddać ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę ! Mnie sie bardzo podobasz , choć jakos nie lubie tego typu kompletów ... Zreszta Ty tez nie często je musisz . Górę zdecydowanie oddaj , skoro sie nie dopina :) a spodniczkę pokaż w nieskompletowanym wydaniu i może wtedy zastanów sie czy będziesz ją nosić ?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddaj komuś kto się ucieszy, a sama uszyjesz sobie nowe, bo przecież nie będziesz miała już w czym chodzić ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej! Noś rozpięty ;)
    A serio, to faktycznie ciut za dużo tej kratki. W oddzielnym zestawieniu będzie lepiej. Nie wiem, ja bym nie oddawała. Widać mam coś z chomika. Fakt, że kiedyś durna oddałam szyte na miarę boskie kostiumy, bo mi się przytyło duuuużo i sądziłam, że do wagi swej cudnej nie wrócę. Owszem wróciłam, a kostiumów nie ma. Jak sobie to przypomnę, to do dziś walę głową w najostrzejszy kant ściany. Zatem przemyśl oddawanie ciuchów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie nie nie bede nosic, moze jestes chetna, moge Ci wyslac??? Buzka

      Usuń
  5. Może i starym babom rosną ( nic pewnego), a jak Tobie też urosły to nic tylko się cieszyć:):)
    A kostium, hmmm... sama nie wiem, ja przed oddaniem, rozdzieliłabym go, i połączyła żakiet ze spodniami i spódniczkę z inną górą, jak wtedy nadal nie przemówią to oddałabym:):) kolorki bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam cieplutko:):):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idzie w swiat, szukam chetnej wiec, bo szkoda zeby do kontenera poszedl Buzka

      Usuń
  6. Huhuu,
    ich kann hier nichts feststellen, was nicht passt. ich würde das kostüm behalten.
    steht dir doch gut.
    meine güte, wenn ich doch nur so gut polnisch könnte, wie du deutsch, es geht halt nicht alles in meinen kopf.
    immerhin kann ich jetzt schon eine fahrkarte lösen.

    Miłość Pozdrowienia

    eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liebe Eva mit der Fahrkarte habe ich nicht verstanden, aber das Kostüm behalte ich nicht, jetzt suche ich nur eine willige die den nimmt, Du vielleicht?? LG Isa

      Usuń
    2. ach soo,
      zwecks fahrkarte meine ich, dass ich inzwischen 2 fahrkarten auf polnisch kaufen kann.
      nein, das kostüm möchte ich nicht. ich habe größe 38/40. versuche es doch mal im kleiderkreisel.
      lg eva

      Usuń
  7. A ja bym oddala,ktos sie ucieszy,a i ty bedziesz zadowolona,ze kogos obdarujesz.Wydaje mi sie,ze masz tyle super fajnych zestawow,rzeczy odlotowych,w ktorych wlasnie tak wygladasz,wiec po co byc bezbarwna?garsonka nijaka,gora za mala ,a i spodniczka ciut za ciasna....takie moje zdanie....oddaj.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet fajny, ale jeśli mówisz że miałaś go na sobie raz, i tylko leży w szafie to puść go w świat. Ja tak robię z ciuchami których nie noszę, a leżą i szkoda mi się z nimi rozstać - nie rozumiem dlaczego ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem powinnaś, się go pozbyć, bo widać, że jest za mały. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te sienta muy bien el traje y estas muy elegante! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadam się z przedmówczyniami. Zdecydowanie za dużo kratki. Żakiet ze spodniami wyglądałby dużo lepiej. Myślę, ze spokojnie możesz go oddać.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Auch das Kostüm würde ich behalten, steht dir doch gut. Kann es sein, dass du die Haare heller hast, oder wirkt es nur auf den Fotos so?
    Gefällt mir gut.
    LG Cla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nein Cla ich behalte ihn nicht..geht in die gute Hände..LG Isa

      Usuń
  13. Hmmm.
    Ich finde Du hast viel schönere Kleider die Dir auch besser stehen.
    Über den Bauch könnten Rock und Blazer etwas weiter sein (sagt das Auge der Schneiderstochter). Ich finde das Kostüm macht Dich alt und sieht viel zu brav und tantig für Dich aus.
    LG Sunny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich habe gleiche auf dem Fotos gesehen, das Kostüm ist zu eng für mich, ich werde den jemanden abgeben müssen, sonst landet in Altkleider Kontener. LG Isa

      Usuń
  14. Też mam ciuchy które mi się podobają, a jakoś nie znajduje okazji aby je założyć. Lepiej oddać bo jak do tej pory komplet nie był noszony to nagle nie zacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Izo..ladny on jest ale ta krata Cie pogrubia albo on jest za ciasny...oddaj..ja Cie widze w spodniach na kancik albo w spodniczkach olowkowych w kolanko..Twoja psinka jest kochana..buty masz czadowe, pogode masz sliczna, mnostwo slonka.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ze mnie pomocy żadnej nie masz jestem chomik i już:)))mnie się kostium podoba ale jak go nie nosisz to może oddaj komuś:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja regularnie co kilka miesięcy robię czystki we wszystkich szafach i niosę sąsiadce. :) Wyglądasz ślicznie w tym komplecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie lubię pozbywać się rzeczy ale czasami robię czystkę, tak będzie tej wiosny...
    W całości nie bardzo ale może żakiet zostaw do gładkiej spódnicy, sukienki albo spodni, to co, że się nie dopina, rozpięty dobrze wygląda....

    OdpowiedzUsuń
  19. Oddaj,oddaj ! Potrzebujesz" zdecydowanych" kolorów .Blade to.:) fryzura super! buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam kilka takich ciuchów co leżą i czekają nie wiadomo na co. Chyba mnie zmobilizowałaś do czystki w szafie. Jak ja to przeżyję?! A komplecik w sumie wygląda ładnie ale jeśli jest gdzieś trochę za mały czy przyciasny, to chyba lepiej z niego zrezygnować i wyczarować sobie nowy.

    OdpowiedzUsuń
  21. DAS willst Du weggeben? Auf keinen Fall! Das Outfit ist mir kürzlich schon bei FB an Dir aufgefallen. Diese Rockform ist derzeit sehr angesagt. Also - wenigstens den Rock solltest Du behalten, finde ich.
    Lg, Annemarie
    P.S.: Wenn Du ihn echt nicht mehr willst, welche Größe ist das denn?

    OdpowiedzUsuń