sobota, 31 stycznia 2015

nici z urlopu / Kurzurlaub (Std.)

Hi
Ich sage Euch in meinem Umfeld begann 2015 als das Jahr der Niederlagen, Misserfolge und Krankheiten.
Erinnern Sie sich an die großer Freude, die über meine Ski-Urlaub schrieb, dass erwartete Skiurlaub  dauerte ganze  2 Stunden. Ja, wir waren einige Kilometer gefahren, Mein steuerte den Wagen, ich wollte noch ein bisschen zu schlafen, weil es nur 4 Uhr morgens war. Und plötzlich schüttelte mich starke Bremsen, und das Auto ist auf der Autobahnseite stehen geblieben!!. Mein Ehepartner krank wurde, und er  landete im Krankenhaus, irgendwie diese Krankenhäuser sind in der letzte Zeit Teil unseres Lebens geworden. Glücklicherweise stellte sich heraus, dass es nichts ernstes ist, sagt der Arzt, dass dies ein Stress schuld an ganzem ist, und ich sage immer wenn ein  Arzt so sagt, hat er keine Ahnung, was mit dem Patient los ist.
Turbulente Zeit , kein Zeit für nähen, deshalb Heute Bilder noch vor Weihnachten, mit einem kuscheligem Blumenshirts, dazu creme Leder Hose, passende Stiefel vom H&M
witajcie
mowie wam ze w moim otoczeniu rok 2015 zaczal sie jako rok klesk, niepowodzen i chorob.
Pamietacie ze pisalam z wielka radoscia o moim urlopie narciarskim, a wiec ten wyczekiwany wyjazd na narty trawal raptem nie liczac pakowania itp, raptem 2 godziny. Tak, zdazylismy ujechac pare kilometrow, maz za kierownica, ja ukladajaca sie do dalszego snu, byla bowiem dopiero 4 rano. A tu nagle wstrzasnelo mna ostre hamowanie i auto stoi na poboczu austostrady. Malzonek zaniemogl, i to na tyle ze wyladowal w szpitalu, jakos te szpitale sa ostatnio czescia naszego zycia. Na szczescie okazalo sie, ze to nic powaznego, lekarz mowi, ze to stres, a ja uwazam ze jak lekarz tak mowi, to nie ma pojecia co jest pacjentowi. Ciezki czas , na szycie nie ma czasu, dlatego pokazuje Wam zdjecia z okresu swiatecznego, mila kwiatowa bluza uszyta na podstawie Burdy, do tego kremowe skorkowe spodnie, takiego samego koloru niskie kozaczki z H&M.
Mam nadzieje ze zestaw ten przypadnie Wam do gustu.


 Kot przyjaciolki kladl sie natychmiast na moja kurtke
Freundin Katze hat sich sofort bequem auf meine Jacke gemacht.







dziekuje serdecznie za odwiedziny, napewno sie zrewanzuje
Vielen Dank für den Besuch ich revangiere mich bestimmt.

35 komentarzy:

  1. Twój zestaw jest fantastyczny, chętnie bym go przygarnęła gdyby w zasięgu ręki leżał:-)Świetnie w nim wyglądasz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie, ciesze sie ze Ci sie podoba

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba. Świetnie, na luzie i trafnie dobrałaś kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje, mnie rowniez podobaja sie te kolory

      Usuń
  3. Bardzo ładny zestaw i fajnie, młodzieżowo w nim wyglądasz.
    Życzę zdrowia dla męża. Co do kiepskiego rozpoczęcia roku to optymiści mówią, że co się źle zaczyna, dobrze się kończy. Wersję pesymistów zatrzymam dla siebie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem optymistka wiec Twoj komentarz bardzo przypadl mi do serca, dziekuje i serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  4. Swietnie pasuja te botki ze spodniami, idealnie zgraly sie kolorystycznie.
    Mam nadzieje ze u meza nic powaznego, odpocznijcie ....wazne ze nie skonczylo sie to wypadkiem was obu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sytuacja byla powazna, ale ze to byly godziny bardzo poranne nie bylo jeszcze ruchu na autostradzie, serdecznie Aniu pozdrawiam

