poniedziałek, 17 lutego 2014

kurtka-jak zmienic? / Jacke wie ändern??

Hallo
Ich möchte wieder was von Euch, neue Materialien liegen, und ich möchte meine  alte Jacke umzugestalten. Diese Jacke ist genäht aus sehr seltsamen Material, solche Liebe ich am besten. Die oberste Schicht ist glatt, etwas glänzende Organza, untere Schicht aus schwarze Wolle mit Kaschmir. Beide Schichten werden zusammen gefasst,gesteppt, und zwischen beide Stoffen liegen  bunte Stücke aus Mohair-Wolle, für mich ist das ein WOW- Effekt,. Ich werde die Jacke für keinen Geld abgeben, aber die Form möchte ich schon ändern. Aber wie? Ich habe es an eine Bomberjacke gedacht, aber am Ende bin ich nicht sicher, Vielleicht haben Ihr  eine Idee? Ich zähle auf Euch!!!
czesc
i znowu Wam glowe pozawracam. materialy nowe leza, a mnie sie zachciewa stare rzeczy przerabiac. Ta kurtke ponizej uszylam z bardzo dziwnego materialu, ale takie kocham najbardziej. Wierzchnia warstwa to jest gladziutka, organza, spodnia warstwa welenka. Obie warstwy sa polaczone ze soba pikowaniem i gdzie niegdzie wsadzone sa kolorowe kawalki moherowej welny, efekt jest niesmowity . Poniewaz za zadne skarby swiata jej nie oddam a w dzisiejszej postaci juz mi sie znudzila, postanowilam ja troche unowoczesnic, ale jak???!!! Ja myslalam o przerobieniu jej na szwedke, ale do konca nie jestem pewna i co z kapudza . Moze macie jakies pomysly??? Licze na was!!!


hier mit einem leder Rock / tu ze spodniczka ze skory 























und hier mit Hose / i ze spodniami

































37 komentarzy:

  1. Ale jesteś posto-płodna :D Czy to już drugi dzisiaj, czy to mnie ten czas tak gna?
    Teraz jak piszę, to nie myślę co chcę napisać, tylko co tu napisać, żeby Ci słowa kluczowe się rozmnożyły... Ufff...
    Kurteczka fajna. Nie bardzo jednak wiem, co by tu w niej podpicować... Może jakaś kolorowa wypusteczka, lamóweczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeeeeeeeeeee, nie jestes za bardzo kreatywna....Buziaki

      Usuń
  2. hmm może bardziej dopasowana?? tkanina ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tkanina jest naprawde cudna...., dopasowana ???jakos nie przemawia do mojego brzucha ta opcja Dziekuje...

      Usuń
  3. Tak mi się ta kurtka podoba, że wcale ale to wcale nie jestem w stanie myśleć o jej przerabianiu. Jakąkolwiek innowację upatruję jako zniszczenie wielkiego dzieła! Nie waż się jej przerabiać! Hmm....mam do czynienia jednak z mistrzynią i artystka w tej kwestii, zatem czekam na ewentualny efekt zmian.:). Powodzenia, tylko nie zniszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. basiu ty wiesz jak wygladaja szwedki, te college kurteczki, ja wlasnie o czymstakim mayslelam.... usciski

      Usuń
  4. Za żadne skarby nie niszcz tej kurteczki. Ona tak cudnie błyszczy w słońcu. Jeśli chcesz coś zmienić to dodaj jedynie szeroki pasek w stanie lub zaraz pod biustem i zobacz jak to będzie wyglądać. Reszty bym nie ruszała. Legginsy lub dżinsy włożone w kozaczki i komplet sportowo rekreacyjny gotowy Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wlasnie ja traktowalam rekreacyjnie, na spacery z psem, i mi sie zachcialo ja zrobic na wyjsciowa, ale nie wiem .....????? :)Poczekam moze ktos cos rewelacyjnego wymysli:) :)

