wtorek, 11 lutego 2014

zielono mi/ grün mich (?)

witajcie
jednak zielony zielony i jeszcze raz zielony kolor to moj ulubiony najbardziej. Z materialem mialam troche przejsc... zamawialam jak zwykle w internecie, no bo jestem ryzykantka jak juz wiecie,rzadko sie zawodze, ale czasami tak.I tak bylo tym razem, jak zobaczylam ten kolor to mi sie nogi ugiely z rozczarowania. Okropnie zielony. Jakos  na monitorze wygladal inaczej, a wogole to jest welenka gruba dwustronna, swietna jakosc, zeby nie ten kolor.... Schowalam go do glebokiej wneki, a potem uszylam sobie ta zielona sukienke, o podobnym kolorze i przypomnialam sobie o tym materiale. I wymyslilam cos co doskonale pasuje nietylko do tej zielonej sukienki ale do wielu czarnych rzeczy. Jak sadzicie udal mi se ten plaszczyk???  a podstawa byl ten wykroj z Burdy Easy, troche inaczej wyglada, ale szyty jest z tego wykroju...

willkommen
 grün, grün, grün, und wieder grün ist meine Lieblingsfarbe. Mit dem Material hatte ich einige Schwierigkeiten. Wie gewohnt über das Internet bestellt, denn ich bin ein risikofreudiges Mädchen, wie Ihr weißt, als ich  die Farbe sah, ich dachte ich falle um, Ein schreckliches grün. auf dem Monitor sah irgendwie anders, aber Soff war schon in Ordnung, sehr gute Qualität wie immer in dem Geschäft, dicke doppelseitige, Wolle, nur diese Farbe .... Den Stoff habe ich tief versteckt, und dann nähte ein Kleid in einer ähnlichen Farbe und in diesem Moment habe ich mich an den anderen Stoff erinnert. Farblich passt nicht nur perfekt zu diesem grünen Kleid, aber zur eine Menge schwarze Klamotten. Wie denken Sie?, Den Mantel das ist  meine eigene Interpretation  basierend auf dem 
Zuschnitt der Burda Eaysy  



                                        















Dziekuje za odwiedziny i zapraszam znowu
Vielen herzlichen dank für eure Besuch , kommen Sie wieder


74 komentarze:

  1. pięknie Pani wygląda, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to w ogóle za pytanie, czy się udał?:)
    Oczywiście ze tak, udał i to bardzo:)
    Świetny płaszczyk jak cały zestaw,
    pozdrawiam Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko ciesze sie niesamowicie ze Ci sie podoba :) :)

      Usuń
  3. Płaszczyk rewelacja. Niby krój oversize ale nie poszerza a ładnie wysmukla, podoba mi się ta ta tkanina z rękawów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja ! I kolor i fason i skórzane wstawki ! Butelkowy , głęboki odcień , ja taki lubię .... A Tobie Izuś kochana w nim bardzo twarzowo .... Wyglądasz kwitnaco , zwłaszcza jak rozpięty i swietnie komponuje sie z tym co pod spodem :))

    Ps . I dzięki za takie morze komplementow :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki material jest, nie skora, Aniu sprawilas mi olbrzymia przyjemnosc swoim komentarzem.. Jakie komplementy to prawda przeciez!!! Masz takie nogi i trzeba to powiedziec!! Buzka Aniu

      Usuń
  5. Świetny Ci wyszedł. To fakt, zielony to kolor dla Ciebie. Wyglądasz ślicznie; ta fryzurka, okulary. Kwitniesz, kobieto!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o fryzure to zadbal wiatr, dziekuje Soniu za mile slowa, usciski posylam

      Usuń
  6. Płaszczyk bardzo fajny i modny. Ciekawy pomysł z rękawami. Bardzo Ci do twarzy w tym kolorze.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/sloneczny-weekend/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie Krysiu, ciesze sie ze Ci sie podoba....pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Der mantel gefällt mir sehr gut. Die abgesetzten Ärmel finde ich klasse. Eine gute Idee.
    LG Cla

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudny:)))a Ty wyglądasz ślicznie:)))piękny pies:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie Reniu ze Ci sie podoba, moja kochana sunia jest sliczna, ale myslalam ze tylko dla mnie... Buziaki

      Usuń
  9. Płaszczyk wyszedł świetnie, bardzo mi się podoba bez szala, rozpięty, już tak wiosennie...zieleń Ci pasuje i nie dziwie się, że tak ją lubisz...pozdrawiam Iza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj bylo rowniez pieknie i wiosennie, mam nadzieje ze tak juz zostanie i zacznie sie wiosna na calego, serdecznie pozdrawiam Basiu

      Usuń
  10. Podpisuję się pod komentarzem Basi :) Płaszcz świetny ! buziaczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny płaszcz, zgadzam się ciekawie wygląda rozpięty i bez szala. Wiosno, wiosno przybądź już ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za fajne slowa, wiosna juz sie skrada!!!!

