wtorek, 3 lutego 2015

uratowana sukienka


willkommen
Ihr wist dass ich nicht gelernte ''Schneiderin'' bin . sehr oft  ein Fehler in Nähen begeht, sehr oft ''gelingt'', mich zu nähen, dass etwas zu eng ist.
So passierte mir mit diesem Kleid. Ich passte da nicht rein. Glücklicherweise gibt es eine sehr inspirierende   eine'' unsichtbare Frau '', das ist eine nicht erschöpfende Ideen Frau.

Witajcie
Ja jako szyjaca-niewyuczona popelniam czesto bledy w szyciu, bardo czesto zdaza mi sie ze uszyje cos za ciasnego tak przytrafilo mi sie z ta sukienka. Zakladam i za cholere nie wejde. Na szczescie istnieje w necie bardzo widzialna ''niewydzialna kobieta'' ktora jest niwyczerpana ''kopalnia pomyslow wszelakich'' i jak sama mowi robi na przodku, to wlasnie u niej zaczerpnelam ten pomysl.

Oto projekt:
narazie nie pokazje sukienki, chialabym cos o tym co mam na wierzchu powiedziec. Jest to futerko uszyte jeszcze za czasow Burdy Interntional modele byly ciekawe orginalne az milo sie szylo. A uszylam go jak jeszcze nie mozna bylo dostac sztucznych futerek i jakosc jego nie jest najlepsza, ale kocham go calym sercem, przetrwal wszystkie czystki, nie wiem czy bede go nosic, bo troche sie powiekszylam, ale chcialam go Wam pokazac, ze wzgledu na ciekawy fason.
 Zuerst aber möchte ich euch ein Mantel zeigen. Es ist eine Pelzmantel genäht in der Zeit der Burda Interntionl, damals gab noch tolle Schnitte, Modelle waren interessant,
Damals gab's noch nicht viele Kunstpelze und Qualität war auch nicht das beste, aber ich liebe ihn von ganzem Herzen, der Mantel überlebten alle Schrank und Keller Säuberungen, weiß nicht, ob ich es tragen werde, weil ich ein wenig größer geworden bin, aber ich wollte es, Ihnen zu zeigen, wegen der interessantes Schnittes.












 tutaj widac, ze listwa jest za szeroka, ale nie byl to zadne problem wszycie tej listwy sprawilo ze mi sie koszmary snily nocami
Hier können Sie sehen, dass die Blende zu breit ist, aber es war kein Problem sie schmaler zu machen, nähen die vordere Blende, machte dass ich die  Alpträume hatte
dziekuje serdecznie za poswiecenie mi chwili Waszego czasu

44 komentarze:

  1. Wszystko jest super, jesteś bardzo zdolna, ja najczęściej przerabiam ubrania
    futerko boskie i uniwersalne, zawsze będzie modne, a z tą sukienką świetnie wykombinowałaś ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za komentarz i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Sukienka świetna, fantastyczna i szykownie w niej wyglądasz.
    Futerek nie noszę bo wszystkie mnie poszerzają, ale jeśli ktoś jest wysoki i szczupły to bardzo mi się podoba, a krój Twojego oryginalny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze Ci sie podoba, ja jestem mala i gruba i kicham nosze jak mi sie cos pododba Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Futerko jest cunde!!! NOŚ! Mam jeden egzemplarz Burdy International i uważam, że bije na głowę tradycyjną Burdę.
    Sukienka wyszła ładna i modna. Czasem takie przymusowe poprawki poruszają pokłady kreatywności i wychodzą ciuchom na dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty szyjesz wiec domysl sie co ja mialam z ta liswa roboty zeby ladnie lezala wokol szyji, dziekuje Ci serdecunie za mily komentarz

      Usuń
    2. Ale za to jaka satysfakcja! :0

      Usuń
  4. Ohhhh - ich mag Deine Frisur so sehr. Mir gehen meine Haare gerade wieder auf die Nerven.
    Verrätst Du mir bitte, wo Dein Friseur ist? Ich komme nächsten Monat viel herum - vielleicht passt es ja...
    Liebe Grüße aus Berlin!
    Bärbel ☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Bärbel hab priv nachricht auf FC geschrieben LG aus Bonn

      Usuń
  5. Also mir gefällt das Kleid ausgesprochen gut! Die Idee des Materialmix ist toll!
    LG aus der EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam serdecznie,miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka powala! - świetnie w niej wyglądasz!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow tez mi sie wydaje ze szczuplej wygladam ciesze sie ze Ci sie podoba

      Usuń
  8. Futrzak świetny, a sukienka zyskała na przeróbce!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już długo czaję się na jakieś futerka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh ich liebe deinen Leo Mantel - will auch so einen! Toller Schnitt und einfach sowas von schöööön!
    Auch dein Kleid gefällt mir super gut! Ich wünschte ich könnte nähen wie Du!