      Usuń
  5. A ja bym zrobiła krótki kurtko-żakiet zapinany na zamek, z wysoką stójką, z rękawami 3/4 również zapinanymi na zamki błyskawiczne ( wszyte tak od spodu rękawa, nie wiem czy wesz o co mi chodzi bo ja krawcowa nie jestem i nie za bardzo wiem jak opisać te rękawy) i na pewno podniosłabym ramiona żeby nie były takie opadające, wtedy będzie bardziej zgrabna:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga no wlasnie o cos takiego mi chodzi, nosic ten fason co na zdjeciu juz nie moge!!!! Biore sie za robote.....Dziekuje

      Usuń
  6. Kurtka jest świetna, nie umiem jej sobie wyobrazić w innej wersji...
    Dostałam Burdy! Dziękuję! Sprawiasz, że jestem szczęśliwa i to nie tylko dlatego, że mam te Burdy, ale też dlatego, że są tacy ludzie jak Ty!!! Niech Bóg Ci błogosławi! Dziękuję!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet sobie nie wyobrazasz jak ja sie ciesze, reklamowalam w Burdzie to przysylanie 2 egzemplarzy ale nie dostalam ospowiedzi. Mam jeszcze jedna wiec dostaniesz, co bedzie dalej nie wiem. Ivonko kochana ciesz sie i szyj szyj szyj buziaki

      Usuń
  7. Mnie podoba się tak jak jest...Iza, nie mogę, znów nowy post a ja jeszcze starszych nie pooglądałam....już biegnę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu to byl wyjatek, bo postanowilam cos zmienic w tej kurtce.....buziaki

      Usuń
  8. Kurtka jest rzeczywiście niesamowita! Jeszcze nigdzie takiej nie widziałam! Te kolorowe plamy są świetne! One właśnie są w niej najlepsze!
    Chyba skracać jej szkoda...Może doczepić do kaptura jakiś kożuszek w kolorze jednej z plam?
    No chyba, że zaszalejesz i zrobisz z niej całkiem coś innego niż kurtkę! Sama jestem ciekawa co:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrob z niej krotka kutreczke do pasa, chyba ze stojka by mozna tam bylo szaliczek wokol szyi wcisnac i byloby swietnie gdybys ja nosila do wesloych kolorowych spodni(czerwone,zielone, zolte) i czarne baleriny.Tak Cie widze.Pozdrawiam milo ,a ja wlasnie koncze bluzeczki w krpoeczki(czerwona i niebieska).Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie ja rozpruje i zobacze co sie da z niej zrobic, ale z duzej zawsze mozna mniejsza machnac!!! Ja oobiscie nie za bardzo przepadam za tak krotkimi kurtkami, ja juz cos wymysle...Buziaki Alu

      Usuń
  10. Pierwsze pomyślałam oddaj !
    Mnie sie nie podoba . Ale czasem coś do naszego serca przylega i ... Ok . Zostaw tylko przerób ! Obcięłabym kaptur - zrobiła stójkę , nieco skróciła i lekko wytaliowała , wykończyła zieloną lamówką ... Jak szaleć to szaleć ;) nie wiem czy jeszcze rekawow nie trzeba by wtedy tez zwęzić ! Takie wdzianko ale ciepły żakiet - pikowana ramaneska .... Wtedy te kolorowe plamy nabiorą drugiego życia i przeprosze kurtkę , ze źle oceniłam ;) jej kolorowość i inność :):)
    Pozdrawiam Izuś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze tak bedzie, kaptur na pewno idzie weg. rekawy musze zwezic koniecznie i ramiona dopasowac, chcialabym zamek dodac, troche dlugosc musze przeanalizowac
      Zobaczysz bedzie piekna....buziaki Aniu.

