środa, 31 grudnia 2014

przerobka sukienki / Kleid Änderung

Witajcie
ostatni post byl smutny, ale co zrobic jak sie czasami wpadnie w taki depresyjny nastroj, a i pogoda za oknem niesprzyjyjaca do usmiechu. U mnie trwaja przygotowania nie do Sylwestra a le do szpitala. Ide na 2 tygodnie wiec troche ubran i bielizny musze miec. Nie wiem jak jest teraz w polskich szpitalach, ale kiedys lezalo sie calymi dniami w pizamie i chodzilo w szlafroku. Tutaj jest inaczej, w dzien dopuszczalny jest stroj dowolny, a na noc übiera sie w pizamke. Szlafrok jest praktycznie niepotrzebny. Ja musze go zabrac jednak, bo czekaja mnie zabiegi w basenie. Rowniez jezeli chodzi o pacjentow z bolem nie jada sie sniadan i obiadow w pokoju, ale musimy z 3 pietra isc po schodach na piate do kantyny. Tam je personel i goscie. Jest bufet snadaniowy ale sa ograniczenia w ilosci, wiecej niz 2 buleczki nie mozna zjesc, ale kto tyle je?? Wszycy wiedza z pewnoscia jak wyglada taki bufet, nazywany rowniez stolem szwedzkim. A na obiad sa trzy dania do wyboru i jakies owoce.Kolacja o 18-tej w pokoju. Ja postanowila ze ten pobyt wykorzystam na stracenie paru kilosow, ale czy mi sie uda??. Moje liczne lekarstwa zatrzymuja wode w organizmie.
I dzisiaj pokaze moja przerobiona sukienke, byla to czerwona jedwabna sukienka, ktora uszylam na ktores tam swieta Bozego Narodzzenia, ale zawsze bylo mi w niej ''nie podrodze'' wisial wiec w szafie. W czasie setnego czyszczenia szafy ja wypatrzylam i postanowilam ja ucodziennic troche. I oto przed i po:





willkommen
Zuletzt war ich traurig, aber was zu tun ist, wenn manchmal eine depressive Stimmung dich überfällt und sogar Grau in Grau Wetter draußen fördert kein Lächeln. Für mich gibt es keine  Vorbereitung für den Silvesterabend sondern für 2 Woche Aufenthalt in Krankenhaus, so brauche ich ein wenig Kleidung und Unterwäsche .

Und heute zeige ich ein verändertes  Kleid, ein rotes Seidenkleid, das für dem Weihnachtsfest genäht war, aber nie zum Einsatz kam,  hing vergessen im Schrank und ich beschloss mich, dieses Kleid ein wenig Verändern, wollte  dieses Kleid für den täglichen Gebrauch machen. Und hier vor und nach:













Moje kochane Szczesliwego Nowego 2015 roku!
Euch allem wünsche ichein gutes neues 2015 Jahr!

29 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego, duzo zdrowia, czyzby nowy domownik, jakis kotek,pozdrawiam i sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie i wzajemnie, to nie moj kotek

      Usuń
  2. Izo sukienka śliczna , na ten Nowy Rok życzę Ci dużo zdrówka i więcej takich ładnych uszystów. Kotek uroczy. Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje i z wzajemnoscia posylam zyczenia. Kotek niestety nie moj

      Usuń
  3. Śliczna sukienka i kot na rękach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardziej podoba sie wersja pierwsza , typowo sukienkowa . Juz miałam sie zachwycać i podziwiać . A tu zonk- przeróbka . Cóż , w sumie to najważniejsze zeby była noszona , a skoro tobie lepiej inaczej , nie będę dyskutowała .
    Będę myślami wobec czego przy tobie ! Przez te najbliższe dwa tygodnie :) byle przyniosło ulgę :)
    Wszystkiego Dobrego Izo na Nowy Czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialam ja 3 lata w szafie i nie mialam mozliwosci zeby ja nosic a tak po przerobce to do biura tez sie nadaje.. Dziekuje Aniu tez mam nadzieje ze bedzie lepiej Dosiego

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobasz w tej sukience zwłaszcza na dwóch pierwszych zdjęciach.
    Wiele szczęścia Iza w Nowym Roku, będzie dobrze, bo musi być.
    Pozdrawiam, buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Basiu ''musi'' byc lepiej jak tak dlugo bylo zle to teraz musi byc tylko lepiej Tobie rowniez duuuzo pomyslnosci i zdrowka

      Usuń
  6. Współczuję pobytu w szpitalu. Może jednak pomoże Ci to w lepszym opanowaniu bólu. Sukienka po przeróbce jest o wiele ciekawsza.Dużo zdrowia w Nowym 2015 Roku życzę.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taka nadzieje Krysiu, ze nowe ustawienie prochow pozwoli mi lepiej dzien przezyc. :) :)

      Usuń
  7. Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku Izuś i przede wszystkim mocy zdrowia życzę! Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia, zdrowia, zdrowia - bo to najważniejsze! Dobrego 2015 Roku!!!!!!! Jola z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
  9. liebe isabella, ich wünsche dir von herzen für das neue jahr gesundheit, gesundheit und gesundheit .... und jeden tag ein schönes lachen, dass du 100 jahre alt wirst! liebe grüße aus aschaffenburg, ulrike

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Urlike vielen Dank für Deine liebe Worte, Die auch alles alles gutes. LG

      Usuń
  10. Dobry pomysł -spódniczka na sukienkę -bardzo etno się zrobiło. Szczęścia i zdrowia Izo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Grazus ciesze sie ze Ci sie podoba, usciski

      Usuń
  11. Izuniu, masz nie tylko talent do szycia, ale i fenomenalna wyobraznie. Taka niewielka przerobka, ktorej idee trzeba bylo odnalezc gdzies w zakamarkach swojej pomyslowosci, a sukieneczka nabrala zupelnie innego charakteru. Wyglada swietnie :) Twoje zdrowko? Jestem najlepszej mysli, bo powazna choroba absolutnie nie kojarzy mi sie z tak sliczna, jak modeleczka wygladajaca kobietka :)
    W Nowy Roku zycze Ci Zdrowia i wielu, wielu kolejnych pomyslow na kobiece piekno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alenko droga dziekuje serdecznie za tak mile slowa Tobie rowniez posylam zyczenia tego samego Usciski

      Usuń
  12. Mi sie podoba w obydwu wersjach, ale chyba w "wyjsciowej" nieco bardziej...
    Izunia na Nowy Rok zycze Cie przede wszystkim zdrowka i dobrego samopoczucia! Oby pobyt w szpitalu przyniosl rezultaty... Trzymam kciuki i zycze wszystkiego najlepszego na ten nowy czas....
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziekuje serdecznie , bedzie dobrze, musi byc lepiej Tobie rowniez duzodobrego w Nowym roku LG Isa

      Usuń
  13. Sukienka po przeróbce prezentuje się o wiele efektowniej.
    Pięknie Pani w niej wygląda- elegancko i z klasą.

    Życzę dużo zdrowia i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powinnaś jak najczęściej zakładać czerwień, bo to Twój kolor!!! Przepięknie w tej sukience wyglądasz! W obu wersjach!
    Czerwień pięknie Ci rozświetla buzię i dodaje energii! Naprawdę!:))

    Izuniu wszystkiego co najlepsze Ci w tym roku życzę...i oby pod względem zdrowia był lepszy od poprzedniego.. Jak najmniej bólu, a najlepiej wcale:)

    W Polskich szpitalach jest jeszcze jedna różnica... w posiłkach https://www.facebook.com/szpitalnyposilek ;)
    Śmieszne i straszne, ale prawdziwe niestety...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,zdrowia,szczęścia ,pomyślności.
    Sukienki bardzo twarzowe,natomiast Ty wyglądasz pięknie,bardzo mi się podobasz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe połączenie wyszło z tej sukienki. Choć początkowa wersja też mi się podoba. Ładny materiał. W nowym Roku dużo nowych pomysłów w szyciu - ale najbardziej życzę Ci zdrowia, aby się ustabilizowało i dało Ci wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I sukienka i bluzka pięknie wyglądają. ale Ty w czerwieni po prostu promieniejesz. Kochana życzę Ci, by ten Nowy Rok był dla Ciebie dobry, by wszystko szło tak, jak pragniesz. Ściskam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszlo piekne polaczenie bluzki ze spodniczka, choc sama sukienka tez byla szalenie elegancka, tym bardziej, ze takie luzne sa znow na topie:)

    W czerienie Izo wygladsz slicznie i jest to bardzo twarzowy kolor dla Ciebie:):)

    Pozdrawim serdecznie i zycze Izabello, aby ten Nowy Rok byl dla Ciebie szczegolnie WYJATKOWYM!!

    OdpowiedzUsuń