    Ganz liebe Grüsse sende ich Dir!
    Kira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kira ich freue mich sehr dass Du so was schreibst danke und LG

      Usuń
  11. Futerko swietne..nam te Burde,,niegdys w Polsce ja kupowalam.Sukienka sie uratowala.Widze ze swietnie wygladasz czyli szpital pomogl ci ..a wogole to chyba masz z 10 kilo mniej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie mam, odpowiednia bielizna i fason robia swoje, nie waze sie bo sie boje....Usciski Alicjo dziekuje za komentarz

      Usuń
  12. Der Mantel ist wunderbar . Das Kleid ist auch fantastisch geworden . Wo war es den zu eng gewesen ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ja war zu eng in den Brust, mit dem Jahren ist mein obertelbereich zu groß geworden und ich ahbe mich noch nicht umgestellt he he he LG

      Usuń
  13. Ale pieknie "dopasowalas" te sukienke! Wygladasz w niej cudownie - ta listwa pieknie Cie wysmukla.... Futerka wszelkie uwielbiam, a zwlaszcza o takiej ciekawej formie - chetnie widzialabym takie w mojej szafie!!!
    Pozdrawiam Izunia!!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet sama sobie sie podobam sukieka na datemdobra bedzie??? Buzka Aniu

      Usuń
  14. Wspaniale się prezentujesz zarówno w sukience, jak i w tym futrze. Sukienka w Twoim wykonaniu nawet trochę bardziej mi się podoba, niż ta na rysunku. A futro też takie chcę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany !!!! to chyba musze przemyslec uszycie nowego, rozloze go na czesci i lepszy sam material Usciski Tamaro

      Usuń
  15. kochana, świetne futerko!!! i ślicznie w nim wyglądasz! no i świetnie wykorzystałaś projekt Grażynki! sukienka bardzo zyskała, super!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Futerko cudowne i swietnie pasuje Ci do Twoich wlosow, wygladsz po prostu bosko ! Suknia wyszla wspaniale, ja czesto tez tak poszerzam rzeczy i w ten sposob poszerzylam bluzke, ktora zrobilam za ciasna, bo zapomnialam, ze nie jest z elestycznego materialu...

    Pozdrawiam serdecznie, Izabello:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Elisbeth poszerzasz jak to mozliwe takie kruszynki jak Ty maja tak tez dziekuje i posylam usciski

      Usuń
  17. Wenus w futrze :):) podoba mi sie .
    Sukienka uratowana , ale ... Jest fajna , ale nie dla ciebie taki kolor . Dodaje niepotrzebnie lat , jest nobliwy . Zdecywdowanie wole Cię w zywszych barwach . A nawet w skórzanych spodniach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ocho ale jest cos na rzeczy, ale nie wiedzialam co mi nie pasuje, patrzylam na listwy jak leza na wszystko ale nie na to czy mi pasuje kolor, ale jak zarzuce jakis szal zyywy na szyje to tez bedzie dobrze, mam nadzieje. A juz mam w glowie nowy pomysl kostium w petrolu tzn spodnie i jakas gora Buzka

      Usuń
  18. Futerka zazdroszczę, ostatnio nie mam żadnego.
    Sukienka uratowana, fajnie wyszło.
    Ciekawią mnie rękawiczki, pokaż kiedyś dokładnie, wygląda, jakbyś miała bransolety,
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  19. panterka - to co lubię :) wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rany! Futerko jest niesamowicie szykowne! Wyglądasz w nim jak gwiazda z lat 60-tych!!!! Pięknie!!!
    Sukienka za to wyszła bardzo nowoczesna! Świetnie w niej wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka rewelacja! Nie wygląda jakby była ratowana, tylko dokładnie z rozmysłem zaplanowana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę umiejętności szycia.....

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka, zupełnie nie widać że coś tu ratowałaś, raczej że projekt był taki od początku, na prawdę świetny patent :) Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te futerko milutkie i rzeczywiście ma mało spotykany krój, choć jego wzór poszerza niestety. Ale sukienka bomba, chyba skopiuje patent od Was dwóch. Świetnie sobie poradziłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Iza- wyszło świetnie ! Listwa nie jest za szeroka bo jest zszyta jakby z dwóch kawałków od dekoltu ,więc może być.
    Sukienka nareszcie wąska dołem ,tak ją sobie wyobrażałam. Ołówkowe fasony muszą sięgać przynajmniej kolan ale koniecznie linia ma się zwężać,lepiej zrobić z tyłu rozcięcie -ale nie zostawiać szerokiego dołu bo traci się "szczupłość" bioder. Ściskam i gratuluję .Porządny uszytek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna ta sukienka, fason futerka też ciekawy, no i ten Garrett na końcu! Warto było poświęcić czas :)

    OdpowiedzUsuń