      Usuń
  5. Izo jak zwykle fajny zestaw, bluzka urocza. Ładna stylizacja. Dla męża dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuchy super! Przykro mi z powodu Waszych szpitalnych doświadczeń :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Iziu -bardzo fajnie i na luzie ,wszystkie kolory pasują, -dobry sportowy look. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że mężowi nic nie będzie poważnego. Zdrowie najważniejsze, na urlop będziecie mieli jeszcze okazję pojechać:)

    Bluzka wyszła bardzo ładna, dodaje garderobie trochę wiosennego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia dla małżonka ! Iza będzie dobrze :) Świetnie Wyglądasz w tej stylizacji. Słodka kociarnia :) mój pies bu oszalał na ich widok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moge sobie to szalenstwo wyobrazic buziaki Kasiu

      Usuń
  10. Życzę zdrowia mężowi!! Mam nadzieję, że dalsza część 2015 roku będzie dla Was o wiele, wiele lepsza i spokojniejsza! Buziaki Izo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga Izo, ja też mam nadzieję, że to nic poważnego. Czasem musimy mówić, że to szczęście w nieszczęściu, bo przecież mogło być gorzej. A dużo chorób niestety faktycznie bierze się ze stresów, przerabiamy to kolejny rok... Wiadomo trzeba sprawdzić dokładnie...
    Na zdjęciach promieniejesz. Zestaw piękny. Życzę Wam, żeby udało się jednak wyjechać, chociaż na kilka dni.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu zawsze potrafisz znalezsc wlasciwie slowa, dziekuje Ci serdecznie i caluje

      Usuń
  12. Liebe Isa,
    du meine Güte. Ihr kommt aber auch gar nicht zur Ruhe. Ich hoffe, der Stress hat sich ein wenig gelegt.
    Deine Katzen haben sich feine Plätze ausgesucht. Das Blümchen-Shirt steht dir sehr gut.
    LG Sabine

    Bling Bling Over 50

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę zdrowia dla męża i końca tych szpitali w Twoim życiu. Spodnie i buty w tym samym kolorze świetnie przedłużyły i wyszczupliły Ci nogi. W takim sportowym zestawie wyglądasz o niebo lepiej niż w tych "babcinych" płaszczach i sukienkach. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Krysiu za mile slowa,a ja tak kocham plaszcze i sukienki, ale nie babcine!!!! Babcine sa zabronione, absolutnie !!!!
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Świetna bluzka, ze spodniami super.
    Trzymaj się, zdrowiej i zdrowia dla męża, tak bywa, że jak coś nie tak to leci po całości.
    Szkoda, że wyjazd się nie udał ale rok dopiero się zaczyna więc może jeszcze będzie okazja.
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze, ze wszystko dobrze się skończyło. Pięknie CI w tej bluzeczce, prawie wiosną powiało. Szczęśliwych dni ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh,oh. Ich wünsche Dir und aktuell vor allem Deinem Mann alles gute.
    Katzen wssen definitiv, wo es sich lohnt sich drauf zu legen. LG Sunny

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz piękny żyrandol. Wiem, że powinnam chwalić stylizacje, bo to blog modowy, ale nie mogłam się oprzeć i odwróciłam kolejność komplementów.
    Wyglądasz pięknie, bluzka idealna. I życzę zdrowia mężowi .

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz wspaniale, a urlop się przełoży na inny termin :) Maz niech koniecznie zrobi te badania, moje objawy tez zwalano na stres, a byłam już na prostej drodze do przeszczepu wątroby, dzięki zakażeniu. Dobrze ze tylko tak się skonczylo. Duzo zdrowia dla Was. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego dla Meza - niech szybko zdrowieje!!! Mieliscie duzo szczescia...
    Twoj zestawik mnie zauroczyl -wygladasz tak promiennie i wiosennie!
    Pozdrawiam Izunia, trzymajsie cieplo! Anka

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dobrze, że nie skończyło się poważnie... mężowi życzę powrotu do zdrowia, a Ty super wyglądasz w tym zestawie i kolory fajnie połączone, bardzo mi się podobasz :)

    OdpowiedzUsuń