      Usuń
  12. Izabello! Pienkie wyszedl Ci ten plaszczyk, kolor bardzo twarzowy, pieknie podkresla Twoj koloryt cery. Wygladasz rewelacyjne, po prostu super!! Widac taka swietlana twarz, zielony jest Twoim kolorem!! Ja tez uwielbiam zielony kolor.Calosc bardzo elegancka i szykowna!! Nie wiedzialm, ze szyjesz dla siebie, ja tez szyje sobie plaszczyki, sukienki, w piatek chce pokazac cos swojego, a dzies wpisuje nowy post , wiec Cie zapraszam i serdecznie pozdrawiam:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo poznac bratnia dusze, bardzo sie ciesze ze tez szyjesz....a wiec w piatek pokazesz cos swojego,juz nie moge sie doczekac...usciski posylam

      Usuń
  13. Butelkowa zieleń Ci pasuje! Zielony to też mój ulubiony kolor, chociaż wolę cieplejsze odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham zielen bez wyjatkow jak sie okazalo dziekuje za komentarz:)

      Usuń
  14. Zielony faktycznie trochę taki.. sama nie wiem, trochę za ciemny i przytłaczający ale w zestawieniu z czarnym wygląda elegancko i modnie. Ja mam kawałek flauszu który kupiłam za grosze na wyprzedaży i myślę czy nie zgapić pomysłu z czarnymi rękawami :-) O ile się nie pogniewasz oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Izo, pięknie wyszedł Ci ten płaszczyk! Kontrastujące rękawy dodają mu pazura, jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdeczne dzieki ciesze sie ze Ci sie podoba :)

      Usuń
  16. Świetny płaszczyk,wyglądasz ładnie.Rękawy w innym kolorze dobrze pasują.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie bomba. Wydaje mi się, że wystarczy tylko kombinować z dodatkami i płaszczyk ma wielorakie zastosowanie (eleganckie, sportowe, codzienne, wekendowe.....). Jak dla mnie jest super. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno jest wielofuncyjny jak zauwazylas, ciesze sie ze Ci sie podoba...usciski posylam

      Usuń
  18. Nie umiem kłamać - płaszczyk sam w sobie super, świetnie leży, zieleń mi się podoba - jedyne co mnie razi to te "inne" rękawy, ja wiem, że tak jest teraz modnie, ale mi się to nie podoba :-) Najważniejsze jednak, że Tobie się podoba i dobrze się w nim czujesz co widać na zdjęciach! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poniewaz ja zamawiam zawsze nie wiedzac co uszyje, to ilosc materialu byla niewystarczajaca, dlatego rekawy inne. Buzka

      Usuń
  19. Mi tam kolor bardzo się podoba i pewnie cały płaszcz razem z rękawami bym zrobiła zielony :D Choć pewnie ta ciekawa faktura czarnej tkaniny też by mnie mocno kusiła ;) Świetny uszytek i pięknie Pani w nim wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ten czarny material ma fajna fakture i cos mi zostalo jeszcze, pewne wiec ze cos uszyje jeszcze.. :) :)

      Usuń
  20. Ten kolor jest bardzo twarzowy, uważam, że jest Ci w nim bardzo ładnie. Pozatym pięknie go uszyłaś, no i mój ulubiony fason!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Olu, ciesze sie bardzo. ze Ci sie podoba... :)

      Usuń
  21. płaszczyk jest świetny i bardzo mi się podoba, że rękawy są z materiału skóropodobnego no i Ty ślicznie wyglądasz :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sedecznie dziekuje za mily komentarz i sle usciski

      Usuń
  22. Hallo Isabella,
    seit einiger Zeit lese ich hier ganz still und leise mit. Ich finde Deine selbstgenähte Kleidung sehr sehr schön und außerordentlich geschmackvoll. Du siehst sehr elegant und chic damit aus. Ich bedauere es sehr, dass ich nicht so gut mit der Nähmaschine umgehen kann und bewundere Dich schon ein bisschen dafür.
    Liebes Grüßle aus dem Schwarzwald
    Gudrun von Baustelle "Leben"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Gudrun hast Du mir sehr viel Freude mit Deinem Kommentar gemacht, viel Dank und komm wieder LG Isa

      Usuń
  23. Cudny płaszczyk i w fajnym kolorze!!! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie Sylwio za komentarz i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Po Twoim ostatnim komentarzu u mnie, że masz mało interesujących słów kluczowych i powinnam ci tu jakąś kontrowersję walnąć musiałam trochę podumać. No to lecim...

