poniedziałek, 5 października 2015

to ja znowu / bin wieder da

Witajcie dziewczyny
Nie wiem czy jeszcze mnie ktos pamieta!!! Nie bylo mnie kilka miesiecy, wiele rzeczy sie wdazylo w moim zyciu, dobrych i niedobrych, zdrowko szwankuje jak szwankowalo he he he,ale trzeba isc do przodu! Nieprawdaz?  Rodzina mi sie powiekszyla o nowego czlonka na czerech lapach!! Ale przed paroma dniami wyciagnelam i odkurzylam moja maszyne do szycia i pragne Wam pokazac efekt. Patrzac na zdjecia zobaczylam ze, rajstopy zalozylam granatowe no i te buty!!! Nie mialam innych po prostu. Mysle ze, mi wybaczycie, stylistka nie jestem i nie mam takich ambicji, chce po prostu pokazac ja moze ubierac sie starsza Pani zeby nie wygladac na swoja babcie!! Buziaczki i mam nadzieje do milego.

Ich weiß nicht, ob jemand sich noch  an mich erinnert!!! Ich  war  ein paar Monaten abwesend, ich habe gute und schlechte zeiten hinter mich, aber das Leben geht weiter ha ha ha,  Meine Familie hat sich vergrößert hab Zuwachs auf vier Pfoten bekommen !! Aber vor ein paar Tagen zog ich und staubte meine Nähmaschine ab und ich werde Ihnen zeigen den Effekt. Als ich heute die Bilder betrachtet habe hab  bemerkte ich das ich zum schwarz navy  Strumpfhosen   angelegt habe und dieser Schuhe !!! Ich hatte keine andere einfach. Ich denke, dass, werden Sie mich entschuldigen, ich bin keine Stilistin möchte auch keine werden, ich habe keine solche Ambitionen, ích will nur  zeigen das erwachsene, ältere Frauen sich so kleiden konnten dass sie nicht wie eigene Oma aussehen!!

Küsse und ich hoffe, the next time
























61 komentarzy:

  1. Witaj, Izuniu! :) fajnie, że jesteś! wyglądasz fantastycznie! jestem stylistka i bardzo mi się podobasz, powiem nawet, że wszystko jest tu przemyślane :) bardzo dobrze, że masz ciemne rajstopy , które świetnie "zlewają" się z butami, dobrze, że buty są takie niewysokie i przylegające, dzięki temu widać tą szczupłą część kostki i to jest w porządku :) No i masz przecudne włosy!
    A nowy członek rodziny - cudny!
    Pozdrawiam :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Magdziu, od fachowca pochwala jest podwojnej wartosci, dziekuje i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Dobrze, że jesteś z powrotem:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście,że pamiętamy !!! Nawet też kilka mniej miesięcy tepmy pisałam do ciebie , na twoim blogu, żebyś choć słowem się odezwała .... bo , bynajmniej dla mnie jesteśmy jedną blogerrową rodziną i jak ktoś zniak na dłuższy czas to tęsknie ,najzwyczajniej. A ty jesteś przeciepłą osobą......
    Wczoraj przejeżdzałam przez Bonn i myślałam o tym,ze mam tam gdzieś koleżankę :)
    i może coć trochę cie myślami ściągnęłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ran przeciez moglysm sie spotkac Aniu!!!, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Hallo, schön, wieder von Dir zu lesen.
    Lässiges Shirtkleid. Gefällt mir sehr gut.
    LG Sunny

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja świetnie pani wygląda i kochany piesek <3

    Zapraszam do siebie! Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam cię na swojej liście blogów i się cieszę że jesteś. Będę tu zaglądała. Też jestem dwujęzyczna i z niemieckim problemów nie mam. Lubie się także ładnie ubierać więc zawsze z wielkim zaciekawieniem oglądam jak to robią inni, pomimo ze jestem tu pomiędzy wami najstarsza to nie ulegam w ubiorach moherom he he. Pozdrawiam serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleczko dziekuje serdecznie z ciekawoscia wielka zagladne do Ciebie dziekuje za odwiedziny i pozdrawiam

      Usuń
  7. I ja ostatnio rzadko na salonach bywam :P ale kurka, Iza, świetnie wyglądasz w tej fryzurze! I w ogóle wspaniale się prezentujesz, nie wiem o której starszej pani mówisz. Rajstopy jakoś mocno w oczy się nie rzucają. Ale z dekoltem bym coś zrobiła, w jedną albo drugą stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dekold podpadl mi rowniez, zrobie do srodka, dziekuje za mile slowa i pozdrawiam cie serdecznie

      Usuń
  8. Fajnie, że pokazałaś się, na Fb Cię obserwuję to wiem, żeś żywa ;)) sukienka bomba, w ogóle całość jest jak wielkie wejście :) super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba ta sukienka nalezy do moich ulubionch, pozdrawiam

      Usuń
  9. Miło Cię znów zobaczyć:))wyglądasz pięknie:))bardzo ładny pies:))))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. dzieki Siwka zaraz lece do ciebie popatrzec jakie stwory doszly do twoich niezwyklych kolekcji buzka

      Usuń
  11. Piękne zestawienie, sukienka cudna...i ten przyjaciel :)
    cieszę się, że jesteś :))......
    że maszyna spełnia swoje zadanie....inspirujesz mnie Izka...chyba coś sobie uszyję,
    albo dokończę to, co czeka na moją wenę ;)
    lubię Twoje stylizacje, podziwiam za siłę i hart ducha...
    a Twój uśmiech najcudniejszy !!!
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki pozytywny komentarz stawia na nogi, dziekuje serdecznie

      Usuń
  12. Hallo liebe Isabella,
    wie schön wieder von Dir zu hören :) Du hast hier schon sehr gefehlt. Nun freue ich mich auf viele schöne von Dir selbst genähte Kleidungsstücke :)
    Schicke Dir ein liebes Grüßle vorbei.
    Gudrun :) von Lebens ~ Baustellen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liebe Gudrun danke für deine nette Kommentar, solche liest man gerne, LG

      Usuń
  13. Milo Cie znowu widziec, Izabello z pieknym usmiechem na twarzy:) Sukienka wyszla wspaniala, a granatowe rajstopy pasuja tu nawet lepiej niz czarne, bo ozywiaja nieco suknie, dodatkowo wspaniale pasuja i wspolgraja z jej dolem w melanzowy wzor :)


    Pozdrawiam Cie serdecznie i przede wszystkim duzo, duzo zdrowka Ci zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Izo!!! Cieszę się, że jesteś :) Wyglądasz przepięknie w tych włosach a sukienka też śliczna.
    Myślałam, pamietam... Mnie też jest mniej w blogosferze - z wielu powodów.
    Życzę zdrowia. Moc uścisków!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz czadowo! :) I bardzo młodzieżowo. Co tam rajstopy, co tam buty... Chyba nastąpiła zmiany fryzury? Bardzo twarzowa i pasująca ta zmiana. Dużo zdrowia i uściski dla nowego członka rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo wytwornie i elegancko, a to najważniejsze... Fryzurka cudna, a i uśmiech na twarzy ważna rzecz...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja, modnie i gustownie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie Izo znów poczytać Twojego bloga. Ja ostatnio też zaniedbalam swój. Ale jak się pozbieram i upozadkuje swoje życie też zacznę dalej działać. Wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie Izo znów poczytać Twojego bloga. Ja ostatnio też zaniedbalam swój. Ale jak się pozbieram i upozadkuje swoje życie też zacznę dalej działać. Wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. ich bin froh, dich wohl auf zu sehen! du hast mir sehr gefällt! ab und zu fragte ich mich, wie es dir wohl geht.
    bleib jetzt bitte hier:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastycznie że Wróciłaś na łono blogosfery :) Wyglądasz czadowo! piesio śliczny.Iza życzę Ci zdrowia i powrotu do blogowania na pełny etat :)))Ja też jak widać ciężko mam powrócić, trochę życiowych zawirowań, zdrówko też mi trochę siada :( ale mam nadzieję że w końcu wezmę się do kupy i zacznę robić fotki swoich uszytków, a nazbierało się ich trochę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie, że Cie pamiętam;)))
    Na szczęście na fejsie dajesz znaki, więc spokojnie czekałam, aż najdzie Cię ochota na blogowanie:))
    Cieszę się, że ze zdrowiem ciut lepiej... Dopiero człówiek z wiekiem docenia, że ono jest najważniejsze, a nie jakieś tam rajstopy;)
    A wracasz w wielkim stylu! Świetny zestaw i fryzurka!
    Piesek cudny! Taki wilczek!:)))
    Pozdrawiam Cię cieplutko Izuniu:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nareszcie wszyscy w domu!!! Brakowało mi Pani, cieszę się i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciesze się, że jesteś :) Dużo przeszłaś, trzymaj się dzielnie - wszyscy cię pamiętają :) Sukieneczka extra i ty w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pamiętam, oczywiście, że pamiętam...
    Dobrze, że znów jesteś. Świetna sukienka a piesek uroczy...
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Wystrzałowa fryzura:))))) Sukienka również:))) Piesek Śliczny taki słodziak (bo młodziak:)))))) Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie się podoba fryzura wygląda Pani młodo i świeżo ,a sukienka leży bomba !

    OdpowiedzUsuń
  28. Przy chorobie ważne jest myślenie pozytywne,widzę że je masz to dobry znak

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda Pani przepięknie! :) Stylizacja elegancka, ale również luźna, taka idealna na co dzień :) Poszukuje już od dłuższego czasu takiej sukieneczki z numerem, jak Pani ma z napisem. Do tego ta czarna torebeczka - super :) Ja uwielbiam torebki e-baron, skórzane i naprawdę dobrze się noszą, takie przez ramię to moje ulubione :)!

    OdpowiedzUsuń
  30. super Hund und wunderbare Fotos
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ Cię brakowało! wyglądasz zabójczo a piesiunio cudny. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale elegancka z Ciebie kobietka! Czemu juz nie piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  33. Krystian5056519 marca 2022 18:48

    Bardzo ciekawe informacje zawiera Twój blog.
    ____
    https://ecoandfit.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy blog. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawy blog dający do myślenia. Czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  36. Twój blog jest bardzo ciekawy, dlatego tez liczę, że dodasz coś nowego niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  37. Informacje sa genialne i na pewno mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  39. Interesujący blog. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  40. Czekam aż dodasz coś nowego gdyż Twój blog mnie zainteresował.
    _____
    https://mottcoffee.eu/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, że ktoś porusza takie kwestie.
    _____
    https://arucce.pl/paski/paski-damskie

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne informacje, które na pewno mi się przydadzą.
    _________
    Leczenie koni

    OdpowiedzUsuń