      Usuń
  11. pierwsza moja myśl to też była - oddaj, ale jak chcesz podjąć jeszcze jedna próbę to pomysł Agnieszki wydaje się dobry. Tej kurtce brak proporcji i jeszcze tak na smutno ja nosisz. Nie zestawiaj jej z czarnymi spodniami, już lepiej z fajnymi jeansami, może jakaś szpileczka koniecznie z czubkiem, góra stanowczo jasna i fajna torebka. Zrób z tego sportową elegancję.
    Ale obrazy to masz ekstra!!!!
    pozdrawiam

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno stworze cos z niej, musze ja pierwsze rozlozyc na czynniki pierwsze, dziekuje serdecznie....

      Usuń
  12. Schöne Jacke. Ich würde in jedem fall die Ärmel deutlich kürzen. Wie wäre es mit etwas mehr Taillierung? Das würde für meinen Geschmack schon reichen.
    Viel Spaß beim Umgestalten wünscht Dir
    Ines

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vielen Dank meyrose, Dein Vorschlag deckt sich mit anderen .....LG Isa

      Usuń
  13. Ja bym skróciła do kości biodrowej, dopasowała w talii i wszyła zamek błyskawiczny , rękawy też bym na końcu zwęziła i wszyła zameczki.Taka mała niby ramoneska wyszłaby.A że bardzo wyszczuplalaś taka kurteczka pasowałaby Ci jak ulał.Do spódnic też.Buziaki. ps.Dzieło jest niesamowite! jak Ty to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka krotka!!!! to czym moj brzuch przykryje???? Twoje propozycje sa bardzo interesujace... dziekuje Grazynko

      Usuń
    2. Nie zauważyłam żadnego brzucha! :*

      Usuń
  14. Fabulous jacket and wonderful you, dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się pomysł Kobiety Niewidzialnej i Agnieszki Muszyńskiej. W takiej wersji byłaby świetna. Nigdy nie widziałam takiej kurtki - te plamy są niesamowite. Pozdrawiam Izuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham takie niepowtarzalne rzeczy, zrobie ja na sportowa elegancje.... dziekuje Jolu i buziaki posylam

      Usuń
  16. oh nein, nicht ändern! ich hab auch so eine lieb-hab-jacke mit komischen schnitt. aber ändern würde ich sie nicht. sie ist wie sie ist und das ist gut so! meinst du nicht auch?
    LG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich kann es nicht mehr in diese Form tragen. Gelangweilt mir bereits diese Form, also irgendwelche Veränderung muss her. LG Isa

      Usuń
  17. Liebe Isa,
    leider kann ich keine Ideen zur Bearbeitung der Jacke beitragen, ich wollte Dir nur sagen, wie sehr mir Deine Fotos ganz oben zwischen den Gemälden gefallen!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hallo.
    Wenn Du sie hauptsächlich zu /schmalen) Hosen trägst: Lass sie so.
    Möchtest Du sie eher zu Röcken tragen, würde ich sie an der Stelle kürzen, an Deine Taille am schmalsten ist.
    Aber: lass sie lieber lang und trag sie zu schmalen (Leder-)hosen. Die Jacke ist toll so.
    LG Sunny

    OdpowiedzUsuń
  19. Hallo Izunia:)
    A ja zmieniłabym guziki i wszyła wstawki futerkowe ( kaptur, mankiety) Będzie cool!
    Buziaki i miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że Ci dobrze doradzono, na sportowo ala ramoneska - też jestem za tym. Szkoda wyrzucić ze względu na fakturę, ale i tak dopiero po pruciu zobaczysz na ile będzie ją można przerobić bo zapewne zatrzaski przeszkadzają. Ale ramion bym nie podwyższała bo skrócą szyję i stójka też nie może być zbyt wysoka, ale to moje spostrzeżenie co do figury. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz bardzo młodzieńczo w tej kurtce. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Izo nie mam zdolności krawieckich, więc moje rady byłyby bez sensu. Ja zachwycam się Twoim promiennym uśmiechem. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń