środa, 5 marca 2014

moj miks / mein miks

hi dzisiaj bedzie o mieszaniu wzorow i kolorow. Mamy w blogosferze pania Sacramento ''Mis Papelicos'' Amate,  ktora jest mistrzynia w miksowaniu. Nie wiem czy znacie czy nie, jezeli was zaciekawila to zagladnijcie na jej bloga tutaj.
Ja nie mam takiego talentu do miksowania, ale lubie jezeli sa takie same kolora ale rozne wzory, albo odwrotnie A Wy jak tam jest z Wasza odwaga do miksowania tak szalenie modna juz od jakiegos czasu??

Hi heute wird über das Mischen von Mustern und Farben sein. Wir haben eine Frau  in der Blogosphäre Sacramento ''Mis Papelicos'' Amate, eine Meisterin im Mischen. Ich weiß nicht, ob Ihr Sie kennen oder nicht.
Ich bin nicht so talentiert wie Frau Amate, aber Ich mag, wenn  die Kleidung gleiche Farben aber  unterschiedliche Muster hat, oder umgekehrt, und wie schaut da mit Ihren Mut zum Mischen aus??









oder Rock und Jacke weiter geben ??

albo oddac dalej??



















Der Rock SH, verkürzt
Mantel - alt
Schuhe - alt

Jacke - Handmade
Marynarka Handmade
Spodniczka SH, skrocona
Plaszcz- old
Buty- old
i jeszcze cos uszylam taki komplet z ladnego ala Chanelowskiego materialu, moim zdaniem wygladam w nim jak moja babcia co waszym zdaniem moglabym zmienic zeby jakos lepiej w tym wygladac
und noch etwas, vor einige Zeit nähte ich eine Kostüm aus schönen Chanel-ähnlichen  Stoff, meiner Meinung nach, schaue ich in ihm aus, wie meine Großmutter, was denkt Ihr, könnte ich irgendetwas verändern das das  besser aussieht. ???



32 komentarze:

  1. Kolorystycznie i wzorowo - fantastycznie! Lubię łączyć rozmaite wzory ale to w zależności od nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie takie polaczenia kolorow i wzorow, wyszlo Ci to wspaniale. Super wygladasz!!

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm...plaszcz , buty i spodniczka sa superanckie..zakiet cos mi tu nie pasuje..jakby z innej polki, ale na tym chyba ten mix polega..ja ubieram sie przewaznie w podbnej tonacji i nie mieszam bo chyba brak mi wyczucia..ale zakiet oddaj..rozrzutna jestem co?..Iza..buziaki widze u Ciebie wiosne.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plaszcz zostawie, a reszta do kontenera!! Buziaki

      Usuń
  4. Izo buciki Ci porywam!!! Ja aż tak nie miksuję, bo też chyba nie mam wyczucia. Podziwiam miksy na kimś. Twój mi się podoba, szczególnie płaszczyk, może faktycznie marynarkę założyłam w 1 kolorze, ale wtedy nie byłoby miksowania. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Izo, świetnie zmiksowałaś, naprawdę świetnie ! a w tym kostiumie wyglądasz rzeczywiście niekorzystnie - na pewno spódnice trzeba dopasować i skrócić, a żakiet? może zrób z niego taka chanelkę, skróć, dodaj kieszonki, jakieś lamówki i koszule do środka! no bo zgubiłaś talię! buziaki :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja według mnie jest świetna :D. Komplet rzeczywiście nie porywa. Spódnicę bym bardziej dopasowała do sylwetki, a żakiet wygląda jakby był nieco za duży i zdecydowanie jest za długi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie połączyłaś pudrowy róż z kobaltem, Izo! Kolory idealnie się zgrały i bardzo mi się podobają :-) Jeśli chodzi o zielony komplet (cudowny materiał!!) to jest świetny, ale myślę, że zyskałby po skróceniu żakietu/marynarki. Tylko nie wiem jak by wtedy miała się sprawa z kieszeniami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Izo sorry ale tym pierwszym zestawem strasznie się poszerzyłaś. Aż nie wierzę, że to Ty. Ten drugi kostium trzeba by zdecydowanie przerobić. Aby robić dobre miksy, trzeba mieć do tego duże wyczucie. Może kiedyś podejmę na blogu to bardzo trudne wyzwanie. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ale wlasnie chcialam sie dowiedziec jak jest z wygladem, miks jako taki dalej mi sie podba, ale fakt wygladam o 3 rozmiary wiecej Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  9. Izuniu! Rzeczywiscie mixy sa trudne i trzeba miec wprawe.. Jak na pierwszy raz, to przyznam, ze jestem pod wrazeniem, kolorystycznie wyszlo swietnie. jedyne co bym zmienila, to fasin spodniczki. Wzor i kolorystycznie jest swietna, ale wydaje mi sie, ze powinna byc dopasowana/olowkowa, byloby idealnie!
    Co do kompletu..Zakiet jest fajny, nawet dlugosc i rekawki mi sie podobaja, tylko cos nie gra pod szyja.. moze taki prosty szpic fajnie wydluzylby sylwetke…? Wowczas skroc spodniczke do kolana i bedzie git. Tak to widze;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez myslalam o zmianie fasonu spodniczki, bo sam material jest super, zanim wyrzuce popatrze co wyjdzie z tej spodniczki, dziekuje Aniu serdecznie

      Usuń
  10. Po pierwsze - osobiście nie przepadam za miksami, pod tym względem jestem "klasyczna".
    A po drugie - Krysia ma rację, że ta pierwsza stylizacja bardzo Cię poszerzyła, ja sobie pomyślałam, że to jakieś stare zdjęcia - przepraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko tak powinno byc szczerze, bo wtedy jest sens tego wszystkiego, ja przeciez widze jak wygladam, ale moze znowu zgrublam??? Buziaczki

      Usuń
  11. Pięęęęknie zamieszałaś!!! Równiez kolorystycznie! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja pomyslalam,ze te zdjecia sprzed kilku lat,przeciez Ty teraz jestes laseczka,a tu?...Spodnice i zakiet w kratke bym oddala,koniecznie.Buciki,bluzeczka ,plaszczyk super.Jesli chodzi o kostium,to zrobilabym zakiet pudelkowy,krociutki,a spodnice oczywiscie skrocila...no tak,tylko szyc nie umiem ahhahahha,ale Ty zdolna jestes, wiec cos wymodzisz,napewno.Pozdrawiam Cie goraco Izuniu i przepraszam za krytyke ,ale szczerosc przede wszystkim.Buziaki
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majka dziekuje za szczere slowa, bardzo mnie ciesza. Wczoraj maz mnie zobaczyl w tym kostiumie to az zalamal rece ... Ale chyba tez zgrublam znowu...Caluski

      Usuń
  13. Muy elegante y muy guapa! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hallo Isabella,
    also, dann fange ich mal an. Bei der ersten Kombination würde ich die Jacke abgeben. Ich finde sie sitzt nicht richtig, sie ist in meinen Augen eindeutig zu eng. Den Rock und die Bluse finde ich in Ordnung. Wie wäre es als Solostücke, nur Rock und Bluse und wenn es noch zu kühl draußen ist, einfach nur mit dem Mantel drüber.
    Das grüne Kostüm finde ich sehr schön. Allerdings bin ich der Meinung,dass der Rock und die Jacke zu lang sind. Wenn Du beides kürzt, sieht es bestimmt besser und nicht so hausbacken/altmodisch aus.
    Ich hoffe, Du kannst mit meinen Vorschlägen etwas anfangen. Das ist keine Kritik! Ich bewundere Dich sehr dafür, wie gut Du mit der Nähmaschine umgehen kannst. Ich stehe noch ganz am Anfang mit meinen Nähkünsten und tue mich etwas schwer damit.
    Ganz liebes Grüßle und einen schönen Tag wünsche ich Dir.
    Gudrun von Baustelle "Leben"

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie w mixie zmienić spódniczkę na ołówkową i będzie dużo lepiej, a co do kompletu to zanim oddasz lub przerobisz, spróbuj go "rozkompletować", góra np. do białych, czarnych lub granatowych spodni:):) Bo w całości rzeczywiście trochę dodaje lat:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty rewelacyjne, spódnica fajna, żakiet jakoś dziwnie się marszczy - mam wrażenie że coś jest z nim nie tak. Płaszcz fajny ale jak na moje preferencje kolorystyczne, za bardzo odcina się od reszty. Chociaż sam płaszcz jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  17. ganz schön mutig und mit erstaunen stelle ich fest, dass es tatsächlich zusammen passt!
    gut gemacht, gefällt mir!
    lg sonja

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam, goszczę u niej już od dawna. Ja nie bardzo lubię takie miksy /na sobie/. Może jednak będzie lepiej jak zamienisz żakiet na długi kardigan. Co do spódniczki to nie noszę takich fasonów już od dawna. W kolorze kobaltu bardzo Ci ładnie a o butach kobaltowych to marzę od 4 lat i zawsze "coś" mi przeszkadza, może tej wiosny zrealizuje marzenie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się, że mix Ci się udał ale ten żakiet nie układa się dobrze. Niby kolory pasują, ale jakby drażnią oko. Coś tam jest nie tak, bo pogrubiają Ciebie. Drugą wersję bym skróciła, górę i dół. Faktura materiału też może sprawiać wrażenie, że jesteś grubsza, ale raczej krój tej góry to robi. Lepsza chanelka.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki piękny pastelowy płaszczyk , właśnie takiego czegoś potrzebuje !

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się pani stylizacje i jestem pod wrażeniem .Z wyjątkiem tego jasnozielonego kompletu. Ja wszystko skróciłabym i spódnice i żakiet i naszyłabym dwie kieszenie i myślę, ze żle jak wystaje ren rodzaj bluzki spod rękawów. Zamiast ciemnej zieleni dałabym szafirową lub pastelowy róż bluzkę byłoby nowocześniej.Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.dziupla.blog.pl

    OdpowiedzUsuń