    Płaszczyk faktycznie nie przypomina tego z Burdy. Osobiście nie lubię takiego łączenia materiałów, ale ja jestem stara, sparciała i tendencyjna patatataj... Jakby cały był "zielono mi" to ja go chętnie przygarniam.
    Ta zieleń na moim monitorze wcale nie jest taka oczojebna. Idzie wiosna, a z wiosną życie rodzi się nowe, więc ta trawiastość jak najbardziej wskazana. I też za mną cosik zielonego łazi. Ale najpierw śliwki (w tym jeden materiał od Ciebie). Może jakaś śliweczka z zielonym listeczkiem, albo mosteczkiem co ugina się... Albo śliweczka w czekoladzie...Albo czekolada z miętą... albo mięta z czekoladą...

    Nooo.. to mam nadzieję, że wystarczająco dużo Ci tu nabzdurzyłam i teraz głupie słowa kluczowe posypią się jako z tego rogu obfitości. Ku uciesze wszystkich obserwatorów bloga. Hough!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie zawiodlam sie, wiedzialam ze cos wymyslisz. Bede sprawdzac zaraz czy cos sie zmienilo w kluczowych slowach, Dziekuje Ci za to serdecznie i sciskam Cie mocno :)

      Usuń
    2. Nie ma za co. Polecam się na przyszłość :D

      Usuń
  25. Precioso abrigo, me gusta el detalle de las mangas. Besos

    OdpowiedzUsuń
  26. Izo ja to przede wszystkim chylę czoła przed Twoimi zdolnościami - 100 raz już chyba. W życiu Warszawy nie uszyłabym nawet spódnicy. Kolor jak najbardziej twarzowy dla Ciebie. Ślicznie Izo wyglądasz, zapowiadasz już wiosenkę. Pozdrawiam Cię ciepło! U mnie dzisiaj deszcz ze śniegiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu mozesz za kazdym razem mi tak mile rzeczy mowic, serdecznie dziekuje i sciskam

      Usuń
  27. Choć zieleń butelkowa to także Ci pasuje, zwłaszcza, że połączyłaś ją z czernią. Wiśnia też powinna pasować z jakimś kremem. Pięknie uszyty płaszcz mimo zmiany w kroju, jest wersja dojrzała. Może nie wszystkim podobają się dodane czarne rękawy, to mi się wydaje, że wyszczuplają sylwetkę w całości i wydłuża. Całość Ci po prostu pasuje. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko dziekuje serdecznie za merytoryczny komentarz fachowca i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  28. płaszczyk jest fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz, ciesze sie ze Ci sie podoba :) :)

      Usuń
  29. Śliczny kolor! A płaszczyk cudowny! Prosty, ale z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz, ciesze sie ze Ci sie podoba :) :)

      Usuń
  30. wow das ist ein sensationell schöner Mantel! ich bin total begeistert! das grün ist einfach toll und in Kombination mit den schwarzen Ärmeln ist es auch total einzigartig!
    lg mary
    http://www.maryloucinnamon.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz w zieleni. Świetny płaszczyk - piękny kolor i fason, ze skórzanymi wstawkami wygląda idealnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pieknie, zielono, wiosennie, czyli udany plaszcz i piekny piesek..a wogole to tryskasz pomyslami i chyba nie rozstajesz sie z maszyna..wciaz masz cos nowego i zastanawiam sie tylko, gdzie Ty trzymsz te wszystkie uszytki,???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam duza pwnice hi hi hi, to jest niestety problem, od czasu do czasu robie przeglad i pozbywam sie w rozny sposob moich rzeczy gorsze laduja w kontenerze a lepsze rozdaje, probowalam kiedys sprzedawac, ale bez sukcesu, najgorsze jest ze nie takiego jak ja rozmiaru wokol siebie i w wiekszosci nie mam komu dac tych rzeczy,Buziaki

      Usuń
  33. Vielen Dank für deinen Kommentar! :)
    Grün steht dir sehr gut!

    Viele Grüße,
    Verena von whoismocca.com
    Bloglovin' // Facebook

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor jest piękny, głęboka butelkowa ziele - bardzo żałuję, że wyglądam w takim kolorze jak topielec:)) Ty to dopiero zdolna jesteś! Płaszcz jest przesuper! Podoba mi się też za to, że ma schowane po zapięciu guziki! Rewelacja, wielkie brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana poszlam na latwizne i jest zapinany na zatrzaski!!! Buziaki

      Usuń
  35. Izunia, śliczny płaszczyk! A kolor idealny dla Ciebie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń